MASTERPLAST Sp. z o.o.

Rokietnica

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 13 ocen.

Opinie o MASTERPLAST Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MASTERPLAST Sp. z o.o.

Hanna

@K.O.dlaczego masz tak negatywną opinię na temat firmy? To co sprawia, że nie była to odpowiednia praca dla Ciebie, dla innych osób może nie mieć aż takiego znaczenia. Dlatego też tak ważne są merytoryczne i bardziej szczegółowe opinie.

K.O.

Firma typu OMIJAĆ Z DALEKA!!! lub STRATA CZASU!!!

NIE ZAINTERESOWANY

Dajcie sobie spokój !!!!! Wymagania nieadekwatne do zarobków proponują około 2 tyś normalnie śmiech na sali :)))!!!!!!!!!!!! OMIJAĆ Z DALEKA

Hanna

Chcecie poznać MASTERPLAST Sp. z o.o. bliżej? Dowiedzieć się więcej o wartościach, którymi kieruje się firma? Takie informacje znajdziecie na ich stronie internetowej: http://www.masterplast.hu/nasze_wartosci

cza

@mlukko no ale to też dla twojego dobra, bo im więcej klientów, tym większa szansa na lepsze zarobki, skoro jest prowizja.

ona

Jak jesteś długo w branży to wiesz kto płaci a kto nie,kto może wziąć dożo towaru a kto nie.Jak chcesz rozbudować bazę jak dyro ma pod sobą tych największych, najlepiej płacących i najwięcej biorących, zostaje ci tylko sam odpad co nie płaci i nic prawie nie bierze. powodzenia

ON

Tomek, jak sie slucha twoich wypocin to nie mozna nie zauwazyc ze te ( usunięte przez administratora )to dla Ciebie zdecydowani za duzo...

karuzela pehowców

rotację ph na dolnym ślasku maja jak na karuzeli haha znowu jest kolejne ogłoszenie na ph, a poprzednie było chyba w listopadzie więc średnia pracy ph to jakieś całe 3 miesiące haha

ON

Znasz przedstawicieli co jeżdżą do klientów autobusem? Znasz kogoś komu dają samochód służbowy i każą płacić za paliwo? Śmierdzi już kolejny raz autopromocja i nieudolnym poprawieniem spieprzonego wizerunku firmy. BAAAAN

lekij

mil, musl - NIe znam was, ale już po pierwszej waszej wypowiedzi wiem iż, jesteście idealnymi kandydatami do pracy w tej firmie. Zycze powodzenia

ON

Spokojnie...jak nie szukają teraz, to zapewne za niedługi czas znów będą szukali.

nikt

"Omsa" wie najlepiej jak tam jest....:-) Co do pracowników, nie można wrzucać wszystkich do jednej beczki, że niby wszyscy tacy wspaniali. Prawda Omsa....

kandydat

Jestem po rozmowie kwalifikacyjnej w tej firmie, dramat oczekiwania maksymalne płaca minimalna ( usunięte przez administratora )Nie polecam strata czasu nawet na rozmowę.

ona

Ta firma jest ok ale szef (usunięte przez administratora) Co to będzie jak jego nie będzie? Będzie normalnie Pozdrawiam byłych i obecnych normalnych Z S

OMS

Co to za pytanie? ...Jedno co warto, to upić się warto. Siedzieć i płakać, i śpiewać to warto....

handlowiec

Tak ogólnie to warto? to prawda co pisze "były pracownik"?

OMS

Pracowałem...Zadaj konkretne pytania,postaram się odpowiedzieć.

OMS

Pewnie nikt, poza już byłym ph z miasta słynącego z wyrobów wędliniarskich nic nie napisze...w zasadzie z tego co pamiętam to nie mogą ( pamiętacie co podpisywaliście ? ) hahah:)...Zbyt mała firma by pisać tu anonimowo...pozdrawiam P.P ;)

byly pracownik

dajcie sobie luz z tą firmą. (usunięte przez administratora) Ludzie w biurze i handlowcy sa ok, nie zarobisz więcej jak 2tys na rękę-zawsze bedzie najgorszym nawet jak zrobisz plan i bedziesz najlepszy-to tutaj zawsze bedzie najgorszy

ON

Pozdrawiam byłych i obecnych pracowników Mastera...były pracownik...

Zostaw opinię o MASTERPLAST Sp. z o.o. - Rokietnica

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MASTERPLAST Sp. z o.o.