Opinie o Private Customer w Kobyłka

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Private Customer. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Private Customer o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Private Customer w Kobyłka

PatrykLubaszka

STANOWCZO ODRADZAM. Do sprzedaży są pierwsi, lecz gdy przyszło mi realizować czynności reklamacyjne w związku z wadliwym towarem zaczęły się schody. Zaniosłem sprzęt do autoryzowanego serwisu SONY w Warszawie, gdzie powiedziano mi że przysługuje mi wymiana towaru na nowy. Z odpowiednią decyzją serwisu wysłałem towar uprzednio uzgadniając to mailowo z jello. W Sony mi powiedziano że to nie będzie trwało długo... pismo od nich miało upoważnić ich do wysłania mi nowego towaru. Jello wysłało towar (mimo załączonej opinii) do innego serwisu żeby samemu sprawdzić sprzęt. Po ponad 2 miesiącach braku odzewu zadzwoniłem do jello, gdzie powiedziano mi że towar jest u jakiegoś dystrybutora i że nie dowiem się co się z nim dzieje itp bo to tajemnica handlowa. Próbowano mi też wmówić że dostałem jakąś informacje o tym że wysyłają "gdzieś" mój produkt. Druga decyzja - zwrot pieniędzy którego do dzisiaj się nie doczekałem, a minęło już ponad 5 miesięcy. Olewanie przez tą firmę maili to recydywa, nie odpisywanie na GG tak samo. JUŻ WIESZ DLACZEGO WARTO ZAPŁACIĆ PARĘ ZŁOTYCH WIĘCEJ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Private Customer - Kobyłka

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Private Customer
Przejdź do nowych opinii