Smeets Ferry

Rotterdam

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 30 ocen.

Smeets Ferry
4 30 6 1

Opinie o Smeets Ferry

Administrator

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Czy tak samo jest w Smeets Ferry? Podzielcie się informacjami, wyrażając swoją opinię na ten temat!

Nie jestem robotem

(usunięte przez administratora) jak i wszędzie chcieli by tylko brać wykorzystywać obciążać biednych kierowców co mają 3 domy 2samochody A tak naprawdę mają G .Tak trzymać pisać że jest dobrze itd to będziecie zarabiać jeszcze mniej banda nieudaczników za chwilę koledzy z Ukrainy będą lepiej zarabiać jak my w polskiej firmie. Powód?dużo krzyku i nic nie robienie myślę że jest to w każdym charakterze polaka .Tylko Ukraina jest wstanie więcej wywalczyć grupowo niż my ponieważ tam jak krzyczą że idą po lepszą kasę to idą wszyscy .A my krzyczą wszyscy idzie jeden parologia

Administrator

Powiedzcie co się dzieje teraz w Smeets Ferry? Jak się tam teraz pracuje? Warto tam wysyłać CV?

PanPiotr

Ja mam u niemca 2000brutto za 3/1. praca zaje spokojna, zero stersu, zero terminów. Nie pisz marcin, że się pozmienialo w smesie na lepsze. nie uwierzę w to.

Olek

Dobra firma ma wymagania. Niestety nie wszyscy lubia pracować solidnie i stąd biorą się kłopoty!!!

fakir19

hahaha marcin nie rozbawiaj mnie w tej firmie pracuje może 20... paru no może 25 polaków, z czego raz na jakiś czas ci polacy zwalniają się grupami po kilka osób i to odchodzą z tej firmy kierowcy naprawdę z dużym stażem w tej firmie wiec nie wiem marcin o czym ty wgl piszesz. Teraz słyszałem ze maja drugą baze w niemczech ale i tak od roku zatrudniają samych ukraińców . Pozdro marcinie z uk

Marcin

Chyba firmy pomyliłeś .Piszesz nie o Smeets Ferry.Nie wstydź się i przyznaj gdzie pracowałeś , a nie czaruj ze w Smeets pracowałeś bo ja pracuje i jakoś na bazie jestem i jest więcej Polaków niż Ukraińców na weekendy i więcej pracuje Polaków niż Ukraińców w Smeetsu.zarobki tez się zgadzają od 1750 - 1950 euro mam z podstawa za 4 tyg.

aro
@Marcin 22.02.2017 20:51

Marcin ty dupowłazie lepiej się nie odzywaj jesteś tragedia dla wielu szoferów

fakir19

Praca jednym slowem "tragedia" - nie wiem kto zarabia w tej firmie 1900 euro ale ok . Placa 45 euro diety i najnizsza krajowa, nie zwracaja uwagi na czas pracy kierowcy. Polacy wiekszosc pauz weekendowych poza baza w rotterdamie a ukraincy siedza na bazie i kreca 45. Nie polecam nikomu ja sie zwolnilen z tego ukrainskiego syfu i nareszcie mam normalna prace

romek

Cześć! Wiecie czy jest szansa u nich na inne oferty pracy niż na tego kwalifikowanego pracownika ochrony, No dobrze, ale jakich zarobków można się teraz spodziewać? Oby wypłata mogła być terminowa. Dzięki

scania

nie polecam najgorszemu wrogowi

only

1750 euro maksymalna - formalnie. ale pieniądze otrzymał tylko 2-3 sterownik z palcem w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wiele kar i łamania wyobraźni - realna płaca jest znacznie mniej! zmuszony do przerwania tachografu ... ładowanie śmieci. jeśli jesteś idiotą - firma dla Ciebie.

Grzes
@only 01.09.2016 11:17

Pracuje tam i zarabiam 1900euro i nigdy tacha nie naruszyłem . Trzeba myśleć i potrafić jeździć , a nie kupić prawko w UA i grać gierojów i miec wymagania jak sie szkody robi.

hello

nie dajcie się zwabić nie ma po co

nie

dyspozytorzy są idiotami. Nawet jeść nie dają. pauza zmuszony do zrobienia w załadunku i rozładunku. wymyślić kary. wiele szans. zgniłe firma.

ktos

jak wyglada praca dyspozytora, jaka kasa ile aut pod osoba?

anonim

(usunięte przez administratora)

bolo

Ciekawe gdzie zarabiają te 3 tys Euro ? Bo takiej kasy to nawet niemiecki , holenderski itd. kierowca nie dostaje .

bolo

Ciekawe gdzie zarabiają te 3 tys Euro ? Bo takiej kasy to nawet niemiecki , holenderski itd. kierowca nie dostaje . W Smeets Ferry zarobki są na poziomie 1750 Euro max .

tadek

Sferry nic ciekawego ,dużo słodzenia powinni zabrać licencje

adam

Obecnie przyjmują do roboty wschód i może azje

cypis

SF.mala firma 50 aut actros MP4.system 4/1,5/1.wyplaca kase do reki w euro.robota portowa dwie trzy naczepy dziennie.obciązenia za uszkodzenia. na wigilie potrafi dawać wypowiedzenia .dziwna firemka może dlatego ze ona jest polką a on żydem. płaci 46,5 ,49 euro i 1700 zł brutto.wysokie stosuje mobbing

Zostaw opinię o Smeets Ferry - Rotterdam

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Smeets Ferry