Tido Vesta

Złotów

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 53 ocen.

Opinie o Tido Vesta

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Tido Vesta

Kilof

Jaki jest powód takiej ciszy? Mam nadzieję, że jest ok, miło wspominam pracę z nimi

Hanna

Jakie macie opinie na temat Tido Vesta w 2017 roku? Co się w firmie zmieniło?

Roman77

Ta firma schodzi na psy. Jak wyjechalem to 4 razy mnie rzucali w rozne miejsca, raz do pomidorow, raz na kwiaty, byly nawet dni ze siedzialem w domu. Pozniej trafilem na Modiform i dopiero tam bylo dobrze, mialem stala prace ale pojawily sie inne problemy m.in. z ludzmi co pracuja w Modiformie nie da sie wytrzymac, caly czas picie, kradzieze i ciagle halas, czlowiek nawet nie mogl sie dobrze wyspac jak mial na rano. Wszyscy ci co pisza ze ktos nie umie pracowac to narzeka i pisze negatywne komentarze, nie macie pojecia o tej firmie zadnego albo dobrze Andrzejowi d..... lizecie. Znam duzo osob co pracowaly w tej firmie, byli dobrymi i silidnym pracownikami, jak juz kto pojechal do Polski na urlop to juz nie mogl wrocic bo na jego miejsce wciskano kogos innego. Andrzej to ch..m glupio madry, z nim kobiety to mialy dobrze bo pod biurkiem u niego robily, a facetow to traktowal jak smieci. Jak ktos nie wie o warunkach w tej firmie to niech sobie oszczedzi to glupie pisanie ze tak tam dobrze.

Mojżesz

No porównywanie firm jeszcze chyba nigdy nei wyniknęło nikomu na dobre, bo wiadomo, ze wszyscy wszystko widzą inaczej niż czasami jest naprawdę, ale co zrobić, ludzie sa na tyle różni, że nie ogarniesz prawdy

Maciej

Tak się zastanawiam czy aby na pewno warunki oferowane w firmie w Złotowie można uznać za atrakcyjne? Jest sporo firm świadczących podobne usługi i przyznam szczerze, że wiele zależy od tego jakie możliwości pracodawca stwarza pracownikom. Czy polecilibyście firmę dla młodej osoby, która chciałaby zebrać jakieś doświadczenie?

dago

Tido Vesta jest to biuro specjalizujące sie w posrednictwie pracy zagranicznymi pracownikami w produkcji, a zwlaszcza w sektorze szklarnianym, rolniczym, przemyslowym i metalowym. Od początku swojego istnienia pomogli już w znalezieniu pracy wielu osobom. Wiele z nich jeździło po kilka razy do tej pracy

funfel

tido vesta to dla mnie nowość, nigdy wczesniej nie spotkałem się z tą firmą ale teraz już kilka osób mówi że dla mnie będzie to najlepsza firma jako pierwszy w życiu po studiach pracodawca. w hejty i negatywy na forach takich nie wierzę odnośnie pracxodawcy, natomiast możecie napisać jakie plus i co dobrego da mi praca u nich?

johnny

@prato, zdziwiłbyś się, jest na rynku mnóstwo firm, w których kasa jest na czas i nie ma w tym nic dziwnego. Jesli to tej pory w każdej firmie miałeś obsuwy to współczuję. Co do Tido Vesta to chyba lepiej zachować ostrożność, wystarczy wpisać Tido Vesta w google i wyskakuje sporo ciekawych artykułów.

olinki

Ktoś może chciałby wystawić opinię pozytywną Tido? Wszystko przebiegało bardzo sprawnie ?nie było żadnych problemów z kontaktem z przelożonym? Chcialbym sprobowac swoich sił u nich? potrzebuje dokladniejszego rozeznania, bo nie wiem corobić...Warto?

ktosik

Pracuje w Tido prawie 10 lat . Z kasa nie ma problemu , praca jest rozna raz ciezko , raz lekko . Niestety ale Tido juz nie istnieje , wszyscy przeszli do A.U.B . Duzo osob narzekalo na tido ale teraz gdyby istniala to by wrocili .

Modiform

Co to za glupoty ludzie tu wypisuja? Pracowalem w Modiformie i moge powiedziec duzo prawdy jak tam jest w tej firmie. Mieszkasz na domkach z alkoholikami, w dodatku znikaja pienadze, mojemu koledze, ktory juz nie pracuje zginelo 200 euro i firma gowno zrobila zeby ta sprawe rozwiazac. Musisz do lekarza sie dostac to dopiero jak juz jest za pozno to reaguja a tak to maja w d... A co do ludzi, ktorzy tam pracuja to nie jest tam zbyt mile towarzystwo, czasami lepiej z holendrami idzie sie dogadac, praca w Modiformie ogolnie podobala mi sie. ale gdybym nie mial z czego zyc to moze wyjechalbym tam po raz kolejny ale jak na dzien dzisiejszy to wole pracowac tu gdzie pracuje i miec spokoj.

malwa

nie polecam tragedia czlowiek sie czuje jak w getcie ciezka praca marna płaca

pacho

Witam.co prawda minelo juz pare lat od rozstania z firma tido vesta ale przepracowalem w niej prawie 6lat.wedlug mnie firma spoko i co najwazniejsze zawsze wyplacalna.polecam.

dorcia26

czesc pracowalam w tej firmie pare lat temu nie nazekalam nigdy na zarobki na prace tez nie ogolnie bylo wszystko jak trzeba; nawet gdy zle sie poczulam w pracy dzwonilam do (usunięte przez administratora) przysylal po mnie kierowce odwozili do domu i nie robili zadnych problemow.swietna firma swietni ludzie warunki mieszkaniowe tez wporzadku. wiadomo jesli ktos byl nie wporzadku to odwdzieczali sie w ten sposob nie ma co narzekac jesli samym jest sie sobie winnym chodzi mi o ludzi ktorzy nie sprawdzili sie albo truli tylki chlopakom w biorze bo tego nie lubia jak zauwarzylam.przy okazji pozdrawiam ich:)

bacha

taka sobie firma a ludzie rozni

maly_MAX

Witam. Ja jestem w tej firmie od ponad 7 lat. Firma na ogół jest spoko ludzie z biura także. Zarobki hmmm nie sa rewelacyjne ale to zależy od przepracowanych godzin. Wiadomo im więcej godzin tym wyższa wypłata. Ja osobiście polecam to biuro.

?

mario - 2013-09-09 23:48:22 Igor, ta kasa, którą tak miło wspominasz wahała się w jakich granicach? jakieś 2-3 tysiące czy dużo więcej?Mówisz o złotówkach czy euro? ;)

Igor

Pracowałem tam kilka lat temu przy wykańczaniu wnętrz. Bardzo miło to wspominam (i towarzystwo i kasa). Jak się nie robi to się nie zarobi. Wiadomo. Rozważam czy się nie wybrać ponownie. A wiecie może czy Japa tam jeszcze pracuje w tym hotelu? Macie może namiar na niego? Z góry dziękuję!

rozaliam

Nie miałam znajomości w biurze, chodzilam tam służbowo, a tacy nie maja na co liczyć. Ewentualnie w gre wchodzi kwestia dogadania ze szklarnią, ale wiadomo że nie sa chetni do dawania skoro biora jedno z najtańszych biur. na dniach słyszałam,że to Tido połączyło sie z West Flexem!!!???

zadowolona

Ja tam jestem zadowolona i z pracy i z firmy i z zarobkow

Gosia

Cześć wyglądacie na normalne wiec mam nadzieje że mi odpiszecie. Chcę się wybrać z tą firmą do Holandii. Już widze, że tam różni "polacy" przyjeżdżają ale czy tam jest aż tak źle? Napisze więcej szczegółów jak wygląda życie i praca w tej holandii. Z góry dziękuje:)

tidobido

No właśnie pracujecie tu zbyt krótko,żeby znać różne wałki w tej firmie.O wakacyjne lepiej zapytajcie,o stawkę za godzinę pracy w soboty,w święta,itd,o urlopowe i chorobowe,potem napiszcie czy jest ok.

AAA

dostajecie aktualnie rozliczenia tygodniowe (salarisy)? jak to aktualnie wyglada?

JARO

Sam obecnie mam sprawę z Tido Jak ktoś chętny to zapraszam teejater@interia.pl

Marcin M

CZasami trzeba rozważnie podchodzić do opinii. Pisze tu wiele osób, które wyjechały i nie sprawdziły się. Ja polecam jeśli ktoś chce zarobić i ma okreslny jasny cel a nie tylko narzekanie i wybrzydzanie. Polecam!

xyz

Hej czytam opinie, ja chciałam tam jechać... na prawde jest aż tak źle tam? Proszę o szczere odpowiedzi...ja chciałam jedynie zarobić poniewąż mam nieciekawą sytuację obecnie i po prostu jestem przerażona opiniami... piszcie , dziękujjje :

Mimi

JAK TAK LUBI TO TAK ROBI. LUDZIE ZAJMIJCIE SIĘ SOBĄ NIKT ŚWIĘTY NIE JEST. GDY BYŚCIE TAK PRACOWALI JAK PISZECIE, TO BY NIE JEDEN PRACODAWCA BYŁ ZADOWOLONY.

trol

Ja wim że było więcej dziewczyn :)

Marcin M

Jesli ktoś nie rozumie co napisałem trudno. Nie jestem burakiem - zwykłym człowiekiem Nikogo nie straszę tylko przestrzegam przed łamaniem prawa...jeśli to złe to przepraszam ps. firmę TIDO VESTA PL znam od ponad 10 lat jeśli jesteś ok to wszystko będzie ok

....

Przestan- [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ic-bzdury

anonim

witam a ja powiem tak ta firma jest najlepsza i tak zostanie pracowalem tam 2 lata i bylo zaje wiec wezcie sie do pracy rodacy

Zostaw opinię o Tido Vesta - Złotów

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Tido Vesta