Jak długo trwa proces awansu w BNP Paribas?
Jakie są warunki pracy w BNP na sprzedaży? Grafik, atmosfera, zarobki? Można pracować z domu?
Nie wypłacanie wynagrodzenia na czas mobbing, bezpłatne nadgodziny. Dostajesz umowe z inna kwita niż ta na którą sie umawiałeś na rozmowie. Zarobki na pełny etat razem z nadgodzinami i premią poniżej najniższej krajowej ( Jest to legalne ? ) Codzienna agresja ze strony współpracowników, uwagi odnośnie pochodzenia, prześladowanie w social mediach… jednym słowem tragedia. Poza tym dużo więcej nieodpłatnych obowiązków niż wynika z umowy. Częste reprymendy i nagany za uczestniczenie np w obowiązkowych szkoleniach. W przypadku pracownika z umową na czas nieokreślony, sugestie aby się zwolnił i zatrudnił ponownie aby było cytuje „normalnie”. Zerowa wiedza przełożonych, rażąca niekompetencja. Zero wiedzy, jak i szacunku do Klientów. Awanse, podwyżki jedynie dla rodziny managerow średniego szczebla. Pracowałem tam w kilku działach i w każdym to samo. Zniszczone 3 lata życia. Ktoś zapyta przecież moje zarzuty są poważne i dlaczego nie dochodzę swoich spraw w sądzie ? Zwyczajnie przeżyłem traumę i chcę mieć to za sobą, aczkolwiek nie wykluczone że sprawa skończy się w sądzie. Zdecydowanie odradzam a nawet ostrzegam !!!!!!
Cześć, z racji ze to jest korporacja jest to niemożliwe to co opisujesz. Przynajmniej raz na kwartał jest kontrola, ludzie z HR i płatności pracowników odpisują na bieżąco na wszystkie zastrzeżenia i wiadomości, tłumacza po kilka razy. Wiec nie opowiadaj takich bzdur bo to jakiś absurd. Pracuje od 5 lat, tak jak Ty w różnych działach i często było tak, ze wypłata i premia były nawet wcześniej. A z racji, ze płatności wysyłane są w paczkach do wszystkich pracowników niemożliwe jest ze 99,9% ludzi dostaje na czas a Tobie przychodzi z opóźnieniem. Kwestia nadgodzin jest kwestia sporna, to fakt ale to zależy od przełożonego/koordynatora a nie Banku. Skoro masz to udokumentowane to czemu nie pójdziesz z tym do sądu ? Jeśli jest tak jak mowisz to wygrana masz w kieszeni ale jakoś nie idziesz wiec :)
Bzdury! wynagrodzenie zawsze na czas- nawet zwykle przed czasem. W każdym korpo można by się czegoś doczepić, ale pracuję od roku i jak dla mnie pracodawca na medal. Może nie złoty, ale srebrny zdecydowanie się należy. Dla osób które chcą kandydować- próbujcie i przekonajcie się sami.
Zgadzam się z Kejti, korpo wywiązuje się ze wszystkich swoich obowiązków w terminie. @Były pracownik sieje zamęt i dezinformację.
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w BNP Paribas?
Cześć, ze swojego doświadczenia i obserwacji mogę powiedzieć ze tak ALE jak to korpo musisz mieć coś do zaoferowania. Jakiś język obcy? Doświadczenie z klientem ? Jakieś kursy ? Jedynie bez niczego, jako np osoba zaraz po liceum/studiach jedynie na CC ale po roku można przejść gdzieś indziej, łatwiej jak już jesteś w środku :)
Rozmowa kwalifikacyjna w tej firmie to tragedia. Można odnieść wrażenie jakby się było przesłuchiwanym.
Nie wiem skąd negatywne opinie ale ja jestem zadowolona. Pracuje już ponad rok i nie mam zasterzezeń. Umowa o pracę, dodatki, prmiea wszystko wypłacane na czas. Fakt faktem trzeba się na spinać bo wiadomo premia trzeba wyrobić ale wiadomo do pracy przychodzi się pracować. Przyszłam jedynie z doświadczeniem w call center bez doświadczenia pracy w bankowości.
Nie wiem w jakich procesach rekrutacyjnych moich przedmówcy brali udział, ale ja jestem zadowolona z przebiegu procesu. Miałam dwa etapy: telefoniczny z hr i stacjonarnie z osobą zarządzającą sekcją sprzedaży. Od momentu zatrudnienia bardzo dużo zmieniło się na plus. Spore podwyżki i nowy system premiowy. Na ten moment uważam pracę w dziale sprzedaży za całkiem ok
Rekrutacja w tej firmie to jakaś porażka. Sama brałam udział w rekrutacji jakiś czas temu, teraz niedawno moi znajomi. Obiecują ze się odezwa niezależnie od decyzji - standard, brak odzewu jakiegokolwiek. Każą przygotować się z informacji o produktach finansowych, przy rozmowie wgl nie padają pytania na ich temat. Kandydatury przyjmują chyba wyrywkowo, jedna osoba bez doświadczenia została zaproszona na rozmowę, dwie doświadczone już nie. Rekruterka jest nieprzygotowana do rozmowy, tak jakby wcale w rekrutacji nie pracowała. Dawno nie widziałam takiego bałaganu.
na jakie stanowisko składałaś dokumenty Ty a na jakie Twoi znajomi? nikt się nie dostał i nikt nie dostał feedbacku jakie firma miała zastrzeżenia do kandydatów?
Wszyscy startowali na specjalistę MSP - cała trójka. Co do zastrzeżeń nie pasły żadne, bo nie zadzwoniono z odpowiedzią mimo ze mieli, nawet gdyby odpowiedz była negatywna. Rozmowa z kierowniczkami przeprowadzona chyba tylko do żartu, nie pytano praktycznie o nic. Żenada, najgorszy proces rekrutacyjny jaki miałam okazje obserwować. NIE POLECAM :)
W sensie pewnie jest tak jak piszesz, może ta Pani jest jakąś nową rekruterką i dopiero się uczy? W sumie to niestety nie jest wyjaśnieniem na nic, bo jak widać ostro to zniechęciło kandydatów i teraz kwaśna opinia o nich będzie się szerzyć. :/ Ale widzisz, bo zrobili złe wrażenie, ale gdyby zaproponowali jednak pracę to byś się skusiła? Bo wiesz czasami warto chyba dać szansę i tak?
Właśnie sęk w tym ze cała trójka była mocno zainteresowana praca, podjęciem się jej w tym banku. Jeszcze jedna osoba z grona znajomych brała udział w rekrutacji pare miesięcy wcześniej i było dokładnie tak samo, zero odzewu. I to już nawet nie chodzi tylko o rekruterow, którzy jak było słuchać nie mieli zielonego pojęcia o rekrutacji, ale kierowniczki z danych zespołów zachowywały się tak jakby pierwszy raz przeprowadzały rozmowę albo robiły to dla żartu ;) bardzo lekceważące podejście do kandydatów i stawianie samego banku w kiepskim świetle, no ale coz… :)
Światło, światłem niby tak, ale w sumie chyba jednak nawet jak już nie rypią sobie tym nie wiadomo jak całej tej reputacji. Bo to w jaki sposób kogoś rekrutują raczej w żadnym stopniu nie wpływa na opinię samego klienta. Więc pod tym względem chyba i tak koniec końców mogą się czuć bezpieczni?
Według mnie beznadzieja, udało mi się w międzyczasie poznać sporo osób pracujących w tym banku w przeszłości i mimo to nic dobrego nie zdążyłam usłyszeć. Ponownie nie będę aplikować do tego banku, bo to całe podejścia i otoczka po prostu zniechęciła mnie jak i moich znajomych. Pora zmienić zespół ds.rekrutacji albo wynająć porządną agencje rekrutacyjna ;)
Oho, czyli kolejny raz sprawdza się ta reguła z tym, że jedna niezadowolona osoba pociąga za sobą ok 7 kolejnych. :/ A to pomysł akurat ciekawy, myślisz że faktycznie by to wdrożyli? Ciekawe czy rekrutujący tutaj obejmują też inne stanowiska czy wtedy zabrano by im pracę?
Z tego co widzę w wypowiedzi jednego z pracowników podobno warunki zatrudnienia są dość elastyczne. Wszystko zależało od doświadczenia i umiejętności. Ciekawa jestem czy dalej tak podchodzą do tematu, że każdy wszystko ma indywidualnie? To nie robi jakiegoś problemu w umowach? Czy ktoś może w ostatnim czasie został tutaj oszukany przez tego rodzaju "elastyczność"? Pojawiły się jakieś warunki "małym druczkiem", które po fakcie zauważyliście?
Specjalista ds. Contact Center w Sekcji Obsługi Korespondencji Elektronicznej jakie warunki i atmosfera w zespole? Ktoś coś?
Zapraszam do pracy. Warunki zatrudnienia są ustalane indywidualnie ja aplikowałam na młodszego specjaliste a po rozmowie dostałam stanowisko specjalisty patrzą na całokształt doświadczenie etc ale spokojnie ponad najniższa krajowa można liczyć ale mówie wszystko indywidualnie się ustala. Praca specyficzna. Ja akurat pracuje na infolini biznesowej. Najlepsze contact center w jakim pracowałam a przez wiele tego typu firm się przewinęłam. Warunki niestandardowe pierwsza umowa na znacznie dluzszy okres niż 3 miesiące więc naprawde gorąco polecam i nie z racji tego że jestem pracownikiem ale naprawdę doceniają pracownika są realne cele do osiągniecia wspaniali ludzie i atmosfera ja mam najlepszą koordynatorke na moją 10 letnią kariere w cc. Przyjdż przekonaj się :)
Czytam i nie wierze w to co czytam. Zastanawiam sie, który kierownik napisał tak piękna opinie bo nikt przy zdrowych zmysłach nie powie, ze cele są realne. Cele są z kosmosu! Nie da się tego zrealizować. Ludzi, którzy współpracują są wspaniali to fakt. Jeśli chodzi o koordynatorke wcale nie jest taka super, zwłaszcza gdy kłamie w żywe oczy i faworyzuje jedna osobę. Jeśli chodzi o kase to jest stanowczo za mała za to ile od ludzi wymagają oraz jak w tej pracy się nawkur wiasz..
Nie wiem którym jesteś kierownikiem a może sam dyrektor Olek to napisał. Ale bzdur więcej nie czytałam. Tam ludzie depresji dostają koordynatorzy to jakiś śmiech na sali przecież nie ma poszanowania do pracownika chyba że jestem przydupasem któregoś z przełożonych. Kasa nieco powyżej najniższej krajowej. Tam się liczą tylko sprzedaż sprzedaż i sprzedaż. Jeśli szanujecie swoje zdrowie psychiczne to sugeruje omijać z daleka ten bank.
Taka atmosfera panuje w każdym dziale, czy tylko w Contact Center? Nie ukrywam, że jestem zainteresowana pracą tam, ale te opinie dały mi dużo do myślenia.. A co do kasy, to można liczyć chociaż na jakieś dodatkowe benefity, jak opieka medyczna, Multisport..?
A jak się pracuje na firmach?
Jak wygląda obecnie praca w Katowicach? Jak atmosfera? Benefity? Są w najbliższym czasie zatrudnienia?
Jakie warunki MŁODSZY SPECJALISTA DS. CONTACT CENTER w Katowicach? Jakie widełki płacowe? Jakie realne zarobki?
Warunki pracy jak najbardziej dobre :) adekwatne do jakości wykonywanej pracy i zaangażowania :) praca dla lubiących pracować.
skoro jest tak pięknie to dlaczego każdego dnia kolejka nowych na rozmowę ? to już zaczyna wydawać sie śmieszne
Jeśli chodzi o lokalizację Katowic jest to całkiem nowa filia która działa od połowy stycznia więc to normalne że szukają pracowników. Nie zamierzam polemizować i nie uważam że coś w tym śmiesznego. Pracuje, dobrze zarabiam, bardzo fajna atmosfera i ludzie. Obecnie moźliwość pracy zdalnej na służbowych sprzętach naprawdę mało tego typu firm daje ludziom sprzęt jeszcze taksówka na koszt banku Ci go przywiezie do domu, możesz pracować z własnej kanapy również na stałe jeśli ktoś ma taką sytuację. Ja się nie spotkałem jeszcze z takim podejścien do pracownika. Ale oczywiście ile ludzi tyle opini. Ja pracuje krzywda mi się nie dzieje. Warto przyjść i samemu się przekonać. Jak się zatrudniałem naczytałem się że opini że najniższa krajowa że nie warto i wogóle aż kipiało od hejtu ludzi którym nie wyszło lub myśleli że da się zarobić chodząc w kratkę to nie dziwota że napiszą coś pozytywnego ale poszedłem na rozmowe dostałem znacznie wyźszą stawkę niż najniższa krajowa mam zgrany team i super koordynatora i dobre wyniki. Nie oceniam mowie jak jest nie warto sugerować się opiniami ale przekonać się samemu.
Kasa jest średnia, ale sama praca jest tragiczna. Jak dla mnie-uciekać gdzie się da. Na początek miesięczne szkolenia, gdzie i tak najważniejszych informacji się nie dowiesz. Finalnie jak przychodzisz do pracy, siadasz przed kompem to nie masz pojęcia co robić. Koordynatorzy niektórzy są okej, dużo pomagają, jednak są również tacy, którzy totalnie nie wiedzą co robią na swoim krześle. Byleby był cel i kasa. Nic innego się nie liczy. Tu nawet klient się nie liczy, ttlko żeby coś mu wcisnąć nieważne z jakim problemem się kontaktuje. Jak dla mnie, jedna z najgorszych firm w których dotychczas pracowałam.
To chyba w dwóch innych bankach pracujemy???? widać, ze jesteś nowym pracownikiem bo nikt kto pamięta czasy Raiffeisen nie napisałby takich bzdur jak Ty. Na początku wszystko wydaje się super ???? ale prawda jest taka, ze kto mógł to uciekł albo na backoffice albo chociażby do ING gdzie bardziej szanują ludzi. Call center bnp paribas to dramat i tragedia. Mnóstwo fałszu a jak chcesz przejść do innego działu po umownym roku pracy to blokują taka możliwość bo non stop brakuje ludzi. Ludzie po pol roku czekają na zgodę czy mogą przejść i martwią się czy ktoś inny nie wskoczy na ich miejsce. A Stawka jest śmieszna jak za to co człowiek robi i ile się musi nawkurwiac i jak jest traktowany ????
Zgadzam się absolutnie. Co do stawek, to jeśli tylko zastanawiasz się jaki bank wybrać, to nie ten... pensje głodowe, czasami niezależnie od tego jak się starasz, wszędzie szukają możliwości "obcięcia". Przyjmują byle kogo, bo nikt nie chce przyjść, potem okazuje się, że część w ogóle się nie nadaje, część zaiwania, a pozostali uciekają jak tylko zobaczą z czym to się je. Jeśli jesteś młody i to Twoja pierwsza praca, zawsze możesz wyrobić sobie doświadczenie i po paru miesiącach zmienić barwy ;) Co jakiś czas robione są ankiety zadowolenia wśród pracowników, opinia na gowork może stanowić drobną wskazówkę jakie są wyniki...
Czy pracownicy CC otrzymują premie roczną lub świąteczną?
Nie rozumiem tego jadu w tych komentarzach. Pracuje w sekcji biznesowej i mam bardzo dobra stawke podstawowa wyzsza niz najnizsza krajowa do tego premie na ktore sa jak najbardziej realne do wyrobienia w dodatku na to sklada sie kilka czynnikow i jesli nie spelni sie jednego czynnika a spelni pozostale to premie sie dostaje za to co sie wypelnilo a nie ze nie ma wogole, godziny do ustalenia, pracownicy bardzo pomocni i super atmosfera piekne wnetrze biura, przelozeni naprawde wspierajacy a nie jak katy nad oprawcami, klienci rozni to fakt ale plusem jest to ze to klienci dzwonia do nas a nie my do nich, naprawde dobra firma i stabilna oczywiscie dla tych ktorzy przychodza do pracy pracowac a nie sie obijac. Jak najbardziej polecam. Nie sugerujcie sie tymi komentarzami ludzi ktorym nie wyszlo bo niechce im sie pracowac najlepiej sie samemy przekonac osobiscie.
Nie wiem, który kierownik to napisał ale to śmieszne. Współpracownicy są super bo jesteśmy stara zżyta ekipa z dawnego Raiffeisen. W bnp paribas nie liczy się nic oprócz sprzedaży nawet pracownicy. Obojętnie jak kl będzie obsłużony ważne, ze sprzedasz coś. A jeśli już mowa o koordynatorce to ona tylko wydaje się taka super.. kłamie w żywe oczy i faworyzuje pracownika kosztem całej obsługi biznesowej. Nie polecam pracy chyba, ze ktoś jest zdesperowany. Można się wykończyć psychicznie. Kasa jest śmiesznie mała jak na to czego wymagają i jak jest pracownik traktowany..
Czy ktoś rozwiązywal umowę o pracę za porozumieniem stron w trybie natychmiastowym? Mają jakiś problem z podpisaniem papierka?
Co mogę powiedzieć, pracowałem w Katowicach na infolinii, zarobki ok, premie spoko, benefity. I to tyle dobrego, straszne parcie na sprzedaż, cele, klient mało ważny, najważniejsze że ma zdolność kredytową.Kiepski przepływ informacji, wysyłasz maila z zapytaniem do innego działu i czekasz, przełożeni zależy on dnia i humoru, no i czy grupa cel zrobiła, część z nich wredna, ,, wyżej sra niż (usunięte przez administratora) ma" i nie pamięta, jeden z drugim jak jeszcze na słuchawce siedział,.no niestety bank nastawił się na SPRZEDAŻ tylko zero klienta, sprzedajesz to jest super i miło. Nie masz sprzedaży to lepiej schodzić z drogi. Napewno trzeba mieć to coś no by dobrze zagajać i mocną psychikę, by odebrać mnóstwo mail z informacjami ile brakuje do celu, no i pamiętaj o czasie rozmowy, i o innych rzeczach.
Dziewczyny jaki styl panuje w BNP Paribas?
O jaki styl pytasz? Ubiór czy coś innego. Styl ubioru swobodny nie ma jakiś sztywnych wymogów tak jak w oddziałach jest to contact center więc wiadomo lużno no ale brudnym dziurawym dresie jak po domu czy podworku więc kobiety mają lepiej można chodzić w sukienkach sandałkach ale Panowie krótkie spodenki sorry nie przejdzie. My kobitki mamy lepiej. Raz na jakiś czas są wizytacje to wtedy faktycznie mówią wcześniej i trzeba się ładniej ubrać.
Witam. Czy firma planuja tymczasowo zamknąć firmę z względu na epidemie koronawirusa jednak to jakieś skupisko ludzi? Dowiedziałem sie że wkrótce zaczyna się nowe szkolenie grupy osób do naszego contact center a to jednak jakieś zagroźenie nowe osoby hmmm? Co firma BNP na to szanowne szefostwo co dalej?
Właśnie i czy firma jest przygotowana do pracy w czasie pandemii, czy są na miejscu środki do dezynfekcji lub ograniczone kontakty miedzy zespołowe?
Tak firma jest dobrze zorganizowana w czasie koronawirusa obecnie jesli chodzi o pracowników banku wiekszosc ludzi pracuje zdalnie z domu. Jesli chodzi o contact center jest na miejscu płyn dezynfekujący firma zapewnia maseczki i rękawiczki wszelkie środki ostrożności zachowane. Jak dla mnie najlepsze miejsce pracy polecam zdecydowanie.
Witam. Widziałem ogłoszenie specjalist ds contact center w sektorze klienta biznesowego. Proszę o informację jak praca wygląda na obecną chwile. Jal zarobki, czy plany do zrealizowania, ile trwa szkolenie, jaka atmosfera? Czy zatrudniaja od razu na umowe o prace? Mam doswiadczenie w call center i sprzedazy. Bede wdzieczny za odp.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BNP Paribas?
Zobacz opinie na temat firmy BNP Paribas tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w BNP Paribas?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!