AFT Sp. z o.o.

Poznań

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 25 ocen.

Opinie o AFT Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie AFT Sp. z o.o.

olo

Trochę to dziwne że święta trójce poleciała a mistrz produkcji cały czas pozostał???? a udziały w dsm są ha ha ha

Sprawiedliwa
@olo 07.10.2017 14:01
Trochę to dziwne że święta trójce poleciała a mistrz produkcji cały czas pozostał???? a udziały w dsm są ha ha ha...

Wcale nie jest dziwne, jak sie umie podlizywac i robic innym kolo .... Gdyby sie ich nie pozbyl to duzo szybciej wyszly by na jaw jego kretactwa.... Szkoda dobrych ludzi ktorzy przez niego ucierpieli... A poza tym to uwazam ze W.S spotkala zasluzona kara. Ludzie ktorych sie pozbyl " swietej trojcy" sa teraz w doskonalej kondycji zawodowej i nie tylko czego nie mozna powiedziec o nim:-)

Joanna

@bern80 pamiętaj, że na forum nie można nikogo obrażać. Polecam zapoznać się z regulaminem forum przed pozostawieniem komentarza http://www.gowork.pl/regulamin. Pozostawiając opinię na temat firmy AFT Sp. z o.o. pomagacie osobom , które zastanawiają się nad przyjęciem do firmy.

bern80

A pan panie W.S to pewnie uwaza sie za tego szlachetnego pana???a ekonom toS.M i spółka ,jest pan nikim dla tych pracowników na dole a góra nas nie obchodzi,zresztą to oni pana wydymali i chociaż to mnie cieszy

Kmicic

W dawnej Polsce zarządca folwarku był EKONOM , zajmował się m.in. nadzorem robót, zmuszaniem chłopów do pracy na pańskim polu za marne grosze. EKONOM miał we wsi złą opinie, kantował swojego szlachetnego pana i podwładnych. Folwarki bez dziedzica często zostawały rozszabrowane i popadły w ruinę. Odnotował to nawet Oskar Kolberger w pieśniach ludowych.

bern80

Wywiozl?:))chyba jemu wywiezli...ale kase:)teraz jak wywalil tych co go porobili to przychodzi na warsztat do roboli poplakac:)ale oczywiscie o podwyzkach nic za to nowe twarze w biurowcu tak ze nic tylko do pracy biurowej w tej firmie a warsztat szukac nowej roboty co tez inni madrzy juz uczynili aaaaaaa i jest nowosc:))))!socjal! Czyli wozy cyganskie z drewna w ogrodku na wigilie dosiego roku !!!!:)

stefan

senior ubrał gumiaki i wywiózł 3 pełne taczuszki gnoju za brame bez prawa wstepu do firmy

Gucio

To kto teraz dowodzi w AFCIE ? Senior? Córka ? Bera ?

stefan
@Gucio 24.08.2017 20:52
To kto teraz dowodzi w AFCIE ? Senior? Córka ? Bera ?

tylko senior porzadki ponad wszystko

Worker

I kolejne cudowne zmiany, prezesi odchodzą, dyrektor odchodzi kierownicy także a Góra ma to w...... Co ma myśleć o tym zwykły człowiek u dołu widząc że nikt nie walczy o dobrych ludzi a jedynie słyszy obiecanki że będzie lepiej, no i chyba jest ale pod kątem ilości osób które się przewijają w firmie i co ciekawe większość sama odchodzi. ???? i statystyki w górę.

Gang Albani

A jak tam serwis heheheh kto jest tam szefem :)

Joanna

@pracownik to dobra informacja, że w firmie można liczyć na umowę o pracę. A czy pracodawca oferuje dodatkowe benefity?

Popek
@Joanna 12.04.2017 15:45
@pracownik to dobra informacja, że w firmie można liczyć na umowę o pracę. A czy pracodawca oferuje dodatkowe benefity?...

Tylko pochwały wzrokowe.

Leonardo
@Joanna 12.04.2017 15:45
@pracownik to dobra informacja, że w firmie można liczyć na umowę o pracę. A czy pracodawca oferuje dodatkowe benefity?...

tak oczywiście że daje możesz liczyć na kawę ,herbate a nawet mleko i cukier i oczywiście brać udział w imprezach integracyjnych i to by było na tyle pozdro

Popek

Mechanicy sami odchodzą czy są zwalniani ? Czy firma nauczyła się podpisywać jakieś wiążące umowy? np umowę o pracę Czy nadal samozatrudnienie.

pracownik
@Popek 24.01.2017 12:07
Mechanicy sami odchodzą czy są zwalniani ? Czy firma nauczyła się podpisywać jakieś wiążące umowy? np umowę o pracę Czy nadal...

LOL, czlowieku jesli nie masz o czymś zielonego pojecia to się nie ośmieszaj. W tej firmie 95% osób pracuje na umowie o prace na czas nieokreślony, zarobki średnio rynkowe, atmosfera jak wszedzie - trzeba pracować i tyle.

Pudzian
@pracownik 24.02.2017 17:05
LOL, czlowieku jesli nie masz o czymś zielonego pojecia to się nie ośmieszaj. W tej firmie 95% osób pracuje na umowie o prace n...

Popek Twój jest kawałek podłogi. Atmosfera, ludzie, robota daje dużo do myślenia

on12345

@vikary Kasa słaba ;) atmosfera jeszcze gorsza

f3q3

jest caly czas ogloszenie dla mechanika serwisowego w Poznaniu do zadan nalezy m.in. naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna urządzeń zamontowanych na terenie Polski

vik
@f3q3 03.08.2016 19:26
jest caly czas ogloszenie dla mechanika serwisowego w Poznaniu do zadan nalezy m.in. naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna urządz...

jaka kasa?

vikary
@f3q3 03.08.2016 19:26
jest caly czas ogloszenie dla mechanika serwisowego w Poznaniu do zadan nalezy m.in. naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna urządz...

jaka kasa?

anonim

(usunięte przez administratora)

Wiechu

Widziałem ogłoszenie dlatego się pytam ? Firma tak się rozwija że potrzebuje co roku nowego kierownika?

marian

a juz lepiej traktuja kadre administracyjna czy nic sie nie zmienilo mimo uplywu lat?

Wiechu

Mechanika nie potrzebuja ???

Wiechu

Mechanik Serwisowy potrzebny od zaraz. Stary sie popsul? Co z mechanikiem z wrzesnia 2014.???

Wiechu
@Wiechu 15.06.2015 11:51
Mechanik Serwisowy potrzebny od zaraz. Stary sie popsul? Co z mechanikiem z wrzesnia 2014.???

Mechanik ponownie jak co roku potrzebny.

Wiechu.

Pan Wojciech S. Caly czas za sterami firmy?

Wiechu

Doslownie czy w przenosni. CHodzilo by mi o to czy da sie tam pracowac i zarobic. Tyle to wiem ze firma zajmuje sie sciekowka

Zibi
@Wiechu 22.01.2015 14:56
Doslownie czy w przenosni. CHodzilo by mi o to czy da sie tam pracowac i zarobic. Tyle to wiem ze firma zajmuje sie scieko...

Slabo z zarabianiem tam raczej.... nie chce wiecej pisac, nie moge

Wiechu.

Kierownik Serwisu ???? Potrzebny ????

Leonardo
@Wiechu 29.07.2016 11:05
Drugi Kierownik Serwisu potrzebny ??? Czy stary się popsuł ???

Stary nie wytrzymał donsów podległych mu pracowników, i kazdy kolejny powinien sie z tym liczyć

Worker
@Leonardo 18.08.2017 08:18
Stary nie wytrzymał donsów podległych mu pracowników, i kazdy kolejny powinien sie z tym liczyć

Update wyjechała osoba nr 4. Ah statystyki odejść muszą się zgadzać. We wrześniu odchodzą kolejni i znów statystyki w normie.

Wiechu.

Firma szuka Mechanika Serwisowego Czego można się po AFT spodziewać?

Jaromir
@Wiechu. 15.09.2014 21:26
Firma szuka Mechanika Serwisowego Czego można się po AFT spodziewać?

Przetłacznej, rozdrobnionej kupy. To specjalność firmy.

Zostaw opinię o AFT Sp. z o.o. - Poznań

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie AFT Sp. z o.o.