HORIZON MEAT SERVICES B.V.

Vion

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 7 ocen.

Opinie o HORIZON MEAT SERVICES B.V.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie HORIZON MEAT SERVICES B.V.

Jola

Hej, nie wiecie czy obcnie nie beda rekrutowali nowych pracowników do pracy do firmy? Zależałoby mi na stanwoisku technologa żywnosci, posiadam odpowiednie wyksztalcenie poprate dyplomami oraz udokumentowanie doswiadczenie w branży kilkuletnie. Zalezy mi na pracy.

adriano

a wie moze ktos jak z tamtad dostac jarograf bo pracowalem tam jakis czas temu i go nie dostalem!!!

Polska

Heh ,to mogles patrzec co podpisujesz ,pracuje tam i nie mam zadnych problemow ,i widze chlopakow ktorzy nie przychodza do pracy ,lub przychodza pijani ,wiec co sie dziwic.

Zostaw opinię o HORIZON MEAT SERVICES B.V. - Vion

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie HORIZON MEAT SERVICES B.V.