Opinie o PIRIOS S.A.
Zapraszamy także do odwiedzenia naszej strony www, oraz śledzenia naszych profili społecznościowych na FB oraz Linkedin.
Trafiłem do firmy PIRIOS bez jakiegokolwiek przygotowania i doświadczenia w branży IT. Zespół, do którego zostałem przydzielony przyjął mnie z wielką wyrozumiałością. Ludzie są bardzo mili i chętni do pomocy. Doskonała atmosfera, wzajemna mobilizacja i chęć pomocy w trudnych lub niezrozumiałych tematach. Myślę, że najważniejsze tutaj to: "chcieć" - a możliwych rozwiązań i osób chętnych do pomocy nie zabraknie. Jeśli szybko się uczysz, chcesz się rozwijać i mieć kontakt z zawodowcami to jest to miejsce dla Ciebie. Wielkim plusem jest także dyrektor zespołu, w którym pracuje - (usunięte przez administratora)to człowiek o ogromnym zasobie wiedzy branżowej i nie tylko - można się od niego wiele nauczyć. Byłem pełen obaw czy dam sobie radę na nowym stanowisku, i pomimo wielu braków w wiedzy i błędów jakie pewnie popełniam, czuje zaangażowanie i chcę pomocy ze strony współpracowników, codziennie uczę się czegoś nowego.
Zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną, rozmowa bardzo rzeczowa, ale okazało się, że szukają kogoś o innych kwalifikacjach, podziękowanie za rozmowę otrzymałem, więc nie mam się czego przyczepić.
Dzięki za informacje, zdradzisz na jakie stanowisko aplikowałeś? Jeżeli możesz daj znać, po jakim czasie od wysłania CV, PIRIOS się do Ciebie odezwali.
Pracuję w Pirios ponad 10 lat, to co cenię to stabilność zatrudnienia, możliwość rozwoju, indywidualne podejście do pracownika, pozytywną atmosferę, fajnych ludzi, pyszną kawę! i liczne benefity (lux med., ubezpieczenie na życie, multisport). Corocznie odbywają się kilkudniowe wyjazdy integracyjne i spotkania wigilijne, dzięki którym można spotkać się i porozmawiać ze wszystkim pracownikami jak i z Zarządem (w tym roku niestety ze względu na covid się nie udało…) . Zaczynałam pracę kiedy firma składała się z kilkunastu osób i panowała bardzo rodzinna atmosfera, obecnie jest nas już prawie setka, więc „rodzina” bardzo się powiększyła, ale nadal jest luźna, nie-korporacyjna atmosfera :)
Jakaś opinia teraz wleciała chyba odnośnie gorszej atmosfery skoro ludzie z jakichś przyczyn mieliby odchodzić. Macie jakieś odniesienie? Wcześniej interesowała mnie ta oferta na frontend ale jest w niej wprost napisane, że trzeba mieć 3 lata doświadczenie KOMERCYJNEGO, ja go nie posiadam niestety. Tak z ciekawości to jest tu ktoś kto aktualnie się zatrudnia i by opowiedział o projektach? Warto gdzieś staż zrealizować i ewentualnie przyjść?
Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Jeśli chodzi o realizowane projekty to jesteśmy jako firma dumni z faktu, że oferujemy inspirujące, innowacyjne i ciekawe projekty, które nie tylko rozwijają umiejętności zawodowe naszych pracowników, ale też dostarczają im satysfakcji z pracy. Dlatego zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej i branżowych portali z ofertami pracy, gdzie umieszczamy aktualne oferty pracy – pojawiają się zarówno ogłoszenia dla juniorów jak i osób z doświadczeniem, w zależności od aktualnego zapotrzebowania danego zespołu.
Czy PIRIOS S.A. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Firma Pirios S.A. daje pracownikom możliwość wyboru najbardziej dogodnej formy zatrudnienia. Najbardziej popularne to umowa o pracę, lub B2B.
Cześć a jak wyglądają warunki zatrudnienia pmo?
W całej firmie panują podobne warunki zatrudnienia, umowa o pracę lub B2B, elastyczne godziny pracy, praca zdalna/hybrydowa, istnieje również możliwość pracy w biurze, jeśli kandydat taką opcję preferuje, benefity (m.in. karta multisport lub Medicover, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna). Zachęcamy do śledzenia zakładki kariera na naszej stronie i branżowych portali z ofertami pracy, gdzie umieszczamy aktualne oferty pracy.
Czemu nie ma podanych zarobków na froncie? Już po samym opisie widzę, że wymaga się minimum 3ech lat doświadczenia w pracy komercyjnej, których niestety mi brakuje. czy juniorzy są w ogóle brani teraz pod uwagę?
Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Jeśli chodzi o widełki, każda firma ma inne preferencje i politykę w tym zakresie. My preferujemy otwartą rozmowę z kandydatem i dostosowanie oferty płacowej do umiejętności, doświadczenia i oczekiwań kandydata. Zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej i branżowych portali z ofertami pracy, gdzie umieszczamy aktualne oferty pracy – pojawiają się zarówno ogłoszenia dla juniorów jak i osób z doświadczeniem, w zależności od aktualnego zapotrzebowania danego zespołu.
Witam, a aplikował może ktoś na inżyniera serwisu? Taka oferta sprzed paru miesięcy właśnie mi się ukazała, nie mam pojęcia na ile byłaby jeszcze dostępna, ale interesują mnie przy tym bieżące zarobki, czy możecie je określić? Chociażby w postaci widełek placowych? Sama praca na tym stanowisku pod spółką jak wygląda, jak oceniacie?
(usunięte przez administratora)
@pracownik niepokojący jest Twój opis. Zrezygnowałeś z pracy w Piriosie? Możesz szerzej napisać o co chodzi z tymi nadgodzinami? A jak z zarobkami w tej firmie? Daj znać.
Zrezygnowałem, bo niestety nie dało się na dłuższą metę wytrzymać kierunku, w którym firma poszła. Z nadgodzinami to było tak, że "robota miała być zrobiona na wczoraj", bo PM albo się dopiero obudził, albo ustalił termin z klientem nie konsultując, czy są w ogóle zasoby ludzkie do skończenia czegoś. Jeżeli pracowałeś do 16 i 15:50 coś się popsuło, albo ktoś coś nagle chciał na "już", wyjście do domu odbierane było jako nie do końca na miejscu. Niby nikt nad nikim z batem nie stał, ale "trzeba zrobić", więc byli tacy, co o 22 z domu np. wrzucali update, czy coś dokańczali. Dyżury to jeszcze inna kwestia. Polegały na bycie przez tydzień pod telefonem, od 16 do 8 rano i cały weekend. Były one dodatkowo płatne, ale pieniądze takie, że nikt nie chciał brać na siebie odpowiedzialności za to wszystko (1 osoba na wszystkich klientów takich jak prawie cała polska energetyka), zarwać nocy (bo i tak potem trzeba przyjść do pracy) i nie mieć właściwie przez ten czas życia. Ludzie, którzy dobrowolnie na dyżur chodzili wykruszyli się, końcowo zostały jakoś 2-3 osoby, które ciągnęły ten majdan same. Więc dyrektor odpowiedzialnego za utrzymanie działu wymyślił, że albo przestaną być dobrowolne, albo wprowadzona zostanie praca zmianowa, albo jeszcze może jakoś inaczej się to rozwiąże. Ten sam człowiek narzekając na zbyt mało osób do obsługi nie wpadł na to, aby zatrudnić samodzielnych pracowników, bo stażyści wychodzą taniej. Wszystko wynikało z tego, że projektów było za dużo, ludzi za mało, a zarząd i kierownictwo wiedziało, że ma być zrobione, ale jak, to już chyba nikt się nie przejmował. Od mojego odejścia firmę opuściło jeszcze kilka osób (podobno pojawił się problemy z wypłatami na czas, ale tego nie potwierdzę, bo już mnie tam nie było). Szkoda, bo kiedyś było to bardzo fajne miejsce pracy.
PMi potrafafili dzwonić po godzinach pracy i pytać czy już skończone i czy na jutro będzie. I tak codziennie. Jedyne co potrafią. Kto to wytrzyma.
Słaba firma, nigdy też nie słyszałem o jakichkolwiek premiach. W firmie coś tam próbowali zmienić, gdy wdrożyli Jire, ale ogólnie wśród starego betonu się to nie przyjęło i niby jest tam SCRUM ale nikt nie wie jak to powinno wyglądać, zwłaszcza PM, którzy przychodzą i wrzucają tematy bo wszystko po kolei się sypie. Jedyny plus to możliwość pracy zdalnej, ale tego też nie przyniosła dobrotliwość prezesa, tylko COVID. Stawka też słaba, można się domyśleć po ofertach bez widełek (kiedyś były), targowanie się o każdy grosz i czekanie na decyzję w sprawie podwyżki miesiącami. Jak jeszcze tam pracowałem to rotacja pracowników duża, domyślam się, że każdy z tych młodych ludzi zderzył się ze scianą w postaci zarobków i po prostu zmieniał. Stali pracownicy firmy, to osoby, którym to wszystko pasuje albo jest to ich pierwsza firma IT, w której siedzą latami i nie są świadomi, że to tak nie wygląda gdzie indziej.
Oferty bez widełek też jak dla mnie wyglądają podejrzanie. Podasz średnie zarobki w firmie? Może wiesz, ile konkretnie proponują na stanowisku Java Developer? Wpadła dzisiaj taka oferta i nie wiem, czy aplikować, czy nie. Czytam o procesie rekrutacyjnym, no i wygląda mi to na jakiś dłuższy proces. Szybko się zrekrutowali? Spełniałeś wszystkie ich wymogi z oferty, czy jak ktoś się im "spodoba" to są zgodni na ustępstwa? PS dzięki za konkretną i merytoryczną opinię :)
Nie wiem jakie są średnie zarobki w firmie bo to strzeżona tajemnica, kiedyś jak wstawiali widełki to było to 8-12k brutto.
Prace zdalna jest też dla tych nowych osób dla których to jest pierwsza praca? Czy tylko dla tych bardziej doświadczonych? I co do SCRUM to po co on jest jak nie wiedza jak z tego korzystać? To po prostu jest czy ktokolwiek próbuje z tego korzystać? Świeżaki jak przychodzą to są z tego jakkolwiek szkolenia?
Szanowny Froziu, bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wysiłek w celu podzielenia się swoją opinią. Twoja opinia jest dla nas ważna, ponieważ pomaga weryfikować procesy wewnątrz firmy, a dzięki temu tworzyć jeszcze lepsze miejsce pracy dla naszych pracowników. Jeśli chodzi o widełki płacowe to każda firma ma inną politykę w tej sprawie. Nie podawanie widełek pozostawia miejsce na indywidualne negocjacje z kandydatami. Pozwala dostosować ofertę płacową do konkretnych umiejętności, doświadczenia i oczekiwań kandydatów. Jesteśmy otwarci na rozmowy o wynagrodzeniu z potencjalnymi kandydatami na etapie rekrutacji.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Proces rekrutacyjny składa się z 2 etapów – rozmowa wstępna – poznanie stron oraz część druga – techniczna. Osoby rekrutujące zwracają uwagę zarówno na umiejętności techniczne, jak również na cechy osobowości, aby dopasować kandydata do zespołu, do którego aplikuje. Jeśli chodzi o widełki, każda firma ma inne preferencje i politykę w tym zakresie. My preferujemy otwartą rozmowę z kandydatem i dostosowanie oferty płacowej do umiejętności, doświadczenia i oczekiwań kandydata. Zapraszamy więc do złożenia aplikacji.
Nasza firma korzysta z metodyki SCRUM od wielu lat, co pozwoliło nam doskonale ją opanować i dostosować do naszych potrzeb. Jeśli chodzi o pracę zdalną jesteśmy elastyczni. Rozumiemy, że każdy pracownik ma swoje własne preferencje i potrzeby. Dlatego to pracownik, w porozumieniu z liderem zespołu, decyduje, czy chce wdrażać się zdalnie, czy też w biurze. To podejście do pracy zdalnej jest dla nas bardzo ważne, ponieważ daje naszym pracownikom swobodę wyboru, jak chcą pracować.
A można poznać detale, jak wygląda ta część techniczna? Jak sprawdzana jest ta wiedza? Rozmowa, czy jakiś test albo dzień próbny? I czy jedna osoba prowadzi oba te etapy, czy techniczne umiejętności weryfikuje ktoś inny?
Rozmowa rekrutacyjna przeprowadzana jest zazwyczaj przez Lidera zespołu, do którego prowadzona jest rekrutacja. Oba etapy przeprowadzane są przez tę samą osobę, aczkolwiek może się zdarzyć, ze do któregoś z etapów dołączy przełożony, członek zespołu, lub osoba z HR. Część techniczna to zazwyczaj rozmowa o umiejętnościach technicznych, ale są również liderzy preferujący przeprowadzenie testu. Wszystko zależy więc do którego zespołu rekrutujesz. Dajemy dużą swobodę szefom zespołów w doborze metod rekrutacyjnych.
A wiadomo coś o dniu próbnym? Jest tak, że kandydacie przychodzą na jeden dzień, na kilka godzin pracy, aby i firma, i kandydat mogli zobaczyć, czy do siebie pasują? Czy jednak te rozmowy wystarczają i nie ma takich wizyt w biurze i na stanowisku?
Piękna reklama januszsoftu! Z tego co pamiętam to architekt niespecjalnie patrzył na zasoby ludzkie do wykonywania zadań a analityk nie miał wykształcenia IT - w rezultacie każdy z programistów i testerów był przeładowany pracą ;) pragnę jeszcze wspomnieć o podpierdolkach do przełożonych że ktoś z czymś się nie wyrabia bo po prostu ma za dużo zadań na sobie
Skoro wszystko wiedziałeś to dlaczego nie sprawiłeś że się udało? :) A może potrafisz tylko dużo mówić?
Żeby mieć prawo do wniesienia jakichkolwiek zarzutów należy najpierw wykorzystać system tj. proces do tego przeznaczony. Od tego należy zacząć. Jeżeli system zawiedzie, to wtedy każdy żal jest w pełni uzasadniony, ponieważ system okazał się niezdolny do wykonania zadań, do których został przeznaczony.
Szanowny Programisto, zaniepokoiły nas Twoje słowa. Bardzo ważne są dla nas opinie naszych pracowników i byłych pracowników, bo dzięki nim możemy stawać się jeszcze lepszym pracodawcą. Aby mów zareagować i dokładnie zrozumieć przypadki, o których piszesz, zapraszamy do kontaktu pod adresem: administracja@pirios.com. Pozdrawiamy i życzymy samych sukcesów, Zespół Pirios.
Kiedy słyszę że trzeba „wykorzystać jakiś system” i podobne teksty, przypomina mi się ten Pan opowiadający coś o hemoglobinie z dobrze znanego wszystkim filmiku ;)
John - w każdej pracy jest jakiś system a Twój komentarz pokazuje tylko że w firmie Pirios niczego podobnego nie ma :)
Pozdrawiam miłośnika korporacji, który czeka tylko żeby wszystko podano mu na tacy ;) Nie wszyscy tego oczekują :)
W korporacji można przynajmniej liczyć na pomoc kolegów z pracy a nie podpierdolki że się czegoś nie potrafi :)
administracja@pirios.com czy na takie komentarze dalej pozwala się w miejscu pracy zwanym Pirios? jeśli tak to ten komentarz mówi sam za siebie
Jesteśmy na gowork, nie w pracy - przypominam ;) Marudzisz tu coś cały czas, nie wskazując żadnych konkretów. To takie wiadomości typu: „aaa nie mam nic ciekawego do powiedzenia, ale się wypowiem” Nawet jeśli wypowiedzi innych osób pokazują że mijasz się z prawdą, Ty dalej brniesz w te smęty. Jeśli rozstałeś się z Piriosem, idź swoją drogą - powodzenia, ale nie wypisuj jakichś bredni wyssanych z palca. Powodzenia!
Pracowniku, po pewnym czasie spędzonym w innym miejscu pracy niż Pirios z całą pewnością mogę Ci odpowiedzieć że nie do mnie należało podejmowanie decyzji projektowych czy też zarządzania zespołem. Nie mniej jednak co to za miejsce pracy w którym nie ma pisanych unit testów do sprawdzania działających funkcjonalności tylko na testera zwala się winę za źle działającą aplikację? Złe jest przede wszystkim podejście w którym nie ma struktury która odpowiadałaby za odpalenie testów na jenkinsie albo innym serwerze buildów i sprawdzenie w ten sposób czy obecny kod działa. To że firmę nie stać na takie podejście to jedna rzecz, ale drugą jest bezczelne zwalanie winy na testerów. Jako miłośnik korporacji preferuję właśnie takie podejście.
Jakie są warunki zatrudnienia w PIRIOS S.A.?
Nie polecam, nadgodziny na porządku dziennym, które wynikają ze złej organizacji czasu przez PMów i braku jakiechkolwiek uzgodnień terminu z resztą programistów. Co do wynagrodzeń to porównując obecne stawki w IT, firma wypada śmiesznie. Cała firma to praktycznie osoby bez większego doświadczenia w branży, kto ogarnia trochę bardziej to szybko ucieka, a na jego miejsce przychodzi junior. Mimo braków w zasobach, zamiast zatrudniać nowych programistów z większym doświadczeniem to na firmową skrzynkę przychodzą maile o zatrudnieniach w dziale handlowym, szkoda że zespoły nie wyrabiają z terminami.
Bardzo nam przykro, że masz złe doświadczenia, ale dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. W związku z tym, że prowadzimy wiele projektów, wśród których zdarzają się takie, które wymagają pracy w nadgodzinach. W takim przypadku nadgodziny są płatne lub mogą być odbierane w formie dni wolnych od pracy. Natomiast odnosząc się do zatrudniania młodych ludzi – chętnie dajemy szanse młodym! Mamy na pokładzie wielu doświadczonych programistów z wieloletnim doświadczeniem, którzy przekazują wiedzę nowym, młodym członkom zespołów, a średni staż zatrudnionych w Pirios to prawie 5 lat! Pozdrawiamy i życzymy samych sukcesów, Zespół Pirios.
Czy rozmowa rekrutacyjna w PIRIOS S.A. odbywa się również w języku angielskim?
Ile jest zmian w PIRIOS S.A.?
Nic znaczącego się nie pojawia - poza zwyczajowym "chcę zmienić swoje życie, rzucam robotę" :D
Bardzo ciekawe miejsce dla ludzi którzy szukają prawdziwego rozwoju i nie boją się czasem nauczyć więcej niż na uczelni wmawiali, że należy do obowiązków programisty. A w Pirios jest na to szansa bo różnorodność projektów jest spora. Na plus: bardzo nowoczesny stos technologiczny jak na mniejsze firmy z tak długą historią. Różne zespoły, nie są idealne ale na plus jest opcja zmiany zespołu.
Fajnie ująłeś w słowa, że trzeba robić tam rzeczy, które nie są w zakresie obowiązków programisty, bo brakuje ludzi :)
W moich słowach ująłem to, że firma stawia na inżynierów a nie rzemieślników (takich jest dużo na rynku i niewiele wnoszą do organizacji) ;) Rzemieślnicy boją się innych zadań, bo nie potrafią robić wiele więcej niż wyklepali na pamięć ;)
Każdy "rzemieślnik" w końcu staje się inżynierem po X latach pracy :) przynajmniej wiadomo że to nie miejsce dla juniorów którzy powinni stawiać na rozwój
Rozbije Ci bańkę w której żyjesz: Większość rzemieślników nigdy nie będzie inżynierami. Może korporacja w której pracujesz wmawia Ci coś innego ;)
Jaka umowa obowiązuje w PIRIOS S.A. podczas okresu próbnego?
Jest to kwestia ustalana indywidualnie z kandydatem, wg preferencji - umowa o pracę, zlecenie lub B2B - jesteśmy elastyczni :)
Brałam udział w rekrutacji. Ostatecznie nie zostałam zatrudniona, ale rozmowa na dobrym poziomie - miła odmiana w stosunku do tego co zobaczyłam w innych firmach. Spotkanie nie przypominało przepytywanki jak w jednym z dziesięciu tylko normalną rozmowę. Obiecali że wrócą z odpowiedzią i tak się stało.
Jak często w PIRIOS S.A. odbywają się szkolenia pracownicze? W ogłoszeniu, które umieścili 23 czerwca na GoWork.pl, obiecują bogaty rozwój.
Bardzo dziękujemy za pytanie. Okres pandemii spowodował, że wiele firm musiało zrezygnować ze szkoleń zewnętrznych. Z tego też względu nasi pracownicy mają możliwość ciągłego korzystania z platform do nauki online. Pozostałe szkolenia są kwestią indywidualną dostosowywaną do stanowiska, umiejętności i kierunku rozwoju, a ustalaną bezpośrednio z przełożonym. Zachęcamy również osoby, aby pracownicy sami wychodzili z inicjatywą i informowali o szkoleniach/wydarzeniach, w których chcieliby wziąć udział. Jeśli chciałbyś/abyś poznać więcej szczegółów to zapraszamy do kontaktu poprzez mail: administracja@pirios.com
To fajnie, a można coś więcej wiedzieć na temat tej platformy? Ja np. nie do końca jestem przekonana takich kursów internetowych, to się przydaje do czegoś?
Dziękujemy za pytanie. Niedawno przeprowadziliśmy ankietę wśród liderów zespołów czy nadal chcieliby, aby członkowie ich zespołów korzystali z platformy, do której obecnie mamy dostęp, czy może woleliby korzystać z innej platformy. Liderzy potwierdzili, że obecna platforma jest na wysokim poziomie i chcą, aby ich pracownicy z niej korzystali. Kwestia szkoleń internetowych jest bardzo indywidualną sprawą, ale jeśli nasi pracownicy chcą korzystać z platform internetowych to oczywiście liczymy się z ich zdaniem i dajemy im taką możliwość :)
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w PIRIOS S.A.?
Tak. Czasy pandemii się skończyły i imprezy oraz spotkania firmowe powróciły. Mamy również spotkania w zespołach - bardziej kameralne.
Jak dla mnie to tylko na plus. Jest jeszcze coś dodatkowo z benefitów dla pracowników? Np. dofinansowanie do wczasów pod gruszą?
wczasów pod gruszą nie ma, ale są inne benefity - multisport, opieka medyczna luxmed, ubezpieczenie na życie, integracje zespołów, kilkudniowe wyjazdy integracyjne całej firmy i oczywiście nie brakuje owocowych wtorków :D
No to fajne benefity w takim razie. A owocowe dni jak wisienka na torcie. ;) Ale aż muszę dopytać, czemu firma wybrała akurat wtorek?
Wydaje mi się, że wtorki i środy cieszą się największą popularnością jeśli chodzi o frekwencję pracowników w biurze w czasach pracy zdalnej/hybrydowej.
(usunięte przez administratora)
Brak możliwości podwyżki to faktycznie niedogodność szczególnie jak się jest ambitnym i nie chce się stać w miejscu... Napiszesz ile tam zarabiałeś żebym wiedział czy warto wysyłać CV. Bo wiadomo że chciałbym złapać trochę doświadczenia ale i też w miarę dobrze zarobić:)
Zapomniałem wspomnieć o kwestii nadgodzin i premii do pełni obrazu. Bardzo krótko: - premii nie ma, - nadgodziny są i wynikaja glownie ze słabego zarządzania zespołem i parciem na nierealistyczne terminy. Jak się można domyslić nie zawsze były płatne i zarząd nie chce słyszeć o pracy po godzinach ale ma również głeboko gdzieś uwagi o braku zasobów i nierealistycznych terminach.
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Z Twojej wypowiedzi wynika, że pracowałeś u nas kilka lat temu, a my stale pracujemy nad polepszeniem jakości pracy naszych pracowników i ich zadowoleniem. Dokładamy wszelkich starań, aby stawać się coraz lepszym pracodawcą, wprowadzamy systemy motywacyjne, premiowe i szkoleniowe. Nasi pracownicy cenią sobie dobrą atmosferę w zespołach, indywidualne podejście do każdego i pracę przy ciekawych projektach dla najbardziej rozpoznawalnych firm w Polsce. Obecnie 90% pracowników pracuje zdalnie, ale chętni mogą przyjść do biura. Również po pandemii planujemy pracować w modelu hybrydowym, więc głośno w biurze na pewno nie będzie :) Od 2022 zmieniła się również nasza struktura własnościowa, weszliśmy do Grupy Asseco, co daje naszym pracownikom oraz firmie duże możliwości rozwoju i pracy przy jeszcze ciekawszych projektach.
Zapraszamy także do odwiedzenia naszej strony www, oraz śledzenia naszych profili społecznościowych na FB oraz Linkedin.
Firma w której niczego nie można się nauczyć. Stawki płacowe jak na IT - bardzo niskie. Poziom kultury - zatrważająco niski. Obmawianie za plecami zamiast zwrócenie uwagi co poprawić - czyli (usunięte przez administratora) na porządku dziennym i złośliwe komentarze na dzień dobry. Z czasem uważam czas w firmie za zmarnowany.
Moja opinia jest zgoła odmienna niż Twoja - stack technologiczny jest tu bardzo rozbudowany, możesz nauczyć się tu zdecydowanie dużo - trzeba tylko chcieć. Firma nie narzuca technologii, w której tworzone są aplikacje, więc programiści mają pełną dowolność. Stawki - Takie jak sobie wynegocjujesz, wypłata rośnie w miarę postępów i wartości którą wnosisz do firmy. Poziom kultury jest na wysokim poziomie wbrew tego co w tej opinii jest napisane, a zespoły często samodzielnie organizują sobie spotkania towarzyskie - ostatnio głównie online. Pomijam eventy organizowane przez firmę, bo tu zawsze jest w pełni kulturalnie. Złośliwych komentarzy w czyimś kierunku nie uświadczyłem, a tym bardziej obgadywania za plecami. Czy marnuję tu swój czas? Nie sądzę, szczególnie przy nowych projektach.
Jest nam niezmiernie przykro, że ma Pani takie odczucia. Zawsze staramy się, aby w firmie panowała miła i pozytywna atmosfera, zespoły były zgrane, a pracownicy pomagali sobie nawzajem. Nigdy wcześniej nie pojawiły się sygnały o problemach, o których Pani pisze. Drobne konflikty rozwiązywane są polubownie, wewnątrz zespołów. Jeśli chodzi o wynagrodzenie to stawki ustalane są wg wiedzy, doświadczenia i zaangażowania. Żałujemy, że problem nie wyszedł w trakcie trwania współpracy i nie mogliśmy zareagować.
To bardzo ciekawe ponieważ po roku spędzonym tutaj nie zobaczyłam ani podwyżki ani dobrego słowa a rzeczy potrzebnych do pracy uczyłam się sama - takie są fakty.
Po pierwsze - zawsze jest narzucony stos technologiczny w danej firmie, ponieważ w tym stosie technologicznym pisane są aplikacje. Idąc dalej programiści nie mają tutaj dowolności. Jeśli jesteś programistą .Net szukasz firmy która pisze w .Net etc. etc. Co dalej - obmawianie za plecami - nie, w tej firmie bardzo dobrze to funkcjonuje, daje się to również dostrzec na czacie pracowniczym i ogólnej atmosferze panującej w zespole. Nawet po ustaniu zatrudnienia dowiadywałam się że zespół wie o mnie więcej niż bym chciała i jeden z jego członków postanowił mnie nazwać "Księżniczką Programowania" ponieważ drugi raz w tym roku zmieniam pracę - co jest tylko i wyłącznie moją osobistą sprawą. Pro tip - możecie coś z tym po prostu zrobić zamiast udawać że wszystko jest fajnie.
Dzień Dobry! Bardzo ważne są dla nas opinie naszych pracowników i byłych pracowników, bo dzięki nim możemy stawać się jeszcze lepszym pracodawcą. Zaniepokoiły nas Twoje słowa. Aby dokładnie zrozumieć przypadki, o których piszesz, zapraszamy do kontaktu pod adresem: administracja@pirios.com. Pozdrawiamy i życzymy samych sukcesów, Zespół Pirios.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PIRIOS S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy PIRIOS S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PIRIOS S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 3 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PIRIOS S.A.?
Kandydaci do pracy w PIRIOS S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.