Ristorante del papa

Oświęcim

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 15 ocen.

Ristorante del papa
3 15 6 1

Opinie o Ristorante del papa

Baltazar 01

Tak nieuprzejmej obsługi nigdzie nie spotkałem. Jedzenie fatalne-tłuszcz we fryturze zmieniany chyba raz na miesiąc. Pobyt w wc zapewniony już po paru minutach. Jajecznica z proszku twarda jak kamień. Zdecydowanie nie polecam.

Administrator

Coraz większa liczba przedsiębiorstw zdaje sobie sprawę, jak duże może być znaczenie benefitów pozapłacowych dla pracowników. Czy Ristorante del papa jest takim przedsiębiorstwem?

Eryk

Firma ma opinię dobrego pracodawcy, cisza na forum i dlatego sądzę, że dobrze się tu pracuje!!

Pracownik

Witam pracowałam tam za starego jak i obecnego nowego właściciela osobiście byłam zadowolona bardziej z obecnych właścicieli uczciwe pieniądze, każdy wynagradzany a nie że każdy traktowany był tak jak się podlizał szefowi...

ww

no fakt, lokalizacja jest okej. ja mam jednak pytanie zasadnicze jak wygląda tutaj sprawa napiwków i ich rozliczania? w oświęciumiu mam kilka ofert pracy ni chcialabym najkorzystniejszą finansowo wybrać

Bella

Czy dalej pracuja tam te bezczelne dziewczyny czy nowa ekipa??

Olimp

I ciagle jest oferta pracy za kelnerke i kucharza a co z poprzednimi pracownicami ?

;-)

Hej czy ktoś słyszał że zmieniła sie własciciel w tej restauracji?

,,

ojjjj :/ no to szefuncia chyba poniosło..... zalecam meliskę ;)

.

mega syf to zaraz kolega może mieć za pomówienia, aby tego uniknąć zapraszamy zobaczyć jaka jest prawda.

Km

Tak ja tez slyszalam ze w tej spelunie jest mega syf a zaraz jeszcze napiszesz ze macie tam umowy o prace od pierwszego dnia? a to juz wiem ze nikt tam nie ma wiec co to za pracownik wchodzacy w dupe tu pisze aj juz spokoj wychodze do pracy a ty sie zajebaj w tym syfie

Prcownik

Skoro jesteś tak blisko osoby pracującej na Kuchni to dziwne że nie wiesz o wyjeździe wszystkich pracowników. Zapytaj może pozostałych osób czy tak był czy też nie. Zresztą nikt sobie słodzić tutaj nie musi. Przyjdź, sprawdź a później oceniaj. Szkoda słów na takich prostaków.

Kali

Hotel w wisle ??? Po co ktos tak klamie ale cyrk szefostwo samo sobie slodzi na forum hotel dobre tam nikt ze soba nawet nie rozmawia prosza sie o zarobione pieniadze a tu hotel ha ha bo jebne

Afrojack

Zarobki 1500 miesiecznie sa ok o ile tyle ktos tam dostaje a ten hotel w wisle to niezla ktos ma wyobraznie czyzby ktos z szefostwa sie podszywal i pisze jako pracownik? Ja jestem blisko pracujacej tam osoby ktora juz nie daje rady w tym hujstwie ale jeszcze chwile tam porobi wiec szkoda tych klamstw oswiecim jest malym miastem i kazdy wie co to del papa bo napewno nie restauracja ? A szef wyglada smiesznie w tych swoich modnych ciuszkach z zurnala za premie pan z kuchni

pracownica

A ja pracuję w tej firmie od kilku miesięcy i mogę powiedzieć zupełnie co innego na temat pracy. Wypłaty w ostatnich kilku miesiącach były wypłacone na czas. Jeżeli zarobki w granicach 1500 w górę to mało to naprawdę podziwiam piszącego powyższy komentarz. Atmosfera w pracy coraz lepsza. W grudniu cała załoga wraz z osobami towarzyszącymi pojechała na weekend do Hotelu w Wiśle… Proszę mi powiedzieć czy który kolwiek pracodawca w Oświęcimiu zabiera swoich pracowników na takie wyjazdy?

Dk

Nigdy bym tam nic nie zjadl w takim syfie menadzer- wlasciciel mysli chyba ze jest bogiem wyplaty zalezne od utargu panie na zmywaku robia prawie za darmo i zeby byc wizytowka lokalu dla obcokrajowcow i ani razu sie nie usmiechnac to juz bezczelnosc tej malej kelnerki ledwo siegajacej do kasy . Nie polecam ani bycia pracownikiem ani klientem tego syfu szkoda nerwow

Zatrudniona

Witam. Sytuacja o której mówi osoba miała miejsce za poprzedniego właściciela. W chwili obecnej nie ma śladu po sytuacjach opisanych w poprzednim komentarzu. Myślę że mogę swobodnie mówić o ogromnym kroku do przodu. Nowy właściciel restauracji rozbudował kuchnie, wyprostował wszystkie sytuacje i na chwilę obecną restauracja działa fantastycznie a i atmosfera pomiędzy pracownikami jest bardzo dobra. Każdy jest w stanie napisać negatywną opinię. Ja zdecydowanie polecam to miejsce i tego pracodawcę.

pracownik

Witam, Ciekawe bo z tego co słychać na mieście , niestety nie można uznać tej opinii za wiarygodną. Wypłaty płatne w ratach z utargów. Manager działający metodą spychologii (czyli co złego to nie ja). Dostawcy którzy nie chcą dowozić towarów z powodu braku uregulowanych płatności. Mam wymieniać dalej...?? Chyba wystarczy! Wielkie NIE POLECAM!

Pozytywna

Fakt jest taki iż Ci co są zadowoleni z pracy bardzo rzadko piszą swoje opinie. W moim odczuciu nigdy nie pracowałam w tak miłej atmosferze, pracodawca jest wyrozumiały i bardzo dobrze się z nim współpracuje za to pracownicy są koleżeńscy, do pracy chodzi się z przyjemnością. Najlepiej samemu spróbować, ile ludzi tyle opinii :)

matek657

Bardzo nieuczciwy pracodawca!!!

Zostaw opinię o Ristorante del papa - Oświęcim

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Ristorante del papa