Najgorszy dostawca internetu z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia!! Nie polecam odradzam do sądu z nimi !!!
Od 3 tygodni dzwonię i zostaje zwodzona że technik zadzwoni, później brak komentarzy kontaktu telefonu nie odbierają NIE POLECAM!!!
nie polecam! (usunięte przez administratora)... awarii nie ma a ucinany jest net do 1 mb/s pobierania ! , wysylanie natomiast normalną przepustowość osiąga. Cyklicznie co kilka dni o tych samych godzinach ! ta firma powinna dawno upasc.!!!
Większość opinii tutaj napisana jest przez osoby korzystające z usług z firmy. Dawno nikt z pracowników się nie wypowiadał. Wiecie na jakich warunkach firma zatrudnia swoich monterów? Ile wychodzi na h pracy? Macie jakieś dodatki pracownicze, premie? Chętnie dowiem się o plusach pracy...
Powiem tak. Kolejna awaria, kontakt nie mozliwy z dostawca internetu. Zapłacę każda sumę każdemu, kto zechciałby oferować usługi internetu w moim domu.
Awaia interneteu w dniu 22.09 na podane nr tel nie można sie dodzwonic. Dramat
Przecież awarie się zdarzają, więc czemu się tak denerwujesz. Czasem to zupełnie niezależne od firmy. Brak połączenia możesz reklamować i wystąpić o zmniejszenie faktury za te dni. Próbowałeś to zrobić?
Wszystkie warunki powinny być uwzględnione w umowie, najpierw proszę przeczytać to co się podpisuje, a dopiero później wylewać żale w internecie.
Powinny, a czy zawsze są? Poza tym, każdy ma prawo wylewać żale. W czasach pracy przez net dziwne, żeby ludzie się nie denerwowali awariami.
Masz racje. Wiadomo że trzeba czytać umowę, ale są zwykle napisane małym drukiem i mało kto tak precyzyjnie się wczytuje we wszystkie warunki. A z twojego doświadczenia to powinni zwrócić kasę za awarie, czy będą się wykręcać?
(usunięte przez administratora) Państwo tak dużo razy zmieniają nazwę swojej firmy ze jak juz zabraknie nazw dla firmy to (usunięte przez administratora)jest najlepsza nazwą. Pani na infolinii jest niekompetentą osobą najpierw mówi ze awaria potrwa 2 godziny jednak awaria trwa 24 godziny i nadal nic nie wiadomo czy internet będzie. Więcej tego internetu nie ma niz jest a opłaty trzeba robić regularnie. Dla stałych klientów żadnych dodatków ulg. Ponadto mamy okres jaki mamy zdalne zajęcia praca online a tu internetu nie ma. Dziecko nie jest w stanie napisać sprawdzianu bo nie ma internetu. Nie polecam nikomu i nasza współpraca zakończy się na pewno. Nie pozdrawiam tych złodziei którzy nie potrafią wykonać swojej usługi prawidłowo. Uwierzcie mi jestem bardzo cierpliwa osoba ale to co ta firma wyprawia przechodzi ludzkie pojęcie. Chciałam jeszcze dodać że poważne firmy dostarczające różne usługi czy internet czy telefon mają czynna infolinię 24 godziny na dobę, albo chociaż do godziny 22. Mówię tu o usłudze internetu nie o pracy ale uważam że wszędzie trzeba udostępnić opinie o tej (usunięte przez administratora)firmie.
Dobra lecz wymagająca firma i pewnie dlatego na forum znajdują się osoby narzekające na pracę. Dobry pracownik jest zadowolony.
(usunięte przez administratora) nie odbieraja i odpisuja maja w (usunięte przez administratora) nas i ogolnie daje -1/10
Jedno wielkie dno olewają klientów szkoda korzystać z ich usług.zglosilem awarie 18 mówią że w ciągu 7 dni przyjadą dzwoniąc 23 paniusia udaje glupia że nie było zgłoszenia po kolejnym telefonie na drugi dzień się rozłącza i chamsko oddzywa.odradzam wszystkim korzystanie z usług tej firmy dno totalne
Czy firma organizuje spotkania integracyjne dla pracowników ?
Jak tam sytuacja w firmie? Są wolne miejsca ?
Byłem tam kiedyś zatrudniony. Najgorsza firma ze wszystkich, w których pracowałem. Kierownikiem był gość ze względu na koneksje rodzinne (a raczej z córka „władzy” ). Totalne dno zarządzano przez tego gościa. W serwisie rządził gość bez żadnego wykształcenia, który miał monopol i szczycił się ze pracuje po 14 godzin dziennie. Cała firma olewała klientów i żyła tylko z dotacji unijnych. Ogólnie bardzo nie polecam.
Podpowiedzcie jak sie teraz pracuje i czy warto aplikować?
Dramat co sobą reprezentują. Dostali kasę z Unii na światłowody, a nie chcą podłączyć do mojego do domu bo (uwaga, to nie żart) mieszkam za daleko od drogi i nie ma słupa. Dogadałem się z sąsiadem, żeby puścić kabel przez jego dach i miałem wstępna zgodę z firmy nettelekom żeby tak doprowadzić do mnie internet, ale ostatecznie dostałem telefon z biura, że nie ma takiej możliwości. Nie mam pojęcia dlaczego, dostali full kasy na te światłowody, a podpinają tylko tych co mieszkają w pobliżu drogi. Trzeba chyba tematem zainteresować Urząd Marszałkowski, napisać pismo i dowiedzieć się czemu ta firma nie robi podłączeń mimo że dostali dofinansowanie z naszych podatków.
na który telefon można zadzwonić, żeby porozmawiać? czy jest jakiś telefon firmy, który działa? bo te podane nieustannie rozłączają...
Szkoda, że forum dla pracowników jest okupowane przez klientów. Czy firma potrzebuje kogoś do pracy?
Firma PORAŻKA, lipna oferta a gdy się wreszcie od nich uwolnicie to nie można się doprosić zwrotu powstałej nadpłaty w kosmicznej kwocie 11,50zł przez blisko PÓŁ ROKU ( i nadal jeszcze nie dostałem ponieważ "PAN PREZES" nie podpisał dokumentów i nie wiadomo kiedy to zrobi ). Omijajcie szerokim łukiem !!!
Witam serdecznie na forum poświęconym pracy w Nettelekom Gk. Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii co do zatrudnienia w tej firmie, jak i atmosfery jaka tam panuje. Czy ktoś z Was mógłby się podzielić swoimi obserwacjami?
witam.... proszę o podłączenie internetu / nie działa ..!!! / Błażej Modzelewski Leszczyny 98 H nr klienta : 30 36
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nettelekom Gk Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Nettelekom Gk Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.