Przez ok. 3,5 roku korzystania z usług firmy miałem podłączone w domu zasilanie głównej anteny, a firma nie zaoferowała z tego tytułu żadnej zniżki (sąsiadce proponowali). Teraz kiedy się upomniałem zaproponowali wyższą prędkość po niższej cenie (ok. 15zł taniej niż normalnie0, ale zupełnie nie poczuwając się do zrekompensowania wcześniejszego okresu.Gdybym od początku miał zniżkę 15zł to przez 3,5 roku daje 900zł mniej, a tymczasem wykorzystali mnie jak frajera. Nie polecam!!!
Wydawać by się mogło że sprawa została załatwiona pozytywnie przez ugodę i firma zgodziła się zrekompensować moje straty dwuletnią darmową umową na internet. Niestety, nawet z tego nie wywiązali się. Jakiś miesiąc temu się przeprowadziłem i to był powód dla firmy by, po niecałym roku, wycofać się z umowy. Dodatkowo próbowano mnie wkręcić w płatną umowę bez mojej zgody.Jeszcze przed przeprowadzką zadzwoniłem do konsultantki i zapytałem czy możliwe jest przeniesienie usługi na nowy adres (domyślnie na tych samych zasadach, kontynuacja dotychczasowej umowy). Usłyszałam że tak, opłata za przeniesienie 199zł. Ok. Po przeprowadzce zadzwoniłem i poprosiłem, o montaż instalacji na nowym mieszkaniu. Mieli do mnie zadzwonić technicy w celu uzgodnienia terminu. Po dwóch dniach, w piątek, jak nie było od nich telefonu, zadzwoniłem na infolinię i dopiero wtedy dowiedziałem się że montaż miał być na wtorek-środa przyszłego tygodnia i pierwszy raz usłyszałem: "ale zdaje sobie pan sprawę że będzie pan teraz płacił abonament 63zł?". Normalnie mnie zatkało. Wizyta techników zaplanowana, nikt mnie wcześniej nie raczył poinformować o zmianie warunków umowy/nowej umowie (sam nie wiem), na nic takiego nie wyrażałem zgody. Oczywiście w obliczu powyższego podziękowałem firmie za usługi. Wypowiedzenie umowy wysłałem w poniedziałek, bo ponoć miała jeszcze do mnie dzwonić szefowa, ale nie raczyła. Teraz mam neta od innej miejscowej firmy, za 60zł 30Mb/s, nie marne 10, a od (usunięte przez administratora) i naciągaczy z Oxynetu radzę się trzymać z daleka.
Przez ok. 3,5 roku korzystania z usług firmy miałem podłączone w domu zasilanie głównej anteny, a firma nie zaoferowała z tego tytułu żadnej zniżki (sąsiadce proponowali). Teraz kiedy się upomniałem zaproponowali wyższą prędkość po niższej cenie (ok. 15zł taniej niż normalnie0, ale zupełnie nie poczuwając się do zrekompensowania wcześniejszego okresu.Gdybym od początku miał zniżkę 15zł to przez 3,5 roku daje 900zł mniej, a tymczasem wykorzystali mnie jak frajera. Nie polecam!!!
A wiadomo w akie sytuacji wcześniej była ta sąsiadka i ta długo tę zniżkę miała? No bo może jakieś inne warunki ją obowiązywały i niefortunnie się złożyło. No to nauczka na przyszłość, że warto sprawdzać promocje co jakiś czas? ;p
Sąsiadka nie zgodziła się na zasilanie anteny. Dlatego podpięli mi, ale nie proponując żadnej zniżki, tylko na normalnych warunkach.
Ostatecznie udało się dojść do porozumienia, firma jednak zachowała się na poziomie i w ramach rekompensaty zaoferowała 2letnią umowę na darmowy internet. Także jest ok.
No to super z ich strony, wiadomo czy motywacją był wpis tutaj? Generalnie po przeliczeniu wyjdziesz na 0 lub na plus dzięki temu?
Wpis tutaj niewątpliwie, przynajmniej częściowo, przycienił się do tej ugody. Finansowo to będzie nawet na lekkim plusie.
Wydawać by się mogło że sprawa została załatwiona pozytywnie przez ugodę i firma zgodziła się zrekompensować moje straty dwuletnią darmową umową na internet. Niestety, nawet z tego nie wywiązali się. Jakiś miesiąc temu się przeprowadziłem i to był powód dla firmy by, po niecałym roku, wycofać się z umowy. Dodatkowo próbowano mnie wkręcić w płatną umowę bez mojej zgody.Jeszcze przed przeprowadzką zadzwoniłem do konsultantki i zapytałem czy możliwe jest przeniesienie usługi na nowy adres (domyślnie na tych samych zasadach, kontynuacja dotychczasowej umowy). Usłyszałam że tak, opłata za przeniesienie 199zł. Ok. Po przeprowadzce zadzwoniłem i poprosiłem, o montaż instalacji na nowym mieszkaniu. Mieli do mnie zadzwonić technicy w celu uzgodnienia terminu. Po dwóch dniach, w piątek, jak nie było od nich telefonu, zadzwoniłem na infolinię i dopiero wtedy dowiedziałem się że montaż miał być na wtorek-środa przyszłego tygodnia i pierwszy raz usłyszałem: "ale zdaje sobie pan sprawę że będzie pan teraz płacił abonament 63zł?". Normalnie mnie zatkało. Wizyta techników zaplanowana, nikt mnie wcześniej nie raczył poinformować o zmianie warunków umowy/nowej umowie (sam nie wiem), na nic takiego nie wyrażałem zgody. Oczywiście w obliczu powyższego podziękowałem firmie za usługi. Wypowiedzenie umowy wysłałem w poniedziałek, bo ponoć miała jeszcze do mnie dzwonić szefowa, ale nie raczyła. Teraz mam neta od innej miejscowej firmy, za 60zł 30Mb/s, nie marne 10, a od (usunięte przez administratora) i naciągaczy z Oxynetu radzę się trzymać z daleka.
Jak dużo osób pracuje na stanowisku Doradca Klienta w firmie Oxynet S.A.?
wszystko ok ,instalacja super - pozdrawiam !
Nie mogą się dodzwonić niby....gdzie mają podane 2 nr kontaktowe jeden nie działa ale na drugi to nie można zadzwonić?!umowa wygasła więc automatycznie sobie ja przedłużyli na innych warunkach i listownie wysłali zawiadomienie o zadłużeniu na 150 zł !! Chore to listownie też nie mogli wysłać informacji że umowa się skończyła!!!! Chore !!! Nie polecam rownieZ czekanie po tyg na przyjazd i naprawę usterki ! Coraz więcej się płaci bo ma być net szybszy a to g.... Prawda !
Proszę uważać bo za takie słowa i szkalowanie firmy może Pan przez Oxynet zostać pociągnięty do odpowiedzialności karnej. Radzę jak najszybciej usunąć opinię, zanim zostanie to przez nas zgłoszone.
xDDDD PANI NAPISAŁA CAŁĄ PRAWDE O WASZEJ FIRMIE I O JAKOSCI WASZEGO INTERNETU. Nie pozdrawiam
W sumie to gdzie w tej wypowiedzi jest ta wspomniana "cała prawda" o firmie, bo nie widzę?xd
Uwaga odbiorcy internetu Oxynet. rezygnujcie z korzystania inertnetu to są (usunięte przez administratora) zawierają sztuczne umowy na telefon a później wysyłają wezwania do zapłaty.
Radzę bardzo uważać na tego usługodawcę, technicznie jest znacznie opóźniony za konkurencyjnymi firmami, jakość usług fatalna, jakość obsługi jeszcze gorsza, jedynie Panowie z serwisu kontaktowi i z zawstydzeniem usuwają kolejne awarie. Zdecydowanie Odradzam!!!
Jak ciągle są awarie to chyba powinni to odliczyć od faktury. Powiesz ile płacisz miesięcznie za usługi? Czy już zrezygnowałeś po tych awariach?
Najgorszy internet na podkarpaciu. Jeśli chce się kupić lepszy internet u nich to okazuje się, że nadajnik nie wiem nie spełnia swojej funkcji nie polecam nikomu. I jeszcze te ceny nie wiem 8 mb/s za ponad 50 zł a problemu nie da się rozwiązać. (usunięte przez administratora) A NIE INTERNET
a ten nadajnik co nie spełnia swojej funkcji to tez od nich kupiony czy gdzies indziej i dlatego moze ich firma go nie obsługuje?
probowal ktos z was rozwiazac lub rozwiazal umowe z tym badziewiem????przeczytajcie malym drukiem w razie odstepnego kara 500zlotych umowa jest na stale nie na 24miesiace
W ostanich dniach bez żadnego problemu rozwiązałam z nimi umowę ze względu na zmianę adresu zamieszkania. Myślę, że trzeba mieć konkretny powód do rozwiązania umowy i wtedy nikt problemów nie będzie robił oraz obejdzie się bez kar, a jeśli ktoś w trakcie trwania umowy ma takie widzi mi się i chce ją nagle rozwiązać to nie ma co się dziwić, że jest z tym problem. W umowę "na stałe" jakoś ciężko mi uwierzyć, chyba coś źle zrozumiałeś/aś, bo każda umowa ma określony termin.
Potwierdzam i ostrzegam. Tak jak kolega pisze: trzeba uważać, ponieważ naciągają i wyłudzają pieniądze!!!
Logicznym jest że jeśli zawiera się umowę na określony termin np. 2 lata, to w przypadku wcześniejszego zerwania umowy firma nalicza karę umowną. Tak samo postępują operatorzy ogólnopolscy jak plus czy play. Nie jest to żadne wyłudzanie czy naciąganie , wystarczy czytać co się podpisuje i na jakich warunkach.
Logicznym jest że jeśli zawiera się umowę na określony termin np. 2 lata, to w przypadku wcześniejszego zerwania umowy firma nalicza karę umowną. Tak samo postępują operatorzy ogólnopolscy jak plus czy play. Nie jest to żadne wyłudzanie czy naciąganie , wystarczy czytać co się podpisuje i na jakich warunkach.
Z całego serca nie polecam i odradzam!
Internet do bana w csie 300pingu mam ochote napluć właścicielowi na p ysk
opinia nie dotyczy warunków zatrudnienia w firmie a świadczonych przez nią usług, poza tym jest wulgarna i nic nie wnosi. Powinna zostać natychmiast usunięta przez moderatora serwisu GoWork.
Gram przynajmniej próbuje ale nigdy nie wychodzi na plik 100mb musze czekać 1godz. gra laguje nie da sie przejść napszykład z YT na IG naprawde beznadziejny
Wiecie może, czy w Oxynet S.A. szukają chętnych na staż?
Jako pracownik techniczny , czy praca biurowa? W jakim kierunku ma Pan/Pani wykształcenie/ doświadczenie? Staż na jakim stanowisku Pana/Panią interesuje?
Powiem Wam, że trochę to dziwne, że na tym forum udzielają się klienci zamiast byłych lub obecnych pracowników tej firmy. Weszłam na to forum z nadzieją, że dowiem się czegoś więcej o pracy w przedsiębiorstwie Oxynet S.A. i trochę się zawiodłam. Czy może ktoś wie, jak obecnie pracuje się w tej firmie i czy potrzebują nowych pracowników?
Pani Honorato, obecnie rekrutujemy na stanowisko przedstawiciel handlowy. Jeśli jest Pani zainteresowana prosimy o kontakt.
Internet jak działa to laguje i wolno pobiera
Obsługa klienta TRAGICZNA. Pracownicy wprowadzają podczas rozmów w błąd klienta, w momencie chęci wyjaśnienia wypierają się wszystkiego. Odpowiedzi na maile opóźnione, mimo udzielonej informacji przez pracownika że została odpowiedź wysłana TEGO SAMEGO DNIA. Nie polecam! Firma powinna szanować swoich klientów a nie tak jak w tym przypadku oszukiwać
Szanowny użytkowniku, chcielibyśmy wyjaśnić zaistniałą sytuację, jeśli takie zachowanie naszego pracownika faktycznie miało miejsce. Bardzo prosimy o kontakt z nami: 16 621 77 77.
Jaki związek ma obsługa klienta z oceną firmy jako PRACODAWCY?! Opinia zupełnie nie na temat i powinna zostać usunięta.
Największą lipa. A jak chcesz umowę rozwiązać To płacisz więcej a internetu nie ma
Szanowny użytkowniku, w przypadku rozwiązania umowy obowiązuje miesięczny termin wypowiedzenia. W przypadku zerwania obowiązującej umowy terminowej obowiązuje opłata wyrównawcza jak u każdego operatora telekomunikacyjnego. Jeśli ma Pan/Pani jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości prosimy o kontakt z nami tel. 16 621 77 77.
Polecam Internet światłowody działa bardzo dobrze.
Szybki internet, naprawiaja usterki niezwlocznie, net działa bez problemu zgodnie z umowa (pobieranie/wysyłanie). Polecam wszystkim.
Nie polecam internet z tego (usunięte przez administratora)jest po prostu zwalony
A na czym konkretnie polega problem z łączem? Warto byłoby skontaktować się z nami i wyjaśnić sprawę, tel 16 621 7777. Dołożymy wszelkich starań żeby rozwiązać problem , który u Pana/Pani występuje.
(usunięte przez administratora) TA SIEC NIE POLECAM 1.30 MB DOWOLNAD 1.60 UPLOAD 1000 MS W GRACH NIE DA SIE GRAC (usunięte przez administratora) TA FIRME