Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o. o.

Wrocław

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 126 ocen.

Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o. o.
2 126 6 1

Opinie o Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o. o.

anonim

(usunięte przez administratora)

Rafał

Pracuje od piatku, pension może być, załatwili mi numer podatkowy i ubezpieczenie. Praca na całym etetacie. W różnych lajffirmach pracowałem ale tutaj jest naprade ok

ANDRZEJ

WITAM WSZYSTKICH CHCIAŁBYM ZOSTAWIC OPINIE FIRMY MEYER POŁACZONEJ Z FIRMĄ WE WROCŁAWIU ,PRZYJECHAŁEM DO ERUFURTU DO PRACY DO ZALANDO ,WE WROCŁAWIU MI POWIEDZIELI ZE BEDE ZARABIAŁ 1200 EURO A TO SIE OKAZAŁO ZE JAK PRZYJECHAŁEM DO NIEMIEC TO JESZCZE Z TYCH 1200 EURO TRZEBA ODLICZYC MIESZKANIE 400 EURO TO JEST PARODIA I KPINY Z POLAKÓW 800 EURO NA REKE DAJCIE SPOKÓJ ,WE WROCŁAWIU NAGANIAJA LUDZI DAJA IM 300 ZŁ DO RĘKI NA START ZEBY LUDZIE JECHALI DO NIEMIEC MIESZKALI W DOMKU PO 4 DNI I JESZCZE TRZEBA ZAPŁACIC DO TEGO INTERESU ,TO JEST OSZUSTWO PANIE MEYER ,POWINNIEN PAN PUJSC SIEDZIEC ZA KRATKI ZA TE OSZUSTWA KTÓRE PAN ROBI SPRAWIEDLIWOSC PANA DOSIEGNIE ,POKOJE W PIWNICY ZA 400 EURO Z GRZYBEM ,JA BYM SIE WSTYDZIŁ PANIE MEYER ROBIC TAK LUDZI W KONIA ,SZUKA PAN FRAJERÓW DO PRACY ,SAMI SIE PRZEKONACIE JAK POJEDZIECIE DO ERFUTU NA ZALANDO PRZEKONACIE SIE JAK BEDZIECIE CHCIELI ZJECHAC DO DOMKU BO WAM SIE PRACA NIESPODOBA TO JESZCZE DOPLACICIE DO TEGO INTERESU ,TAM PRZYJEZDZAJAC MUSICIE ROBIC TO JEST PRAWDA MUSICIE SIE SAMI PRZEKONAC ,I JEST TAM DUZA ROTACJA PRZYJMUJA I ZWALNIAJA I NASTEPNI DO GOLENIA

Ja J.

Kto wybiera się do Erfurtu do Zalando a może ktoś pracuje i podzieli się uczciwą opinią tutaj ???

Remix
@Ja J. 17.09.2018 11:47

Ja jadę na 20.09

Remix
@Remix 17.09.2018 17:21

radana5@onet.pl

zalando
@Remix 18.09.2018 11:46

Przez telefon mówili, że stawka 10,50 na godzinę brutto, dzisiaj dojechałem do Erfurtu dostalem jedynkę pokoj za 350 euro za miesiac, a jutro o 9 podpisuje umowe. Na razie jest ok!

Czarna
@Ja J. 17.09.2018 11:47

Jesteśmy właśnie w drodze do Erfurtu . Resztę opiszemy po podpisaniu umowy. Jak narazie wszystko jest dla nas jasne

MP
@zalando 19.09.2018 21:54

Umowe podpisalem. dzisiaj ide na druga zmiane. ja tam zadowolony jestem.chyba kazdy bylby za 10,50 euro.

Aneta

Osoby ostatnio dzielące się swoimi doświadczeniami z pracy dla Fachowcy Firmy Meyer podkreślają niedociągnięcia, które dostrzegają po stronie organizatora pracy. Zastanawiam się, czy mają one jedynie przejściowy charakter. Oczywiście tylko kolejne komentarze osób korzystających z pośrednictwa tej firmy pomogą nam znaleźć odpowiedź na to pytanie.

anonymous

Witam,czy wybiera się ktoś po niedzieli do Nordhausen na produkcje wyrobów piekarniczych?

dzejko
@anonymous 16.08.2018 15:03

ja się wybieram, kontakt: gjeg@interia.pl

Grzesiek

Jak ktoś szuka wszędzie wad to zawsze coś znajdzie!!

Niki
@Grzesiek 17.07.2018 15:01

Pan Grzegorz zapewne pracuje w biurze firmy Meyer i sam wie jak to wyglada. Zero pomocy ze strony Wroclawia

Aneta

Na co Waszym zdaniem należy zwrócić największą uwagę podejmując współpracę z Fachowcy Firmy Meyer? Pojawiają się różne komentarze na temat oferowanych środków na start w wysokości 300 zł, na temat zmian klasy podatkowej i cen za wynajmowane mieszkania. Ciekawa jestem, jak wiele osób miało podobne doświadczenia, a dla ilu takie problemy są czymś nieznanym w relacjach z tą agencją?

Niki
@Aneta 30.07.2018 14:30

300zl na start jest po przepracowaniu tygodnia. Lozko w pokoju to koszt 400 euro(+ -). Nie dopilnowuja tego aby zglaszac osoby w urzedach i pozniej z tego wynika problem z klasa podatkowa. Ponadto musisz chodzic sama wszystko wyjasniac choc to nalezy do obowiazku pracodawcy.

Wera

Nie polecam pracy przy produkcji drewna. Praca w kurzu na hali okolo 40 stopni, atmosfera rozna w zależności od dzialu. Za lozko w pokoju placi sie po 400e od osoby.

Maya

W Meyer fachowcy oddziałem w Sangehausen jest nieciekawie. Rotacja ludzi duza. Nie kazdy nowy pracownik otrzymuje prawdziwe informacje. Wysylaja ludzi do pracy przy produkcji drewna; praca ok ale ceny za mieszkania to tragedia (300-500 euro za lozko). Drugi problem jest taki ze zmieniaja klasy podatkowe na 6 i kaza samemu chodzix do urzędu wyjaśniać mimo ze to ich obowiazek. Pani M. niby osoba pomagajaca z językiem polskim to porazka. Nie wiele pomoże wiec jesteście zdani na siebie. Jednym słowem agencja pracy stosuje system: spyhologi, liczy się sztuka pracownik. Ma pracować aby oni mogli zarobić na was. Pozdrawiam

Zaradna PL

Kochani na gorszą firmę jeszcze nie trafiłam, na spotkaniu słodzą i zachęcają abyś tylko podjęła pracę. Zatrudniają ludzi każą przejechać setki km a po jednym dniu próbnym gdy nie ma pracy stwierdzają że się nie nadajesz gdzie naprawdę firma stała. Pani G.M także słodzi wraz z szefową w niemczech, Niemką. Niemka jest okropna na spotkaniu mówili że dają zaliczki a wcale ich nie dostajesz wręcz musisz się prosić o swoje ciężko zarobione pieniądze, a gdy coś się stanie uchylają od tego ręce i jedyne co ci dają to umowę wypowiadająca. Pracowałam tam z znajomymi 2 tygodnie ale gorzej nie mogliśmy trafić. A te 300 zł to zwykła ściema do tej pory rzadnych pieniędzy nie otrzymałam, nie którzy z nich mówią że od razu po podpisaniu umowy a inni że do 10 dni. Nie dajcie się oszukać kołchoz i wyzysk ludzi gdzie tylko czekają na nasze zarobione pieniądze naszą siłą roboczą.

Aneta

@Nikola, chcesz powiedzieć, że ta premia jest bardziej formą pożyczki, którą będziesz musiała później zwrócić Fachowcy Firmy Meyer? Jakie rozliczanie masz na myśli? Ze względu na osoby poszukujące aktualnych informacji o tej firmie jako pracodawcy, rozwinięcie Twojego wpisu będzie bardzo cenne.

Aneta

Weszłam na stronę agencji Fachowcy Firmy Meyer https://www.meyer-fachowcy.pl/ i dowiedziałam się, że każda osoba, która zdecyduje się na pracę to zanim rozpocznie pracę już dostanie premię 300 zł. To zawsze jakiś dodatkowy budżet na wyjazd. Brzmi zachęcająco prawda?

Nikola
@Aneta 16.02.2018 11:22

Jak przepracujesz tydzien dopiero wysylaja 300zl na konto. Później w pl musisz sie z tego rozliczyc. Czy to takie zachecajace ?!

Anita

Może firma nie jest idealna ale pracownikom również można wiele zarzucić.

komisjoner

na miesiąc pracy w Zalando gdzieś 1300 euro na rękę wychodzi

Administrator

Czy ktoś może opisać, jak aktualnie przedstawia się firma na tle innych - zarówno w tym obszarze jak i lokalizacji? To bardzo cenna pomoc dla osób mieszkających w Wrocław.

Ciekawy

Pracuje ktos w zalando w Erfurcie? Ile mozna zarobic po odliczeniu mieszkania? Z gory dziekuje za info

bester Chef mit Chefs

bester Chef mit Chefs

bester Chef mit Chefs

Firma jak jak najbardziej OK, bardzo dobra wspólpraca z regionalserviceleiter(usunięte przez administratora) Sonneberg, pracowałem w tej firmie i wszystko było dobrze .Pozdrawiam Cię (usunięte przez administratora)kolega z Polski ??

Ana

W fili Sangerhausen pracuja dwie dosc cwane niemki. Jesli nie znasz perfekcujnie jezyka to wyroluja Cie na wszystko. Podkladaja papierki do podpisania dopisuja zaliczki ktorych sie nie wzielo jak i kroja na godzinach. Nie polecam wspolpracy.

adam

Pracował ktoś w Sangerhausen jako pracownik produkcji wyrobów drewnianych (k/m) prosze o opinie mam ofertę wyjazdu

Maria
@adam 16.02.2018 11:07

Tak ja pracowałam. Nocleg jest koło firmy, chodziłam pieszo do pracy. Ogólnie polecam, praca łatwa.

Aneta

@wlkp myślę, że jeżeli potrzebujesz pracy to nie ma co czekać na odpowiedź tylko aplikować do agencji Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o. o. Tam na pewno dowiesz się wszystkich informacji na temat pracy i warunków jakie trzeba spełnić, żeby dostać posadę. Możliwe, że angelski starczy, ale najszybciej dostaniesz bezpośrednio w agencji odpowiedź.

wlkp

Szukam pracy na produkcji, może być okna lub automotive. Czy trzeba znać język niemiecki by aplikować do tej agencji? Pracowałem w Holandii, tam wystarczył mój słaby angielski.

Aneta

@Pracownik Erfurt jeżeli się sprawdziłeś to zapewne znajdzie się dla Ciebie jakieś miejsce pracy. Dobrze, że pracownicy biura firmy Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o. o. pomagają w różnych sytuacjach pracownikom. Potencjalni pracownicy dzięki takim informacjom wiedzą, że tu mogą liczyć na wsparcie biura. A powiesz czym dokładnie się zajmowałeś w pracy?

Pracownik Erfurt

Właśnie wróciłem do Pl po roku pracy w Erfurcie na zasłużony odpoczynek. Dziękuję Pani Marcelinie z Wrocławia za pomoc w załatwieniu mi urlopu i liczę że po świętach znowu będzie praca

Aneta

@imigrant dobrze wiedzieć, że firma Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o. o. pomaga pracownikom w takich sytuacjach jak brak transportu. A sporo piszesz, że mieszkanie było ok tzn., że odpowiadało zapewnionym standardom przez firmę? To czemu je zmieniłeś?

imigrant

Pracowałem przez nich w Zalando w Erfurcie, potem dostałem się na festa i pracuję do teraz. Do Erfurtu zawiózł mnie Pan Patryk osobiście bo nie miałem transportu, mieszkanie było ok, choć teraz mam nowe. Meyery to dobra Zeitfirma.

qciap

https://www.tvn24.pl/kalisz-chcial-sprzedac-filharmonii-fortepian-z-przebitymi-numerami,784133,s.html

wqopk1

dzwonili zaproponowali prace i nic

32oir1k;

Firma ok

TeamFachowcy

@kobieta Prosimy o kontakt z Zespołem Fachowców Firmy Meyer w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, jesteśmy dostępni pod numerem +48 71 756 27 12. Pozdrawiamy

Zostaw opinię o Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o. o. - Wrocław

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o. o.