Opinie o Contact Direct w Nysa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Contact Direct. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Contact Direct o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Contact Direct w Nysa

089 Nowy wpis

Z przykrością muszę stwierdzić, że wszystko co złe w Contact Direct wynika z tego, że pani M [usunięte przez moderatora]. nie zna przepisów Kodeksu Pracy i nie wie, co dzieje się w firmie podczas jej nieobecności, albo też wiedzieć nie chce, chociaż... W Contact Direct mamy, niestety, do czynienia [usunięte przez moderatora], i co najgorsze, ze strony jednej z liderek. Przekazując informacje konsultantom dąży ona do tego, aby wywołać w nich lęk, poczucie winy i upokorzenia. Wiele razy miały miejsce sytuacje, w których pani J. podnosiła głos na pracownika z powodu słabszych w danym dniu wyników sprzedaży. Pani ta często grozi zwolnieniem z pracy; kilkakrotnie zdarzyło się, że z powodu takich gróźb i zastraszania ze strony pani J [usunięte przez moderatora]. pracownicy sami odchodzili z tej firmy. Ostatnio, na spotkaniu ze swoją grupą pani J. [usunięte przez moderatora]przekazała informację od pani M [usunięte przez moderatora]., że w kwietniu będą kolejne zwolnienia. Dziwna to wiadomość, ponieważ pani J [usunięte przez moderatora] była jedynym liderem, przekazującym takie wieści... Ponadto pozwolę sobie zauważyć szczególny komizm tej informacji w kontekście rzeczywistej sytuacji w firmie: otóż w Contact Direct panują pustki w boksach, a ciągłe rekrutacje nie przynoszą zmian w tym zakresie (tak, wieści szybko się roznoszą i fakt, jak traktuje się pracowników w tej firmie nie jest zbyt zachęcający dla potencjalnych pracowników). Z [usunięte przez moderatora]. W Contact Direct nie byłoby problemu z uzyskaniem zadośćuczynienia za opisane wyżej sytuacje. Pracodawcy nie usprawiedliwia bowiem brak wiedzy [usunięte przez moderatora]; po prostu odpowiada za wszystkich, a pani M. nie tłumaczy brak znajomości K.p., ani nie zwalnia z odpowiedzialności.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim

Witam! Nie rozumiem dlaczego tak skupiacie się na czyimś wykształceniu ziejąc jadem złośliwości. Nie trzeba posiadać matury, ani tytułów naukowych, aby zauważyć, że w Contact Direct są łamane w szerokim zakresie przepisy BHP, KP, a także zasady współżycia społecznego. Do tego akurat wystarczy umiejętność czytania ze zrozumieniem, a więc umiejętność wałkowana tak naprawdę od pierwszych klas szkoły podstawowej. Na początek skupmy się na BHP. Skrót ten oznacza – “bezpieczeństwo i higiena pracy” i stanowi zbiór zasad i przepisów regulujących bezpieczne oraz właściwe wykonywanie pracy. Głównym organem państwowym kontrolującym czy w zakładzie pracy są przestrzegane przepisy BHP, jest Państwowa Inspekcja Pracy. Na początek chcę nawiązać do wymagań przepisowych dla pomieszczeń i urządzeń higieniczno-sanitarnych. Przede wszystkim pracodawca jest zobowiązany utrzymywać pomieszczenia higieniczno-sanitarne oraz znajdujące się w nich urządzeniua w stanie zapewniającym bezpieczne i higieniczne korzystanie z nich przez pracowników. Niestety, w Contact Direct ten obowiązek jest lekceważony od dawna. W dwóch “funkcjonujących” toaletach są wadliwe spłuczki. Nie ma możliwości ich używania zgodnie z przeznaczeniem, gdyż po prostu nie działają. Spłuczki spełniają swoją rolę raz na godzinę, a w ciągu godziny z jednej toalety korzysta średnio 6-7 osób. Stan urządzenia jest daleki od higienicznego, gdyż z toalet po prostu śmierdzi, a brak możliwości spłukiwania sprzyja bakteriom, a co za tym idzie chorobom i tym samym nie zapewnia bezpieczeńswa, nie wspominając o higienie. Wspomnę w tym miejscu, aby nikt nie zarzucił mi niekonsekwencji, iż w toalecie w poważnej firmie Contact Direct od nastu miesięcy działa plastikowe wiaderko, do którego konsultanci nabierają wodę z umywalki i zastępują nim spłuczkę. Efekt jest marny, bo umywalki są płytkie, nie można więc nalać dużej ilości wody, a co za tym idzie porządnie spłukać (pracownicy przekraczają przez to należny im czas przeznaczony na przerwy, ale o tym w następnym temacie). Według przepisów BHP ustępy powinny być wyposażone w instalacje i urządzenia przeznaczone do wymagań higieniczno-sanitarnych. Zainstalowane w toaletach miski ustępowe i pisuary powinny być spłukiwane bieżącą wodą oraz podłączone do kanalizacji. Brązowe wiaderko ma się nijak do tych przepisów, a przede wszystkim do rzeczywistości XXI wieku. Na każde dwadzieścia kobiet jednocześnie zatrudnionych przy pracach biurowych lub w warunkach zbliżonych do tych prac powinna przypadać co najmniej jedna umywalka wraz z jednym ustępem. W Contact Direct również ten zapis jest łamany, bo kobiet jest znacznie więcej niż 20 na jeden ustęp (oczywiście z wiaderkiem zamiast spłuczki), a umywalka jest tylko jedna, bo druga ma zepsutą baterię. Istnieje również toaleta dla niepełnosprawnych, ale też jako atrapa, bo od nastu miesięcy również zepsuta. Dodam, iż często w toaletach brakuje papieru toaletowego, ale szczęście, że ktoś wymyślił chusteczki higieniczne, w tej pracy trzeba je mieć koniecznie! Wielka szkoda, że Ci wszyscy wykształceni nie zauważyli takich braków, ale do rzeczy: pracodawca ma możliwość naprawienia tych rażących uchybień; wiem koszty itd, ale jak ktoś powiadomi PIP, a ona sanepid, to oprócz kosztów naprawy trzeba będzie karę zapłacić, a to bardziej zaboli. Chociaż sprawa jest tym bardziej dziwna, że z tych toalet korzysta również szefostwo podczas swych wizyt, ale cóż, tak to czasem bywa “usta pomalowane, a brud za paznokciami” Nieprawidłowości dotyczące BHP możecie zgłaszać pisemnie na adres Okręgowa Inspekcja Pracy Pl. J Piłsudskiego 11 A 45-706 Opole Inspektorów obowiązuje tajemnica dotycząca waszych danych, można też w tym temacie i wielu innych otrzymać poradę telefonicznie 774574061

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Direct - Nysa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Contact Direct
Przejdź do nowych opinii