Idea Nord Sp. z o.o.

Suwałki

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 19 ocen.

Opinie o Idea Nord Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Idea Nord Sp. z o.o.

Remik

Słyszeliście , że Idea Nord Sp. z o.o. ma opinię bardzo dobrego pracodawcy? Może jednak warto pisać coś pozytywnego a nie ciągłe narzekanie?

miro

Serwis tragedia nie wiem co za specjaliści tam pracują .Czwarty raz wymieniają panel lcd , a to nie jest dobrze spasowany prześwity między obudową a panelem a to przebarwienia, a teraz włożona typowa podróbka i też z prześwitami.Dodam że telefon kupiony w Agd z ubezpieczeniem mam już dość zastanawiam się nad wzięciem niezależnego rzeczoznawcy jak nie umiecie czegoś naprawić to wymieńcie sprzęt na nowy bez wad SERWIS ????????

Dominika

@klient - mógłbyś podać kilka szczegółów, które powodują, że polecasz Idea Nord Sp. z o.o.? Twoja opinia będzie pomocna dla innych osób zainteresowanych usługami. A jak wygląda sytuacja z zatrudnieniem? Czy ktoś pracuje obecnie i mógłby się wypowiedzieć na temat warunków zatrudnienia? Może są jakieś ciekawe oferty pracy w Suwałkach?

poirytowany

Ci co piszą pochlebne komentarze pewnie są pracownikami tej słabej i naciągającej klientów firmy, firma sprzedaje bardzo słabej jakości usługi , że o produktach nie wspomnę po prostu żenada , ludzie tam pracujący nie potrafią przyznać się do błędu i całą winę próbują przerzucić na klienta. Kupiłem ostatnio matrycę do laptopa która przyszła z wadami po odesłaniu ciągle od trzech miesięcy czekam na odpowiedź , jak dzwonię to słyszę ,że jeszcze nie zapadła decyzja w mojej sprawie . Po prostu nigdy nie miałem do czynienia z takim opieszalstwem. Przestrzegam przed zakupami w tej firmie.

uczciwy

Nieprofesjonalni oszuści. Nigdy więcej zakupów w tej firmie.

klient

Uwaga na tą firmę , sprzedają wybrakowane produkty ,które posiadają ukryte wady nie przestrzegają gwarancji. Nie polecam.

klient

Jak dla mnie konkretny serwis, ci co narzekają nie mieli pewnie styczności z innymi serwisami.

albatros

współpracuję z idea nord jako pośrednik i ogólnie jestem zadowolony.Ceny konkurencyjne, zawsze można się dogadać, jak się trafi jakaś reklamacja to nie ma problemów, a zdarzają się bardzo rzadko. Jakość części na wysokim poziomie, nie ma problemów z uzyskaniem informacji czy oryginał czy zamiennik. Mam kontakt z tamtymi ludźmi i nie raz pokazywali mi do porównania jakość wykonania części różnych producentów. Ci co narzekają pretensje powinni mieć do producentów a nie serwisu, który jest skazany na części dostępne na rynku, informacje o jakości można zawsze uzyskać telefonicznie.

adam

Nie polecam serwisu nikomu! Wymienili uszkodzony ekran w komórce na inny uszkodzony (wypalone miejsca). Jakby tego było mało to jest on źle przykręcony i widać przerwę między obudową, a ekranem (widać podświetlenie w przerwie i wnętrzności komórki). Odesłałem by poprawili to przysłali jeszcze gorzej przykręcony, a po próbie kontaktu odmówili przyjęcia komórki ponieważ uważają, że wszystko jest OK. NAJGORSZY SERWIS W POLSCE. NAJGORSI PARTACZE I NACIĄGACZE.

lol

W sumie sam chętnie bym się załapał do nich @omlet, ale chyba nie ma teraz żadnej oferty pracy. WIdocznie nie muszą prowadzić rekrutacji, bo każdemu odpoaiwada bieżąca atmosfera jaka teraz panuje w firmie.

autor

jakich super specjalistów hehe ? nie potrafią oni zrobic czegoś poważniejszego , po prostu predzej wymieniaja cała płyte głowną i tyle , a reablling bga nie jest czyms wielkim i super specjalistycznym . Jest tam moze 2-3 pracowników co cos wiecej umie i tez nie sa super specjalistami . Kierownik tam nazbyt czesto odzywa sie do ludzi po nazwiskach jak w sądzie co za typ i obgaduje ludzi , ktorzy juz tam nie pracuja , szkoda ze nia ma odwagi bezposrednio hehe moze by kiedy kto sprzedal mu lute hehe

pracownik

beznadziejna praca tam jest , pracowac trzeba na tych co sa tam po znajomosciach , jest 2 od zamowien , 2 panienki biurowe , kierownik z glowa do gory i kierowniczka firmy i trzeba na to wszystko pracowac za najnizsza krajowa ...nazbyt duzo tam ludzi z ktorych firma nie zarabia . Kierownik ma swoich przydupasow ktorych trzyma , nie polecam tej firmy lepiej gdzie spracowac na spokojnie i lepiej zarobic niz pracowac tam w tej biedzie i burdelu gdzie rozkrecisz 10 laptopow i nie masz czesci do zadnego z nich przez 2 tygodnie hahaha

Odradzam

Firma wspołpracuje z Hestia pobieraja koszt 23zł za kuriera w obie strony liczą sobie za diagnoze 60zł po czym odsyłąją sprzet nie naprawiony z informacja ze nie objety gwarancja. Wysłąłęm Tablet majac ubezpieczeni od mechanicznych uszkodzen nie uznali ze gniado ładowania jest uszkodzone dodatkowo przyslali Tablet zresetowany wykasowali wszystko zdjecia i aplikacje. Odrazam kazdemu korzystanie zubezpieczeni Hestii i tego serwisu

Wiedzący
@emeryt 23.03.2016 12:54
Myślę,że zlecając usługę należy najdokładniej określić czego oczekujemy od firmy,rodzaj uszkodzenia i wskazać objawy defektu sp...

"Swoją drogą mechaniczne uszkodzenie gniazda ładowania to niezwykły wyczyn i być może,że gwarancja nie obejmuje tego sponiewieranego mechanizmu." Do uszkodzenia gniazda ładowania nie musi musi dojść w wyniku uszkodzenia mechanicznego. Każdy element urządzenia elektronicznego ma swoją wytrzymałość i po pewnym czasie odmawia dalszej współpracy.

emeryt
@Wiedzący 20.12.2016 23:53
"Swoją drogą mechaniczne uszkodzenie gniazda ładowania to niezwykły wyczyn i być może,że gwarancja nie obejmuje tego sponi...

... sie zgadza sie i sie ma sie do wszystkich urządzeń, i nawet żywych organizmów. Wesołych Świąt...

TJ

Świetny serwis! Owszem na naprawę czekałem ponad miesiąc (części) ale laptop naprawiony za 300 a nie za 1500 zł! Warto było czekać. Inne serwisy z góry rzuciły hasło "wymiana płyty głównej" a serwisant Idea-Nord zajrzał do środka i naprawił to co konieczne. Świetni fachowcy! POLECAM!!!

Jan

Naprawa tableta ASUS na ubezpieczeniu ergo hesti .po 10 dniach dostałem z powrotem i wszystko ok. Puki co jestem zadowolony !

ania

hej, a może w idea nord poszukują kogoś do pracy biurowej co? bo ja mam w tym doświadczenie, z resztą jestem z wykształcenia księgową, z też dużym dośiwadczeniem w tym temacie, to może znajdzie się dla mnie miejsce? pilnie szukam pracy. Jeśli wiecie że w idea nord kogoś takiego potrzebują to dajcie mi znać koniecznie

trequs

Wysłałem lapka na ergo, dostalem po po 2 tyg. Naprawa za friko. Polecam Serdecznie serwis!

telefon

Tak, zarobki masakra, nie ma co sie dziwic ze pracownicy robia bledy jak nie maja motywacji.

JJBP

to jest forum o pracodawcach więc ja coś napiszę o tej firmie, pracuje sie tam za najniższą krajową, wymagają doświadczenia i przykładania się do napraw, dają marną premię, którą ucinąją za reklamację. Naszczęście tam już nie pracuję, mam ofertę lepszą i lepiej płatną 50% więcej za pracę która nie wymaga tyle wysiłku i nerwów co tam.

Damian

Servis porazka, wyslalem laptopa poprzez ergo hestie, bo mam wykupiopna niby przedluzona grawancje;x na lapkopa czekalem 1,5 miesiaca. Laptop przyszedl dzis nie dziala wg sie nie wlacza porazka zadzwonilem i wyzwalem moze nie winnego człowieka ale nerwy puszczaja sprzed za prawie 5 tysiecy złotych.. w tej chwili po rozebraniu go wymienione czesci to najgorszy bubel;x

Sławek

serwis na wysokim poziomie, obsługa ok, sprzęt naprawiony w niecałe 2 tygodnie, także da się przeżyć, gwarancja na usługę tylko 6 miesięcy ale ponoć wszyscy taką dają, tania wysyłka kurierem w dwie strony nie trzeba korzystać z poczty polskiej. Za całokształt daję 5.

tosiek

ogólnie ok, tylko szkoda że prawie 3 tygodnie

shing

Wysłałem do nich sprzęt z polecenia jednego sklepu i myślałem że będzie wtopa gdyż później nie mogłem się do nich dodzwonić, dopiero jak wysłałem emaila to odpowiedź dosłownie w ciągu 10 minut, jakby automat, że diagnostyka zakończona i 369 zł za naprawę, zgodziłem się i 2 dni później dostałem sprzęt z powrotem i na razie działa już drugi miesiąc. Żeby nie te problemy z dodzwonieniem się dałbym 6.

l505

popieram, serwis z profesjonalnym podejściem, miły kontakt emailowy i szybka reakcja.

Stanisław K

dla mnie najlepszy serwis z jakim miałem do czynienia, naprawili mi płytę główną za 243,54zł, gdzie w sklepie powiedzieli mi że to trup i trzeba kupić nowy. Dziękuję i polecam.

XYZ850

Witam Idea Nord to najgorszy serwis jaki można polecić, zgadzam się z przedmówcami chamstwo prostactwo i nic więcej. Miałem naprawiany w ramach ubezpieczenia w Ergo Hestia laptopa gdy termin naprawy dobiegał końca i groziła im wymiana sprzętu na nowy odesłali do mnie sprzęt niekompletny - bez części obudowy. zaś Wykonane prace oraz części pozostawiały wiele do życzenia na reklamacje bezczelnie odpowiedzieli że niby wysłałem do naprawy laptop bez zgubionych przez nich części. Jak widać to normalne postępowanie w przypadku gdy termin naprawy dobiega końca a chcą uniknąć konsekwencji tj. wymiany sprzętu na nowy

Asus r500

ja mogę pochwalić serwis jak wyżej, naprawili mi lapka w niespełna tydzień, w dodatku wymienili dysk na większy :-)

gruby

ja miałem doczyniena z różnymi serwisami w polsce i za granicą (UK) i o idea nord mam pochlebną opinię, według mnie porfesjonalne podejście, dobry kontakt emailowy, telefoniczny trochę gorzej ale na emaile odpisują dosyć szybko, ceny jak wszędzie, terminy nie takie straszne, więc jak dla mnie duży PLUS. POZDRAWIAM

lenovo y 570

Witam Naprawiałem u nich laptopa z ubezpieczalni.Lapek lenovo NAPRAWIALI GO 4 MIESIACE.I po naprawie wysłali go do mnie bez karty graficznej bo zblizał sie termin ostateczny albo nowka z komputronika. Banda cymbałów chamstwo i prostactwo.NIE POLECAM

zonk

przesadzacie co niektorzy, dla mnie serwis nie byl taki okropny fakt ze sie troche naczekalem ale kazdy inny serwis podawal podobne terminy, gdyz jakies elementy trzeba bylo sciagac z honk kongu.

xxxxxxx

Uważam,że Idea Nord to najwiekszy badziew jaki może być. Jezeli ktos ma mozliwosc to apeluje byscie nie wysylali tam swoich laptopów, czy jakichkolwiek sprzatow! Wczoraj dostalam laptopa po 2 MISIĄCACH i niby naprawili plyte głowna ktora byla zalana, a laptop co chwile mi sie wylancza, nie moge go tak na prawde ruszac bo albo mi sie zawiesi caly system albo mi sie wylaczy! to jest tragedia co oni robia! miałam tak na prawde tylko jedną rzecz do zrobienia a nagle po niby zrobieniu tej jednej rzeczy znalazly sie kolejne niedzialajace, gdzie wczesniej bylo wszystko ok. a na dodatek obudowa zarysowana..

HorteX

Serwis tragedia, 2 razy laptop był w naprawie i dalej nie działa jak powinien, wyłącza się kiedy chce itp. Za pierwszy razem czekałem 2 miesiące!!! za drugim mówili że będzie dłużej itd ale jak zaczęły mi puszczać nerwy to nagle w tydzień się dało naprawić. Generalnie ludzie tam pracujący stwarzają wrażenie kompletnie nie ogarniających tematu, zawalają jeden na drugiego i nikt nic nie wie. Gdyby nie to że laptop mi jest bardzo potrzebny do pracy to bym domagał się wymiany na nowy (ubezpieczenie). Pech że Hestia ma chyba tylko z nimi podpisaną umowę, pewnie temu że są najtańsi bo robią chałturę. Jak macie okazję wybrać inny serwis to zróbcie to, w Idea Nord nie czeka na Was nic dobrego.

marynia

heh, ile ludzi tyle opinii, ja zastrzeżeń nie mam, jedyny serwis który mi konkretnie naprawił laptopa, wcześniej wysyłałam 2 razy na gwarancję i dopiero zdecydowałam się wysłać z polisy i przynajmniej mam działający komputer, wcześniej serwis gwarancyjnie nie stwierdzał usterki. Więc polecam idea north.

grzes

Kiedys mialem okazje tam popracowac, ekipa ok ale zarobki masakra, najnizsza krajowa w takiej branzy to smiechu warte + premia 150 zl.

klucha

dla mnie też naprawiali laptop z ubezpieczenia w ideanord, ale nie mialem zastrzeżeń, wymienili obudowe i matrycę, po powrocie wygląda jak nowy, piersze moje wrażenie było takie że wymienili mi cały na nowy. Tylko czas naprawy długi, czekałem chyba z 3 tygodnie.

klient

Firma współpracuje z TU Hestia na \"naprawy\" gwarancyjne. Współpraca polega na (usunięte przez administratora) w celu diagnozowania usterek ktore nie sa objete gwarancja hestia. Jednym zadaniem:(usunięte przez administratora) !!!!!!

Dawix

Nie wiem czy miałem pecha czy trafiłem na jakiś takich fachowców do (usunięte przez administratora), ale powiem tyle: Przy pierwszym wysyłaniu 1. Za pierwszym razem przysłali mi (niby po naprawie) laptopa na którym się nie dało zainstalować systemu, bo dysk (który niby wymienili) był uszkodzony. 2. Pokrywa laptopa była po ich naprawie porysowana. Po drugim wysłaniu 1. Wymienili mi (niby) zepsutą stacje DVD na "nową" z tym że sposób w jaki była zamontowana pozostawiał wiele do życzenia a poza tym była używana. 4. W końcu wymienili dysk na działający, ale... 5. System który na nim "zainstalowali" to masakra... nie była to instalacja od nowa tylko wrzucenie z jakiegoś innego kompa kopi systemu zawierającego już jakieś programy, które były całkowicie nie potrzebne. Miał zainstalowanych wiele sterowników, jednak większość z nich nie była do mojego komputera. Ale i tak po 2 tygodniach system się zepsuł i nie dało się na nim pracować. 6. A w końcu najważniejsz

Zostaw opinię o Idea Nord Sp. z o.o. - Suwałki

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Idea Nord Sp. z o.o.