Opinie o Polsoft Engineering Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Polsoft Engineering Sp. z o.o.

Meastro

pracuję w polsofcie od niedawna, jest dużo pracy ale mogę liczyć na pomoc i radę innych. Ogólnie bardzo duży pozytyw. Jestem zadowolony

Zuzanna

Zamierzasz aplikować do pracy w firmie? Zachęcam do sprawdzenia zakładki http://www.gowork.pl/opinie_czytaj2,88259,0,0,pracuj_z_nami gdzie przeczytasz dlaczego warto pracować w firmie Polsoft Engineering.

Pawlo

Co ciekawe tym którym się w Polsofcie nie podobało już tam nie pracują, pytanie tylko czy sami się zwolnili czy też zostali zwolnienii. Jest nas na dzisiaj w Polsofcie prawie 50 osób, na rynku są tysiące ofert pracy w IT i nikt nikogo tutaj na siłę nie trzyma. Myślę że te negatywy są głównie od tych, którzy są zawsze niezadowoleni. Ja jak mnie się w robocie nie podoba to się zwalniam i idę gdzie indziej. Póki co pracuję tu już 7 lat i póki co odpowiada brak korporacyjnego podejścia i kamer i mikrofonów i zajebiste firmowe imprezy, polecam nasz serwis na FB pozdrawiam wszystkich byłych i przyszłych pracowników Polsoftu Paweł

gf

@andrzej oj daj spokooj przeciez takie wyjazdy integracyjne to nie sa nazwazniesjze jak jest zgrana ekipa to sama moze spore jakies wyjscie czy wyjazd zorganizowa i tak pomocy frimy taka jest prawda :)

Adrian

cd Wielu pyta o wyjazdy itp. No to konkrety: * październik 2015 - 2-dniowy wyjazd integracyjny * 24 maj 2016 - kręgle firmowe * 08 czerwiec 2016 - piłka nożna * 19 czerwiec 2016 - roboczo przez nas nazwany: "Bieg wokół Polsoftu:)". Co prawda nie Polsoft organizuje, ale w mocnym składzie bierzemy w nim udział: http://biegsidly.pl Zapraszam wszystkich chętnych do przyłączenia się! * Multisport - JEST dofinansowywany * Umowa o pracę i normalnie płacone nadgodziny - to tak jak piszesz standard, ale dla pewności wolę powtórzyć Co do szkoleń mogę wypowiedzieć się w kontekście mojego działu. Szkolenia nie są obligatoryjne. Są planowane/uzgadniane z Zarządem w odniesieniu do potrzeb i kierunku rozwoju każdej z osób indywidualnie. W pełni finansowane przez firmę bez lojalek. Konkret z pierwszego półrocza 2016: Styczeń(1 os): * 5 dniowe szkolenie: ISTQB Advanced Test Manager * Kilka tygodni później Certyfikat: ISTQB Advanced Test Manager Luty(1 os): * 3 dniowe szkolenie: ISTQB Foundation Level * Kilka tygodni później Certyfikat: ISTQB Foundation Level Maj(3 os): * udział w TestingCup 2016 * udział w konferencjach i warsztatach towarzyszącym zawodom. Było to dla nas cenne doświadczenie. Możliwość posłuchania i porozmawiania z praktykami i teoretykami w dziedzinie testowania upewniła nas, że kierunek przyjęty w rozwoju działów testów jest słuszny. Z mojej strony wyczerpałem temat, osoby pragnące dowiedzieć się więcej zapraszam na rozmowy nie tylko do działu serwisu i testów. Aktualne ogłoszenia na stronie firmy: http://www.polsoft.pl/praca/ Hejterów uprzejmie informuję, iż dalszej dyskusji w temacie nie przewiduję.

Adrian

Witam na chwilę obecną kieruję działem serwisu i testów w firmie Polsoft. Postanowiłem napisać kilka zdań do ogółu, bo z tego co wiem, ten portal ma za zadanie, na podstawie opinii, dostarczyć przyszłym kandydatom pewnego rodzaju wiedzę na temat organizacji, czy atmosfery panującej wewnątrz firmy która ich interesuje. Niestety czytając wcześniejsze wpisy mogę jedynie stwierdzić, że lepszy byłby już brak informacji(kandydat o wszystkim może dowiedzieć się podczas rozmowy), niż jawna dezinformacja. @pawel - 2016-05-20 09:26:20 ... zapewne nigdy w życiu 'call center' nie widział. Ktoś kto napisał o "telemarketingu", również rani me uczucia:) Praca jako konsultant serwisu oprogramowania nie polega jedynie na odbieraniu telefonów. Jesteśmy jednocześnie drugą linią wsparcia, co oznacza, że około 80% zgłoszeń rozwiązujemy sami, bez przekazywania ich do działów programistycznych. Są to tematy rozwiązywane poprzez zmiany w konfiguracji systemu, aktualizację wersji, napisanie i dostarczenie dedykowanych raportów sql, instalacje dodatkowych stanowisk, uruchamianie dodatkowych funkcjonalności np.interfejsów z systemami zewnętrznymi itp. itd. W przypadku zgłoszeń błędów, do zadań konsultanta serwisu należy replikacja takiego błędu na systemach testowych, dokładne przekazanie tej wiedzy programiście i późniejsze przetestowanie poprawek wprowadzonych do modułu. @pawel mogę Ci tylko powiedzieć, że nie ma takiego klienta, z którym nie dałoby się porozumieć i dogadać. Pisząc iż klienci są upierdliwi pokazujesz jedynie, iż nie masz wystarczających umiejętności, aby taką rozmowę przeprowadzić. @pawel chciałbyś być testerem, ale przeszkadzają Ci błędy w oprogramowaniu, gorzej! widzisz je i nic z tym nie robisz ! Albo to godna podziwu wiara w nieomylność produktu wychodzącego spod ręki programisty, albo nie masz pojęcia o pracy testera. To tester właśnie powinien dążyć do znalezienia, zreplikowania, zaraportowania i wyeliminowania jak największej liczby defektów (w tym wszystkich krytycznych, uniemożliwiających jego użytkowanie). Wersje stabilne oprogramowania, wdrożone na systemy produkcyjne klientów rzadko wymagają działań programistycznych. Prawie wszystkie zgłoszenia obsługiwane są wtedy przez helpdesk, najczęściej kończy się na konsultacjach. Czym innym są wersje rozwojowe! W ręce testerów wpadają setki modyfikacji i to m.in na nas spoczywa odpowiedzialność za dostarczenie do klienta oprogramowania, które spełni jego wymagania i wniesie w jego biznes odpowiednią korzyść. No to teraz @Former PSlave - 2016-06-07 11:00:15. Miło że napisałeś, pytanie dlaczego tak późno ? To co napisałeś to prehistoria jakaś! Od czasu Twojego odejścia liczba programistów i testerów w firmie wzrosła dwukrotnie, kierownictwo w działach programistycznych sprawują czynni praktycy posiadający bogatą wiedzę merytoryczną. W IT czas płynie w ekspresowym tempie! Kandydatów do pracy w Polsofcie nie obchodzi jak tutaj wyglądała praca w 1992(START), 2002, czy w 2012! Dla nich cenna jest informacja jak sytuacja przedstawia się OBECNIE, bo to właśnie DZIŚ chcieliby dołączyć do zespołu! Nie znam żadnej firmy IT z w pełni wdrożonym Kanbanem. Pewnie widziałeś gdzieś wykorzystanie tablic kanbanowych i tyle. A co do ostatnio strasznie popularnego Scrumu czy nawet Agile, nikt nie będzie przewracał do góry nogami organizacji, żeby kilka osób mogło wpisać sobie w CV, że było "mistrzem młyna" :) To metodologia i wynikające z niej dobre praktyki mogą wspomagać procesy w firmie, a nie firmę i jej organizację na siłę przestawia się w sztywno opisywane w książkach ramy i definicje. Z przyczyn obiektywnych (długość trwania projektów, wymagania prawne wpływające na szczegółowość dokumentacji, ...) scrum nie jest dobrym rozwiązaniem dla nas. Pracujemy według sprawdzonych metod, które są stale ulepszane i na których rozwój może mieć wpływ każdy pracownik. Każdy pracownik może zaproponować zmiany w procesie i jeśli będzie to "dobra zmiana":) to na pewno nie pozostanie bez odzewu kierownictwa i zarządu. Jeśli chodzi o testy to dużo się u nas obecnie dzieje. Zmiany w prawie, które można by roboczo nazwać "ISO farmaceutycznym" spowodowały odświeżenie specyfikacji funkcjonalnej kluczowych obszarów systemu i zbudowanie bazy kilku tysięcy przypadków testowych. Są one podstawą do testów regresji i naturalnym kandydatem do automatyzacji, nad którą prace rozpoczniemy w przyszłym roku. Wielu pyta o wyjazdy itp. No to konkrety: * październik 2015 - 2-dniowy wyjazd integracyjny * 24 maj 2016 - kręgle firmowe * 08 czerwiec 2016 - piłka nożna * 19 czerwiec 2016 - r

Pracownik

Rum: wszystko co piszesz to prawda za wyjatkiem szkoleń. Na jakim szkoleniu byłeś w tej firmie ostatnio? Pytam, bo może też sie zapisze. Nic mi nie wiadomo o szkoleniach tutaj

rum

masz nieaktualne informację świat idzie do przodu :) piszesz w czasie przeszłym bo może i tak kiedyś było, ja mogę Ci napisać jak jest teraz. Te poprzednie komentarze o atmosferze multisporcie wycieczkach szkoleniu jak najbardziej potwierdzam, to wszystko jest ok.

Helpdeskowicz "telemarketer"

Ale bzdura. Zgodzic można się tylko z sympatyczną atmosferą. "Program nie działa" :bo może nie znałeś zasady jego działania. Program działa bardzo dobrze a to co nie działa to najczęściej projekty które są testowane i usprawniane. Chyba masz za małe doświadczenie i nie wiesz jak działają inne erpy. Rozwój jak się ma chęci to też się znajdzie, zawsze jeżeli poczujesz że chcesz robić coś innego niż "telemarketing" to możesz poprosić o przeniesienie do innego działu i tam realizować swoje cele. Nikt tu nie blokuje ścieżki kariery, wszystko jest kwestią dogadania, szefowie są techniczni i rozumieją wiele rzeczy. Sam dział testowy vel "telemarketing" nie jest telemarketingiem. Możesz pisać raporty sqlowe czy programować. Im więcej umiesz tym lepiej dla Ciebie bo nie zawracasz głowy programistom. Kasa to kwestia negocjacji. Zreszta dziwne że zgadzasz się na stawkę ktorą sam wynegocjowałeś a później narzekasz że jest za mała. Myślałem że działa to tak że jak mi nie pasuje początkowa stawka to idę do innej firmy gdzie dadzą więcej...skoro jesteś specjalistą to na pewno dadzą

test

test

pawel

Helpdesk /tester - praca polega na odbieraniu telefonow i emaili od upierdliwych klientow 8h bo program który oferują to jedna wielka porażka i wiecznie coś nie dziala. Zapomnij o rozwoju i dobrych zarobkach. Zapomnij o konkretnym szkoleniu. Praca raczej dla studenta/ praktykanta ktory chce niewiele zarobic , popracowac rok i uciec. Na samej rozmowie juz mi powiedzieli ze tutaj szanse na rozwój są zerowe. Atmosfera niby ok ludzie wydają się sympatyczni, sa wyjazdy integracyjne to na plus. Ale sama praca i walka z dnia na dzień z ogromną ilością telefonów reklamacyjnych to masakra. Generalnie bardziej call center. Już szukam czegoś innego, szkoda sobie zawracać głowy jeśli jesteś specjalistą. Pozdrawiam.

urlich

Polsoft poszukuje serwisantów systemów HelpDesk nie tylko do Katowic @kraker, oferują umowę o pracę co gwarantuje stabilność zatrudnienia i sporo bonusów wyjazdy integracyjne, imprezy sportowe.

Jajaks

Rzeczywiście dodatki są i to całkiem konkretne, a do tego kursy i szkolenia. Spodobało mi się też to, że są wyjazdy integracyjne i imprezy sportowe. W dodatku na tą ofertę serwistanta systemów helpdesk dają umowę o pracę.

zos

@kraker, sa nowe miejsca pracy, szukają programisty c++, specjalisty ds. wdrożen, czy konsultanta serwisu oprogramowania. Mnie zawsze pociągały jezyki obiektowe, to aplikuję na programistę, podobno daja super benefity jak multisport.

pert

a ilu tam mają programistów (od tego se wyliczę rotację pracowników)?

wedrfgt

jakiś czas temu widziałem że firma Polsoft Engineering Sp. z o.o. potrzebuje osób do zatrudnienia na stanowisko analityka systemowego, programsity c++, testera oprogramowania w Katowicach oferują m.in.atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego ( kursy i szkolenia ) , umowę o pracę,

nowy

Super firma, pracuje w niej od 3 miesięcy byliśmy już na wyjezdzie integracyjnym, spoko ludzie, fajny klimat

edeko

Witamw wszystkich! oczywiście firma specjalizuje się w produkcji oprogramowania dla firm handlowych, ale ogólnie działa dobrze bardzo w branży IT i jest na bieżąco ze wszystkimi technologiami z tego co zuważyłem. Rozwijają się i cały czas i faktycznie daja zniżi dla obecnych klientów i dla stałych.

Trelemorele

Pracuje w tej Firmie już spory czas, uważam, że jest ok. Są tam serdeczni ludzie, gdy mam jakiś pomysł odnośnie swoich obowiązków generalnie moje pomysły zawsze są akceptowane przez ludzi, z którymi pracuje. Kasa jest zawsze w terminie nigdy nie było inaczej. Generalnie nie mam co narzekać ale jeśli będzie inaczej na pewno Państwu napisze, bo sam zanim zacząłem prace w PS szukałem opinii również o innych firmach w jakich miałem pracować. Polsoft wybrałem, ponieważ zawsze interesowała mnie technologia więc skoro się nawinął Polsoft Engineering mieli dobre warunki chętnie podiołem z nimi współprace. Jak chodzi o zarobki bo pytali tutaj ludzie jakie w polsofcie są zarobki podczas rozmowy z osobą, która mnie rekrutowała to było jedno z pytań jakje zadałem jako pierwsze więc zamiast czytać opinie jeśli chcecie pracować w tej firmie najlepjej samemu spytać a jak nie no to się nie zgadzać, żeby potem nie żałować.

jakup

Nie wiem jak to jest z Handlowcami no ale więcej chyba w tej firmie jest osób którzy zajmują się programowaniem, a to szczególnie w .necie czy też c++. Są to najpopularniejsze języki programowanie, no jeszcze C# bym dodał, no ale na takie stanowiska właśnie ta firma w ostatnim czasie zatrudniała pracowników.

gosc

Dział handlowy porażka.

mastodont

To ja już sam nie wiem, czy warto starac się o pracę w Polsoft Engineering, niby nie brzmi to najgorzej, rzekłbym, że nawet wygląda ok, ale sam jakoś nie wiem. Jak tu z możliwością samorozwoju, czy jest sporo szkoleń, jakieś dofinansowania do certyfikatów i to bez konieczności podpisywania umów lojalnościowych?

Artur

Pracowałem w Polsofcie prawie dwa lata na stanowisku konsultanta ds. wdrożeń i gdyby nie przeprowadzka nie decydowałbym się na zmianę pracy. Jest to firma w której jeżeli tylko chcesz to możesz się rozwijać. Nie bardzo rozumiem ludzi, którzy potrafią tylko krytykować organizację, zarząd i jego decyzje, a sami nie potrafią wyjść z żadną inicjatywą, a tak właśnie odbieram większość negatywnych (krzywdzących) komentarzy powyżej. Wyczuwa się w nich tyle frustracji. Tylko że problem w tym, że żadna firma nie sprosta wymaganiom takowego frustrata. Pytacie ile "tam" się zarabia, wiadomo - jest dużo zależności, ale firma nie odbiega od standardów rynkowych. Jako były pracownik konkurencyjnej korporacji bardzo bolały mnie ściśle utrzymywane, sztuczne procedury na wszystko, a przede wszystkim brak swobody, którą to w Polsofcie można mieć o ile coś się sobą reprezentuje i potrafi to obronić. Jeżeli wolicie być trybikiem, który ma wykonywać swoje zadania i nie mieć nic do powiedzenia, lub wolicie wyliczanie pensji według stosu współczynników opisanych przez parunastostronicową procedurę to nie Polsoft. Tutaj drzwi do prezesa są zawsze otwarte i jest on w stanie wdrażać przeróżne inicjatywy jeżeli tylko potrafi się to w odpowiedni sposób sprzedać i ma się argumenty. Płaska struktura to ogromny plus, a wiedzą o tym doskonale pracownicy korpo. Robiliśmy naprawdę fajne rzeczy zarówno w kontekście realizacji projektów jak i poza obowiązkami zawodowymi typu turniej w popularną strzelankę. Pracownik, który wynegocjował satysfakcjonujące go wynagrodzenie (odpowiednio wyższą kwotę rekompensując słaby socjal) nie powinien mieć powodów do narzekania. Atmosfera jest rewelacyjna i będą ją zawsze dobrze wspominał, bo niestety z aktualnym prezesem nie jestem w stanie pożartować, a w Polsofcie było naprawdę wesoło. Ruchome godziny pracy, elastyczność jeżeli ktoś potrzebuje wcześniej wyjść, wszelkie premie, diety i nadgodziny rozliczane terminowo co do złotówki. Reasumując gdy z ciekawości przy weryfikowaniu opinii mojego aktualnego pracodawcy sprawdziłem co ludzie piszą o Polsofcie uznałem że opinie są bardzo niesprawiedliwe i przedstawię wam mój punkt widzenia. Jednym słowem POLECAM zarówno dla początkujących jak i osób z doświadczeniem w IT.

tomekIT

Radek, a ile tam pracowałeś możesz napisać? super że szą szkolenia jak piszesz i ciekawe wyzwania, to mnie przekonuje żeby jednak wysłać do nich cv, również właśnie szukam pracy jako serwisant IT i licze że z moim jednak małym doświadczeniem w końcu ktoś mnie zatrudni. czy to może być ta firma? pozdrówka

radek

Byłem kiedys w Polsofcie serwisantem IT. Przeniosłem się do korpo . Patrząc z perspektywy czasu dobrze oceniam tego pracodawcę. Dość płaska struktura, czyli bez problemu dało się wszystko załatwić bezpośrednio z zarządem. Do tego dużo się nauczyłem, ponieważ zakres pracy i tematów z jakimi się spotykałem był szeroki ( w przeciwieństwie do mojej aktualnej pracy gdzie odpowiadam jedynie za mały wycinek i ciężko się wychylić :-) ). Firma zafundowała mi kilka ciekawych mocno technicznych szkoleń ( chyba dofinansowanych z UE ). Generalnie polecam i przyznam, że dziwią mnie niektóre negatywne komentarze – ale wiadomo chyba jak wszędzie znajdziemy obrażonych osobników :-).

Były handlowiec

Pracowałam w firmie ok roku na stanowisku Handlowiec IT i nie mam na co narzekać. Atmosfera świetna, pieniadze konkurencyjne, szło się dogadać w każdym temacie, dotrzymuja obietnic. Moze wszesniejsze opinie sa przestarzałe, albo konkurencja próbuje zniechecic, którz to wie...

obecny

ja jestem usatysfakcjonowany, natomiast wynagrodzenia są tajne i jak kolega wcześniej napisał nikt nie wie za ile pracują inni. Myślę że jeżeli faktycznie chcesz wiedzieć ile byś zarabiał najlepiej zaaplikuj i po rozmowie oraz negocjacjach, że tak brzydko powiem Twoja wartość zostanie wyceniona.

arecki

@obecny, hej, a możesz w takim razie przedstawić chociaż jakieś widełki płacowe. Bo i owszem wiele zależy od negocjacji i umiejętności, ale chyba firma ma okreslony budżet. Ile sa w stanie zaproponować juz doświadczonej osobie, powiedzmy z trzy letnim doświadczeniem? Chociaż napisz cyfrę z przodu, jak nie znasz dokładnej sumy.

obecny

Pracuje w Polsofcie i czytając tutaj niektóre krzywdzące opinie postanowiłem również się wypowiedzieć. Widzę że niektóre komentarze to sposób na wyrzucenie z siebie żali i złości osób które zostały zwolnione jak np. bluelike, który sam o fakcie zwolnienia wspomina, to smutne... Szczerze powiem wam że jak w każdym zakładzie pracy są plusy i minusy, natomiast zdecydowanie więcej jest plusów. Zarząd wykazuje się wysokim poziomem kultury, są to ludzie na poziomie i można z nimi rozmawiać jak zresztą potwierdza kolega z „paszportem Polsoftu” ;) Również jak wspomina misiek zawsze masz to na co się umówisz i dotrzymują słowa. Co do płac to zależy od Twoich umiejętności i tego co wynegocjujesz. Polecam

paszportpolsatu

Mam "Paszport Polsoftu" to mogę sie wypowiedzieć. Wynagrodzenie: każdy coś tam wynegocjował i w sumie nikt nie wie za ile pracują inni. Ten system nie jest do końca przejrzysty. Zawsze można dostać więcej. Możesz liczyć na to, że to na co się na pierwszym spotkaniu umówisz będzie dotrzymane. Wynagrodzenie, rozliczanie czasu pracy, delegacje, prowizje, nadgodziny wszystko jest na czysto. Wypłata się nigdy nie spóźnia. Zarząd podejmuje większość decyzji, to ludzie "techniczni" z którymi można normalnie rozmawiać, co w innych firmach z wcześniejszymi szefami nie udawało mi się. W "Polsacie" często udaje się przekonać szefa jeśli się z nim rozmawia. Atmosfera jest niezła, regularnie słychać śmiechy i to mi pasuje, choć rozumiem, że nie wszyscy mają takie same poczucie humoru. 30 % ludzi przychodzących na praktyki było zatrudnianych, niektórzy pracują do dzisiaj. Rotacja jest, ale podobna jak wszędzie. Większość ludzi rozwija się i po paru latach idzie dalej, to raczej normalne i zdrowe. Ogólnie Polecam :)

misiek

Pracuje w Polsoft już 6 lat. Nie narzekam. To na co się umawiam z szefami zawsze jest dotrzymywane. Zawsze można się dogadać. Oczywiście byli tacy co kombinowali, wcześniej czy póżniej sprawa wychodziła i robił się temat. Ja nie narzekam. Moim zdaniem niezłe zarobki, atmosfera OK no i sporo można się nauczyć jeżeli oczywiście ktoś chce.

weteran

Troszkę nie rozumiem wcześniejszych komentarzy. Do pracy przychodzimy, żeby pracować na warunkach na których się umówiliśmy a tu koledzy się wypowiadają jakby niesprawiedliwość ich dopadła, jak mógł ktoś wymagać od nich wyników. Pracuje w Polsofcie 8 lat i jestem bardzo zadowolony. Szybko zostałem zauważony i przekierowano moją ścieżkę rozwoju na większe projekty. Organizacja działów przejrzysta, każdy wie co ma robić i za co jest odpowiedzialny. Szefostwo bezpośrednio angażuje się w bieżącą pracę a to tylko na plus, dzięki temu decyzje są na bieżąco podejmowane. Atmosfera w pracy ok. Jest nas coś ponad 30 to i każdy zna się po imieniu. Polecam!

softt

W Polsofcie pracowalem kilka lat i uwazam ze jak na tak nieduza firme, mocno poukladana. Atmosfera miedzy wspolpracownikami byla bardzo dobra, komfort pracy tez. Wiele ciekawych projektow. Polecam i tym co zaczynaja, jest od kogo sie uczyc ;) a Ci co potrafia programowac, potrafili wybronic swoj pomysl i pracowac samodzielnie nad swoim kawalkiem. Ogolnie uwazam, ze warto, jakby nie moja przeprowadzka to kto wie co bym teraz u nich robil:)

JaRobot

Dobra wiadomość dla wszystkich szukających pracy, firma Polsoft Engineering Sp. z o.o opublikowała właśnie nową ofertę pracy. Bardzo mnie zaciekawiła, a wy co na to? Katowicka firma informatyczna istniejąca na rynku od 1992 roku Polsoft Engineering Sp. z o.o. w związku z dynamicznym ... http://www.gowork.pl/praca_podglad,5721894?keywords=&region=

były

Zarobki z tego co się orientuję takie jakie oferuje rynek pracy, czyli w okolicach 2000 zł/netto. Może nie jest to dużo ale w innych firmach nie dostaniesz dużo więcej, a w Polsofcie chociaż atmosfera jest super. Praca w godzinach 8 - 16. Uważam, że doskonała firma dla kogoś kto szuka pierwszej pracy lub kto jest zmęczony wyzyskiem wielkich korporacji

marek

tzn. ile zarobiłeś na samym początku podstawe czy coś więcej skoro średnie zarobki i w jakich godzinach jest praca. Jak przebiegała rozmowa kwalifikacyjna bo większość ofert jakie są na stanowisko mlodszy handlowiec it to bez doswiadczenia potrzebują. Jestem ciekaw o co pytają na rozmowie i czy jest jakis test, łatwo sie załapać tym bardziej mając pojęcie o kompach i branży IT. Pozdrówki

Niezarejestrowany

Witam. Czy znacie firme "Polsoft Engineering Sp. z o.o" z siedzibą w Katowicach? Chciałem poznać opinie od ludzi, którzy pracują/pracowali w tej firmie. Zastanawiam się jaka jest atmosfera pracy,- czy można liczyć na kursy/szkolenia? Jakie są zarobi w IT? Dziękuję za wszelkie informację na powyższy temat.

Zostaw opinię o Polsoft Engineering Sp. z o.o. - Katowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Polsoft Engineering Sp. z o.o.