ISOTECHNIK F.P.H.U. Izolacje techniczne i przemysłowe -

Częstochowa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 36 ocen.

Opinie o ISOTECHNIK F.P.H.U. Izolacje techniczne i przemysłowe -

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ISOTECHNIK F.P.H.U. Izolacje techniczne i przemysłowe -

Aneta

@oliod kiedy są takie problemy z wypłacaniem wynagrodzenia? Jak długie są to opóźnienia?

oli

nie płacą to jest fakt.

Aneta

@MMczy udało CI się wyjaśnić tą sytuację z zaległym wynagrodzeniem? Chętnie również dowiemy się jak obecnie wygląda praca w firmie. Na co mogą liczyć jej pracownicy? Jakie benefity zapewnia ISOTECHNIK? Jakie zmiany zaszły ostatnio w firmie?

ed

właśnie taka jest prawda ze to jednak mimo wszystko powinna być norma tak na prawde i nic dziwnego ale roznie to bywa jednak w dzisiejszych czasach ..

MM

Witam UWAGA Nie wiem jak jest z firmą jeśli chodzi o zatrudnienie, ale jeśli chodzi o płatności dramat. Ponad 1,5 roku czekam na swoje pieniądze. UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na tą firmę.

były pracownik

Pracowałem tam kilka miechów i źle nie było jednak z wypłacaniem mieli niewielkie problemy( za dużo chcieli dać a nie mieli/ za wysoki próg wobec mnie sobie postawili)jednak 2 tys. dają od razu jak ktoś ma choć trochę pojęcia o robocie a i szef ma szacunek do ludzi i podchodzi "na luzie" ( co za tym idzie zapominają o hierarchii i robi się bajzel). Polecam tą firme każdemu kto chce zacząć prace w tym zawodzie :)

Prawda koli w oczy
@były pracownik 08.05.2016 14:34
Pracowałem tam kilka miechów i źle nie było jednak z wypłacaniem mieli niewielkie problemy( za dużo chcieli dać a nie mieli/ za...

Napisałeś o szacunku do pracownika przez szefa chyba żartujesz sobie chyba ze się zmienił szef ale wiem że nie.2 tys to wszędzie zarobisz u niego chyba za 200godz już to kiedyś pisałem nie polecam firma żenada gościu nie płaci na czas i to wiem.teraz zatrudnia Ukraińców bo tania siła robocza. nie polecam największemu wrogowi aaaa te opinie dobre to pisze na 100%szef i rodzinka już skrojona każdy wie oco chodzi pozdro

Prawda
@były pracownik 08.05.2016 14:34
Pracowałem tam kilka miechów i źle nie było jednak z wypłacaniem mieli niewielkie problemy( za dużo chcieli dać a nie mieli/ za...

Napisałeś o szacunku do pracownika przez szefa chyba żartujesz sobie chyba ze się zmienił szef ale wiem że nie.2 tys to wszędzie zarobisz u niego chyba za 200godz już to kiedyś pisałem nie polecam firma żenada gościu nie płaci na czas i to wiem.teraz zatrudnia Ukraińców bo tania siła robocza. nie polecam największemu wrogowi aaaa te opinie dobre to pisze na 100%szef i rodzinka już skrojona każdy wie oco chodzi pozdro

ssa

czesc chcialem sie zapytac jak sie pracuje w isotechnik i czy sa pieniadze na czas pozdrawiam

ktos

a ja tam jestem zadowolony. podzielam opinie, że płacą, dają ubrania robocze i zaliczki jak coś.

mądry po szkodzie

a ja wróciłem z powrotem i dziękuję,że mnie przyjęli. Jestem na 99 % pewien, że więcej ludzi tutaj piszących myśli o tym samym. Pozdrawiam wszystkich "Rotujących" i przebywających na urlopach bezpłatnych......

izoler z krwi i kości

miałem podobne wrażenie po wpisach, ze ( usunięte przez administratora ) . robiłem niby w innej firmie izolacyjnej ale chciałem zmienić i czytam te wpisy. poszedłem gdzie indziej. zwolniłem się po pierwszej wypłacie ( a raczej zaliczce) . nie miałem wyjscia Zadzwoniłem do Isotechnika. Pracuję tutaj już rok i wiem że jest OK. Jestem pewien, że nie które negaty są po złości smutnych zwolnionych. Ale nie dziwię się Michałowi ,że ma rózne mysli. Ja też miałem.Pozdrawiam.

anonim

obojętnie co tutaj napiszą warto spróbować trochę popracować a szybko ten ktoś zrozumie, że z wieloma wpisami tutaj się nie zgodzi. płacą regularnie i punktualnie, wyposażenie normalne itp. itd. moim zdaniem większość negatywów to konkurencja i tyle. Uważam, że w chwili obecnej NIE MA lepszego pracodawcy w branży izolacji.Polecam

:)

Niechaj Bóg was Błogosławi!

Nick

Nic dobrego was tam nie czeka niedawno się zwolniłem, i powiem wam ze obawiam się ze nie zobaczę już moich pieniędzy za ostatnie półtora miesiąca pracy... ale znalazłem coś lepszego i wiem ze tam będę mógł normalnie zarabiać. Wracając do Isotechnika (Firmy wielkiej libacji w pracy i poza nią) nie da się tam za długo wytrzymać wszyscy są przytłaczający i robią z każdego psa na smyczy a śmieją się z biednej [usuniete przez moderatora] . [usuniete przez moderatora] jest wiecznie nawalony a jest wielkim Majstrem wszystkich budów jakie są tylko chyba możliwe w firmie, jego zachowanie i arogancja nie tylko wobec pracowników ale kierowników budów na których pracuje "Isotechnik- lider izolacji na rynku Polskim" świadczy o tym że ta firma to wielkie dno. Zarobki jeśli tak mozna nazwać te "zasiłki" wypłacane przez tą firme są żałosne. To My pracujemy na tych w biurze wiec mogli by mieć wiecej szacunku do tych którzy na nich zarabiają bo "[usuniete przez moderatora] mnie boli".

młody

odnosze wrażenie że to kolega normalny pisze tylko te negatywy, mieli nie dawać ubrań, narzędzi i wogóle syf, i co i dali ubrania na wejscie narzedzia i duuuuuzo pracy. Pieniądze dogadałem i narazie ok. Polecam. Dzieci tu piszą co niewiedzą co to simens a izolacje to widzieli tylko w łupkach. nie jest zle bywało w ch.uj gorzej i taka jest prawda. Polecam

monter 1

Oj zapomniałem jeszcze pytanie do Montera, ile w tych 250 godzinach dopisałes godzin?, nie mniej jak 80 ! poza tym dzień pracy naszego uczciwego Montera. Do pracy przyjazd na godz( i tu problem) niby powinno być się na 7 ale wiadomo jak "nocka była udana" to jak sie było na 8.30 to nic. I oczywiście malpka, no bo jak inaczej. "tata" godziny podliczył pod koniec miesąca z kolegami , tu trochę dopisalem, tam trochę dopisałem i się kręciło dopóki nie dokręcali i nie przesadzali. Praca super! tylko z NORMALYMI pracownikami, nie "żółwiami i murarzami" POLECAM!

monter 1

warunki pracy bardzo dobre, warunki płacowe jak ustalisz jedne z lepszych w Polsce. Dzieki tej firmie kupilem sobie nowe "buty", wziąłem kredyt na samochód, jest normalnie.Najlepsza praca w jakiej kiedykolwiek pracowałem, pod warunkiem ,że nie robisz z żółwiem ([usuniete przez moderatora] ), pijakiem([usuniete przez moderatora] ) i kilkoma jeszcze co strugali firmę na godziny. Jeszcze raz będę robił z tymi "cudami" to sam ich [usuniete przez moderatora] za ściemnianie. Na szczęscie kilku fryzjerów, piekarzy, murarzy i tynkarzy pozwalniali. Na Sczęscie!

normalnie nienormalny2

Mógłbym nazwiskami wymienić tych baranów co piszą nade mną z imienia i nazwiska, ale nie oto chodzi, piszą nie prawdę, teraz wszystko już wiadomo, kto zaciemnial z robota i ich prostu jak w normalnej firmie Zwolnili. Normalny jest prostu zazdrosny że mu w życiu nie idzie ale jak jest oszustem i kanciarzem na godziny to niech szuka szczęścia gdzie indziej. Przeglądam ta stronę od czasu do czasu i większość opinii negatywnych jest pisana przez sciemniaczy. Żałosne. Firma i życzę jej tego bez was oszuści i kanciarze ma rzeczywiście bardzo duże możliwości na bycie liderem w branży. Normalny zazdrośnie popisz tu jeszcze kilka bredni , ale to nic nie zmieni. Praca dla uczciwych. Polecam.

normalnie nienormalny

10-cha możliwa dla mało ambitnych , niewiem czy pracuje tutaj ktoś poniżej 14 zł na rękę. Ubrania robocze , buty z blacha - norma na wejście i jak zuzyjesz zameldujesz masz nowe. Jak pracujesz ok jest ok. Powiem tak zwolniłem się poszedłem gdzieindziej wróciłem. Dogadasz każda sprawę indywidualnie, kuba gardeła nie ma racji, pogadasz pożycza kasę , dadzą na termin, pomogą w problemach. Nie wnikam w prywatne problemy (normalnego) ale jak ktoś jest ze starej gwardii to wie jak jest i wie ze jest Naprawde ok. Pracy od groma , [usuniete przez moderatora] żeby dali urlop, jak cos to chorobowe...:-) POZDRAWIAM PIJĄCYCH.

SW

"normalnego"wyje..bali za flache i placze bidula. Prawda jest taka, że przyszło pare oszołomów "mistrzów świata" do roboty i wielkie FIFARAFA. Jedyne co umieją to tylko gadać jak dobrze bo tu jest luz i można wypić. Przepiją całą zaliczkę( co tydzień dzwonią do firmy i proszą o kolejne 200) i narzekają.Starzy pracownicy sie cieszą, że w końcu w spólce z o.o. znalazł sie ktoś kto wypier...dala tych nierobów jak "normalnego" i znowu powraca fajna atmosfera do firmy. Pozdrawiam Starych Wyjadaczy :)

pracwnik

nrmalna firma techniki kieleckie, alfa plcka, islier z pily, 100 firemek belachtwskich, izk0ry i inne "N0rmalny" w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] byles g0wn widziales!! jak sie zwie tw0ja nrmala firmia. pracuje tutaj ze szwagrem ,ja jusz trzy miesiace i jest jak jest ale plac0m, a t0 jest najwarzniejsze.

izoler

jak na polskie warunki płacą dobrze i PUNKTUALNIE!!! wróciłem tutaj po dwóch latach tułaczki. Naprawdę jest ok, polecam............

anonim

wszystko ok, polecam jako pracodawcę. Pracuje się tutaj przyjemnie. Nigdzie nie spotkałem takiej fajnej atmosfery jak tu. Zarobki wiadomo, mogłyby być wyższe, ale i tak uważam, że na polskie warunki jedne z najwyższych. Zgadzam się z poprzednim kolegą, że systematyczność w wypłacaniu wynagrodzenia jest na naprawdę b. dobrym poziomie.

anonim

pieniądze sa na czas, w zasadzie nie puszczą cię na delegację jak nie masz " na chleb"nawet jak jedziesz pierwszy raz na delegację nie ma OPCJI żebyś nie dostał pieniędzy. Warunki pracy lepsze od standardowych (dotyczy podobnej branży)pracowałem tu i tam... koledzy w pracy SUPER. Z Zaliczkami ZERO ZERO ZERO PROBLEMÓW. Zawsze DUUUUZO pracy . Pozdro.

buli1980

nie jest tak zle, skończyły się zaliczki przy wypłatach jak w innych pierdolonych wynalazkach, tutaj chociaż mam kase na czas i wiem ile jest ok! pozdro.

były pracownik

Pracowałem w tej firmie i też uważam, że wszystko jest ok, teraz pracuję w za granicą, wcale tak różowo nie jest!

pracownik

Pracuję w tej firmie już wiele lat i wszystko jest ok! Jak się komuś nie chce pracować to zawsze narzeka! Najlepiej nic nie robić a kasa sama niech spada z nieba sukcesów w innych firmach!

Zostaw opinię o ISOTECHNIK F.P.H.U. Izolacje techniczne i przemysłowe - - Częstochowa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ISOTECHNIK F.P.H.U. Izolacje techniczne i przemysłowe -