MPT Tabo Sp. z o.o.

Poznań

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 29 ocen.

Opinie o MPT Tabo Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MPT Tabo Sp. z o.o.

Gość

Kurna w Amazinie mają lepsze warunki niż w Tabo!! Taboszwitz

stefan

a jak wygląda praca przedstawicieli?

Gość
@stefan 20.10.2017 20:01
a jak wygląda praca przedstawicieli?

Ch.u.j.o.w.o jak wszystko w tej firmie

Gość

Miało być lepiej... zawiedziony, rozczarowany jak tak można.

Gość

Jest tak wspaniale,że Polaków już nie chcą zatrudniać.

Gość
@Gość 16.10.2017 15:43
Jest tak wspaniale,że Polaków już nie chcą zatrudniać.

Nie. To Polacy nie chca tam pracowac. Ukraincy robia bo musza kwestia czasu bo ich tez traktujecie jak (usunięte przez administratora). Za rok Azja a za dwa Afryka

Parodie

Witajcie w Tabo! W pracy gdzie na rannej i popoludniowej zmianie nie ma ludzi. Gdzie na nocnej zmianie sa ludzie ale pracy jest tak duzo ze ranna zmiana im pomaga zeby mogli isc do domu. W pracy gdzie kierownik i jego przydupas "brygadzista" przypisuja wuzetki dlatego nie kazdy moze tu dobrze zarobic. W pracy gdzie pod koniec pracy wychodza ogromne wuzetki gdzie po 10 godzinach trzeba sie spieszyc zeby jak najszybciej ja zrobic zeby isc do domu. W pracy gdzie nie ma skanerow do pracy. W pracy gdzie nadgodziny nie sa placone a wymawiane sa niedogodziny. W pracy gdzie logistyka jest do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] W pracy gdzie nocna zmiana jest najgorsza a najwiecej robi. W pracy gdzie zabieraja Ci pieniadze za bledy zrobione po 10 godzinach. W pracy gdzie za wyjscie po 8 godzinach mozna sie pozegnac z premia. W pracy gdzie kierownik i jego przydupas "brygadzista" przyjezdzaja sobie pozniej i wychodza sobie wczesniej bez zadnych konsekfencji parodiujac to tez tym ze sa najbardziej zmeczeni siedzeniem przy komputerze. Witajcie w Tabo! Dalej chcesz tu pracowac?

Pieniądzetoniewszystko
@Parodie 30.08.2017 18:47
Witajcie w Tabo! W pracy gdzie na rannej i popoludniowej zmianie nie ma ludzi. Gdzie na nocnej zmianie sa ludzie ale pracy jest...

Haha jak ci się nie podoba to po prostu odejdź i znajdź lepszą pracę. A jak już się wypowiadasz to wypowiadaj się o pracy a nie o ludziach pracujących tam. Pozdrawiam nie serdecznie

Pozdrawiam
@Pieniądzetoniewszystko 22.10.2017 21:52
Haha jak ci się nie podoba to po prostu odejdź i znajdź lepszą pracę. A jak już się wypowiadasz to wypowiadaj się o pracy a nie...

I oto odpisal ktos o wyzszym stanowisku lub ktoras z zaganiar (usunięte przez administratora) z firmy hihihi :D Przeciez dobrze wiesz marna osobo ze to wszystko jest prawda moze tym na gorze otworza sie wkoncu oczy.

Agata

@Ar2di2możesz powiedzieć coś więcej o tym co się w firmie dzieje? Piszesz tutaj wiadomość skierowaną do kierownictwa. A czy próbujecie z nimi rozmawiać również osobiście? Jeśli rzeczywiście jest problem z zatrzymaniem osób do pracy, to warto o tym rozmawiać.

Ar2di2

Proszę o zatrudnienie ludzi! Paru chłopaków już się zmówiło że na targi da wypowiedzenia z firmy. Znowu zostaniemy bez ludzi! Kierownictwo HALO?? Otworzcie oczy wkoncu!!!

Agata

@Janekdługo już pracujesz w MPT Tabo? Rozumiem, że nie jesteś do końca zadowolony z warunków zatrudnienia oferowanych przez firmę. Mógłbyś wymienić jakie są plusy tej pracy, a co warto by w niej zmienić? Takie konkretne informacje będą szczególnie cenne dla osób, które obecnie szukają nowego miejsca zatrudnienia.

Janek

Hehehehe chłopaki nie ma sie co łudzic z podwyzka przecie ta firma od 2 lat nie zrobiła zadnej podwyzki hehehehe chyba ze te marne 250 za frekwencje bo sobie tak cwanie to wymyslili zeby zapieprzac na dodatkowe mamony gdzie roboty duzo i ludzi malo hehehehe cwaniaki hehe trzeba uciekac z tego zakladu puki targi nie nadeszly bo w tym roku z takim skladem lezymy panowie heheh

Opowiesci mpt

Śmieszki z życia MPT Tabo! Po 11 godzinach pracy czlowiek obsługujący wózek wysokiego składowania uderza w regał. Blat spada, regał wygięty na szczeście nie ma ofiar. Jak kończy sie historia? Ano gościu dostaje zakaz jazdy na wózku ... ??? Ale nikt nie widzi faktu wcześniejszego, że 11 GODZIN spędził na tym że wózku. Polityka TABO BRAWO KIEROWNICTWO :)

Chlopaki z Tabo

Chcemy podwyżki !!!!!!

3e4r

hej hej no widze ze pojawila sie oferta dla recepcjonistki w Poznaniu wazne jest na takim stanoiwsku jak sami napisali miedyz innymi wykształcenie min. średnie dodatkowym atutem będzie co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

obserwator

Inspekcje pracy im nasłać, zrobić reklamę w mediach lokalnych to si [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> nauczą ludzi traktować

tabos

Kierownik logistyk otwarcie przyznaje że wynagrodzenie nadliczbowe w firmie MPT Tabo to fikcja.

ej ty

Yos hahaha pozytywna opinia bo firma dała dwie siaty ze słdyczami hahaha dają paczki i co? Już chcesz pracować? Poinformowany jesteś. A poinformowali Cię jakie zarobki i jakie godziny pracy? Ta firma to jedna wielka wyj.bka. W targi towar dziennie za milion wyjeżdza a oni obniżają punkty i za 220 godzin dostajesz tyle ile za 150 godzin. Kierownik logistyk big boss mowił targi beda zarobicie duzo pieniedzy ja wam doloze. teraz pokazałeś jaką jestes gni.da i zeby ci sie łupio zrobiło jak bedziesz to czytał bo ludzie zapi.rdalaja jak moga a ty hamie swoich okradasz.

Hahim

To sobie kup kolego gazete. Chociaz masz racje moze nie byc ogloszen bo ta firma żeruje na czym sie da nawet na pracownikach ktorzy(usunięte przez administratora) po 12 godzin i maja takie same wyplaty jak miesiac wczesniej przy 8,6 godzinach i braku płacy za nadgodziny hahaha. Ciekawe ile zarobicie na bledach w tym miesiacu koledzy zlodzieje :)

gunwo

Psychopaci kaza pracowac po 12 godzin i wiecej nie placa za nadgodziny a i tak kazdy wie ze po 7 rano to juz jest pic na wode nie robota! Co robi dniowka Panie Sprengel??? Tak Pan chodzil wczoraj po magazynie i nie widzial Pan jak Pana pracownicy siedza w gankach i w ch**** leca? Szczerze wszystkim odradzam ta firme nic nie jest ogarniete poczawszy od ludzi konczywszy na asortymencie.

Tomek

Pracowałem w Tabo dość krótko bo może troszkę ponad miesiąc. Jak dla mnie praca ciężka, dużo chodzenia podnoszenia ściagania róznych artykułów spożywczych. A czasami to nie lada sztuka ściągnąc zgrzewkę soków ze szklanymi butelkami z górnej półki. Magazyn prosperuje dobrze jedyne do czego można sie doczepic to lokacje ciężkich rzeczy na gornych półkach. W Tabo nie do konca jest jasny system ilosci godzin w pracy. Innymi mowiac stary 21 koniec ??????? Z tego co jeszcze zdążyłem się zorientować zalezy to od ilości zamówionych towarów przez kontrahentów. Jednego dnia jest to godzina 4.00 następnego 3.00 a kolejnego 7.00. Dziwny system i zasady są jeżeli chodzi o pracę nocną w tej firmie (dodatek za pracę w nocy nie jest płacony, istnieje tylko na papierze) Zdażylem pracować 2 dni po 12 godzin dla mnie to wystarczyło by pożegnać sie z tą firmą. To jest jednak wykańczające a co dopiero pomyśleć o 5 dniach. Nie, nie w takiej pracy. Więc podsumowując praca jest ciężka ale nie jest najgorsza. To chyba wszystko co mogę napisac po tak krótkim czasie w tej firmie. Pozdrawiam chlopakow z Tabo i Pana kierownika nocnej zmiany ( ahh zapomniałem.. Chciałem jeszcze wspomniec że osoba na stanowisku kierowniczym zmiany nocnej znalazła sie tam chyba przez przypadek lub jest członkiem kogoś z rodziny. Kierownik powinien usprawnić pracę a ja miałem wrażenie że on tylko bardziej ja komplikuje. Nie informuje pracownikow ile jest pracy do zrobienia , jest osoba z humorkami i wydaje mu się ze jest najmądżejszy. Ogolna ocena mierny.

MF

ZŁODZIEJE!!! NIE MA URLOPOW NA ZADANIE!!! ZA TAKA PRZYJEMNOSC UKRADNA CI Z WYPLATY 100 ALBO 200 ZL!! UWAGA ZŁODZIEJE!!!!

Zostaw opinię o MPT Tabo Sp. z o.o. - Poznań

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MPT Tabo Sp. z o.o.