SM MLEKOVITA

Wysokie Mazowieckie

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 126 ocen.

Opinie o SM MLEKOVITA

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SM MLEKOVITA

anonymous

(usunięte przez administratora) jakich malo

krówek

Wszędzie trzeba się przyłożyć do pracy, w Mlekovicie również. Jak robi się swoje, to wszystko jest w porządku, jak w każdej firmie. Ci, co marudzą tu na forum, to pewnie osoby, które nigdy ciężkiej pracy nie widziały.

hawerflok

no wiadomo że praca jest monotonna i niczego nie urywa, ale żeby się porządnie utrzymać to spokojnie starcza. warunki stabilne, kierownictwo też w miarę

Kieros

Jeżdżę dla Mlekovity parę lat i nie narzekam, choć zawsze może być lepiej. Ale sporo roboty jest, to prawda, ale jak te wszystkie mleka i sery tak smakują, to co się dziwić. Zarobki są okej, na poziomie.

typowy polak

Robiłem na magazynie sporo czasu i było ciężko, ale mlekovita to stabilna firma i kase za to miałem normalną. Warunki niezłe. Są takie zakłady, że szkoda gadać, a tu dobrze jest.

pracownik

ostatnio premie to bardzo dobra sprawa a ostatnio naprawdę nie male premie.

Moore

Jak na prace przy produkcji to było całkiem nieźle. Nie miałem powodów do narzekania za bardzo, chociaż z ludźmi to jest różnie, na kogo się trafi to zależy od losu. Mi się przyfarciło i z paroma osobami do teraz jestem w kontakcie.

Beach Boy

pracuję jako elektryk i nie narzekam. początki może nie są łatwe, ale pracowałem w innych miejscach i było dużo gorzej. tam w ogole nie dbali o pracownika, nie to co tu.

z kopyta kulig rwie

Dosyć długo pracowałem w Mlekovicie przy jedzeniu i muszę stwierdzić jedną rzecz – to jeden z lepszych zakładów w jakich miałem okazję pracować. Atmosfera w pracy była bardzo w porządku, ludzie jak ludzie zwykle mieli szacunek do siebie. Produkty widziałem i jadłem i są dobre. Zarobki takie jak wszędzie bez cudów, ale przyzwoicie. Jeśli nie musiałbym wyjechać, to nie zmieniłbym pracy za nic.

Mleczko

kasiora nie była najwyższa, ale za to robota była całkiem całkiem. polecam, bo warunki były bardzo wporzo

Pamiętajjj

Pakowałem kiedyś ich serki i było normalnie. Praca jak praca. Bez udziwnień, wszyscy ludzie ok.

Patrycja

@zażenowany czy w przypadku zatrudnienia na umowie zlecenie, jest możliwość przejścia na umowę o pracę po przepracowaniu w firmie jakiegoś czasu? Wspominasz też o tym, że często zostaje się dłużej w pracy. Czy takie nadgodziny są dodatkowo płatne? Możesz też powiedzieć pracy na jakim stanowisku, czy dziale dotyczy Twój komentarz?

KOŁO

Jak mleko to zawsze biorę mlekovitę. Najsmaczniejsze mleko na rynku! Kolega pracował, mówił jakie warunki i wszystko, tow iem, że dobre.

Patrycja

@Cep piszesz, że byłeś bardzo zadowolony z pracy w SM MLEKOVITA. Co sprawia, że tak dobrze będziesz wspominał czas przepracowany w firmie? Rozumiem, że odpowiadała Ci atmosfera oraz wynagrodzenie. A mógłbyś powiedzieć coś więcej o samej pracy? Co mógłbyś doradzić osobom, które zastanawiają się nad przesłaniem swojego CV do tego pracodawcy?

Cep

cieszę się, że mogłem tu pracować. załuję, że musiałem sie przenieść za granicę, bo bym tu został na długoooo. tylu ludzi fajnych tu poznałem, bardzo pozytywnie. pensja też niczego sobie.

romo

To bardzo odpowiedzialna robota bo to jednak przy jedzeniu się robi. Ale produkty jakie dobre przy tym wychodzom, te wszystkie serki pycha. Ja byłem i jestem zadowolony z roboty tam.

Deadpool

to była praca wymagajonca ale warta zachodu. płaca okej, szefostwo też

O.N.A.

Doceniam Mlekovitę za podejście do pracowników. Swoje tam przepracowałam raz było trudniej, raz łatwiej, ale ogolnie bardzo na plus. Ludzka atmosfera jest i zarobki normalne.

Fach

Miło wspominam prace tam. No i wszystko co robią jest smaczne. do teraz jem tylko z Mlekovity przez to że widziałem jak te produkty powstają

Magda W.

Hej interesuje mnie praca PH były kiedyś przyjęcia generalnie chodzi mi o centralną i północną Polskę wie ktoś coś? Będę wdzięczna

anonymous
@Magda W. 20.10.2017 09:31
Hej interesuje mnie praca PH były kiedyś przyjęcia generalnie chodzi mi o centralną i północną Polskę wie ktoś coś? Będę wdzięc...

Cześć na północ czyli .......

Ongadn

Mlekovita to bardzo porządna firma, dbają o swoje produkty i pracowników. Atosfera w pracy jest pozytywna. Wszystko na plus!!!

wieloletni pracownik

Zwycięzca 11 rankingu mleczarni ;) nie bez kozery! polecam zarówno jako producenta jak i pracodawcę

stjudent

Szanowni Państwo. Zbliżają się u nas targi pracy na których ponoć ma być Mlekovita i mam takie pytanko czy do działu technologii idzie się dostać na staż albo przynajmniej praktyki studenckie? Firma ma u nas w budzie bardzo dobrą opinie i wiele osób się zastanawia. Może wypowiedzieć się jakiś inżynier?

szczepan

Pracowałem wiele wiele lat jako dostawca i polecam. Jestem po wypadku i mam guza więc już nigdzie nie popracuje raczej tyle co koło domu ale jeśli rozglądacie się za fimą w której was DOCENIĄ to tylko mlekovita. Jakby nie oni to teraz bym już wąchał kwiatki od spodu. tyle.

szczery

Fajna praca bo i jak produkt fajny to sie przyjemnie pracuje nawet nie trzeba sie specjalnie umachać samo sie sprzedaje ale jak ktośjest zatwardzialym przeciwnikiem z NIEMIECKIM kapitalem i sie tym jeszcze helpi to zygac i plakac sie chce jednoczesnie. polecam mlekoviteee

serafim

A jak na magazynie w wysokiem? szukają kogoś? ludzie spoko?

Masza
@serafim 19.10.2017 10:27
A jak na magazynie w wysokiem? szukają kogoś? ludzie spoko?

Słyszałem że ok masz wszystkie uprawnienia? doświadczenie? umiesz fakturowac? to sie wszystko przydaje..

Nikita

Mnie interesuje ta praca w Limbie. Może ktoś powiedzieć coś więcej? To dla mnie wymarzona opcja miałabym 3 kroki do pracy! Słyszałam że generalnie w firmie jest w porządku? Jakie warunki wie ktoś?

co wy macie
@Nikita 16.10.2017 09:17
Mnie interesuje ta praca w Limbie. Może ktoś powiedzieć coś więcej? To dla mnie wymarzona opcja miałabym 3 kroki do pracy! Sł...

zadzwoń napisz skontaktuj się.. czemu ludzie są tacy nieporadni? powiem ci tak. jeśli jesteś dokładna i pracowita i nie masz zwyczaju pracować na odpier.... to jak najbardziej aplikuj. tym bardziej jak masz np dosw w handlu detalicznym albo kontakcie z klientem itp. Musisz sie jednak liczyć z tym że idziesz do pracy nie do sanatorium :) bo niektórym się tak chyba wydaje... na pewno trzeba ostro [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ale i kasa jest adekwatna. 2 osoby u mnie w rodzinie pracowały wiem co mowie a jak chcesz spytać o jakieś konkrety to wal

Danusia S.
@co wy macie 17.10.2017 08:58
zadzwoń napisz skontaktuj się.. czemu ludzie są tacy nieporadni? powiem ci tak. jeśli jesteś dokładna i pracowita i nie masz zw...

ale spokojnie nie każdy ma duże doświadczenie w aplikowaniu do takich gigantów jak ten trochę wyrozumiałości! Poza tym firma ok

Partycja

Pracowałam w sklepie firmowym ale nie wiem jak wygląda to z punktu widzenia franczyzobiorcy.. może skontaktuj się z biurem? na stronie masz numery ale z tego co szef mówił to opłaca się.. mlekovita to jednak marka nie...

Dobromir

a powiedzcie mnie jak jest z placówką franczyzową? chodzi mi o sklep firmowy bardzo interesuje mnie temat ale czy ktoś podpowie jakie warunki trzeba spelnic? i czy wychodzi sie na swoje? i czy to wogole jest jeszcze aktualne?

jarzyna ze szczecina

a czy na PH są przyjęcia? będę zmianiał prace i w sumie mogę się dostosować jak chodzi o rejony itp ktoś coś?/

osowska

ja tez swego czasu aplikowalam i bardzo mi sie podobala sama praca jak i warunki baaardzo przystepne ale sytuacja zyciowa zmusila mnie do przeprowadzki i teraz tez pracuje w mniejszej mleczarni ale tu na kazdym kroku Mlekovita stawiana jest za wzor choc jeszcze nam daleko :) jak ktos sie zastanawia to smialo polecam chocby sama rozmowe nie trzeba sie przeciez od razu decydowac

Bogdan

Byłem na rekrutacji na produkcje wszystko ladnie sprawnie nie za dlugo rzeczowo i merytorycznie. Ja jestem zdecydowany warunki ok zawsze mogloby byc wiecej ale nie ma co cisnąć na początek. Niebawem mam dostać odpowiedź myśle że zrobiłem dobre wrażenie zresztą mam doświadczenie i jestem z okolicy :)dajcie znać jak ktoś jeszcze był/wybiera się

barczak

przy tych cenach za maslo (10zl???) co teraz sa to jedyna opcja to mlekovita przynajmniej masz jakosc w stpsunku do ceny ja polece

Patrycja

@szyszkaczy Twoja opinia dotyczy również SM MLEKOVITA? Jeśli tak, to takie sytuacje najlepiej przesyłać bezpośrednio do firmy. Tutaj znajdziesz kontakt m.in. do działu obsługi klienta: http://www.mlekovita.com.pl/kontakty-sm-mlekovita/ Ten wątek jest głównie dla pracowników oraz osób zainteresowanych pracą w firmie.

szyszunia
@Patrycja 28.09.2017 14:08
@szyszkaczy Twoja opinia dotyczy również SM MLEKOVITA? Jeśli tak, to takie sytuacje najlepiej przesyłać bezpośrednio do firmy....

oczywiście że nie odnosi się do SM Mlekovita administratorze. zwracam uwagę na to jak towar przechowują małe sklepy które ZAOPATRUJĄ się w mlekovicie. marka jest świetna produkty są super ale to, że coś jest nie do spożycia często jest winą sklepu tak jak opisałam to wyżej z życia wzięte ludzie! kto ma uszy niechaj słucha! (albo oczy i czyta)

szyszka

ooo ludzie dobrze że tu trafiłam miałam podobną sytuację w osiedlowym markecie regularnie co jakiśczas trafiałam na niezdatne produkty rozmaitych marek myślałam że to wina producentów że jakość poleciała ale rozmawiałam później z panem który odbiera dostawy i powiedział że ludzie często to zgłaszają i że to wynika z ogólnych braków na magazynie!! taka polityka sklepu każda dostawa jakkolwiek niezgodna jest od razu odsyłana!! jako że znamy się jużdobrych pare lat jak mi opowiedział więcej jak sobie sklepy pogrywają to aż mi się ciemno przed oczami zrobiło. mandaty nawet dostawali i nic to nie zmienilo ZGROZA.

cat

z pozycji klienta polecam produkty dobre od wielu lat trzymaja jakosc jesli chodzi o obsluge tez nigdy nie mialem problemu jako ze prowadze niewielki catering zaopatrujemy sie posrednio w mlekovicie i nigdy zadnych problemow nie bylo pracownicy wydaja sie zadowoleni

bodzio

głównie realna możliwość awansu jakby kto pytal. poza tym stawki sa ok roboty duzo wiec jak ktos woli luzniejsza prace to szukac gdzies indziej. aaa no i jak o mnei chodzi duzo satysfakcji firma liczy sie na rynku a ci sie oburzaja jak im mleko w markecie skisnie. zmien market

Patrycja

@zaniemowa rozumiem, że jesteś zadowolona z pracy w SM MLEKOVITA. Piszesz, że masz możliwości rozwoju. Mogłabyś powiedzieć w jakim dziale pracujesz? Jakie konkretnie możliwości rozwoju dała Ci praca u tego pracodawcy?

zaniemowa

Tak czytam te opinie i wydaje mi się że część z osób które wypowiadały się wyżej pracowało chyba w innej mlekovicie? Rozumiem, że każdy może być tam z czegoś niezadowolony ale jak ktoś ma refleksje dopiero po 3 latach pracy to troszke świadczy o małej zaradności życiowej? teraz jest rynek pracownika nie trzeba nawet tygodnia żeby zmienić pracę (jak ma się szczęście) więc nie rozumiem? dla mnie praca wymagająca, czasem męcząca i zbyt ciężka ale w porównaniu do poprzedniego pracodawcy jest O NIEBO lepiej. Przede wszystkim ROZWÓJ.

farfarawaay

dużo osób dojeżdża na produkcje z okolic ale tak to Ci bedzie ciezko kogos znalezc wez popytaj chlopakow na pewno ktos ci pomoze oni sa na prawde w porzadku a jak nie to busik albo rowerek :)

Staszek

Powiedzcie mi Panowie czy z Rupina ktos dojezdza i mialby miejsce? Skoda mi sie rozkraczyła a nie znam ludzi jakoś dobrze moze tutaj by ktos dal znac?

Patrycja

@Wypasionydziękuję za odpowiedź. To ważne, że można w firmie pracować na umowie o pracę. Piszesz też, że jak rozumiem towar prawie sam się sprzedaje. Czy więc firma jest również otwarta na osoby, które nie miały wcześniej doświadczenia w pracy jako przedstawiciel handlowy? Czy po rozpoczęciu pracy można liczyć na szkolenie wstępne, czy też może pomoc bardziej doświadczonego kolegi z działu?

wieloletni pracownik

dokładnie tak. z produkcji nic nie wychodzi popsute po to jest dział kontroli jakości. firma nigdy nie dopuściła by do obiegu czegoś 'popsutego' bo to by doporowadziło do zwrotu całej partii ogromne niewymierne straty dużo prościej i taniej jest dbać o to żeby wszystko zawsze było świeże i tak jest u nas. proponuje wyszukać sobie w internecie jak niektóre sieci sklepów postępują, żeby towar był na półce dłużej.....

Robol

Jak czytam te opinie to mi się nie chce wierzyć. Ludzie zastanówcie się trochę. Przy współczesnych standardach jakości takie rzeczy jak przeterminowane produkty czy nawet uszkodzone opakowanie NIE MAJĄ PRAWA wyjść z produkcji. Jeśli coś jest uszkodzone to wina jest już po stronie sklepu.

Wypasiony

Pracuję w Mlekovicie blisko 3 lata i wszystko zależy od kierownika oddziału. Mój jest ok , niewpier.....a mi się do roboty jedynie duży nacisk kładzie na ściągalność kasy od klientów.Pensja jako PH to ok. 3 tys plus comiesięczna premia 500 netto , towar samograj aby komuś się chciało pracować tzn. jezdzić do klientów i robić zamówienia.Faktycznie trzeba odpracować jakiś czas na umowę zlecenie aby dostać umowę o pracę ale firma i prezes naprawdę ok.Generalnie szczerze polecam firmę dla PH

Patrycja

@Kosaa na jakie warunki zatrudnienia mogą liczyć osoby pracujące jako sprzedawca? Czy oprócz podstawowego wynagrodzenia są to również dodatkowe benefity, czy też pakiety socjalne? Każda dodatkowa merytoryczna informacja będzie bardzo pomocna dla osób, które rozważają zatrudnienie się w firmie.

Patrycja

Chętnie dowiemy się więcej o SM MLEKOVITA jako pracodawcy. Jednak nie jest to miejsce do opisywania pracy poszczególnych pracowników firmy i ich oceniania i obrażania. Przypominam o regulaminie portalu. Wpisy nie mogą naruszać jego zasad.

Ewka

A jak traktuja rolnikow którzy oddają do nich mleko?

anonim

(usunięte przez administratora)

Mlekovita

Pracowałem w mleczarni innej jak mlekovita i tam też sie tak samo robi serki topione żadna nowość

Evitka

Jesteście świetni,ale musicie się bardzierj promować.Polecam płyty mini CD.Zbieram takie.Nagrywajcie tam odgłosy Waszej pracy,co będzie tzw.materiałem promocyjnym.Następnie doczepiajcie do butelek mleka i rozsyłajcie po całej Polsce.No i proszę o szybką odpowiedż.

Zostaw opinię o SM MLEKOVITA - Wysokie Mazowieckie

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SM MLEKOVITA