Na stronie w zakładce z rekrutacją widzę opis warunków, zespołu i benefitów a co z jakimiś konkretnymi ofertami odnośnie przyjęć? Orientuje się ktoś gdzie ewentualnie można ich szukać?
Nikt Ci dokładnie nie ujawni schematu premii w tej firmie. Możesz zarobić 1300zl premii a i możesz 300zl brutto. Ogólnie nie polecam chyba że nie masz wyjścia. Tak ludzie się łapią i podejmuja a pozniej idą gdzie indziej :)
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Jaszpol Sp. z o.o.?
Główny problem tej firmy polega na zarządzaniu. Zamiast pomagać i rozwijać firmę, blokują, hamują i przeszkadzają w pracy. Jeśli chodzi o pracę to jeden z najgorszych salonów do pracy w Łódzkim albo nawet w Polsce. Prezes na czele nie wie co się dzieje w jego firmie, Dyrektor jest zapatrzony na swój wąs jak szpak w gnat. Kierownicy zastraszeni przez dyrektora, ogólna dyktatura. Jeśli nie masz doświadczenia to przemęczysz się i pójdziesz później tam gdzie Cię będą szanować i przede wszystkim dadzą zarobić PLN.
No a jak przychodzi właśnie taki ktoś bez doświadczenia, to jaką pensją można dostać? I czy dadzą umowę zlecenie z jakimś krótkim okresem wypowiedzenia?
Proponowane warunki pracy na serwisie mechanicznym są nie do przyjęcia. Jawnie chcą (usunięte przez administratora) pracownika ponieważ nie przedstawiają jasno opcji rozliczeniowych. Nawet po zatrudnieniu wiem że ludzie nie wiedzą ile zarobią. Szukajcie lepszych firm.
Możesz napisać to trochę jaśniej? Nie ma stawki godzinowej? To w jaki sposób jest liczona ta wypłata tak mniej więcej? Od czego zależy?
Pensja jest uzależniona od widzi misie Dyrektora. Popytałem trochę ludzi, znajomych i nawet samych pracowników. Co miesiąc nie wiesz ile dostaniesz. Dlatego nie zdecydowałem się na tą firmie. Szkoda czasu i nerwów.
Co? To możliwe? W umowach pracownicy nie mają napisanej stawki za cały miesiąc lub za godzinę? Dlaczego ludzie podpisują umowy, jeśli nie ma w nich wpisanego, ile dostaną kasy, jaki to typ umowy w takim razie?
Tak ta firma jest tylko po to aby nabrać doświadczenienia. Popytajcie ludzi i się dowiecie jak to wygląda. Nikt o dobrych kontaktach i doświadczeniu w takie (usunięte przez administratora) nie wejdzie chyba że stoi po murem. Dyrektor... to jest porażka tej firmy. Jak się monopol na rynku i jest się pazernym to się ludzi nie szanuje.
Odradzam. System stworzony tak aby pracownik nie zarabiał pieniędzy chyba z czasow PRL lub 90 tych. Płacą najniższa krajowa i premia uznaniowa tak wiec nigdy prawdy Ci nie powiedzą ile zarobisz, brak schematu i jawnych informacji, brak jasnych klarownych udokumentowanych zarobkow tylko wszystko na tz. Gębe. Jak się upomnisz o swoje pieniądze to Dyrektor A.M. mści się przez kilka miesięcy stosujac mobing i stara sie to robic w taki sposób aby nikt muntego nie udowodnił choć nagrani są :) . Doradca serwisowy który zbiera za wszystko baty i nikt z tym nic nie robi. Dobra firma aby zacisnąć zęby, nabrać doświadczenie i iść do każdej innej marki aby zacząć zarabiać co najmniej 50% więcej i w normalnych warunkach niż w Jaszpolu. Parkingów dla pracowników brak, naprawy prywatnych samochód to wielki problem i naliczanie jak klienta z ulicy ale tak jest jak jest się monopolistą, rabat pracownicy to fikcja i na używanych autach chcą zarabiać więcej niż na klientach. Wymagania marki Renault i Dacia ta firma nie spełnia i obwinia niskim szczeblem pracowników. Do momentu gdzie władza bedzie miała w (usunięte przez administratora) pracowników i nie będą doceniać doświadczonych pracowników to Odradzam chyba że stoisz pod ścianą lub nie masz gdzie doświadczenia nabrać.
Dokładanie tak, napisałem całą prawdę. To są ludzie z (usunięte przez administratora) temat rzeka szkoda czasu. Choć większość serwisów w Łodzi to klika SB. Wystarczy dobrze się zainteresować tematem i oczy wywróci na drugą stronę. Ale kto się tym interesuje? Ja na pewno. Całuski dla Dyrektora on już wie jak zaczął i z skąd wie wywodzi. Kiedyś można było pewne sprawy ukryć teraz jest internet. Pozdrawiam.
Zaciekawiła mnie ta kwestii pensji. Skoro one są niskie, to jak wygląda rotacja tutaj? Dużo osób przychodzi właśnie tylko po to, aby nabrać doświadczenia i po krótkim czasie odchodzą? Są tu pracownicy ze stażem pracy w tej firmie więcej niż 5 lat?

Odradzam Bardzo Po naprawie blacharskiej stwierdzono bardzo dużo uchybień. Same problemy Poza tym FV strasznie zawyżona.
Na stronie w zakładce z rekrutacją widzę opis warunków, zespołu i benefitów a co z jakimiś konkretnymi ofertami odnośnie przyjęć? Orientuje się ktoś gdzie ewentualnie można ich szukać?
Konkretnie to najniższa krajowa i premia uznaniowa tz. W każdym momencie możesz zostać z niczym. Brak jasnych dla pracownika informacji na temat premi, prowizji. Więcej kar niż premi za byle co. Oddział Burkowa to wielka porażka zarządzających tam osób. Roszada pracowników większą w Biedronkach.
aha, nie no jak w biedronkach jest to też nie wiem za bardzo, tam się jeszcze pracą nie interesowałam. czyli ryzykowana praca w pewnym sensie ale ludzie się jej podejmują? czyli premia spoko musi wychodzić jak ktoś zasłuży? kojarzysz widełki, żeby podrzucić?
Ogólnie praca w tej firmie to jedna wielka porażka. Nie ma co liczyć na dobre premie czy pochwały. Tutaj co dziennie szuka się na pracowników haków aby ich ukarać. Prowizja jest rozliczana jak się władzy podoba a czasem i nie wypłacana. Błędy w rozliczeniach to norma w tej firmie na niekorzyść pomocników. Wszystko dogadywane na gębe
Nikt Ci dokładnie nie ujawni schematu premii w tej firmie. Możesz zarobić 1300zl premii a i możesz 300zl brutto. Ogólnie nie polecam chyba że nie masz wyjścia. Tak ludzie się łapią i podejmuja a pozniej idą gdzie indziej :)
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Jaszpol Sp. z o.o.?
Na jaki okres czasu zawierana jest pierwsza umowa z nowym pracownikiem w Jaszpolu? Czy dla osoby doświadczonej również jest to okres próbny? Po jakim czasie będzie ona zawarta na stałe? Czy warunki przy jej przedłużaniu się jakoś zmieniają?
Zastanawiam się jak można takiemu serwisowi dać „autoryzowany serwis” jako flotowy klient sam dzwonię i domagam się zaległej naprawy .Pracownicy lepiej by wyglądali w zwykłych t-shirt ,koszule brudne ,krawaty wiszące ,kultura do klienta na bakier ,nie wspominając o kierowniku który głupio się uśmiecha obiecuje że zajmie się sprawa i ginie bez echa ,w ciągu jednego dnia prosząc 3 razy o kontakt nikt się nie odezwał .Pytając kiedy auto będzie gotowe otrzymałem info ze już za chwile ,mija godzina i się pytam kiedy …odpowiedz będzie wieczorem . Ci ludzie nic nie ogarniają ,nie wymagam cudów ale kultury ,znajomosci czasu naprawy,części już tak (usunięte przez administratora) malaria ,najlepsze że dostałem zgodę na wybranie auta ,ale patrząc na ten serwis ,obsługę odpuściłem tą markę i dilera . Poszuka czegoś innego
NIE polecam. Bardzo proszę nic im nie podpisywać , można się obudzić tak jak ja z komornikiem na karku. Bardzo NEGATYW
Mimo wizyty w salonie i jeździe sprawdzającej nie zatrzymano samochodu do sprawdzenia i ewentualnej naprawy ,samochód po3 dniach się popsuł Koszty tej naprawy miały wynosić 14 tysięcy
Lata temu pracowałem w tej super firmie, wszędzie piszą że najważniejsi są ludzie. Nigdzie tak źle mnie nie potraktowano jak w tej firmie, nie mogę pisać jak jest teraz, ale moim zdaniem człowiek nie zmienia swoich nawyków i myslenia o innych. Paradoksem jest to, że jak zastanowimy się o kogo chodzi, to tak wiele nazwisk przez te 30 lat mozna wymienic. Pozdrawiam i zycze wielu sukcesów, mimo ze do tej pory gdzies siedzi ten lęk, który zaszczepiliscie w mojej głowie.
Czy firma Jaszpol Sp. z o.o. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Wszelkie szkolenia zawodowe, związane z wykonywanymi obowiązkami są finansowane przez pracodawcę.
Jaka jest pensja w jaszpol zgierz doradca
Macie zapewniony jakiś sprzęt służbowy ?
Jakie narzędzia pracy zapewnia Jaszpol Sp. z o.o.? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Słuchaj nie jest źle. Z tego co słyszę i co wyprawiają inni dealerzy realizując zwolnienia grupowe, to nasi nic w tym kierunku nie robią li nie zamierzają (takie dostaliśmy informacje w dniu wczorajszym). Z tego co mogę wnioskować to czują się mocno i liczą na zmianę tej patowej sytuacji w branży motoryzacyjnej w najbliższym czasie i pomoc rządu. Nie słyszałem o zwolnieniach. Jeżeli pytasz o możliwość zatrudnienia i szanse powodzenia, to ja bym nie liczył na żadne z uwagi na postępujący kryzys gospodarczy, ale próbuj. Cześć.
Jak nastroje w firmie, chciałbym dostać tu pracę czy warto składać dokumenty?
Szczerze dużo z roku na rok się zmieniło na lepsze. W końcu na serwisie zakończyła się rotacja pytanie kogo to zasługa? Dyrektora ? Kierownika ?. Ekipa dobrana oby tak dalej
To nie jest odpowiednie forum dla klientów lecz dla pracowników!!
Serwis fatalny, samochód służbowy z jedną usterką trzy wizyty łącznie auto w serwisie pięć tygodni w czasie dwóch miesięcy przy czym mój czas spędzony w serwisie to ok 12h. Pracownicy nie potrafią zdiagnozować usterki i co wydaje się niebywałe wymieniają części do skutku. Sama obsługa klienta tak samo jak wyżej przyjazd na umówioną godzinę i czekam aż ktoś znajdzie czas odebrać auto podpisać dokumenty. Po tym jak auto zostaje w serwisie okazuje się że nie ma części w naszym kraju oczekiwanie do dwóch tygodni. Nie sposób się dowiedzieć kiedy auto będzie do odbioru na jakim jest etapie. Doszło do tego że interweniowała flota w centrali renault. Nie polecam serwisu z całą pewnością jeśli chodzi o marke mam mieszane uczucia sprawa dotyczy kadjara więc auto przyzwoite jeśli chodzi o wyposażenie komfort i wygląd ale jednak awaryjne.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jaszpol Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Jaszpol Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jaszpol Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!