Hamar

Gdynia

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 28 ocen.

Opinie o Hamar

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hamar

Sygnalista

Oooo znowu najbardziej wykwalifikowana kadra opuszcza hamar , ciekawe kto następny....to o czymś świadczy! Bujta się i na sztorc kosa!

Iwona

@Free a pytasz odnośnie jakiejś konkretnej rektutacji? Obecnie w sieci widoczna jest jedna rekrutacja - na stanowisko brand assistant. W pewnym sensie na pewno i to stanowisko można zaliczyć do prac biurowych. Czy o takiej posadzie myślisz w Hamarze?

Free

Jak wygląda sytuacja w biurach? Jakie zarobki? Co oferują (jaki sprzęt do pracy)?

Zuzia
@Free 04.10.2017 20:42
Jak wygląda sytuacja w biurach? Jakie zarobki? Co oferują (jaki sprzęt do pracy)?

Pracowałam w tej firmie kilka lat-w biurze. Co do opinii - jedna! Macie stalowe nerwy, macie wybiurczą pamięć , macie wywalone na wszystko, nie zlaleźliście pracy gdzie indziej....aplikujcie. Jeśli któryś z wymienionych wczesniej się nie pokrywa...szkoda czasu i zdrowia. A wierzcie mi...zdrowie wam siądzie i to dośc szybko. Nerwy newry nerwy....i tłamszenie, dyskredytowanie i taki podobne ciekawostki!

Iwona

@Lefttesticle, niektóre posty są na forum widoczne przez jakiś czas i dlatego też na niego odpowiedziałam. Najwidoczniej został on zgłoszony do administratora po jakimś czasie, tak jak pisałam wcześniej, ze względu na to, że naruszał regulamin. Administrator zweryfikował go pod względem, np. naruszenia dóbr osobistych, obraźliwości, pomówień, itp. Jeśli coś takiego w komentarzu się znajdowało mogło zostać usunięte.

Iwona

@technolog z forum mogą być kasowane jedynie te komentarze, które naruszają jego regulamin. Nie ma innych przypadków, w których moglby znikać. Czy w takim razie tamte komentarze były obraźliwe?

Lefttesticle
@Iwona 05.09.2017 17:46
@technolog z forum mogą być kasowane jedynie te komentarze, które naruszają jego regulamin. Nie ma innych przypadków, w których...

A post 'uwaga na ofertę handlowiec' był obraźliwy? Zresztą Pani (?) na niego odpowiadała, więc powinna wiedzieć. Najgorzej zarządzana firma jaką miałem okazję widzieć i w której pracowałem. Psie pieniądze, brak perspektyw, obrażanie i tłamszenie ludzi przez właściciela upośledzonego pod względem społecznym.

technolog

sytuacja opisywana była już przez innych użytkowników. Niestety komentarze zniknęły w tajemniczych okolicznościach wiec po co się wysilać ...

Iwona

@Technolog a możesz wyjaśnić sytuacje osobom, które wtajemniczone nie są? Atmosfera w pracy jest ważna nie tylko dla aktualnych, ale też potencjalnych pracowników Hamar. Co dokładniej miałeś na myśli?

Technolog

Miałem się rozpisywać ale szkoda mi na to czasu i nerwów . Po roku pracy w tej firmie stwierdzam że zamiast rzeszy ludzi którzy się tam przewinęli. Należałoby zastąpić 3 osoby które odpowiadają za tą atmosferę nowymi. I byłaby całkiem spoko firma. Wtajemniczeni wiedzą o co kaman. Pozdro dla ludzi wartych pozdrowienia !

Iwona

@uwaga na ofetre "Handlowiec" czyli nowy pracownik na stanowisku przedstawiciela handlowego przyucza się do zawodu PH na hali produkcyjnej? Niektórzy pracodawcy wychodzą z założenia, że w taki sposób można najlepiej poznać produkt. Czy ta praca trwa cały okres próbny?

Iwona

Pracujesz w Hamar? Chętnie dowiemy się więcej na temat warunków zatrudnienia w firmie. Na jakie benefity mogą liczyć pracownicy?

polo

Coś lepiej w przypadku umów czy dalej umowy zlecenia?

pij

@matti widze ze zorientowany jestes - to jaka kasa?

Robert

@ijhg Dobre sobie nie znaleźliście odpowiedniego kandydata. Przez tyle czasu? Szukacie kogokolwiek byleby robił za grosze i najlepiej na zlecenie.

Marzena

hamar to taka firma gdzie można iść na 2-3 miesiące do czasu znalezienia normalnej pracy (usunięte przez administratora)

ja

i co znowu rotacja, znajdą klientów, i po roku won?i znowu nowi handlowcy?

Olo

Witam , Pracowałem w Hamarze 7 miesięcy z super ludzikami , bardzo zgrana ekipa , można się pośmiać było miło i bardzo dobrze wspominam tych ludzi , jednak nie firmę i jej strukturę. Zacznego od tego ze pracowałem na magazynie w 49tym , czy praca ciężka ? Napewno "tonaż" z śrubkami nie jest lekki... paczuszki po 25-30 kg przekładne z palety na palety często i gęsto bez sensu bo stosunek pracodawcy jest taki że jak nie ma roboty to lepiej żebyś zniszczył plecy niż stał w miejscu tachając kartony po 30 kg? Czy to się opłaca? jak chcesz zniszczyć sobie plecy to napewno. Kolejną kwestia jest BHP które nie istnieje zarówno używanie kosza do ściągania towaru z góry czy też( usunięte przez administratora ) Mało tego będziesz "tyrany" jak nie będziesz chciał kartoników ważących X kilo ściągać metodą alpinistyczną z regałów :) Do tego w zimę licz na to że na magazynie będziesz biegać bo będzie 8-10 stopni , a jak włożysz rączki do kieszeni to powiedzą że masz sobie kupić rękawiczki jesteś w pracy... Co do urlopów Panowie mają racje , generalnie to twój "Pan" ma Ci powiedzieć kiedy go potrzebujesz a nie ty sam w końcu to On daje Ci możliwość pracy w tej zacnej Firmie. ( usunięte przez administratora ) Pozdrawiam Pana Darka , Jacka , Kamila i świeżo zatrudnionych !

Expert

Nie rozumiem Was ludzie! Pracowałam w tej firmie kilka lat i byłam zadowolona. Płaca ok i zawsze na czas. Premie na święta też dają. Ogólnie polecam!

Barbor

Hamar to firma specjalizująca się w takich artykułach jak wkręty samowiercące do mocowania blach i płyt warstwowych, kołki teleskopowe do izolacji i hydroizolacji dachów i wiele innych. Ich oferta naprawdę zawiera sporo pozycji i osoba potrzebująca konkretnych przedmiotów może je od nich uzyskać. Zastanawiam się przy okazji jak wielką wiedzę trzeba mieć by podjąć u nich pracę.

bortp

hej straciłam juz watek jak sie pracuje w tej firmie kto doswiadczony powie cos wiecej i jakie problemy wynikaja z tego nie płacenia konkretnie firma jasno przedstawia warunki wspołpracy, czy wynagrodzenia wypłacane są terminowo oraz jak wygląda proces rekrutacji i rozmowa kwalifikacyjna.. dziekuje bardzo za odpowiedzi...

odnowa

Dobra to ja odnowie to co napisaliście w tym temacie, bo jestme bardzo ciekawy czy w firmie nastąpiły jakieś zmiany czy może wszystko jest po staremu. niestety nastąpił ten moment w moim życiu, że straciłem pracę i muszę w końcu poszukać co takiego tutaj się dzieje, bo praca jest mi potrzebna na JUŻ

Franciszek

Zgodzę się z tym, co napisała maja, ale z drugiej strony kilka dni jest akceptowalne, hamar pewnie tez ma pewne problemy.

tyran

\"Wynagrodzenie zawsze na czas\" a przepraszam, to jakaś łaska że na czas należne \"pieniądze\" się płaci, jakiś pozytyw to jest ?

były

doe kierowników działów ludzie są naprawde fajni i fachowi, ale stłamszeni [usunięte przez moderatora]i. Powyzej juz niestety towarzystwo barowo-kawiarniane ze wspólnym poklepywaniem po plencach nie zależnie czy dobrze pracują czy źle. Jedna osoba to juz mistrzostwa świata....przytakiwać [usunięte przez moderatora] w jednym.

wspólnik

[usunięte przez moderatora] brak szacunku dla pracownika... szefostwo z pania kadrową na czele zyja w innym świecie. oprócz wykonywania poleceń nic ci nie przysługuje. Duzy plus to wporzadku pracownicy, lacznie z kierownictwem, ale to tez sie konczy bo kazdy z tamtad ucieka jak tylko moze... ps, marne zarobki

lalala

facet idzie w dobrym kierunku......z wektorem skierowanym ku dołowi...

ja

http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,161328,0,0 - POZOSTAŁE OPINIE!!!

fak hamar

Ogolnie to wspolczuje wszystkim ktorzy tam pracuja trzymajcie sie cieplo jeszcze wam uda sie cos znalesc lepszego swoja droga nie wiem jak mozna pisac na pudelkach made in poland jezeli to wszystko to chinski szit

bach

niskie płace,brak rozwoju zawodowego,rekrutacja dla rodzin i znajomych,łamanie uprawnień pracowniczych, mieszanie z błotem, własciciel który uwaza sie za Boga .D N O

Zostaw opinię o Hamar - Gdynia

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hamar