to w takim razie najlepiej gdyby kierowniczka na sklepie się wcale nie pokazywała, może to byłoby dobrym rozwiązaniem
Zachowanie nowej kierowniczki (kontrahentki) w stosunku do klientów oraz pracowników jest skandaliczne, ta Pani ewidentnie pomyliła się chyba z wyborem odpowiedniej pracy dla niej. Jest nie miła, arogancka i opryskliwa dla klientów a także i pracowników, co zauważają klienci przykładem zapłakana pracownica za kasą poniżona przez ową kierowniczkę lub ochrona która musi wykonywać obowiązki które nie należą do nich zresztą jak i ekspedientka. Każdy klient będzie w stanie powiedzieć to samo ponieważ kierowniczka nie zwraca uwagi na to czy klient widzi lub słyszy jak zachowuje się do innych. Zanim w sklepie zaszły zmiany takie jak zmiana kierowniczki GŁÓWNIE KIEROWNICZKI niejakiej P.Asi byłam stałą klientką tego sklepu jak również moi znajomi, którzy już nimi nie są, ponieważ na samo wejście do sklepu daje odczuć że jest się tam byle kim zero kultury, kiedyś wchodząc do tego sklepu klient powitany był "DZIEŃ DOBRY, DO WIDZENIA, DZIĘKUJEMY, ZAPRASZAMY PONOWNIE czy MIŁEGO DNIA" z uśmiechem na twarzy czuć było ciepło okazane klientowi, panował również porządek z którego teraz nawet śladu niema, nic nie można znaleźć, nic nie jest w miejscu którym powinno co okazuje się przy kasie totalny chaos i bałagan. Zmiany które zaszły głównie przy udziale nowej P.kierownik bardzo zaszkodziły firmie ponieważ straciła i bd traciła dalej mnóstwo klientów jeżeli kierowniczka sklepu pozostanie bezkarnie na swoim stanowisku, nie ma szacunku do ludzi w ogóle, nie potrafi oddzielić pracy od życia prywatnego. ul. Szczęść Boże 6.. Jako klientka i konsument w imieniu swoim i innych zalecamy poważne zaprowadzenie zmiany w tym sklepie, sklep sam w sobie jeżeli chodzi o asortyment i ceny jest w pełni zadowalający i szkoda by było go stracić. Dziękuje.