Opinie o Abis Hotel w Bystrzyca Kłodzka

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Abis Hotel. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Abis Hotel na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Abis Hotel w Bystrzyca Kłodzka

miras11 Nowy wpis

W dniach 28 – 30 04.2018r wybralismy się z żoną ,teściem oraz naszym psem na wycieczkę do Bystrzycy Klodzkiej. W hotelu Abis wykupilismy dwa noclegi ze śniadaniami w formie bufetu szwedzkiego. Niestety ani razu nie załapaliśmy się na takie śniadanie, poniważ była z nami w hotelu większa grupa zorganizowana a my byliśmy jedynymi gośćmi indywidualnymi więc hotel honorował tylko tą grupę. I tak w pierwszym dniu z bufetu szedzkiego zostały dla nas tylko nędzne resztki po grupie zorganizowanej i nikt nie miał zamiaru niczego uzupełniać. Za to w drugim dniu personel przeszedł samych siebie bo dostaliśmy śniadanie każdy na osobnym tależu gdzie było: jedna mała bułka, kawałeczek masła oraz resztki po grupie które personel zebrał i ładnie poukładał na tależu – dwa plastry sera,trzy plastry szynki i jeden serek do smarowania plus kilka plastrów ogórka i pomidora - to był nasz bufet szwedzki w hotelu Abis. Poza tym w łazience woda ledwo ciurkała – brak ciśnienia. Co prawda oddali nam pieniądze za jedno sniadanie ale niesmak pozostał. Ponieważ teść był naszym gościem było nam bardzo przed nim wstyd że zabraliśmy go do takiego hotelu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Andrzej

Non stop zmiana kucharza, non stop zmiana personelu...ciekawe dlaczego

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Abis Hotel - Bystrzyca Kłodzka

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Abis Hotel
Przejdź do nowych opinii