konekta

Rotterdam

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 47 ocen.

Opinie o konekta

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie konekta

Iza

Duża część Was pisze, że ma problemy z otrzymaniem wynagrodzenia od konekta. Czy taka sytuacja nastąpiła dopiero teraz, czy dzieje się tak już od jakiegoś czasu? Podjęliście jakieś działania w tej sprawie? Proszę Was o pozostawienie komentarza opisującego aktualny przebieg tej sytuacji.

bxm
@Iza 05.12.2017 12:33
Duża część Was pisze, że ma problemy z otrzymaniem wynagrodzenia od konekta. Czy taka sytuacja nastąpiła dopiero teraz, czy dzi...

a ty co ? skarbowka czy jak?

bxm
@Iza 05.12.2017 12:33
Duża część Was pisze, że ma problemy z otrzymaniem wynagrodzenia od konekta. Czy taka sytuacja nastąpiła dopiero teraz, czy dzi...

gdyby nie placili to by ludzie dla nich nie pracowali -chyba jasne

Anonim

Przez telefon kadzo dobrze(jak jesteś w domu!). Natomiast jak już pracujesz to po tygodniu odbierają,a obiecanej kasy WCALE nie zobaczysz. NIE POLECAM TO ZŁO...........

spawacz

Niestety ja tez dałem wpuścić się w maliny i do dzisiejszego dnia nie dostałem kasy mimo obietnic paniusi z biura!

spawacz

Wiciowi nie pobierają kaucji, bo pracuje po godzinach na forum -:).Założę się, ze zawsze ma solarisy na czas i kasa zawsze się zgadza .........

Anonim

Wicio 1 może zeskanujesz umowę i upublicznisz ja ?Konekta zawsze miała i będzie mieć swoich ''Klakierów''.Kaucje ,kary, pyszne paniusie z biura to wierzchołek góry lodowej .Prawda niestety jest brutalna to jedne z bardziej perfidnych biur w Holandii.Znam kilka przypadków ''wydepilowania'' dobrych majstrów -:). Oczywiście pracują tam lizusy , nawet sabotują wpisy (o ile nie są to pracownicy z biura !).Słowem syf kila i mogiła omijać szerokim lukiem .

Wicio1

Witam wszystkich. Czytam te wszystkie opinie o tak się zastanawiam kto ma rację. Pracuję w Holandii od 10 lat. Tylko biura holenderskie. Monter rurociągów. W konekcie pracowałem od 2009 do połowy 2012 na statkach. I powiem tak w biurze pracowała słynna Pani Agnieszka a jej mezus to wielicki konserwator. To była para. Jak ta Aga rabala ludzi na kasę. We wszystkim co się tylko dało. A mieszkania? Masakra to były nory. Myślę że nawet szefową Jarka nie wiedziała o oszustwach Agi. Raz chcieliśmy z chłopakami Age wynieść z biura za karny z kasą. Wystarczyła się i wszystko dostaliśmy. To były trudne czasy. Na pracę w NMC nie narzekalem i byłem zadowolony. Pozdrawiam Zijo i Zlatana. Ze względu na Age doszedłem i jeszcze paru dobrych pracowników. Słyszałem że Age wyrzucili. Po rozmowie z Kasią postanowiłem wrócić do konekty. Pracuje już 6 miesięcy i jest super. Warunki płacy dotrzymane. Salarisy są i wszystko jasne. Mieszkanie super i pokój 1 os. Wakacyjne jest. Pracuje jako jedyny Polak z holendrami. Atmosfera super i aby tak dalej. Dlatego zmieniam zdanie o tej firmie bo na to zasluguje. Zrobili naprawde wielka transcormacje konekty. Nadmieniam że stawke mam bardzo dobra i nie wymadrzam sie. To są moje doświadczenia. Pozdrawiam

adi

To chyba jedyna agencja,ktora ma w tej chwili prace.... tylko ciezko sie tam zalapac

spawacz

Bałagan zamieszanie brakująca kasa tak nazwałbym prace w tej firmie .

Am

Jesli chodzi o prace w Holandii to tutaj raczej warto

Oszukany

Pieknie gadaja , powiedza co chcesz uslyszec bylebys zaczol u nich prace i nabijal im portfel . Jezeli jestes juz ich pracownikiem maja cie calkowicie w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Nie potrafia odebrac tel , odpisac na smsa , maila . Maja 5 koordynatorow ktorzy w sumie nie robia nic poza kontrolowaniem mieszkan , samochodow sluzbowych . Klamia odnosnie wszystkiego . Gowno nie firma ....

Kasia

Dzien dobry,panie Mariuszu doskonale Pan wie,ze Pana bledy w wyplatach wynikaly ze zlych godzin przesylanych nam przez 4 tygodnie przez Pana supervisorow z projektu,przepraszamy za to zamieszanie ,ale wyplacamy wyplaty z godzin wysylanych przez Panstwa zleceniodawcow,czasami na doslanie brakujacych godzin musimy tez czekac tygodniami,nie wszystko jest wina agencji,pozdrawiam

Mariusz Leszczynski
@Kasia 12.09.2016 11:04
Dzien dobry,panie Mariuszu doskonale Pan wie,ze Pana bledy w wyplatach wynikaly ze zlych godzin przesylanych nam przez 4 tygodn...

Maniek,to nie musi być Mariusz,ja bym postawił raczej na jakiegoś Mariana.:-)))))Pozdrawiam Pani Kasiu.

Maniek

Uwaga , Firma oszukuje na wypłatach , wypłaty są , ale trzeba się o nie upominać , co tydzień , za taką samą ilość godzin są różne wartości , nie potrafią pomnożyć ilość kilometrów przez 0,19 , co tydzień trzeba się upominać o swoje , ich nowe zasady : nie zgłoszenie urlopu w terminie czterech tygodni przed urlopem kara 130 euro , nie powrócenie z urlopu w zadeklarowanym terminie , 130 euro , płatność za mieszkanie/pokój : jedziesz na urlop , płacisz , nie zarezerwujesz pokoju na okres urlopowy , kara , zarezerwujesz pokój na okres urlopowy płacisz dodatkowo , żadnego konkretnego kontaktu z firmą , pani Kasia , jak już podpisze się umowę ( na tydzień czasu ) , niczym już się nie interesuje , w razie problemów odsyła do innych , z którymi nie ma kontaktu . Wchodzą do mieszkań/pokojów bez wiedzy wynajmującego , sprawdzają szafy , szafki itp . wszelkie problemy mieszkaniowe typu : brak żarówek , brak pościeli , brak lodówki , trzeba rozwiązywać we własnym zakresie .

Rysiek
@Maniek 11.09.2016 14:59
Uwaga , Firma oszukuje na wypłatach , wypłaty są , ale trzeba się o nie upominać , co tydzień , za taką samą ilość godzin...

Prawda, nie polecam nikomu tej firmy

Bivis

Prawda jest taka, specjalnie nie płacą za auta albo kilometry bo co drugi się nie upomni bo woli się zalać, jak można ciągle upominać się o swoje!!!!, im o to chodzi, jak nie zapłacą 100 osobom po 20 euro tyg, to mają 2000 do przodu na tydzień. To jest zamierzone, oszukiwanie pracowników, mieszkania to mety, jak ktoś lubi dawać codziennie w kocioł to polecam, u nich to normalne, jak nie chlejesz to się nie nadajesz. Ogólnie to nie polecam. Nie odzyskalem wszystkim pieniędzy.

robi

może ktoś napisać czy monterzy robią w parach, czy każdy robi sam ?

spawacz

Owszem poszukuje pracownikow tylko zapomina zaplacic za prace .To jedne z gorszych biur w Hollandii.

anonim

Omijac szerokim lukiem nie placa kasy i panienki sa niekompetentne .Poczytac na forum niedziela nic sie nie zmienilo ,a nawet jest o wiele gorzej .

oszukany

Wlasnie wrocilo z holandi 24 spawaczy.wszyscy zostali oblani na probkach mimi ze wszyscy zrobili je wzorow .kordynatorki to typowe polskie paniusie oszyski i kretaczki .oglaszja sie na stoczniowcach bo wszyscy tym pierdykneli bo nie placa pienidzy .ta firma nie jest wyplacalna i oszukuje na kasie strasznie .

misiek
@oszukany 03.03.2016 09:02
Wlasnie wrocilo z holandi 24 spawaczy.wszyscy zostali oblani na probkach mimi ze wszyscy zrobili je wzorow .kordynatorki to ty...

dzięki kolego,tak wlasnie wszyscy pracodawcy w h..a walą,przez tel.tak pięknie słodzą złote góry obiecują a potem zdziwko,nie rozumiem dobrzy spawacze jeżdżą na próbki i przeważnie wszyscy nie zdają,jaki sens wogóle jeżdzić na te próbki,trudno trzeba szukać dalej...może trafi się coś normalnego

misiek

Witam wszystkich,wystawili ogłoszenie pracy do Holandi,jestem spawaczem i chciałbym się dowiedzieć szczerej prawdy jak jest z tą firmą?jeśli ktoś może to prosze podrzucić coś interesującego na maila arkadiusz329@gmail.com,z góry dzięki i pozdrawiam

Mariusz

Od razu zaznaczem ze nie pijem chyba jestem dobrym fachowcem skoro wszedzie mnie chcą i chwala ALE DO RZECZY KONEKTA SERVICE OSZUKUJE I TYLE NIECH NIKT NIE WYPISUJE GŁUPOT ŻE NIE ALBO SŁABYM FACHOWCEM BYŁEM ITP w konekcie nie ma konkretnej umowy wypłaty oczywićie co tydzień są ale tak samo pracujemy tyle samo godzin a jeden dostaje tyle a drugi tyle TO O CZYM TU MOWA PIERW BRAKUJE PARE EURO PÓZNIEJ JUZ 50 EURO NIBY ZWROTNE ALE WIADOMO NIKT JESZCZE NIE DOSTAŁ BO ZAWSZE WYMYSLĄ IZ NA CHACIE SYF BYŁ POTRAFIA NAWET KUSZ NA SZAFIE ZNALEZC I POWIEDZIEC NO PANIE CO TO ZA SYF ALE DOBRA NIBY 50 EURO ZWROTNE ALE PRZYCHODZI NASTEPNY TYDZIEN I ZNÓW BRAKUJE TERAZ 16 EURO NO DO HUJA I TAK CO TYDZIEN COŚ SKUBIĄ OSZUSCI I KONIEC I NA PEWNO TO NIE JEST PROFESJONALNA FIRMA

jawa

niedociagniecia moze i sa!jak wszedzie-ale co niektorzy to przesadzaja!!!robie juz tam troche czasu,lat-no i sie nie zgodze ze jest az tak zle,palca w d...ie nikomu nie trzymie, robie swoje -ogolnie raczej bez jakis wiekszych problemow !-za mieszkanie nie placisz ,wszystko dawaja -w innych firmach za wszystko ci sciagaja-raczej- polecam!no 4 moge dac-spokojnie!najlepiej sie samemu przekonac jednak jak jest naprawde,bo opinie nie zawsze ida w parze z faktycznym stanem-powodzenia!

ANTY KUNECHTA

najlepsze to to że jest tam całe mnustwo koordynatorów, koordynatorków, koordynatoreczków ,koordynósiów... jeden koordynatorem drugiego... wiec jak moga sumienni spawacze dostac zalegla kase i calą,a koordynatorki tez musza miec na przezycie... Znam przypadek jeden jak koles robił w stoczni u tych po...anych hujendrów 2 tyg , nie miał umowy , bo kunechta daje po 2,3 tyg, robił 2 tyg bez umowy , wyrypała go stocznia i ta flondra K. B. nie zapłaciła mu. Poszedł do sądu i przegrał w hujandii. bo nie miał umowy, miał wydruk przepracowanych godzin ale nic go nie łączyło z kunechtu i sąd nie pomugł mu. TA PARA NORMALNA FIRMAKUNECHTATO ZDROWO JEBNIETA NIBY FIRMA.

jawa

a chce jeszcze dodac ze to nie firma zwalnia -tylko stocznia-oni daja tylko mozliwosc popracowania,choc nie powiem bo szukaja zastepstwa jezeli gdzies nie wypali komus-choc nie zawsze to wycchodzi-ale sie staraja jezeli juz maja kogos na msc.to akurat -popieram!!!

jawa

to fakt pieniedzy czesto brakuje i trza sie upominac -ale ogolnie jest ok.tak jak kolega wspomnial z ubraniami maskami mieszkaniami jest za dobrze z solarisami za 3 lata 8 moze dostalem wyplata jest jednak na czas ale trzeba pilnowac bo poplyniesz z robota jezeli sie sprawdzisz bedziesz pracowal choc w tej kwesti zabardzo nie pomagaja-widze po kumplach-jezyk zalezy gdzie sie dostaniesz choc warto znac-czasem umiejetnosci jednak pomagaja i nadrabiaja braki komunikacji-ogolnie oceniam firme na dobra w porownaniu -nie bede wymienial -ale trza miec troche szczescia spoko majster i dlugi projekt lub projekty,sie do ciebie przekonaja to porobisz -jezeli nie to luka za kogos kto pojechal na urlop -powodzenia

Monter

Firma ta jest tak żenująca i zakłamana ,że szok.Co innego mówią i co innego robią,p,K. KŁAMIE w zywe oczy,pracowałem w dużo firmach i ta jest najgorsza

mały

Witam. Jestem pierwszy raz z tej firmy i jak na razie spoko,pieniążki na czas ,mieszkanie super w porównaniu do innych firm z Holandii, atmosfera ok.Co do języka,to podstawy trzeba znać nie ma Polskich koordynatorów a i w narzędziowni na migi raczej się nie dogadasz.Tu gdzie jestem praca spokojna, robić trzeba ,ale nikt z batem nad tobą nie stoi.

hire

nie jestem z biura-po co siedzisz skoro ci tak zle/ ja juz dostalem od nich propozycje brutta-idz na brutto i pracuj po 60 godz to zobaczysz swoje brutto hahaha,idzcie do innych agencji to pogadamy o tym jak tu jest zle

adams

Takie bzdury to tylko ktos z biura mogl napisać. Konekta Ci da 1 euro wiecej netto ale nie placa dodatkow za nadgodziny, niedziele, nocki, nie placa urlopowego a wakacyjne placa od kwoty brutto ktora na papierze jest smieszna wiec dostaniesz grosze. Od tej kwoty ktora masz na papierze placa tez skladki wiec jak przyjdzie Ci pojsc na chorobowe albo zasilek to dostaniesz grosze. Kasa sie ciagle nie zgadza, skubia z kazdej wyplaty po kilka czy kilkadziesiat euro to pozniej sie doprosic nie mozesz. Siedze tutaj juz 4 rok i wiem co mowie, lepiej isc do normalnego biura, dogadac stawke brutto i w ogolnym rozrachunku wyjdziesz duzo lepiej. Popytaj sie ludzi ktorzy tutaj siedza dluzej niż 5 lat czy poszliby do Konekty. Ta firma to na krotka mete tylko.

weldi

aaa i placa urlopowe,emerytalne,leccie do turkow to zobaczycie ,co wam zapalca...to forum to zenada,serio

hire

Weldi wez sie czlowieku zastanow-to jedna z najlepiej placacych firm na rynku,idz do innych to zobaczysz jak jest,moze salaris dostaniesz,ale wypalte bedziesz miec conajmniej o 1-2 euro netto na godzine mniejsza.mieszkania dobre,wyplaty na czas,czasem sie nie zgadzaja,ale najczesciej z powodu zlych godz.wysylanych przez stocznie,kominezony,buty,maski spawalnicze-pokaz mi taka druga,w ktorej sie za to nie placi,a ze maja nas dosyc czasami wcale sie nie dziwie,nie chcialbym takiej pracy za zadna kase-uzerac sie z banda idiotow,ktorzy mysla,ze swiat do nich nalezy,a nawet dogadac sie z nikim nie potrafia i pierdola glupoty nie majac o niczym pojecia.Konekta dba o swoich ludzi,nie musza z nami gadac godzinami-zalatwiaja prace-konczy sie jeden projekt idziesz na inny,wszyscy,ktorych tu poznalem pracuja dla nich non stop od 3 lat i dluzej-pokaz mi inna taka agencje,ktora tak dba o ciebie.jak skosztujesz innej to zechcesz do nich wrocic.tyle w temacie

Marian
@hire 22.06.2015 13:59
Weldi wez sie czlowieku zastanow-to jedna z najlepiej placacych firm na rynku,idz do innych to zobaczysz jak jest,moze salaris...

tylko burak ograniczajacy sie do pracy w jednej smierdzacej agencji moze wsystawic tak drastycznie glupkowaty post . W dupie byl i kutasa widzial .

weldi

Jak ktoś chce pracować i żeby mu uczciwie płacili to musi poszukać lepszej firmy niż konekta bo u nich tylko się nerwów można najeść ,oszukują na wszystkim czym się da ,zawsze coś brakuje w wypłacie,niedają salarisów mmiesiącami.

weldi

Lepsza firma to pewnie taka co koordynatorami nie są Polacy

gwiazda

PRACOWAŁEM W TEJ FIRMIE 2010-2011 STAWIAM NA OCENE DOSTATECZNĄ JEŚLI CHODZI O WYPŁATY I PODEJSCIE DO PRACOWNIKA ----------OBECNIE PRACUJE W LEPSZYM BIURZE NA LEPSZYCH WARUNKACH -ODRAZU PISZE CIĘŻKO ZNALEŻĆ DOBRE BIURO MOŻNA ALE 3EBA MIEC TROCHE SZCZĘSCIA ,A NAWET JESLI ZNALDZIESZ LEPSZE MOŻE BYĆ MNIEJ PRACY .

leo
@gwiazda 23.03.2015 11:47
PRACOWAŁEM W TEJ FIRMIE 2010-2011 STAWIAM NA OCENE DOSTATECZNĄ JEŚLI CHODZI O WYPŁATY I PODEJSCIE DO PRACOWNIKA ----------OBECN...

A jak to lepsza firma,możesz podać namiary?Ja dla Konekty pracowałem prawie dwa lata,ale wyleciałem za pysk!

VIva

i faktycznie pieniądze nie są na czas

weldi

Firma konekta płaci tylko za godziny przepracowane i nic wiecej.Nie płaci innych należnych pieniędzy tj. wakacyjne,urlopowe,nie płacą chorobowego.

radek

no pewnie, że tak, to starsze troche społęczeńtwo to ledwo ma opanowy jęyk angielski, jakieś poszczzególne zwroty, więc też nie można tyle wymagać od nich, ale zstnawia mnie czy w taki wypadku nie powinno liczyć się bardziej doswoadczenie, bo wiaodmo, ze osoby, które już mają te 40 lat to mają duże doświadczenie.

spawacz :)

A jesli chodzi o wypowiedz Konekty. Dlaczego musze jechac do biura w celu wyjasnienia braku w wyplacie? A co jesli jestem w Polsce? Kto mi do Was podroz zafunduje?? Albo jesli pracuje w ciagu dnia?? Biuro tez jest czynne w ciagu dnia. Mam sie z pracy zwalniac aby do Was przyjechac?? Przeciez to jest absurd!!Kto mi za dniowke zaplaci?? Powinien wystarczyc sms lub mail do wyjasnienia. A najlepiej osoba odpowiedzialna za wyplaty, ktora popelnia bledy do wymiany!!!

Stach
@spawacz :) 15.10.2014 13:46
A jesli chodzi o wypowiedz Konekty. Dlaczego musze jechac do biura w celu wyjasnienia braku w wyplacie? A co jesli jestem w Pol...

Z nimi nie można nic załatwić telefonicznie bo nigdy nie mają czasu.

Spawacz :)

misiek@ Holendrzy nas sie prosza??? No pewnie. Jeszcze zacznijmy wymagac aby uczyli sie j.polskiego. Dorosnij facet bo leniem smierdzi taka wypowiedz. Jest tysiace ludzi z jezykiem obcym. Znajomosc angielskiego w stopniu komunikatywnym jest juz norma dla inteligentnej czeci spoleczenstwa. Bierz sie za ksiazki i do nauki a nie wykrecaj sie popapranymi wymowkami. A pozniej sie dziwic, ze maja nas Polakow za ludzkosc trezciego swiata jak wiekszosc zachowuje sie jak malpy rozmawiajac na migi, albo po polsku z obcokrajowcami. Slowacy, Czesi, Rumuni, Belgowie, Ruski, Wegrzy, Turki znaja podstawy angielskiego. Tylko Polacy leniwy narod broni sie przed nauka i jeszcze stawki chca z kosmosu. Pracujac przez posrednika masz wieksze stawki od Holebdra. Wiec nie piernicz, ze jestesmy jakas tania sila robocza. No chyba ze Ty. Posrednik kasuje za kazdego pracownika niezle stawki, przekraczajace utrzymanie holenderskiego pracownika. Ale ma z tego inne profity. Podejrzewam ze ulgi podatkowe. A takze nie ma wobec nas zobowiazan tak jak wobec Holendrow(chorobowe, urlopowe/wakacyjne, odprawa,itp)

Spawacz z prawdziwego zdarzenia

Ale glupie pytania ludzie zadaja. Przeciez to normalne, ze wyjezdzajac za granice powinienes znac jezyk obcy. Trzeba sie cieszyc, ze wystarczy angielski praktycznie w kazdym kraju i nie trzeba uczyc sie jezykow poszczegolnych panstw. To Ty prosisz o prace w Holendra, a nie Holender Ciebie. Pomyslcie troche, bo jak widac dorosli faceci zadaja pytania jak male bobasy :D Jesli chodzi o firme, pracowalem przez rok czasu. Praktycznie nie bylo zastrzezen. Warunki dobre. Na tle innych firm mozna bylo postawic ich w czolowce. Mieszkania spoko, jednoosobowe pokoje, net,itp. Auta wytrzymywaly dojazd do pracy wiec ok. Speedglasy do uzytku prywatnego za free. Kasa dobra i na czas w kazdy piatek. Jak sie opozniala na poniedzialek, to bylismy o tym powiadamiani smsem. Na poczatku firma bardzo sie starala. Ale... I ten watek pozostawiam dla siebie.

Biuro

Witam,na portalu spawalnictwo.pl pojawił się opis naszego ostatniego projektu,który niestety nie z naszej winy rozpoczął się później-z pewnością Panowie wiecie,że w przypadku projektów remontowych często są poślizgi,ktoś kto pracuje w tej branży doskonale o tym wie….Doświadczenie jest potrzebne,język również,im więcej Panowie potraficie tym dłużej będziecie pracować-prowadzący na projektach nie posługują się językiem polskim,pozdrawiam

pytajacy

Witam może bede jechal z tej firmy i chciałem się zapytać jak jest z kasa? jak panowie wychodzicie mniej więcej na tydzień jeśli chodzi o kase??No i jaki jest tam klimat miedzy pracownikami??

zaintersowany

A znajomość języka angielskiego rzeczywiście potrzebny? Bo w niektórych ofertach piszą że warunek konieczny a potem nie ma takiej potrzeby.

mały
@zaintersowany 29.04.2014 11:12
A znajomość języka angielskiego rzeczywiście potrzebny? Bo w niektórych ofertach piszą że warunek konieczny a potem nie ma taki...

Tak Tak każdy odpowiada za siebie i swoje czyny jak chcesz to pijesz jak chcesz palić to palisz nikt nikogo nie zmusza a jak tego się nauczyłeś w Konekcie to pewnie pierwszy raz na kontrakcie byłeś co? Bo wszędzie tak jest

edek

Firma OK.Gdy by nie Konekta to bym się w zyciu nie nauczyl spawac i pic dużo dużo wodki i pije do dziś i pale ziolo pracuje tez firma OK.Pozdrawiam wszystkich pijących i jarajacych w Konekcie.Zajebiaszczo.

spawacz xxx

ej!co do jednego to sie zgodze moze nie zawsze ta wyplata jest co do euro ale jak kolega ktorys tam napisal mala korekta i wyplacaja!trzeba sie upominac o swoje to fakt!ale reszta w porownaniu do innych firm- bez zadnych zarzutow!nie narzekam pracuje tam nadal jestem zadowolony i troche sie dziwie bo glupoty piszecie ,no moze komus nie wyszlo -ale to czemu zaraz na firmie sie wyzywac jak kogos stocznia zwolnila!ja tam nie narzekam i mi pasuje!-a w temacie pracy takie sa realia holandi dzis pracujesz jutro nie-w angli jest podobnie!napewno nie nalezy wiazac nadzieji na dluzej -jestem na tak!!!FIRMA OK!polecam wspolprace,troche szczescia i wiary i sie popracuje,a kasa jest na czas a to chyba najwazniejsze!!!-pozdro!

Biuro

Dzien dobry,zapraszamy do biura Wszystkich niezadowolonych,bardzo ciekawy jest wpis o nie wyplaconej wyplacie-jesli tak jest ,dlaczego my nic o tym nie wiemy?Zapraszam rowniez do obejrzenia naszych mieszkan-zawsze znajda sie niezadowoleni ludzie.Jeden z Panow pytal o internet,lodowki-internet jest we wszystkich mieszkaniach,lodowki rowniez,czasy,gdy Polacy mieszkali w makabrycznych warunkach skonczyly sie dawno Panowie,sluze nr kontaktowymi do naszych Pracownikow,ktorzy wspolpracuja z nami od dawna ,pozdrawiam......

MONTER

nie polecam tej firmy,kiepskie i to bardzo warunki mieszkaniowe . Pani (polka)dzwoniąc z biura obiecuje złote góry jak wcześniej kolega pisał chodzi o kase a tak naprawdę kicha. (usunięte przez administratora)

ja

pracowalem za posrednictwem konekty w 2013 i nie ma co narzekac.wyplaty na czas,a mieszkania to jak dbamy tak mamy,kazde mozna doprowadzic albo do porzadku,albo do ruiny.jedno z uczciwych biur

jawa
@ja 07.01.2014 15:21
pracowalem za posrednictwem konekty w 2013 i nie ma co narzekac.wyplaty na czas,a mieszkania to jak dbamy tak mamy,kazde mozna...

raczej pojedyncze -no zdaza sie moze na poczatku we dwoch ale to zadkosc-naprawde!zawsze sie idzie dogadac! moze byc gorzej!troche przesadzacie slamsy,no dziwne bo internet jest wszedzie,moze nie najszybszy,ale da sie wytrzymac!wedlug mnie mieszkania ok.to akurat bym polecil-wbrew opinni innych niezadowolonych,choc mieszkalem juz w kilkunastu domach!no gorzej to wyglada z lokatorami czy sie zgra ekipa-nic wiecej!to nie hotel- trzeba sprzatac po sobie!i tyle w temacie mieszkan!

danma

Pracowalem dla nich pol roku,moze nie maja mieszkan 5 gwiadkowych,ale mozna sie z nimi dogadac w kazdym temacie,platnosci na czas-jesli sa jakies niezgodnosci to do wyjasnienia i wyrownania-nie bylo zadnych problemow i chetnie bym do nich wrocil,skonczcie narzekac-jest masa naprawde nieuczciwych firm w Holandii...

pawel

Pracuje dla tej firmy od paru lat,narzekaja ci,ktorzy wylecieli z pracy -taka jest prawda-i nie wylecieli przez firme tylko przez samych siebie...

krasnal

zgadzam sie z kolegami [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i syf!pracowalem rok nic sie nie zmienilo za rzadow nowej czolowki!wyplaty sa co tydzien tylko kazda inna przy tej samej ilosci godzin(usunięte przez administratora)

jaro55

Ogulnie nie polecam konekty oszkukali mnie a te domy to jakas kila jest wyplaty ciagle sie nie zgadzaly i nie byly na czas na pomoc nie masz co liczyc radze omijac szerokim lukiem

Zostaw opinię o konekta - Rotterdam

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie konekta