Nasz sklep

Rzeszów

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 13 ocen.

Nasz sklep
2 13 6 1

Opinie o Nasz sklep

Przedstawiciel

Niedawno mialem okazje być w jednym ze sklepow tej sieci przy ul.Żwirki w Rzeszowie. Zostalem porażony brakiem wiedzy na temat asortymentu na sklepie i w ogóle kompetencji, mlodej kierowniczki z dlugimi wlosami i paznokciami. Kto zatrudnia tak tępych ludzi? Czyżby kolejna znajoma menagerki?

Przedstawiciel 2
@Przedstawiciel 21.03.2018 16:43

Akurat jeżeli chodzi o tą kierownicze, którą mam na myśli jest bardzo kompetentna i dobrze zna asortyment na sklepie. Proszę nie pisać takich głupot. A jak już to proszę przedsawić sie z imienia i nazwiska bo pod nickiem, każdy jest CWANY

Qaz
@Przedstawiciel 2 23.04.2018 17:27

Przedstawiciel2, tak samo ty jesteś cwany pod nikiem :) ta strona jest od tego by wyrażać opinie anonimowo przecież.. :)

On
@Przedstawiciel 21.03.2018 16:43

Z braku laku dobry KIT

Były pracownik Lublin

Pracowałam bardzo krótko w tym sklepie. Nie ma mowy o szkoleniu na kasie bo mnie do niej nie dopuszczano, o żadnych benefitach nie słyszałam. Pracownice starsze stażem to koleżanki z jednego osiedla, które trzymały się razem, nie dopuszczały innych do siebie. Knuły za moimi plecami przeciw mnie. Kierowniczka sklepu była dwa dni nie obecna a po jej przyjeździe zostałam wezwana na rozmowę że doszły ją słuchy, że ja nie chciałam współpracować i wykonywać poleceń "koleżanek". Informacja ta padła właśnie od koleżanek starszych stażem. Pani menadżer przyjeżdżała do sklepu i cały czas przerzucała lody w lodówkach. Nabiał nie był dokładnie sprawdzany pod kątem terminu ważności i kiedy znalazło się produkt już po upływie terminu ważności to zostawał on zmywany zmywaczem do paznokci i bez terminu wystawiany z powrotem na sklep. Strach pomyśleć o konsekwencjach zdrowotnych jeśli ktoś nakarmił np. dziecko takim produktem . Sytuacja wyglądała podobnie na mięsie. Jeżeli upłynął termin ważności to kiełbasę kazano wyciągnąć z worka i obślizgłą sprzedawać. Aż chciałoby się powiadomić sanepid .....

Tonik

Może wiecie coś o ofercie pracy w firmie? Jakieś wskazówki o dodatkach do pensji? Jak atmosfera?

Patrycja

@Qaz, a czy Ty posiadasz jakieś doświadczenia związane z firmą Nasz sklep? Czy jesteś osobą zatrudnioną w niej? Jak oceniasz warunki zatrudnienia i atmosferę panującą w pracy? Czy poza wynagrodzeniem obowiązują was pozapłacowe benefity?

Qaz
@Patrycja 07.07.2018 15:49

Tak, mam doświadczenie z tą pracą. Dość nie miłe. Bardzo się cieszę że już tam nie pracuje. Warunki zatrudnienia mogły by być, gdyby nie ta odpowiedzialność materialna przez którą później komornik zajmuje wszystko by kasę ściągnąć. Praca za darmo, żart i tyle. O benefitach jest mowa tylko na ogłoszeniu o pracę. Później nikt o tym nie wspomina. Chyba chwyt marketingowy tak zwany. By przyciągnąć do pracy. Umowę o pracę chcą podpisać jak najszybciej, nawet po tygodniu by pracownik nie zwiał za szybko..

Administrator

Jak od momentu waszej ostatniej aktywności wygląda sytuacja tego przedsiębiorstwa? Inni użytkownicy chętnie dowiedzą się najświeższych informacji o Nasz sklep jako pracodawcy.

Klient

Chodzę na zakupy do sklepu na Ofiar Katynia. Kasjerki faktycznie wyglądają na zapracowane - kolejki duże. Ale kierowniczka chyba jest ok. Kasjerka może wyjść na przerwę, słyszałam jak to zgłasza. Rotacja pracowników faktycznie jest duża. Może to być spowodowane tą odpowiedzialnością za towar o której piszecie . Ale atmosfera wśród pracowników chyba nie jest zła

Klient

Czytam te wpisy i oczy mi się otwierają coraz bardziej

qwerty

Nie polecam pracy w tej sieci sklepów. Z tego co widzę po komentarzach na tej stronie (oraz na innych) od dłuższego czasu nic się nie zmieniło. Pracownice starsze stażem (nie wszystkie) wykorzystują nowe. Same plotkują, nie dokładają towaru na sklep, nie podchodzi żadna na kasę, gdy jest duża kolejka. Dopiero kiedy się je o to poprosi (a i tak z wielką łaską) lub gdy klient się upomni. Ceny na sklepie się nie zgadzają, klienci się denerwują, wracają zdenerwowani (lekko mówiąc). Nie dziwie mi się. Sama bym zrobiła aferę za takie coś. Pracownice same siebie narażają na kradzież. Drzwi do sklepu otwarte, one zostawiają kasę bez opieki i idą na plotki. A potem wielkie zdziwienie, że ktoś coś ukradł, np. towar zza lady, papierosy, lizaka czy cokolwiek innego. Odpowiedzialność materialna. No co to ma być.. mamy XXI wiek, kpina jakaś? Jeszcze mówienie/tłumaczenie, że to nie ważny papierek, który podpisuje się tylko by prezes był zadowolony. A potem przychodzi wezwanie do zapłaty w wysokości kilku tysięcy i wychodzi na to, że dwa czy trzy miesiące pracowało się za darmo bo trzeba pokryć straty sklepu. Z jakiej racji niby?? Bo ja nie potrafię tego zrozumieć. Zatrudniam się w firmie by zarabiać! By mieć z czego utrzymać siebie, moją rodzinę! No kurcze, czemu mam wstawać codziennie do pracy z nadzieją by kolejna inwentaryzacja wyszła dobrze, bym mogła opłacić zaległe rachunki. I idzie dług za długiem.... Po prostu dramat jakich mało.

Patrycja

@Manager, jakie jest Twoje doświadczenie z Nasz sklep? Mógłbyś je dokładniej na tym forum przedstawić? Dlaczego odradzasz rozpoczęcie współpracy z tą firmą? To istotne, by uzasadnić czemu odradzasz aplikację do firmy. Na wątku mogą być tylko prawdziwe, uzasadnione informacje.

rozmowa PG

parę dni temu zostałem zaproszony na rozmowe w sprawie pracy na stanowisko PH ds. franczyzy w NS na teren kuj-pom. wziąłem urlop w obecnej pracy, przejechałem ponad 300km zeby porozmawiac jakies 15 minut i tylko się zdenerwować. na dzien dobry usłyszałem, że warunkiem zatrudnienia jest poręczenie na kwotę 50tys złotych przez kogos z rodziny lub znajomych!!!! na pytanie po co to potrzebne Pani Dyrektor coś wspomniała o tym ze chca sie zabezpieczyc na wypadek jakbym chciał uciec z towarem...co do warunków to podstawa 2500 zł brutto!!!!!! + premia za pozyskanych Klientów - sklepów (z tego co pamietam od 100 do 1500zł od sklepu w zależności od formatu itp). auto można używać ale jest jakas dziwna opłata (naliczanie dzienne). z tego co Pani Dyrektor powiedziała auto przeznaczone dla owego handlowca jest obecnie rozbite;-P hahah ogólnie strata czasu. nie polecam. a takie rzeczy jak poręczenie to powinno się zawierać w ogłoszeniu co by nikomu nie zawracac niepotrzebnie głowy. druga rzecz jest taka, że ściąganie do siedziby na pierwszą rozmowę i narażanie ludzi na niepotrzebne koszty jest mało profesjonalne i chamskie. sami maja auta służbowe i płacone za rekrutacje tylko im sie nie chce tyłka ruszyc.

rozmowa PG.
@rozmowa PG 29.03.2018 23:14

zapomniałem dodać, że rozmowa odbyła się w Pruszczu Gdańskim. a p. Dyrektor na pytanie o przeszkolenie zrobiła wielkie oczy i powiedziała, że jest ono niepotrzebne bo osoba która przyjdzie ma już pojęcie o franczyzie;-) rozbawiła mnie strasznie w tym momencie;-) ewentualnie pojeździ Pan z PH po 3mieście pół dnia i będzie ok;-P hahaha

Patrycja

Poszukiwany jest manager regionalny do rzeszowskiego oddziału Nasz sklep. Osoba zainteresowana tym stanowiskiem może oczekiwać na umowę o pracę w oparciu o pełen etat, samochód i telefon służbowy i m.in. atrakcyjny system premiowy. Jakiego rodzaju premie, Nasz sklep oferuje pracownikom na takich stanowiskach? Czy warto aplikować na tę ofertę w tej firmie?

Manager
@Patrycja 16.03.2018 12:10

Zdecydowanie odradzam. Omijaj tych oszustów z daleka! Wiem co mówię.

Mateo

Czy menagerka S....a, nadal obsadza w sklepach stanowiska kierownicze swoimi znajomymi kolezankami?

Man

Dlaczego zabokowana zostala strona nowiny24.pl z opiniami o pracy w "naszym sklepie" ja sie pytam? Tam dopiero byly prawdziwe opinie, bez cenzury. Niech ktos to odblokuje,niech wszyscy poznają prawdę o warunkach pracy i oszustwach właściciela.

Man

Obciążanie pracownikow kosztami za straty w tych sklepach jest jednym wielkim oszustwem! Proszę państwa to są kwoty rzedu kilku tysiecy zlotych na osobę. Nasylaja na pracowników sąd i komornika jak ktoś nie chce płacić. To jest haracz od ciężkiej pracy! Dlaczego nikt tej firmy nie weźmie pod lupę?! Gdzie są odpowiednie instytucje?!

Zyta

Czy jest powód, że od dawna nie piszecie na forum??

AP
@Zyta 11.01.2018 11:31

Nie ma o czym pisać nic się nie zmienilo, cały czas ludzie uciekają z tej pseudo firmy do konkurencji. Ci co jeszcze pracują to robią po 8 dni bez wolnego.

anonymous
@AP 29.01.2018 09:54

Na podwislocze w sklepie na samym wejściu śmierdzi zepsuty mięsem ekspedientka używa pronto żeby zgubić zapach

Ja78

Dużo można wymieniać na temat pracowników w tym sklepie, czego już nawet nie mam ochoty pisać ale dotknęło mnie poza tym to ze istnieje coś takiego jak karta stałego klienta o której żaden z pracowników nawet nie informuje i do tego pytają czy dać paragon czy nie bo sami zbierają punkty na nagrody,o których także nikt nie informuje. Sprawa już zgłoszona do przełożonych

Ef

Dramat,dramat i jeszcze raz dramat.Mowa o sklepie Delikatesy Premium,ktore to sklepy są pod szyldem Nasz Sklep.Sklep na Kochanowskiego to porażka,nie mówiąc o pracownicach,chyba starszych stażem.Poniżanie nowych osób świadczy o poziomie managerek.Mowa o pewnej młodej kierowniczce zmiany i Jej koleżance"sklepowej".Zachowanie poniżej normy,takie osoby nie powinny pracować z ludźmi,a już na pewno nie powinny zajmować wyższego stanowiska.Do łopaty i niczego więcej!Nieszczęśliwe,niespełnione osoby!Ale to chyba norma,że wyższe stanowiska w sklepach tej sieci,dostają osoby,które nie reprezentują sobą nic.Taka wizytowka firmy,która nie potrafi sklecic jednego zdania,nieprzerwanego kilkoma wulgaryzmami.Żenada. Ps.Wizyta sanepidu w tym miejscu mile widziana!!!

Marek
@Ef 04.10.2017 16:41

Wyższe staowiska, nie tylko w sklepach, ale w całej tej firmie, obsadzane są osobami, poprostu ,,tępymi,,. Takie osoby, na samą myśl o spotkaniu z Tokarzem, mają pełne pory, a później wyżywają sie na innych. Tokarzowi to na ręke, bo on jusz dawno zapomniał, że ci wszyscy wokół niego to też są ludzie.

romana

Super pracodawca.

romana

Co myślicie o pracy w tej firmie?

romana

Co myślicie o pracy w tej firmie?

A

Jeżeli chodzi o opinię jaką wyraziła pani ef to : Jestem byłą pracownicą tego sklepu i pracowałam kiedy ta Pani również pracowała. Ta pani nie przyjmowała do siebie tego , że cały czas popełniała błędy chociaż nie raz było jej tłumaczone , grzecznie zwracało się jej uwagę ,bo jeżeli nie mając klientów spacerowała po sklepie to wydaje mi się że to nie jest praca . Była również Pani oprowadzana po pomieszczeniu socjalnym oraz magazynie chłodni ale jak się palcem nie pokazało to tego nie było , chociaż było . Na stanowisku którym pracowała czyli sprzedawca na m/w jest odpowiedzialne trzeba pilnować dat cenówek czystość ,zawsze po zmianie tej pani były pogubione DATY a juz cenowek oraz czystosci nie wspomne... Ale co wazne byly zawsze gubione daty przez ta pania bez dat nie nadaje sie do sprzedaży i my bylismy stratni . Było wielokrotnie tłumaczone ale nic z tego , a jak sie zwrocilo uwage grzecznie to ze to nie ja ,ja tego nie zrobilam . Jeżeli chodzi o kierowniczke to naprawde jest bardzo sympatyczna mądra i przedewszystkim nadaje sie do takiego stanowiska bo ma pojecie o wielu rzeczach. To co zostało opisane jest zwykłą bajką szkoda że nie opisała pani swojej pracy i nie opisala prawdy . A sklep jest wporzątku a załoga jeszcze lepsza :)

Patrycja

@Ef jak rozumiem pracowałeś w tym konkretnym punkcie - jak długo? Czy z biegiem czasu nic się w Twoim odczuciu nie zmieniło na lepsze? Czasami pierwsze dni w pracy są trudne, ale z czasem ocenia się swoje zatrudnienie zupełnie inaczej. A może ktoś inny może opisać swoje pierwsze dni w pracy w Nasz sklep?

Patrycja

W obecnej chwili Nasz sklep poszukuje kilku przedstawicieli handlowych. Jak wygląda w praktyce praca PH w firmie? Jak są naliczane prowizje?

nbnm

tez widze kilka fajnych ofert jak kierownik sklepu

gosc

Nasz sklep to nie wypal straszny nie dosyc ze dziewczyna zarabiaja grosze to jeszcze musza swoja wyplate oddawac za nie sprzedane zepsute mieso. I najgorsze jest to ze nikt z nimi jie wygra sprawy sadowej bo takie maja plecy.

pracownik (byly)

Ludzie nie dajcie sie nabrac jak wam zaproponoja 1600 brutto + premie w realu wyglada to tak ze zarobisz moze z 400-500 zł za caly miesiac a reszte bedziesz musial im oddac za rozne pr. np; przeterminowane .. bo to mi ponosimy wine ze pr . sie nie sprzedal ... i zadnej premi nie ma ..... [usunięte przez moderatora] .. mi nawet nie wyplacili ..;/ kazali mi sprzedawac obślizgla juz widac bylo keiłbase .... lub pasztet splesnialy .. jak ludzie sie pytaja czy swieze kazali mowic ze tak dzisiejszy a kwiatki jaz bylo widac to kazali skrobac nozem ;/ zalllll poprostu

Zostaw opinię o Nasz sklep - Rzeszów

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Nasz sklep