Opinie o Edelmann Poland Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Edelmann Poland Sp. z o.o.

pracuje sie

opinie zostały wycięte, a szkoda bo były w 100 % trafione ! O paniusi blondi i o 5,10,15 i jeszcze inne przydatne.

Oszukany przez Edelman

Jest 50 opini a ja widzę tylko 41 .Ktos usówa niewygodne opinie?

Agnieszka

@Oszukany czyli chcesz powiedzieć, że podjąłeś pracę w Edelmann Poland bez uprzedniego podpisania umowy? To bardzo niepokojące co mówisz, ale do tej pory nie widać było komentarzy o podobnych sytuacjach. Czy ta sytuacja jakoś się wyjaśniła?

Oszukany
@Agnieszka 30.09.2017 12:53
@Oszukany czyli chcesz powiedzieć, że podjąłeś pracę w Edelmann Poland bez uprzedniego podpisania umowy? To bardzo niepokojąc...

Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem pensji za sierpień.Na maila ktore wysyłam nie odpowiadają.Napisałem skargę do PIP.i czekam????

Agnieszka

@Uczeń jesteś zainteresowany pracą w Edelmann Poland? Z komentarzy na forum nie wynika, żeby firma miała problemy z regularnym wypłacaniem wynagrodzenia. Nadal nie widać jednak ogłoszeń o pracę. Jakim stanowiskiem jesteś zainteresowany?

Oszukany
@Agnieszka 10.09.2017 11:45
@Uczeń jesteś zainteresowany pracą w Edelmann Poland? Z komentarzy na forum nie wynika, żeby firma miała problemy z regularnym...

Firma zatrudnia na miesiąc bez umowy po miesiacu zwalnia i nie placi wynagrodzenia

Uczeń

A czy płacą na,czas ?

Oszukany
@Uczeń 10.09.2017 05:22
A czy płacą na,czas ?

Pracowałem cały sierpień i mam problem z odebraniem pensji

Agnieszka

@Edelmann a jesteś przekonany, że wszyscy kierownicy w Edelmann Poland nic nie robią? Czasami wykonują oni obowiązki, o których nie zawsze możemy zdawać sobie sprawę, chociaż na pewni zdarzają się przypadki, w których faktycznie tak ro wygląda. Czy ktoś może pracuje tutaj na kierowniczym stanowisku?

Agnieszka

@Paweł wziąłeś udział w jakiejś? Możesz opisać, jak ona przebiegała? Z ilu etapów się składała? To pomoże w przygotowaniach innych, zainteresowanych pracą osób.

Agnieszka

@Paweł tak. Aktualne oferty firmy znajdziesz na portalu GoWork.pl - http://www.gowork.pl/praca/eldruk-edelmann-group;pr Zainteresowało Cię któreś z ogłoszeń?

Paweł

Witam, Czy firma Edelmann prowadzi obecnie rekrutacje?

kai

ta oferta kolego była dodana we wrześniu dwa lata temu

baba

Ofert pracy nie ma, bo rotacja zerowa. Obecnie chyba tylko na Bobsty szukają, bo kupili maszynę. Na klejarni luzik

zygi

Jak na dziale sztanc jaka atmosfera ? kierownictwo znośne?

korek

kasę masz to co tobie należy nie ma żadnej ściemy.

anonim

a jak z kasa to wyglada?moze powiesz jak w tym roku Edelmann wyplaca pieniadze czy dzieje sie to tak jak nalezy?

ferde

jeszcze nie jeszcze trochę zostało

offsetowcy pełnom gembom

Oczywiście przyjacielu wszystko jest płacone 50 -ki i 100 -ki , ale niestety nie ma już nadgodzin ,stawka super polecam. Tu obowiązują stawki pruszkowskie czyli 7 zł / h . My Pruszkowscy fachowcy tak pracujemy (szanujemy swój fach) i jesteśmy oddani firmie

anin

CZeść.tak z ciekawośći ile zarabia pomocnik drukarza za godz?? Są płacone 50 % sobota i niedziela 100%. proszę o szybko odp

ex-pracownik

Czy niezadowolenie z pracy to jedyny powód pożegnania się z firmą? Jest wiele innych przyczyn, które nie muszą mieć nic wspólnego z warunkami czy atmosferą pracy.. P.S.: Radzę więc jednak zastanowić się DWA razy, zanim znowu zadasz próżne pytanie, na które każdy myślący człowiek sam sobie potrafi odpowiedzieć.

pracownik

to ciekawe czemu już w tej firmie niepracujesz(??) skoro było ci tak dobrze i swojsko ????

ex-pracownik

(usunięte przez administratora)Owszem: problemy i awarie zdarzają się tak jak i w każdej innej firmie, ale ogólnie rzecz biorąc panuje tam sprzyjająca, czasem wręcz swojska atmosfera i dlatego też miło wspominam współpracę z Edelmannem. Ciężko mi jednocześnie zrozumieć, co mają na celu osoby ubliżające w tak żałosnym, nagannym stylu swoim kolegom z pracy. (usunięte przez administratora)

pomocnik

3 zmiany, czasami soboty i niedziele..wyzej pisza (usunięte przez administratora)..jak chca niech szukaja w innych firmach, kasa sie liczy i kasa jest..ja robilem w innych drukarniach i byla siara, z kasa slabo a tu sie wszystko liczy..ja zostaje bo syf jest wszedzie ale tu mniejszy

anonim

płacą, i wszytko na konto (usunięte przez administratora)

anonim

Mam. mam zamiar tam pójść do pracy jako pomocnik drukarza, Mam pytanie czy dużo płacą? ile za godzinkę?? są płacone nadgodziny w soboty i niedzielę 50 i 100??? proszę o szybko odpowiedz. pozdrawiam

anonim

Ostatnio jest moda na zatrudnianie kadry kierowniczej z bydgoszczy. Ciekawe czemu???(usunięte przez administratora)Ludzie w tej firmie jest dobrze platna praca ale dla ludzi z w/w miasta.

rafi

tez tam pracowalem. nie polecam nikomu(usunięte przez administratora)

Zonk

(usunięte przez administratora) Co do firmy to są gorsze, a lepsze też mówią, że są, ale chyba nikt z nas ich nie widział bo nie robiłby przy takich kwalifikacjach w tej. A poza tym wszystkim to robią z nami to na co im pozwalamy...

norge

kierownik DPU 10/10

kbgj

ja dlugo dojezdzalem do innych firm po 30 km i tu sie dziwie ze wogole dowoza kogos jakies autobusy kombinuja. przecierz nikt nikomu niekaze tu pracowac

anonim

Swietna firma. dobre zarobki, ludzie mili, usmiechaja sie, pomagaja sobie. to powyzej to bzdury pisane przez 3-4 niezadowolone i najbardziej leniwe osoby - opowiadali o tym jak to pisza, wiec nie wierzcie im - czy jezeli jest taka tragedia(usunięte przez administratora)to pracowaliby tam dluzej? na pewno nie!

yeti

nowa siedziba extra zimno(usunięte przez administratora) ,a pozatym bardzo ale to bardzo malo miejsca na produkcji

anonim

Poszła na urlop wychowawczy.

zzzzzzzzzzzzzzz

bylo mi zupelnie niepodrodze tak jak do pracy pozdro

gall anonim

Moim zdaniem firma nie odbiega od normy. Jeśli już to raczej w górę jak w dół. Nie wiem, jak wygląda praca innych pracowników, ale maszyniści raczej nie mają przesadnych problemów. Nie podoba mi się opinia "o niemieckim dobermanie". Nic nie mam do do Niemców. Załączam pozdrowienia dla nich i takie tam hasełko: "illa illa illa, Villa maravilla" XD

anonim

Jedno wyjasnienie - pracuje w biurze i nie jestem zadnym pociotkiem kadry kierowniczej. Przeszedlem normalny proces rekrutacyjny, nie mialem i nie mam z nikim zadnych konseksji. Zarobki nie sa zle, byc moze w innych firmach w Wawie na podobnym stanowisku zarabia sie wiecej ale trzeba brac pod uwage, ze to mala firma, z obrotem rocznym ok. 40 mln zl. Wiec mozliwosci sa mocno ograniczone. W kazdym razie nie moge absolutnie na nic narzekac. Nie wiem jak jest na produkcji ale jedno jest pewne - jeszcze sie taki nie narodzil, kto by robolom dogodzil. Robole zawsze beda marudzic ze zle, ze malo placa, ze wyzysk itp. Pokazcie mi zadowolonych roboli na produkcji w jakiejkolwiek firmie... A prawda jest taka - nie chcialo sie nosic teczki, trzeba nosic dzis woreczki. Takie jest zycie.

anonim

trudne sytuacje, to MOTTO tej firmy!!!

pracownik produkcji

pracuje tam pare lat, wiadomo ze sa czasami nie przyjemne sytuacje ale takie jest zycie. ogolnie atmosfera jest zajebista, z kazdym mozna sie dogadac, nie wielu pracoidawcow idzie pracownikowi " na reke" w trudnych sytuacjach (wiadomo nie ma nic za darmo) polecam

anonim

Nadgodziny są płatne 50 i 100%. To jest plus. Ale tych nadgodzin jest aż nadto za dużo. Jeśli masz czas to nie ma sprawy. Jest tez premia kwartalna 10% dla operatorów i 20% dla pomocników. Stawka podstawowa jest trochę za mała. Ale nadrobisz nadgodzinami. Oczywiście jeśli będziesz pracował na dziale druku, falcerek lub sztancy.

devon

Zamierzam podjąć pracę w tej firmie. Mam pytanie czy naprawde jest tam tak źle jak piszą co niektórzy? Jak tam jest z nadgodzinami????

Kierownik

Dlatego juz nie pracujesz:)

anonim

Wszystko jest ok. Robolom to zawsze ciężko dogodzić...

Zostaw opinię o Edelmann Poland Sp. z o.o. - Pruszków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Edelmann Poland Sp. z o.o.