Opinie o Panasonic Marketing Europe GmbH w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Panasonic Marketing Europe GmbH. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Panasonic Marketing Europe GmbH o rekrutacji.

Najnowsze opinie pracowników i kandydatów do pracy o Panasonic Marketing Europe GmbH w Warszawa

Znajdź szybko pracę!
Załóż Profil Zawodowy w 3 krokach!

Załóż profil Zawodowy

Швидко знайдіть роботу!
Створіть професійний профіль за 3 кроки!

Створіть профіль професіонала
Inzynierek Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Niedawno firma poszukiwała inżynierów sprzedaży pomp ciepła. Jakie są Wasze opinie na temat samej pracy, godzin, wynagrodzenia?

Zenek M. Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Inzynierek

Warunki pracy zależą od tego w którym dziale pracujesz. Dział CE - TV, Audio itp. tam jest mówiąc krótko kiepsko. - duża rotacja, lub "optymalizacja" Biznes zastany i przespany, pomimo dobrej jakości produktów, a szkoda... Dział H&C (klima i pompy ciepła) - zupełnie inny świat, - dobry pomysł na biznes + dobry produkt = dobre warunki pracy) Najważniejsi są ludzie - ja ten aspekt cenie najbardziej. Godziny - Pracy jest sporo, musisz dobrze zarządzać czasem. Kasa? - zależy jak na to popatrzeć, ale ogólnie jest OK

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje w Panasonic Marketing Europe GmbH?

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Panasonic Marketing Europe GmbH?

Maja
Pracownik
@Pytanie

Witam, Generalnie atmosfera w firmie, jak i w Biurze w Warszawie jest bardzo pozytywna. Reszta zależy bardziej od tego do jakiego zespołu należysz i kto jest Twoim przełożonym. M.

Lady Nowy wpis
Pracownik
@Maja

Dokładnie. Atmosfera zależy od działu i przełożonego a nie od całości firmy. Ja mam juz 3 przełozonego i każdy pod względem podejścia do wielu spraw jest z najwyższej półki. Bardzo profesjonalni i normalni.

Cayo
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy ktoś mógłby się podzielić jak wyglądają widełki zarobków jeśli chodzi o pracę na stanowisku Supply Chain Specialist lub Administrator?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czym trzeba się wykazać, aby pomyślnie przejść proces rekrutacyjny w firmie Panasonic Marketing Europe GmbH? Na co pracodawca kładzie nacisk: doświadczenie, umiejętności, wiedzę, a może osobowość? Opisz swoje doświadczenia z rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Inżynier Sprzedaży ds. Pomp Ciepła (Powietrze/Powietrze)
logo firmy Nauczyciel języka polskiego
Warszawa
Prywatna Szkoła Podstawowa Nr 63 im. Wisławy Szymborskiej
(45 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Country Security Manager
Warszawa
Elcoin Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Panasonic Marketing Europe GmbH traktuje ludzi?

były pracownik

Fakt że awansują ludzie z zewnątrz, znikąd, a nie długo pracujący w panasonic pracownicy - mówi sam za siebie. Jeśli długo pracujesz w tej firmie prędzej spodziewaj się zwolnienia a nie awansu. A już na pewno nie spodziewaj się docenienia za ciężką pracę czy poświęcenie. Zarobki jak na wawe takie sobie, szału nie ma. Firma odcina kupony od sukcesu lat 80 czy 90 i taki to prestiż pracować w Panasonic.

Pracownik
@były pracownik

Duzo w tym racji. Trzeba pamietac, ze trawa zielensza u sasiada :) Wg mnie jest OK. Co z tego ze w Samsungu jest buget 100x wiekszy skoro zarobki porownywalne, koreanczycy traktuja bialych jak niewolnikow. A i rotacja tez permanentna. Kultura biznesu Japonczykow jest wyzsza niz koreanczykow.

<M>
@Pracownik

ja sobie prace w Samsungu chwalilem;) nikt mnie jako niewolnik nie traktowal;)

Joanna
Pracownik
@Pracownik

Każda firma na rynku ma swoje problemy. Pracuje 20 lat w sprzedaży - ostatnie kilka w Panasonic. Fakt stała pensja mogłaby być wyższa. Ale uczciwie trzeba pamiętać ze są jeszcze prowizje. Bardzo uczciwe. To co dla mnie ważne to bardzo dobry produkt za który nie musze się wstydzić przed klientem. Przy długoterminowych projektach to bardzo istotne. Joanna

Były pracownik

Panasonic to najgorsze miejsce w którym dane mi było pracować. Permanentny stres, praca po 12/14 h, brak szacunku do człowieka, brak decyzyjności, brak priorytetów i strategii działania , chaos . Zarzadzanie przez zastraszanie, krzyk i poniżanie, to że Cię zwolnią i jesteś beznadziejny słyszysz co drugi dzień. Pracownik dla tej firmy to niewolnik bez prawa do choroby( przyjdź do pracy choćby z gorączką), snu, odpoczynku i własnego zdania. HR wiele widzi i nic z tym nie robi a jeszcze przykręca śrubę pracownikom. Płaca i warunki jak w każdej korpo, kultura pracy jak w żadnej dotąd mi znanej. Omijac szerokim łukiem!

Pracownik
@Były pracownik

Podsumujmy to co napisałeś: - Permanentny stres, - praca po 12/14 h, - brak szacunku do człowieka, - brak decyzyjności - brak priorytetów - strategii działania - chaos - zarzadzanie przez zastraszanie, - krzyk i poniżanie - Pracownik dla tej firmy to niewolnik bez prawa do choroby( przyjdź do pracy choćby z gorączką), snu, odpoczynku i własnego zdania. - HR przykręca śrubę. Takiej bzdury to dawno nie czytałem. Obecnie pracuje w tej firmie i szczerze powiem, że nie doświadczyłem żadnym z tych punktów/zarzutów. Myśle, że duża wiekszość pracowników Panasonica by sie obśmiała czytjąc tą opinie. Byś może Panasonic ma wady ( jak każda inna firma ), ale na pewno nie jest to miejsce gdzie doswiadczysz takich rzeczy jak te wyżej.

Były
@Pracownik

Niech obśmiewają, to są wnioski z moich doświadczeń i obserwacji. z jakiegoś powodu ludzie z tej firmy odchodzą, w ostatnim roku z marketingu i komunikacji z tego co kojarzę ok 7osob.Reszty nie liczę.

Ewelina
@Były

Z czego zatem może wynikać taka rozbieżność w Waszych doświadczeniach? Nie poruszacie też kwestii rozmowy rekrutacyjnej. Ile trwa cały ten proces w Panasonic Marketing Europe GmbH?

Markus
@Ewelina

Różnica wynika z działów! są działy do których naprawdę nie warto, a są takie w których można ... Omijamy znienawidzony przez wszystkich serwis, ostatnio rozwalający się marketing/komunikacja. Finanse przeszly rewolucje (ale tez bylo krucho), reszta ok. Rotacja wszędzie OLBRZYMIA.

Ewelina
@Markus

Wielkie dzięki za odpowiedź. A powiedz proszę coś jeszcze o rekrutacji do pracy w Panasonic. Z ilu etapów się składa?

Katarzyna
Pracownik
@Były

Nie oceniałabym tej firmy przez pryzmat jednego działu. Sama pracuję dobrych kilka lat, z ludźmi obok mnie którzy pracują po 15-20 lat. Nigdy, przenigdy nie zadziało się nic niestosownego. K.

Edyta

Sporo tutaj na forum opinii klientów firmy Panasonic, ja bym jednak chciała dowiedzieć się czegoś na temat warunków zatrudnienia w tym miejscu pracy. Czy aktualnie podczas pandemii przyjmują nowych pracowników, są prowadzone jakieś aktywne rekrutacje?

Katarzyna
Pracownik
@Edyta

Tak.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Panasonic Marketing Europe GmbH panuje luźna atmosfera?

pepe
Klient
@Pytanie

SERWIS I CENTRALA PANASONIC POLSKA NIE RESPEKTUJE GWARANCJI - WYPALENIE MATRYCY NAJWYŻSZEGO MODELU TELEWIZORA OLED JUŻ PO 10 MIESIĄCACH REKLAMACJA ODRZUCONA BO KLIENT ŚMIAŁ OGLĄDAC TELEWIZJE A TO NIE JEST PRODUKT DO OGLĄDANIA TELEWIZJI Z LOGAMI STACJI .

Wyluzowany

I tak oto Panas wychodzi z Euro... brawo centrala, brawo szefostwo... a obwinialiście sprzedawców za słabe wyniki jak chłopacy i dziewczyny nie mieli czym handlować... Ciekawe gdzie teraz trenerzy będą się krzątać całymi dniami jak im nikt do zdjęć nie będzie chciał pozować... hahaha

4
przykładny były pracownik
Były pracownik
@Wyluzowany

Szefostwo firmy jest oderwane od rzeczywistości, promotorzy robili robotę, samodzielnie zamawiając produkty, żeby mieć jakiekolwiek zatowatrowanie, regularne raportowanie braków do przełożonych nic nie wnosiło, a liczył się wynik. Wynik był, dopóki magazyn centralny miał produkty, natomiast jak się skończyło źródełko, to absolutnie nikt znajdujący się wyżej w firmie nie był jakkolwiek tym zainteresowany lub włożeniem minimum wysiłku ze swojej strony. Szkoda, że niekompetencja i indolencja działu odpowiedzialnego za zatowaronia odbiła się negatywnie na wyniki sprzedażowe, a konsekwencje poniósł dział sprzedaży.

prawie pracownik

Rozmowa rekrutacyjna wyglądała tak: totalne lekceważenie kandydata i jego wypowiedzi, przerywanie, nie liczenie się z człowiekiem w ogóle. Właściwie to nie była rozmowa, bo ta zakłada pozytywne intencje obydwu stron nakierowane na cel. Kim właściwie są i za kogo się uważają te osoby, które zgrywają Taaakich Ważniaków? A co czeka szczęśliwego wybrańca? Sądząc ze sposobu podejścia, traktowania i oczekiwań: eksploatacja i niszczenie. Ktoś musi mieć naprawdę nóż na gardle, żeby się zgodzić na coś takiego. A swoją drogą, po sprawdzeniu, jaką firma ma renomę w marketach, to dziwne, że jeszcze istnieje.

ja
@prawie pracownik

jaki dział?

Szymon

Mógłby ktoś z pracowników opowiedzieć jak wygląda praca w Panasonic w tej chwili? Głównie chciałem zapytać o wynagrodzenie, jak się zmieniło od nowego roku?

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Panasonic Marketing Europe GmbH są regularne szkolenia pracownicze?

Promo
@Pytanie

Hej! Nie ma czegoś takiego jak szkolenia. Przyjeżdża Pan trener i próbuje coś tam wyskubać przez 5 minut stania z tobą na hali. Dla niego ważne jest tylko zdjęcie

5

Pracodawca

 Aktualność
W sobotę, 18.05.19 nasi Pracownicy wzięli udział w Maratonie Ekiden, który odbył się w Warszawie w Parku Szczęśliwickim. Mimo trudnych warunków pogodowych obu naszym drużynom udało się z sukcesem zakończyć maraton. 
Gratulujemy Uczestnikom oraz dziękujemy za ich zaangażowanie, duch współpracy i PASJĘ. 
Marcin

Znacie regułę, jeśli nagle pojawiają się w miejscu na opinie "cukierkowe zdjęcia" od pracodawcy znaczy, że ktoś dostał taki target "upiększenia" tej przestrzeni. Nie dajcie się zwieść, kierujcie się rozsądkiem, opiniami, danymi na tematy sytuacji firmy na rynku, nigdy kolorowankami. Duża rotacja pracowników w zasadzie w kilku działach (rekrutacje ukryte, przez agencje oraz bezpośrednie), stres do granic możliwości, brak szacunku i wsparcia ze strony przełożonych (co najmniej 2 działy), ci nadgorliwi robią nadgodziny po nocach w imię dziwnie rozumianego obowiązku, atmosfera nie nadająca się do współżycia z ludźmi. Resztę sobie dopowiedzcie sami o jakim słowie myślę,a którego nie mogę napisać...jeżeli nie umieracie z głodu, szukajcie dalej, uwierzcie mi, nie trudno o lepszego pracodawcę i przełożonych, akurat pod jednym dachem nastąpiła kumulacja negatywizmów. Obiektywnie plus za benefity, ale to standard wszędzie, dziś już nie należy do wyjątków.

Misiek
@Marcin

Slyszalem.ze te benefity slabiutkie. Brak bonow obiadowych/ karty lunchowej, brak doplat do karty miejskiej. Lux med ktory ponoc oferuja jest teraz najgorszy, a multi sport jest wszedzie.

pracownik
@Marcin

Potwierdzam, niespotykana w innych firmach ciągła rotacja pracowników, praca w nieustających nadgodzinach, zamiast podziękowania masz się cieszyć że cię jeszcze nie zwolnili

Ostrożny

Gdyby ktoś kiedyś pomyślał o pracy na stanowisku promotora (czyli tego na samym dole, który chyba jako jedyny pcha jeszcze panasa w Polskę) to proszę przeczytać moje uwagi. Ta firma pod względem promotorów kiedyś była naprawdę dobra i złego słowa nie można było powiedzieć. Od jakiegoś pół roku to co dzieje się na sklepach to tragedia. Obcinanie premii - da radę jeszcze jakoś przeżyć, ogromne ilości pisanych maili z tłumaczeniami i jakimiś śmiesznymi opiniami - da radę jeszcze może jakoś przeżyć, wieczne braki magazynowe może i jeszcze jakoś człowiek przeżyje (choć co wtedy sprzedawać?), a z brakiem jakichkolwiek szkoleń też idzie jeszcze wytrzymać (trenerzy to banda modeli do zdjęć a nie ludzie od szkoleń, a filmiki przesyłane przez "górę" do obejrzenia do dziś budzą śmiech na salach sprzedażowych). Nie przeżyjesz jednak jeżeli pracodawca prosi Cię o przychodzenie do sklepu ZA DARMO (bo przecież może uda Ci się coś sprzedać) bo godziny zostają tak ucięte, że ludzie z rodzinami na głowach zaczynają zarabiać grosze. Przestrzegam przed tą marką! Jeżeli jesteś młodym ambitnym - uciekaj jak najdalej od Panasa, jeżeli masz rodzinę i szukasz czegoś "lepszego" niech Ci nawet przez myśl nie przejdzie próba pracy w Panasie bo skończysz marnie.

Ślązak
@Ostrożny

Dokładnie tak! Ja właśnie rozglądam się za czymś nowym. Głupi byłem, że tak długo w tym trwałem i dawałem się omotać tym niepoważnym menagerkom. Te żenujące maile, wieczny stres i obawy czy w wiadomości czasem nie użyło się słowa za, które BĘDZIE KARA - tam właściwie za wszystko mogłeś zaraz stracić posadę jakby promotor był tam szkodnikiem. Szkoda życia! A co do szkoleń to filmiki z YouTuba są czasem pokazywane na halach jak ktoś się chce pośmiać

eks

Bardzo duża liczba nadgodzin, praca w weekendy, brak jakiejkolwiek strategii i mocno korporacyjna atmosfera pracy. Ludzie nieprzyjemni- każdy patrzy tylko na siebie, a innych ma gdzieś, nie ma miejsca na kolegów czy koleżanki. Jednego dnia pijesz z kimś kawę, drugiego słyszysz jak obrabia Ci tyłek. Sporo osoób, które tworzą "lożę szyderców". Kadra zarządzająca to grupa szaleńców bez pomysłu biegająca ze spotkania na spotkanie, z których nic nie wynika. Odradzam. Spędziłam tam dwa lata i był to czas stresu, ciągłej orki za marne pieniądze.

Marcin
@eks

2019 nothing changed!

Marcelinho

Witam! Ostatnio pojawiła się oferta pracy w Logistyce. Studiuje zaocznie i zastanawiam się nad aplikowaniem na asystenta. Może ktoś coś napisać o tym jak się tam pracuje? Jak atmosfera, możliwość rozwoju, czy rotacja w dziale jest duża, są nadgodziny? Czy poprzednik/poprzedniczka awansował/a czy odszedł/odeszła? Proszę tylko o rzetelne opinie :) Pozdrawiam?

Niedoszły :)
@Marcelinho

Chyba dość często szukają kogoś na to stanowisko. Ja byłem u nich na rozmowie na asystenta logistyki nieco ponad rok temu i to nie jest praca tylko przy biurku, ale również dźwiganie paczek :) A jak zobaczyłem chyba 80 calowy TV na recepcji i jak sobie pomyślałem że takie „paczki” mam odbierać to mi się odechciało :) Poza tym, jak ja aplikowałem to była rekrutacja ukryta, nie wiedziałem że to Panas. Coś musiało się zmienić skoro teraz oficjalnie umieszczają ogłoszenie :)

bzz
@Marcelinho

Pojawily sie tez kolejne oferty m in na koordynatora customer service, konkretnie zwrotow. Czy ktos moglby cos blizej na temat tego stanowiska napisac? Bo mi to pachnie call center, a unikam call centers. Druga sprawa to kwestia benefitow i uznaniowych podwyzek. Czy w firmie nie ma KPI i ich rozliczania?

Marcin
@Marcelinho

Marcelinho praca na stanowisku o którym piszesz faktycznie wymaga też fizycznej siły, zależy jak się z tym czujesz. Sam dział ok.

Pracodawca

 Aktualność
Dziś, z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, szczególnie zadbaliśmy o dobre samopoczucie naszych Koleżanek. 

W programie znalazły się sesje masażu oraz zdrowy brunch. 

Nie zabrakło również kwiatów w prezencie.

Pracodawca

 Aktualność
Tłusty Czwartek w naszym biurze w Budapeszcie.

Zostaw merytoryczną opinię o Panasonic Marketing Europe GmbH - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Panasonic Marketing Europe GmbH?

    Zobacz opinie na temat firmy Panasonic Marketing Europe GmbH tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie klientów o firmie Panasonic Marketing Europe GmbH?

    Liczba opinii klientów firmy Panasonic Marketing Europe GmbH, to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a, 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Panasonic Marketing Europe GmbH