Nie mam dobrego zdania ani o warsztacie ani o sklepie części drogie ,patrzą tylko sprzedać zgadnąć kasę a jak nie pasują to ty płacz i płać. A winny jest albo mechanik który ci naprawia bo nie sprawdził części (które były przyniesione do sklepu wraz z dowodem rej pojazdu) albo program w komputerze (tak jak by ten program był mój a nie firmy walor).Pracują tam osoby nie potrafiące przyznać się do błędu, i bez jakiegokolwiek poczucia winy obwiniają wszystkich tylko nie siebie. A warsztat parę lat temu zakładał mi nowy termostat i założyli do góry( nogami) do czego mechanik przyznał się w warsztacie ale w sklepie już się wyparł nie uwzględnili gwarancji i musiałam zapłacić drugi raz za to samo ich części ich mechanik. Omijajcie z daleka ja już tam więcej nie pojadę i każdemu odradzam od dziś
Zdecydowanie odradzam korzystanie z tego serwisu.Zleciłem im naprawę i wymianę następujących elementów w moim samochodzie:1-wymiana rozrządu,2-wymiana oleju,filtra oleju, filtra powietrza,filtra paliwa i filtra kabinowego,3-naprawę tylnego prawego hamulca(nie działał nożny i ręczny), 4-wymiana tylnej tulei wahacza przednie dolnego-prawej i lewej.Punkty 1 i 2 zrealizowane prawie prawidłowo ponieważ wymieniane były jeszcze dwie uszczelki-pokrywy zaworów i pompy oleju.co do uszczelek to nie mam zastrzeżeń .Chodzi mi tu o płyn chłodniczy .uzupełnili go tak ze nie ma nawet minimum w zbiorniczku a na paragonie napisali ze 5 litrów jest zalane.Punkt 3 nie zrealizowany bo mechanik stwierdził ze mu się nie chcę i mogę sobie w innym terminie przyjechać to może mi zrobią.Przyczyną nie działania hamulca był zepsuty zacisk.zaproponowano mi sprzedaż regenerowanego zacisku którego i tak nie było na miejscu więc nic by mi to nie pomogło.Punkt 4 zrealizowany tylko w połowie bo wymieniono tylko jedną tuleje(wskazanie diagnosty było jedno-wymienić obydwie tuleje)-w tym przypadku mechanik też stwierdził ze mu się nie chce drugiej wymieniać.Za tą jedną tuleje policzyli 100 zł a na drugi dzień gdy odkupiłem od nich drugą bo stwierdziłem ze sam sobie wymienię to już zapłaciłem 95 zł-jakaś nagła obniżka?nie wiem,podejrzewam ze na częściach też zostałem naciągnięty.Paragon mam,auto teraz idzie do innego warsztatu i będzie weryfikacja prze rzeczoznawce części,wartości części i jakości wykonania usługi a następnie w przypadku stwierdzenia dużych odchyleń spraw trafi do rzecznika konsumentów.Wracając do hamulców to zacisk udało mi się kupić jeszcze tego samego dnia tylko w innym sklepie.Sam go wymieniłem z kolegą.zajęło nam to około 2 godzin z odpowietrzeniem wszystkich kół plus jeszcze wymiana klocków na tylnej osi.Co najlepsze to mechanik zaczął naprawiać żarówki podświetlenia tablicy rejestracyjnej(nie świeciły, ale trzy razy zwracałem uwagę osobie przyjmującej zlecenie na naprawę ze żarówki wymienię sobie sam i żeby tego nie robili)-oczywiście efekt marny ,mechanik nie poradził sobie z tym problemem, a wystarczyło tylko przeczyścić styki w kostkach-zajęło mi to 5 minut i naprawione. Kończąc, zdecydowanie i z pełną odpowiedzialnością odradzam ten serwis.Mechanik bez kompetencji i ze słabą wiedzą.Części można kupić dużo taniej i szybciej w innym sklepi mimo że Walor jest hurtownią części.OMIJAJCIE TEN SERWIS SZEROKIM ŁUKIEM