Fameg
3 117 6 1

Opinie o Fameg

P...

Hej Moze mi ktos opisac jak wyglada praca jako pracownik tartaku? Dzieki

on
@P... 12.11.2018 06:34

odkladasz deski na palety z linii pod warunkiem ze bedzie szedl tartak

Edek z krainy kredek
@P... 12.11.2018 06:34

Akurat tam nie pracuje, ale wygląda tak, że tartak więcej stoi niż idzie :D ale to nie istotne...jakie śliczne dziewczę tam pracuje..mmmm..mniam ;)

Ala

Sa jakies dodatki socjalne ? Na swieta czy jakies lux medy ?

Ona

Może czas powiedzieć na głos jak traktowani są pracownicy, którzy ulegli wypadkowi na terenie zakładu??!! Pan Polanowski karze ich wywozić poza teren zakładu żeby tylko nie mieć kłopotów. Skandal!!!

kasia
@Ona 26.09.2018 20:40

Jest to nieprawda!

DIK
@kasia 02.10.2018 12:02

kasia a ty byłaś kiedyś na naradzie ?

Gosc
@kasia 02.10.2018 12:02

Jest to prawda...

my

wszystkim nowo zatrudniajacym mowie ze na famegu wprowadzono akord

ola
@my 30.09.2018 17:57

Kto chce zarobić to akord jest ok. Kto nie chce się narobić to jest zły.

W6
@my 30.09.2018 17:57

Akord bo nie ma kto robić Przy akordzie nie ma jakości. Ale ich to nie wzrusza. I tak nie uznaje się reklamacji. Jest to jedyna firma która w taki sposób podchodzi do klienta.

Zgrywus
@W6 03.10.2018 16:22

Co Ty chłopie wiesz o akordzie i reklamacjach ! Nie mozesz sobie sam nie uznać reklamacji bo jest od tego kodeks pracy . A nie gadaj że jak ludzie ludzie pracują na akordzie żle robią. Sam spróbuj popracowac porzadnie to i zarobisz !!!

W6
@Zgrywus 05.10.2018 21:56

Jaki kodeks pracy.Tumanie Nie wiesz o czym piszesz.

Obcy

Co tam słychać w skansenie polanowskiego o dumnej nazwie Fameg?

PijakZłodziejNierób
@Obcy 04.09.2018 08:12

Cóż, nie którzy kierownicy chcą być lepsi niż "najwyższy"

Robotnik
@PijakZłodziejNierób 05.09.2018 10:15

By się utrzymać trza się podlizywac a kierownicy pupilkow swych maja

tom
@Obcy 04.09.2018 08:12

bida z nedza sobie hasa i wszystkich (usunięte przez administratora)

warsztatowiec
@Obcy 04.09.2018 08:12

chyba Stary zauważył że grunt mu się pali , ludzie sie zwalniają , zamówień brak , same reklamacje , same straty - bo bardzo zrobił sie grzeczny . Za późno Panie Tadku , za późno.... Koniec bliski

Pracownik 0
@tom 10.09.2018 18:16

Jak odstajesz to jesteś skutecznie tlamszony

pracowniczek
@Pracownik 0 15.09.2018 09:17

oj tam teraz juz nie bedziesz bo mamy akord wiec (usunięte przez administratora) ile sie da tylko nie mysl ze zarobisz wszystko jest tak wyliczone ze prezes zarobi a nie ty

Adi

Brałem udział w rekrutacji na PH, niebywale ekspresowe tępo rozmowy. Ludzie ją prowadzący zrobili całkiem dobre wrażenie, proponowane warunki średnie, ani zupełnie kiepsko ani tak sensownie jak ma to miejsce u zachodnich producentów. Jednak jak na producenta wyposażenia wnętrz, w zasadzie jak na każdą szanującą się firmę a tym bardziej mającą coś wspólnego z designem, to tak obskurnych, zaniedbanych pomieszczeń biurowych nie widziałem dawno. Z jednej strony dobre produkty dedykowane wnętrzom, z drugiej strony siedziba Firmy jak z filmów Barei.

On

Praca tam to jakaś porażka ludzie którzy pracują tam 30 lat muszą robić za marne grosze a nowy pracownik przychodzi i dostaje dwa razy więcej co za czasy.... Starego pracownika a przede wszystkim doświadczonego nie umieją docenić.... A pan prezesik nosi się wyżej niż prezydent.... masakra nie polecam nikomu spotkać się osobisię z tym panem bo zmiesza cię z błotem chociaż bardziej znasz się na robocię niż on.

Morlinka
@On 23.02.2018 12:00

Cóż... Pan prezes zaiste lubi się wywyższać. Niewątpliwie czuje się znacznie lepiej "pouczywszy" kogoś i "ustawiwszy w szeregu". Gdzież ta ciemnota miałaby się równać do najjaśniejszego z najjaśniejszych... Toż to trzeba pokazać nieudacznikom, pijakom i nierobom, gdzie ich miejsce. W końcu to łaska, że zostali oszczędzeni i nadal mogą pracować w tak elitarnym zakładzie. A tak na poważnie - patrząc na naszego prezesa, przypomina mi się jakże adekwatne do zaistniałej sytuacji powiedzonko: "człowiek ze wsi wyjdzie, ale wieś z człowieka nigdy"...

Pracownik
@On 23.02.2018 12:00

Ludzie co się z nami dzieje że dajemy się tak pomiatać przez właściciela który oskarża nas że jesteśmy idiotami, alkoholikami i kto to mówi prezes który jest alkoholikiem hm nie dajmy się tak poniżać albo zastrajkujmy albo zwalniam się szczególnie w tym czasie gdzie jest wszędzie sporo pracy i zobaczymy jaka to prężna firma jest bez nas.

pracownik 2
@Pracownik 17.05.2018 18:39

popieram w 100%

Ted
@On 23.02.2018 12:00

Hm, stary co ma 30 lat stażu to chce spokojnie do emerytury dorobić, a młodego to trzeba zwabić, a co będzie później to będzie ...

tom
@Ted 06.06.2018 21:51

albo sponiewierac bo tak sie robilo za prl

Pracownik X

Co tam słychać w tartaku , najnowocześniejszym w Europie ? Ha,Ha......

lord

ale takiego alkocholizmu jak u pana na zakladzie to dawno nie widzialem poczekajmy do jakiegos wypadku oby pan wtedy byl wyplacalny

obserwuję
@lord 08.07.2018 16:43

liderem jest tadek Polanowski

pan

jeszcze troche a kobity same siebie pozjadaja panie polanowski musi pan zatrudnic negocjatora bo wojna wybuchnie

Dominika

@anonymous, @Pracownik. możecie napisać coś więcej o stanowisku, na którym pracujecie? Na czym dokładnie polega praca? Jak wygląda system czasu pracy, nadgodziny? Czy firma oferuje dodatkowe benefity pozapłacowe, socjal, premie? Czy praca w przyjaznym środowisku? @pracownik 2, jestem moderatorem tego forum i dbam o aktywność na wątku oraz zachęcam pracowników do wypowiedzi, bądź proszę o rozwinięcie raz poruszonego tematu, tak żeby osoby które odwiedzają ten wątek i chcą dowiedzieć się czegoś o firmie Fameg miały możliwość poznać konkretne, merytoryczne opinie.

Stolarz

Czy ktos tu z obecnych pracuje na W5?

Pracownik
@Stolarz 01.06.2018 09:38

Ja pracuję na w-5

anonymous

Ja pracuję na w-5

Czarek

Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje?

Hehehe

Stolarz, to pytaj kolegów hehehe

Stolarz

Dzieki za pomoc. Gdybym mogol podejsc to nie pytalbym tutaj.

Hehehe

Brunetki blondynki ja wszystkie was dziewczynki całować chce, lecz przyznam się o jednej tylko śnie...

Hehehe

Stolarz podejdź i zapytaj jak ci się podoba a nie pytaj na forum hehe

Stolarz

Jak ma na imie taka blondynka z kitka?

#Zainteresowany#pracą#23

Jak wygląda praca w famegu Czy jest dobra płaca za wykonaną uczciwie prace? I czy są przyjęcia bezpośrednio, czy tylko poprzez adencje pracy tymczasowej.

Dominika

@Pracownik, możesz nam powiedzieć coś więcej o pracy w firmie? Jak z tematem umów o pracę i wynagrodzeniem? Czy firma oferuje dodatkowe benefity dla pracowników, możliwość szkoleń? Czy Twoja negatywna opinia to tylko kwestia zarządzania i atmosfery? Może warto zorganizować spotkanie z pracownikami i porozmawiać z pracodawcą.

pracownik 2
@Dominika 22.05.2018 20:42

Ciekawe kto kryje sie za nickiem Dominika . Bardzo popiera zarząd , ciekawe ?

nikt

z tego co mi wiadomo to nie dlugo polowa zakladu sie zwolni bo na strefie otwiraja nowe firmy i kto bedzie pracowac jak chetnych brak

Administrator

Jakim przedsiębiorstwo fameg jest pracodawcą? Chętnie dowiemy się więcej od obecnych pracowników firmy.

stolarz
@Administrator 25.04.2018 10:04

czy ktoś zna ceny desek z tartaku z Famegu , jaka jest ich jakość.

Dominika

@Gosc1234, możesz powiedzieć, co miałeś na myśli? Wydaje się, że nie jesteś zadowolony z pracy w firmie Fameg. Dlaczego tak jest? Napisz proszę parę słów na temat sytuacji w firmie. Jak przedstawiają się warunki płacowe, atmosfera?

Gosc1234

Obiecanki cacanki a glupiemu radosc

Filipek

Jakieś nowinki z firmy? Dobra praca i ?

Obserwator

Ludzie! Co za zadrość przez Was przemawia. Szok. Fameg ma się dobrze i prężnie pnie się w górę z Wami czy bez Was będzie się rozwijał bo młoda krew ma dobre pomysły. Jak ktoś jest dobry w swoim fachu to jest tam doceniany i dobrze zarabia. Prezes jak to prezes nie każdy musi być idealny. Wam wszystkim życzę mniej jadu !!!

w 7
@Obserwator 19.11.2017 19:56

Dlaczego ( panowie polan.)usuwacie wpisy które wam nie pasują ,wstyd. Boicie się że inni dowiedzą sie prawdy o waszej firmie i o was?

Obserwator
@w 7 25.11.2017 18:44

W7 Komentarz był do takich osób jak Ty, którzy uważają, że nie można dobrze napisać o Panach P. A widzisz można! Nie wiem o jakiej prawdzie piszesz ale ciekawa jestem dlaczego tak bardzo przemawia przez Ciebie nienawiść. Leczysz w ten sposób własne niepowodzenia ?

TO JA
@Obserwator 26.11.2017 10:49

Nie trzeba pisac zle o Famegu. Cale Radomsko wie w jakich warunkach i za jaka kase sie tutaj pracuje .Tyle tylko ze jesli komus nie pasuje strefa czeka :)

Mily
@Obserwator 26.11.2017 10:49

Dobrze O nich powiedzieć nie można .....

Administrator

Wiesz jak wygląda wynagrodzenie w fameg? Podziel się swoją opinią. Może okazać się bardzo pomocna!

mlokos
@Administrator 06.02.2018 09:45

najnizsza krajowa

Morlinka
@Administrator 06.02.2018 09:45

Potwierdzam - najniższa krajowa, czyli 2100 zł brutto.

Zainteresowany

Orietujecie sie jak wyglada tam praca na dziale budowlanym podobno nawet dobrze sie tam zarabia

swój człowiek
@Zainteresowany 10.12.2017 11:08

Jak szybko tam pójdziesz tak szybko zrezygnujesz. tam jest cyrk z trzema małpami .

Dominika

Dzisiaj ukazał się pierwszy numer magazynu Fameg. Można w nim przeczytać, że "w ciągu najbliższych kilku dni Fameg uruchomi najnowocześniejszy w Europie tartak do produkcji tarcicy, która będzie wykorzystywana w 100% na potrzeby własne fabryki". Niedługo rozpocznie również pracę nowe laboratorium. Taki rozwój i wkład w inwestycje zapewne będzie wiązał się ze zwiększeniem zatrudnienia. Macie może więcej informacji o tym jak inwestycje te wpłyną na pracę w firmie? Cytowany magazyn można znaleźć pod linkiem: http://www.fameg.pl/Aktualnosc/95

w7
@Dominika 19.10.2017 09:30

Dno ten magazyn Fameg . O czym oni tam piszą ? Kogo to interesuje. Chyba nie pracowników , którzy zarabiają 1400 zł

Zostaw opinię o Fameg - Radomsko

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fameg