STANOWCZO ODRADZAM. Do sprzedaży są pierwsi, lecz gdy przyszło mi realizować czynności reklamacyjne w związku z wadliwym towarem zaczęły się schody. Zaniosłem sprzęt do autoryzowanego serwisu SONY w Warszawie, gdzie powiedziano mi że przysługuje mi wymiana towaru na nowy. Z odpowiednią decyzją serwisu wysłałem towar uprzednio uzgadniając to mailowo z jello. W Sony mi powiedziano że to nie będzie trwało długo... pismo od nich miało upoważnić ich do wysłania mi nowego towaru. Jello wysłało towar (mimo załączonej opinii) do innego serwisu żeby samemu sprawdzić sprzęt. Po ponad 2 miesiącach braku odzewu zadzwoniłem do jello, gdzie powiedziano mi że towar jest u jakiegoś dystrybutora i że nie dowiem się co się z nim dzieje itp bo to tajemnica handlowa. Próbowano mi też wmówić że dostałem jakąś informacje o tym że wysyłają "gdzieś" mój produkt. Druga decyzja - zwrot pieniędzy którego do dzisiaj się nie doczekałem, a minęło już ponad 5 miesięcy. Olewanie przez tą firmę maili to recydywa, nie odpisywanie na GG tak samo. JUŻ WIESZ DLACZEGO WARTO ZAPŁACIĆ PARĘ ZŁOTYCH WIĘCEJ?
Opinie o Private Customer w Kobyłka
Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Private Customer. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Private Customer o rozmowie kwalifikacyjnej.