Resbex

Przeworsk

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 53 ocen.

Opinie o Resbex

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Resbex

gumiś

Witam. Dawno nie było aktualnych wpisów na temat tej firmy,ale poczytałem i okazało się że właściciel ogłosił już dawno upadłość układową. Wrzucam dla chętnych cały artykuł. http://rzeszow.wyborcza.pl/rzeszow/1,34962,14075818,Resbex_upadl__sto_osob_bez_pracy__Co_z_inwestycjami_.html?disableRedirects=true

jjjjjjj

właściwie może ktoś napisac jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej u nich,jak wykorzystać swoją szansę i zrobić dobre wrażenie na pracodawcy? o czym pamiętać, jakich pytań się spodziewać, miękkie i twarde kryteria, eliminacja stresu itp. Pomożecie z tym i z kwestią dotyczącą wynagrodzenia dzieki za odpowiedzi

;/

Firma zalega z płatnościami, nie można się w żaden sposób z nimi skontaktować. Jedno wielkie oszustwo!!!

xyz

Najgorsza firma !!!!!!!!!!!!!!! Ludzie wy też myślcie jak można tam ryć za darmo!!!!!!!!!! Chłopy a D..Y

saymon07

to juz koniec serwanki oglasza upadlosc od maja syndyk bedzie w resbex

alaaa

Zarobki???? Mąż do dziś nie ma wypłaconej delegacji zaległej od września, zarobki to około 1600 zł na reke za to trzeba jeszcze dojeżdzać i wyżyć ... To ile zostaje..??? powiem tak kiedyś było dobrze a teraz to nie ma za co tam pracować.

Zuczek

Witam chciałem się przyjąć do pracy jako operator żurawia ale nie wiem czy warto? jakie są zarobki i warunki ,może mi ktoś życzliwie napisać proszę jak najszybciej jeśli to możliwe pozdrawiam

obiektywny

do roboty przyjmuja ludzie nie pchajcie sie wyplaty za luty do dzisiaj niema i niewiadomo kiedy bedzie tylko obiecuja zeby robic zobaczymy co pip pokaze papiery juz poszly

paragraf

I to ma być firma?, przedsiębiorstwo? Kiedy będziecie płacić ludziom.Wypłata wg umów i kodeksu pracy ma wpływać do 10 każdego miesiąca a nie wcale. Co mam dać dzieciom jeść, kto zapłaci moje rachunki. Uważajcie na tą "firmę" - przestrzegam!!!!!

były

ja na resbex narzekać nie mogę było dobrze to pracowałem|||||||||| było żle to się zwolniłem .. najgorsi są ci co nic nie robią a chcą dużej kasy i tylko buntują innch

rumunek

na wawa 1600 u kierownika od pogody za 237 h

dzibek

2200 to i tak duzo niewiem na jakiej budowie jestes unas 1350 za caly miesiac pracy pozdawiam a kierownicy majol to samo[usunięte przez admina]e

sknera

Prawda jest taka ze pracujac caly miesiac zarabiamy 2200 zl bez premi 3 miesiac bez delegacji 3 miesiac wyplaty sie spuzniaja lepiej sie oplaca chorowac nisz pracowac bez posilkow regeneracyjnyh bez ubran zimowyh i kierownicy czy majstry mowia jak wam niepasuje to sie zwolnij cala prawda o firmie

lilox11

wylpbev92ata za ostatni miesiac w delegacji 1560 zl za 220 h modre my niemamy na chleb co mam dzieciom powiedziec ze[usunięte przez admina] zabil mikolaja

lilox11

my nie pracujemy u [usunięte przez admina] tylko w w resbex co na obchodol ich rozliczenia mysmy swoje wykonali

obiektywny

fakt kiedyś byli w porządku, ale teraz jest źle i będzie coraz gorzej, odradzam stanowczo, nie dajcie sobie wmawiać głodnych kawałków, wszystko zmierza ku upadłości firmy

alaaa

To nie głupoty ! Prawda kiedy mąż pracował pod kierownictwem Króla było ok . A teraz nie płacą i delegacji już nie ma za trzy miesiące i pytanie za co maja ludzie żyć???

rysiek sekcja a, b

mam inne zdanie o tejże firmie. pracowałem tam 1/2 roku. kierownictwo w postaci [usunięte przez admina] oraz [usunięte przez admina] było przychylne robotnikom. nie stawiałem im wódki a mimo to nie traktowali mnie gorzej. a więc ci którzy piszą te bzdury kłamią. to nie od nich zależało czy otrzymamy przelew za faktury. tak więc nie obrażajcie niewinnych ludzi.

robex

miesiac to mało to juz drugi

alaaa

Witam. Mój mąż pracuje w tej firmie już ponad dwa lata, na początku nie było żle .Ale teraz płaca grosze i na dodatek spóżniają się. Zaległych pieniedzy za delegacje nie ma już miesiąc a na pytanie kiedy bedą odpowiadaja że nie mają pieniędzy.

cicho ciemny..........................

Ten pan niewie o czym pisze a zwłaszcza o płacach . Kasa jest ale nie dla wszystkich . Skoro tak mu jest dobrze to niech się podzieli kasą z tymi co jej nie dostają . Operatorzy wszelkiego sprzętu i kierowcy dostają wypłaty głodowe . Tak zwaną podstawę a o reszcie mogą zapomnieć . Przy 250 godzinach oni dostali po 1300zł a gdzie reszta ? Oto cała prawda o zarobkach .Niech ten pan zastanowi się co pisze bo może naprawdę jego postrzeganie tematu jest zgoła inne .

zainteresowany

narzekacie ale robicie dalej za walenie(usuniete przez administratora)nikt nie placi, zarobki jak w kazdej firmie w naszym regionie ja pracuje prawie dwa lata i nie narzekam robota jak robota raz lekko raz ciezko proponuje tylko zeby niekturzy kierownicy wypelniali swoje obowiazki a nie liczyli na brygadzistow bo oni robote potrafia zorganizowac ale materialow i narzedzi niestety nie.

do roboty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pracowałem w tej firmie i może będę dalej pracował. (usuniete przez administratora) w kółko zegar nie rozróżniałem już godzin-fakt (usuniete przez administratora) ale 10 następnego miesiąca kasa na koncie. Fakt z akordu naliczane -czyli ile godz tyle kasy. Do roboty (usuniete przez administratora)

anonim

w firmie jest (usuniete przez administratora) pracownikow. Pracownicy fizyczni otrzykują jakieś wynagrodzenie za pracę w nadgodzinach i w soboty zaś pracownicy z kadry techniczej nie słyszeli nawet o płacy za nadgodziny i w soboty chociaz im sie to należy tak jak każdemu pracownikowi!!. Nie wiem ile jeszcze mozna to wytrzymać, jak długo nie bedzie się w tej firmie jeszcze doceniac ludzi fizycznych i technicznych. Czy jesteśmy (usuniete przez administratora) w wolnym kraju ?? Czy nas nie obowiązują przepisy prawa pracy. Ile tak można?? Czy czeka nas wielki bunt??

anonim

panowie niestety tak jest wszędzie nie tylko w resbexie skoro nie mamy na tyle odwagi by utworzyć związki zawodowe i postawić się tym wszystkim (usuniete przez administratora) to będziemy biedaki!!! i właśnie w ten sposób staje się u nas ta wielka przepaść między nami a pracodawcami zupełnie jak w (usuniete przez administratora) biedaki i bogacze!!! a dzieje się tak że oni zarabiają na nas maksymalne ilości pieniędzy dając nam te minimalne kwoty!!! Ludzie to my powinniśmy stawiać warunki!!! nie wyobrażacie sobie co bybyło gdyby tak wszyscy w jeden dzień powiedzieli nie i (usuniete przez administratora) nie będziemy za tyle robić rezygnujemy! sam (usuniete przez administratora) na kolanach by nas prosił o powrót do pracy i zarobki by się zmieniły!!! w takich umowach wykoniania robót za opóźnienia są ogromne kwoty i to nie są tysiące a miliony!!! NIESTETY TO NIE CZASY SOLIDARNOŚCI GDZIE JEDEN ZA WSZYSTKICH WSZYSCY ZA JEDNEGO!!! ONI MIELI JAJA!!!

pracownik

Jak nie potrafisz sobie wynegocjować i wypracować godnego wynagrodzenia w ciągu tygodnia to chodź do roboty i w niedziele!!! Widocznie kierownik wychodzi z założenia: "Jaka praca taka płaca" Poświadczasz to tym że jakbyś był wartościowym i szanującym się pracownikiem to nie pozwolił byś sobie na takie warunki pracy. Powodzenia w dalszej karierze zawodowej!!!

poszkodowany

ludzie uciekajcie jak najdalej od tej niby firmy płaca marna wymagania duże kierownictwo nieznające się na organizacji pracy, bhp brak. ( usunięte przez administratora ) kierownik ( usunięte przez administratora ) nawet wody do picie nie kupi a umywalnie z ubikacjami ma tylko dla siebie a pracownikom dała jeden toi-toi do którego nawet wejść się nie da, bo czuć go do skrzyżowania.zmuszanie do pracy w każdą sobotę bo inaczej odgraża się że zapłaci ze stawki godzinowej która wynosi ( usunięte przez administratora ) a godz.brutto.

anonim

to nie jest firma dla ABSTYNENTÓW żeby zarobić to musisz dobrze pilnować żeby ( usunięte przez administratora ) miał zawsze pełny KIELISZEK!!!!!

ddd

kiedyś tam pracowałem :) bezpieczeństwo i bhp na ( usunięte przez administratora ) tak jak i cała reszta. (usuniete przez administratora)

anonim

beznadziejne zarobki i organizacja pracy jeszcze gorsza. murarze i zbrojarze pracują tylko do pierwszej wypłaty i zwalniają sie szybciej jak sie przyjęli. he he

anonim

o zarobkach nie będe mówił.Napewno nie będziesz zadowolony

anonim

może mi ktoś powiedzieć jakie faktycznie sa zarobki

anonim

u mnie na budowie pare osob codziennie pijani kierownik nic na to jak zapytasz o zarobki to mowi ze kryzys [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] sie w tej firmie i tak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zarobisz maja tylko na sprzet ipremie dla kierownikow pracownik [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]

zainteresowany

( usunięte przez administratora ) Im dłużej ( godzin) robisz tym mniej zarabiasz, zwłaszcza u niby-kierownika (( usunięte przez administratora )

anonim

anonim - 2011-02-25 20:47:19Prawda,jak masz fory z kierownikiem to mozesz spac na budowie a i tak zarobisz najwięcej i będziesz najlepszy,a jak nie to ( usunięte przez administratora ) a i tak nikt tego nie doceni. Płacą tak średnio,bez szału. Mówią o godzinach a stawka niby z akordu naliczana. Cięzko to jakoś ogarnąc zeby sie połapać.Praca w tej firmie to (usuniete przez administratora)pracownika.Pieniadze do nie zbyt dobre ;-( Wszystko zalezy od kierownika.

anonim

Prawda,jak masz fory z kierownikiem to mozesz spac na budowie a i tak zarobisz najwięcej i będziesz najlepszy,a jak nie to ( usunięte przez administratora ) sie a i tak nikt tego nie doceni. Płacą tak średnio,bez szału. Mówią o godzinach a stawka niby z akordu naliczana. Cięzko to jakoś ogarnąc zeby sie połapać.

ziom

To znaczy tak kiepsko z płacami. Nie płacą za godziny czy mało płacą, a dużo trzeba robić? O jakiej pracy piszecie e tej firmie?

obiektywny

To prawda, płace nie najlepsze, a i traktowanie pracowników też nie na poziomie, szczególnie jak się trafi na budowę pod opiekę ( usunięte przez administratora ) , gdzie jego zachowanie podchodzi pod (usuniete przez administratora), swoją drogą ciekawe kiedy ktoś się tym zajmie

anonim

Firma ta jest najgorsza pod względem płac !!!

Zostaw opinię o Resbex - Przeworsk

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Resbex