Dworek bis

Olkusz

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 76 ocen.

Opinie o Dworek bis

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Dworek bis

Miły

Jak ktoś chce oczernić zawsze znajdzie powód. Dworek bis to bardzo dobra firma i tyle w temacie

anonymous

witam posiadam kocioł ZPT EKO 23KW i już trzeci sezon walczę z ustawieniami. kocioł nie spala groszku , wypluwa albo szlakę albo w ogóle nie spalony groszek. pojemnik na popiół po 12 godzinach się przesypuje. ostatniej zimy przez chwile było OK przy temperaturach powyżej 5 stopni na dworze ale gdy przyszły mrozy poniżej 10 stopni wszystko wróciło do "normy". jeżeli ktoś może pomóc proszę o kontakt na mail: s.lawruk@pkpenergetyka.pl pozdrawiam

look
@anonymous 06.12.2017 13:35
witam posiadam kocioł ZPT EKO 23KW i już trzeci sezon walczę z ustawieniami. kocioł nie spala groszku , wypluwa albo szlakę alb...

Dzwonic na serwis ,zrobic ustawienia ,tez tak mialem,potem wszystko bylo ok i jestem zadowolony,mam ZPT EKO 3 ,19kw

Paweł

Każdego zapraszam żeby sprawdził czy jest blacha kotłowa czy nie od 10 lat posiadam atesty na każdą dostawę.A jak nie masz pojęcia o spawaniu i nie dowidzisz to nie pisz głupot na internecie daj swój telefon i niech cie ktoś na próbę weżmie bo spawać nie umiesz może co najwyżej heftować i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] e ja mam zwykłą blachę a nie kotłową bo akurat na tym punkcie mam zajoba

Marta

Czy posiada ktoś może informacje o aktualnych zatrudnieniach w firmie Dworek bis? Niestety na stronie www nie znalazłam ogłoszeń rekrutacyjnych. Jakie warunki zatrudnienia są proponowane przez pracodawcę?

zybi

Mam piec ZPS EKO 26 KW od miesiąca na razie testuję eko-groszek , pellet na razie ocena dobra zobaczę jak przyjdą mrozy.

asia

a nie wiecie czy tam poszukują kogoś do obsługi wszelkich imprez? Pomimo tego, że ieskzam nedaleko nikt z moich znajomych tam niestety nie pracuje wiec chciałabym zapytać tutaj, mam dosiwadczenie jako kelnerka

tomano

Kolego ja tez mam ten piec czyli zpt eko 3 26 kw i provlem z ustawieniem pieca pomohl by ktos bo tylko mam pelne spieki

kami

Posiadam kocioł zpt eko 3 ,26 kw jestem z niego bardzo zadowolony,wahałem się co do wyboru firmy,lecz teraz wybrałbym ponownie ten sam kocioł. Kocioł sprawuje się bardzo dobrze,wystarczy dosypać opału i wyczścic kocioł,co przebiega bardzo szybko i wygodnie.Dużym plusem jest dodatkowy ruszt wodny,na którym można palić,gdy mam coś do spalenia dodatkowego,bez żadnych kombinacji (wkładanie lub wyciąganie dodatkowych części.Jestem bardzo zadowolony i jesli ktoś szuka opinii o kotle to mogę z czystym sumieniem go polecić.

wwojtex

Też mi się tak wydaje, wziąłem na próbę kilka worków groszku z kopalni Piekary jest drogi 800 - 850 zł/t ale żużla jest mało co, więc wszystko zależy od opału. W tej chwili mam groszek z kopalni Bobrek i ona bardzo mocno żużluje. Myśle jeszcze o próbie peletu podobno też nieźle to wychodzi. Pelet kosztuje ok 650zł/t jest tylko znacznie mniej kaloryczny ale przy obecnych zimach może wystarczy. A Ty jakim opałem palisz i z jakiej kopalni? Pozdrawiam

mirek

Musisz po prostu zmienić opał.wiesz jak teraz jest ciężko kupić dobry a cena nie idzie z jakością.pozdrawiam

wwojtex

Witam Mam od dwóch lat piec ZPT III na ekogroszek 19 Kw. Proszę o podanie ustawień parametrów bo nie mogę sobie poradzić z żużlem i sadzą w tym roku. Opał to ekogroszek 29 KJ polski nie żaden czeski (800zł/t). Myślałem, że jak kupię dobry opał to będzie mniejsze spalanie a tu sytuacja odwrotna nie może osiągnąć temp. 60 stopni a żużel muszę codziennie wybierać tyle tego jest. Pozdrawiam i proszę o podpowiedź

Mirek
@wwojtex 22.01.2016 11:35
Witam Mam od dwóch lat piec ZPT III na ekogroszek 19 Kw. Proszę o podanie ustawień parametrów bo nie mogę sobie poradzić z żuż...

Jakie masz ustawienia?Ja mam 26 Zpt 3.Ja mam ustawienia czas podawania 7 sekund przerwa w podawaniu 50 sekund i moc dmuchawy 22 procent,przesłona w dmuchawie jest odsłonięta na około 3 cm.Przy dużej mocy dmuchawy(około 60 procent też mi się bardzo żużlowało) teraz jest ok.

wwojtex
@Mirek 22.01.2016 17:15
Jakie masz ustawienia?Ja mam 26 Zpt 3.Ja mam ustawienia czas podawania 7 sekund przerwa w podawaniu 50 sekund i moc dmuchawy 22...

Dzięki za odpowiedź, Ja w tej chwili mam takie ustawienia 8 sekund podawanie, 32 - 35s przerwa w podawaniu. nadmuch na 20%, szczelina na dmuchawie taka, że palec się mieści. Po wielokrotnych próbach zmiany ustawień nie wiele to poprawia, temperarturę mam na 60 stopni niby dobija, ale ilość żużla mnie rozbraja, robią się taki bałwany w retorcie a tym samym dziury w zawartości opału. Wydaje mi się, że te piece nie są przystosowane do spalania wysokokalorycznego groszku, na słabszym (tańszym) groszku żużla jest mało co. Pozdrawiam

Michal

Nie polecam pieca z firmy dworek większego badziewia nie można już kupic. W żaden sposób nie da się ustawić pieca na 60 stopni a jeżeli już będzie palił jak smok ile wsypiesz groszku tyle spali.Palnik za mały do pieca.Od serwisanta firmy nie można się nic sensownego dowiedzieć,po zadanym konkretnym pytaniu nie miał i dopowiedzenia bo jego wiedzą była mizerna.Nie kupujcie tego pieca ją kupilem i nie mam wyjścia muszę się męczyć z nadzieniem.

bogdan

witam, zakupiłem kocioł zpt eko III 26KW - mam pytanie jakie ustawienia macie?

lary

Dostałem propozycje pracy w Dworku Bis ale mam pytanie do byłych pracowników czy to prawda że na umowie jest inaczej niż dostane do ręki wypłatę bo nie chce zostać oszukany. Proszę o szybką odpowiedź

tedi

Posiadam kocioł Dworka zpt eko3 26 KW,jestem bardzo zadowolona,w mieszkaniach stała temp. całą dobę,bez ciągłego dokładania i zaglądania do kotła.Obsługa kotła bardzo prosta, solidne , wykonanie.Kocioł działa bezawaryjnie,myślę,że można je polecić niezdecydowanym,którzy nastawieni są na kupno naprawdę fajnego kotła.

Marek

Co myślicie o palniku ekoenergii

sofia

Polecam kotły. Mam ZPT Eko 3 i jestem bardzo zadowolna ;)

Debsal

Witam. Czy ktoś kupował piec dworek 0,9 kw ?

janik
@Debsal 23.01.2015 17:12
Witam. Czy ktoś kupował piec dworek 0,9 kw ?

zrób zdjęcia kotłowni podłączeń napisz jaki opał kupiłeś( kaloryczność ile kosztowała tona) opisz jakie masz nastawy podaj miejscowość i to wszystko prześlij na lollol551@interia.pl a wtedy gdy się z tym zapoznam to Ci pomogę

kazek

Witam.mam piec 20,5kw.dworek.dom ocieplony.zawor 4 drozny zalozony dom ma 180m^ plus bojler 120l i zanic nie moge go ustawic o temp powyzej 60 st moge zapomniec.moze ktos pomoze....

anonim456

Kupilem piec dworek jestem Z niego nie zadowolony woda leje mi sie Z pieca jak i Z komina pale weglem i drzewem bukowym nigdy juz nie kupie tam pieca ato byl moj najgorszy zakup a dworek ma to gdzies i mowia ze tak. musi byc

janik
@anonim456 07.12.2014 17:54
Kupilem piec dworek jestem Z niego nie zadowolony woda leje mi sie Z pieca jak i Z komina pale weglem i drzewem bukowym nigdy j...

musisz palić suchym drewnem to nie będzie ci się lała woda i suchym opałem do tego pewnie masz budynek nieocieplony i nieszczelne okna i jeszcze oszczędzałeś na montażu i nie masz zaworu mieszającego

Wojtek
@anonim456 07.12.2014 17:54
Kupilem piec dworek jestem Z niego nie zadowolony woda leje mi sie Z pieca jak i Z komina pale weglem i drzewem bukowym nigdy j...

Byłem na próbach spawalniczych w tej firmie okazało że dają zwykłą blachę a nie kotłową a klientom wciska blacha kotłowa a jest zwykła blacha

Jacek

A czy to prawda ze kiedyś DWOREK i SAS to była jedna firma ?

mariusz f
@Jacek 09.02.2014 10:32
A czy to prawda ze kiedyś DWOREK i SAS to była jedna firma ?

chciałbym podzielic sie swoją opinią na temat pieca dworek bis zpts 19kw .Wymienie najpierw plusy tego kotła -estetycznie wykonanie a teraz minusy,a w zasadzie jeden najwiekszy to palnik pancerpola 17kw w piecu który ma rzekomo moc 20,5 kw (cuda jakies lub perpetum mobile skąd sie bierze te 3,5kw?),palnik ten ma sporo wolniejszy obrót reduktora ,wiec co za tym idzie czasy podawania dochodzą do 40 s, a prąd niestety nie jest za darmo ,piec ma wilczy apetyt na węgiel i osiągnąc nim spalanie na poziomie 25 kg/dobe,przy mrozach jest wrecz niemozliwe,dalem sie naciąć na ten piec, bo brak było wtedy opini w necie na ich temat.Ludzie nie kupujcie tego złomu lepiej dołożyć tysiąc złotych i kupic sprawdzony piec .

Marek
@mariusz f 16.08.2014 16:39
chciałbym podzielic sie swoją opinią na temat pieca dworek bis zpts 19kw .Wymienie najpierw plusy tego kotła -estetycznie wyko...

Witam, podzielam również tą opinię, użytkuję zpt eko II z palnikiem pułkowym 26 KW na pow. ogrzewaną ok 170 m^2, i jak dla mnie to palnik równiez jest za mały do wielkości tego kotła, paląc na zastępczym ruszcie wodnym, byle jakim drzewem temperaturę łapie szybko, natomiast w trybie automatycznym na podajniku, ma naprawdę problem z osiągnięciem temperatury, z ustawieniami kombinowałem już na wszystkie sposoby, po prostu zamały jest ten palnik do wielkości tego pieca, dlatego zwracam uwagę na zakup większego kotła o 1 rozmiar w stosunku do zaleceń producenta, pisze ktoś że chce kocioł 19 kW na 140 m^2, doradzał bym większy. 19 kW. będzie sobie radził jak będzie utrzymywana stała temp. np. 22. Ale jeżeli np. na noc sterownik odcina pompę i budynek wychładza się powiedzmy o 2 stpnie np. do 20 stopni, a chcemy np. w weekend mieć ciepło np. żeby oglądac telewizję w koszulce to trzeba podgrzać do co najmniej 24 stopni i wtedy taki kocią będzie się męczył z tym problemem co najmniej z 3 godz. zanim kociła np osiągnie 60 stopni. Wiem co mówię bo użytkuję taki kocią. Mam doświadczenie również o kotle tej firmy ale z podajnikiem szufladowym i ten własnie bym polecał ponieważ szuflada jest duża, palnik też i naprawdę nie ma problemu z osiągnieciem zadanej temp.

Jacek

witam czy może mi ktoś napisać na temat kotła ZPT EKO 3 19KW czy ktoś użytkuje taki piec i jak on się sprawuje jak z ustawieniem i serwisem tego pieca . Dziś byłem oglądać taki piec i mi się spodobał w szczególności wykonanie pieca dość solidne wykonanie odpowiednia grubość blach można spalać wiele rodzai paliw. W porównaniu z innymi kotłami ten był ok i cena pżystepna z góry dziękuje.

mario

mam pytanie co do pieców ZPT EKO III 19 czy jest warty jakosci czy jest to poprostu złom. Myslałem od dawna żeby go kupic no ale po tym forum to trzeba sie zastanowic. Mam 125m domek , myslałem tez nad Defro Duo Uni 15, czy bedzie lepszy od Dworka

arti

Ja POLECAM kocioł z firmy DWOREK BIS. jestem zadowolony!!!

dworek bis olkusz

ja polecam kociol zpt eko 3./ 19kw

jacek

zastanawiam się nad zakupem pieca na EKO GROSZEK firmy DWOREK czy to dobry wybór mam do ogrzania nowy dom o powierzchni 140m

?

kolego a serwis firmy dworek .....

Marek
@ 04.10.2013 21:56
kolego a serwis firmy dworek .....

Kod do menu serwis to: 5162, ale i tak nie ma tam możliwości obniżenia tej temperatury.http://www.gowork.pl/images/wywiad_pytania.jpg

dworek

potrzebuje hasło serwisowe do sterownika tech st-709 aby zmniejszyć minimalną temperaturę zadaną 55 stopni.Nigdzie niemogę dostać tego hasła , bardzo proszę.

luk

dno jakich malo .ostatnia firma w jakiej mozna pracowac.socjal zaden [usunięte przez moderatora]

?

Anonim - 2013-08-18 03:15:05 Co z laptopem/telefonem itp?firma ok

młody

moze ktos opisze prace w tej firmie czy warto w niej pracowac itd

Jan

Już nigdy nic nie kupię w "dworku bis". Lepiej trochę dołożyć i nie mieć kłopotów z tą firmą.

opopop

chłopie w tej firmie nie ma specjalistów na serwis wysyłają kogo mają pod ręką magazyniera spawacza ślusarza byle pracownika,nawet zwykłego kierowce, w firmie Dworek to się nazywa serwis

janik
@opopop 23.03.2013 17:11
chłopie w tej firmie nie ma specjalistów na serwis wysyłają kogo mają pod ręką magazyniera spawacza ślusarza byle pracownika,na...

jeśli masz smołę na ściankach pieca to opał którym palisz jest do d..y jak nie wieżysz to weż 200kg i idż do jakiegoś kolegi który ma jakis cudowny piec pal tym opałem i zobaczysz jak będzie się ta smoła lała .nie piernicz głupot bo palisz opałem dziadowskim kup sobie dobry opał spalisz go mniej i piec będziesz miał nie oblepiony smołą

azal

Wzywany był "specjalista" z firmy dworek i sam był w szoku,ponieważ nigdy takiego czegoś nie widział tzn.takiego smrodu i smoły która znajduje się w piecu,ale cóż wiadomo że pracownik będzie krył [usunięte przez moderatora] szefa,ponieważ nie chce stracić pracy. Po za tym również wzywałem hydraulika,który stwierdził, że to nie jest wina pieca ,gdyż ciąg w filarze jest dobry.Komin mam 26/26 w środku dł.7,5m. Kupiłem ten piec bo nie wiedziałem że są złej jakości, o tym że piece są byle jakie dowiedziałem się po fakcie,w innym przypadku w życiu bym go nie kupił,ale tak to już jest jak robi się po kosztach. A i proszę mi nie mówić ze zębiec robią złe piece,gdyż są b.dobre lecz drogie,przypuszczam ze jesteś właścicielem firmy bądź jej pracownikiem, ponieważ ogólnie nikt nie chwali tej firmy,jesli ktos nie wierzy kupcie ten piec a przekonacie sie że bedziecie żałować. Powiem tyle lepiej dołożyć kupić cos naprawde dobrego,ja zrobiłem błąd za który teraz płace zdrowiem,gdyz puca mam zanieczyszczone tym świństwem.

HENIO 1979

WITAJ AZAL NIE MÓW MI O ZĘBCU!!!RODZICE MOI MAJĄ WŁAŚNIE ZĘBCA!!!SPALAJĄ PONAD 3RAZY TYLE CO JA W SWOIM DWORKU!!!KOMIN POPĘKAŁ!!! Z TEGO CO PISZESZ TO MASZ ZA NISKI KOMIN LUB MAŁY PRZEKRÓJ KOMINA!!! MÓJ KOLEGA TAK MIAŁ!!!WEZWIJ KOMINIARZA ŻEBY ZMIERZYŁ CIĄG KOMINOWY !TYLKO NIE GAZETA...MUSI MIEĆ TAKIE ELEKTRONICZNE URZĄDZENIE, KOSZTUJE TO 200ZŁ ALE MASZ PEWNOŚĆ ZE WSZYSTKO OK! AZAL NIE WIEM JAK TY TO PALISZ,ALE JAK BYM JA USTAWIŁ NA 90STOPNI TO W MIESZKANU BYM MIAŁ 30STOPNI??? SKORO PISZESZ ZE TWOI ZNAJOMI MAJA DWORKI I SĄ NIE ZADOWOLENI TO DLACZEGO U LICHA KUPIŁEŚ SOBIE DWORKA???JA POWTÓRZE JESZCZE RAZ JA I WSZYSCY CO ICH ZNAM SĄ BARDZO ZADOWOLENI Z KOTŁÓW DWOREK

azal

Henio to nie jest wina opału,palę suchym drzewem(drewno bukowe)oraz węglem...temp. również wysoką bo nawet do 80-90 stopni a efekt taki sam,pociąg także jest dobry,w dalszym ciągu cały czas wycieka i w kotłowni nie da się wytrzymać z tego smrodu.Kocioł Bn 16,5 kw ogrzewa 100 m 2. Racja dużo osób ma piece dworek i z tego co mi wiadomo większa część osób narzeka,tylko nikt tego nie zgłasza. Sadze że to są najgorsze piece, z innych opinii na forum można stwierdzić ze najlepsze są piece ZĘBIEC. Pozdrawiam

HENIO 1979

AZYL NAPISZ JAKI MASZ KOCIOŁ (ILE KW)???I NA JAKĄ POWIESZCHNIE UŻYTKOWĄ!!! MOŻE JAKIS [usunięte przez moderatora] INSTALATOR DOBRAŁ ZA DUŻY KOCIOŁ...!!!! MAM KOCIOŁ DWOREK MZN 23kW I GRZEJE 200M2 + BOJLER 140L I JESTEM Z NIEGO BARDZO ZADOWOLONY OD PONAD 7LAT,WIELU ZNAJOMYCH MA DWORKI I SĄ ZADOWOLENI!!! MOŻE NIE MASZ ZAWORU 3-DROGOWEGO?I PALISZ NA NISKICH TEMP.???ALBO CZESKI WĘGIEL BRUNATNY LUB MOKRA SOSNA ????ALBO JESZCZE SŁABY CIĄG KOMINOWY???BO TAKIE EFEKTY BĘDZIESZ MIAŁ W KAŻDYM KOTLE CZY TO SAS CZY DEFRO...

azal

Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś doradził mi co zrobić w takiej sytuacji jaką przedstawiłem powyżej....Dodam tylko że to nie jest wina opału...

azal

kupiłem też piec dworek i jestem z niego nie zadowolony,choć to mało powiedziane...z pieca mi cos wycieka,cała kotłownia śmierdzi,po prostu piec jest TRAGICZNY,a właściciel firmy nie chce wysłać nikogo żeby to sprawdził ,mimo że piec jest na gwarancji.

adam p.

RODZICE OGRZEWAJA PIECOKUCHNIA FIRMY DROREK MAŁY DOM 100m2 pow.urzyt + bojler 100lit,. ponad 9lat i są bardzo zadowoleni mało spalają,

ciekawski
@adam p. 24.01.2013 10:12
RODZICE OGRZEWAJA PIECOKUCHNIA FIRMY DROREK MAŁY DOM 100m2 pow.urzyt + bojler 100lit,. ponad 9lat i są bardzo zadowoleni mało s...

A jaki mają przekrój komina i jego wysokość możesz powiedzieć

klient

Dlaczego drzwiczki żarowe nie wytrzymują okresu gwarancji?! Po niecałym roku użytkowania skrzywiły się i pękły. W dodatku jakże kompetentna pani w serwisie nie uznaje reklamacji, mówiąc "że ogień należy palić z dala od drzwiczek pieca". Chciałbym, żeby ta pani sama to zademonstrowała...

satellite1984

Kupilem ogrzewacz z zespolem wodnym dworek. czy ktos moze mi powiedziec czy dobrze sie w nim pali. ktos moze uzytkuje taki piec

gecik3

dzięki wszystkim , a miałem kupić piec z dworka teraz wiem ze to lipa

paweł 2

wszyscy donoszą,atmosfera jak w obozie pracy,ci bez ukladów muszą [usunięte przez moderatora] i ciagle zle,szef jednak płaci ale pracownicy na jadalni to takie rzeczy mowią...-zero kultury osobistej,palą jakies swinstwa na szatni,UWAZAC na [usunięte przez moderatora] -spawa drzwiczki i lubi szeptac do [usunięte przez moderatora]

stach

Dziękuję Wam z opinie produkowanych w tym zakładzie piecach, współczuję Wam szczerze. Napewno nie kupię takiego pieca.

WŁADYSŁAW-WOJ ŚLĄSKIE

WITAM OD 2-LAT UŻYTKUJE KOCIOŁ DWOREK MZN 2,5M2-29kW, JESTEM BARDZO ZADOWOLONY , MAŁO SPALAM, KOMIN ZIMNY,!!! POLECAM

Robert

pracownik - 2011-05-01 21:50:37 POWYŻSZE 3 OPINIE PISAŁ WŁAŚCICIEL FIRMY DWOREK BISA skąd ty o tym możesz wiedzieć ? A może te złe opinie to pisały dwie osoby, które z niewiadomego powodu chcą się zemścić na właścicielu firmy ?

Marcin

Witam. Czy ktoś może jeszcze napisać coś o tych kotłach ? Minęło 2 lata od obelg pod adresem właściciela, czy coś się zmieniło czy po prostu ktoś puścił jakąś propagandę ?

xxx gal anonim

a ja jestem obecnym pracownikiem firmy dworek, i złego słowa o robocie nie powiem bo dobrze się tutaj zarabia, a jak komuś nie pasuje to niech się zwolni a nie wypisuje kłamstw!!!

Marian

Witam jestem z Krakowa i posiadam taki sam kocioł jak pan panie [usunięte przez moderatora].Wszystko jest ok. Super stosunek ceny do jakości. Poprostu zadowolonym:)

Zostaw opinię o Dworek bis - Olkusz

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Dworek bis