padifood-holandia

Oss

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 64 ocen.

Opinie o padifood-holandia

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie padifood-holandia

Ochotnik

Chciałbym pracować za granicą ale szukam dobrej firmy. Trochę martwią mnie wasze opinie, czy warto próbować?

Agnieszka

Jesteś kolejnym użytkownikiem @benek, który wspomina o zwolnieniu bez słowa wyjaśnienia, więc zapytam kolejny raz, na jakiej podstawie Padifood-holandia zatrudnia pracowników? Jeśli jest to umowa, to brakuje podstaw do takiego traktowania. Moglibyście to wyjaśnić innym zainteresowanym pracą?

benek

Jedna wielka żenada! Polacy jeden drugiemu wbiłby nóż w plecy gdyby tylko mógł. Najgorszy dział to tzw. porcjowanie. Praca ciężka. Jeśli tam trafisz to nie masz życia- szczególnie gdy nie spodobasz się szefowej w okularach (swoich ludzi traktuje dobrze). Całe szczęście, że już tam nie pracuje, bo nikt tam pracowników nie szanuje. Zwolnionym można zostać z dnia na dzień bez słowa wyjaśnienia- po prostu nie ma Cię na planie i już. Na Twoje miejsce przyjdzie ktoś inny- zapewne tańszy.

Agnieszka

@123 straciłeś prace w ten sposób? Czy pracodawca wyjaśnił ci powód zwolnienia? Często rodzaj umowy, na jaką jesteś zatrudniony, decyduje o tym, w jaki sposób pracodawca ma prawo rozwiązać umowę. Na jaką umowę można liczyć w tej firmie?

123

Praca nie jest zla mozna sie przyzwyczaic tyle tylko ze firma wogole nie szanuje dobrych i wyuczonych pracownikow z czasem staja sie niby za drodzy nawet ci nie powiedza ze zostajesz zwolniony po prostu nie ma cie na planie. Jak na produkcje to bardzo mala stawka nie polecam tam pracy nikomu

Agnieszka

@Karol F, adres można znaleźć na ich stronie internetowej: http://www.padifood.nl/contact/

bisi

Tylko @Maan jeśli już chcesz się tutaj zatrudnić to musisz znać język niderlandzki dosyć dobrze. Bez niego ciężko jest się dostać, aczkolwiek plusem jest to że dają umowę o pracę

Karol F

Ktos poda Holenderski adres biura w Oss?

Labamba

Nie trzeba znac jezyka. Wiekszosc polaczkow tam robi a szefowa mowi po angielsku aczkolwiek tam gdzie pracujesz jest duzo polakow, a tam gdzie faceci robia to "chinole" mowia trochs po polsku a jak nie to ktos ci wytlumaczy

anonim

(usunięte przez administratora)

nawyk

piszą o tej firmie widocznie pracowałeś krótko a pracuję się dobrze jak umiesz język i jesteś osobą spokojną zarobić też idzie , a po drugie jak chcesz pracować to pracujesz a jak chcesz wakacji to jedz na wakacje

kurtz7

Ta cała firma to porażka oparta na wyzysku i kiepskich warunkach pracy.

jebac padifood

Ludzie to jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zaklad chinole [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i ten baran chang pedal debil ciemnota pod gatunek syf brut smrud i ubustwo omijac to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z daleka kawai pedal brudasy

pam24

Czy w padifoodzie bardzo dobrze trzeba znać angielski ?

eme

Załatwiają SOFI do pracy, czy sam muszę sobie załatwić, ile to kosztuje?

juu91

Też chciałabym się dowiedzieć jak można dostać pracę w tej firmie? Osobiście czy przez agencję? Bardzo pilnie potrzebuje jakiejś pracy w Oss, zarejestrowałam się w wielu agencjach pracy i nicccc. Proszę o odpowiedż (usunięte przez administratora)

prosty

Musisz napisac (usunięte przez administratora)ze chcesz prace w tej firmie a ona napewno ci zalatwi ta prace i bedzie cie chronic.Jest tylko jedno ale musisz zlozyc jej przysiege na osobnosci ze bedziesz uslugiwac jej na kazdym kroku(usunięte przez administratora) no i oczywiscie informowac ja co sie dzieje na padifodzie kto z kim trzyma kto kogo obgaduje to najwazniejsze u niej.Trzymaj sie i powodzenia

ambi

Wiesz może jak dostać się do tej firmy??

ambi

Witam czy jest w stanie mi ktoś powiedzieć w jaki sposób można dostać prace w tej firmie?? przez jakies biuro czy osobiście? bardzo by mi zależało na odpowiedzi. (usunięte przez administratora) z góry wielkie dzięki

anonim

To jak tak tyle osób narzeka na swoją pracę to czemu zostają w padifood-holandia czyżby były jakieś wartościowe aspekty pracy w tej firmie ile można zarobić mniej więcej pozdrawiam

Normal Person

Heloł Heloł Pozdrawiam z Pdifood'u tu gdzie kiedyś zem sobie robił... Atmosfera w pracy jest niezbyt przyjemna (usunięte przez administratora)

były z zimnej hali

(usunięte przez administratora)Nie pracowałem jeszcze w tak fałszywej firmie gdzie nie ma kolegów ani koleżanek(usunięte przez administratora) ja na 100% ale tym fanatyczką jest mało i tylko zagladaja ile dzisiaj zrobiły szalek. Wyniosłe jak by dyrektorkami tam były. wielkie paniska. chora atmosfera. Z niewieloma osobami można normalnie pogadać. Godzin albo za dużo na niektórych stanowiskach albo po 28 i kasztan na koncie bankowym. (usunięte przez administratora)

pracownik

Praca jak najbardziej moze byc, ludzie sa rozni. Nie rozumiem dlaczego tak zle wypowiadacie sie o(usunięte przez administratora), bywa nerwowa, ale to nie jest zła osoba. Na niektorych trzeba uwazac, warto robic swoje, a nie donosic na wspolpracownikow ;)

świeży

Spoko robota była na godzinkę można było zniknąć i wszystko było ok tylko szkoda ze takiego dobrobytu nie było jak teraz, bo kiedyś to ludzie ewentualnie na fuku tańczyli w robocie a nie na koksie

szalony ramirez

powiem tyle ,(usunięte przez administratora) moze i kreci biznes (usunięte przez administratora)

ssssssss

To prawda ludzie gadaja o wszystkich(usunięte przez administratora).pozdrawiam

padifood

dokładnie to prawda i tylko prawda, dobrze to ktoś opisał

CALA PRAWDA O PLOTKARZACH PADIFOOD

Chcecie wiedziec co plotkujecie o kazdym na pisze wam siedzac na kantynie dla palacych slyszy sie o kazdym(usunięte przez administratora)caly czas gadacie.jesli ktos mysli ze o kims nie gadaja to sie myli szkoda bardziej sie wglebiac i wszystko opisywac

heja

(usunięte przez administratora) nie dajesz rady w pracy to się zwolni ;-)(usunięte przez administratora)

hehehehe

(usunięte przez administratora) nikt tu nie pisze coś ze złości tylko prawdę jak tam jest(usunięte przez administratora)

ja

dokładnie nie można się dawać(usunięte przez administratora)szkoda czasu na pracę w tej firmie bo średnia godzin to ok. 30

madzia

ludzie wy jestescie chorzy piszecie cos w zlosci jestescie nieszczesliwi i bedziecie jeszcze bardziej to wszystko wroci do was z podwojna sila wasza zlosc i glupota na kantynie tylko obgadujecie kiedys na was czas przyjdzie ze o was beda gadac zle bo my wszyscy jestesmy zawisni i zlosliwi

anonim

(usunięte przez administratora) i te jej powiedzonka ze wszystko da sie zrobic mozna wsadzic (usunięte przez administratora) itd, itp. He to jest jakis kabaret skad biora sie tacy ludzie jak ona?(usunięte przez administratora) dostala minimun wladzy w Padifoodzie i teraz jej (usunięte przez administratora). Przykleja sobie sztuczne rzesy a usta ma jak (usunięte przez administratora). W pracy jako tako daje sobie rade ale na podwojnym duo padifood wymieka. Jak nie dajesz na tym rady (usunięte przez administratora) to moze czas na emeryture? Pracowalam z ta... osoba i wiem ze na popoludniowce jak nikt nie patrzy w kamery (usunięte przez administratora) sie a inni musza pracowac.

anonim

(usunięte przez administratora)Najważniejsze to nie dać po sobie jeździć(usunięte przez administratora)

eryk

pracowalem tutaj kilka tyg 1 tydzien tak godzin w biurze obiecywano minimum 30 ok po 3 dniach pracy dowiedzialem sie ze czwartek i piatek mam wolny co dalo mi okolo 15 godzin na tydzien-na umowie podpisywanej w Holandii 40 gwarantowane(usunięte przez administratora)

:))

To widac-zbyt krotko jeszcze pracujesz. No i zalezy na jakim dziale i z od ktorego posrednika i na jakim paszporcie jedziesz... kilka czynnikow sie moze na to skladac. ale zycze Powodzenia - sukcess !

anonim

Pracuje na padifoodzie i muszę powiedzieć że praca jest jak każda inna a mianowicie, robić trzeba. Trzeba robić co ci każa i wtedy nie ma problemu. A co do Aśki i Daisy to słyszałam dużo różnych rzeczy na ich temat ale czy to jest prawda to nie wiem bo nic nie widziałam na własne oczy więc nie będę się wypowiadać na ten temat. Osobiście jeszcze żadna z nich mnie nie opierdoliła więc narazie nie narzekam.

anonim

~~Noralny~~ - 2010-11-08 19:07:57 Szukam pracy bo jestem normalny. Facet lat 31 z autem i przebywam w NL. Angielski, Holenderski, doświadczenie w różnych sektorach. [usunięte przez administratora] test formularza na stronie www : http://www.gowork.pl/opinie_cytuj_opinia_pracodawca,74803,381562

Darek K

Rozumiem furię waszych słów, ale nie rozumiem słów !!! Rozum jest naszym przewodnikiem !!! Złość dobrem pokonajcie !!! Pozdrawiam

precz z anonimem

[usunięte przez administratora] ,dlaczego piszesz pod pseudonimem!!!!! Ujawnij się,chyba,że kłamiesz lub się boisz.Prawda nas wyzwoli!!!!!

prawda

Witam,dziewczyny które tam pracują nie odezwą się ponieważ boją się o swoją pracę,zaciskają zęby i pracują,każdy wie jak ciężko jest z pracą.pozdrawiam

beata

ja też tam pracowałam i najgorsze to są takie wieśniary ze wsi które przyjechały pierwszy raz za granicę i głupieją na widok euro. popracują trochę i niedaj boże by przyszła nowa dziewczyna , ładniejsza od jakieś brzyduli albo szczupła , zjedzona żywcem !!!!!! takie ....... tam pracują !!! dziewczyny są fałszywe i niby się przyjaźnią a jedna drugiej nóż w plecy wbija !! ale takie są właśnie polki !!!!! brak szacunku od samej siebie a wymagają go od kogoś innego !!!!!!!!!!!!1

jjjjjjjjjjjjaaaaaaaa

Witajcie.NIe wiem skad biara sie informacje ktore sie tu znajduja, tez pracowalam w tym zakladzie dwa i pol roku i nie sade zeby byl tam syf wtedy, no ale przeciez ludzie sami twoza sobie w pracy atmosfere moze ona byc fajna albo nie w tym czasie kiedy ja pracowalam bylo fajnie,czasami w pracy bylo sie pa 15-16 godzin ale ekipa byla fajna i mozna byo pozartowac.Ludzi w Padifood nie ktorych znam osobiscie i to co wypisujecie np.o Pawle to bzdury czasani ktos zuci jakos plötke inna osoba cos doda ktos jeszcze zle powtozy i juz sa glupoty.Pozdrawiam wszystkich pozytywnie nastawionych do innych ludzi ale i do czasami trodnej i ciezkiej pracy.

princess

Fajnie że się pisze o kimś ;-) to miłe ,że pamiętacie ;-)) tylko szkoda że nie potrafisz napisać o sobie ;-) A medewerker w Padifood sa bardzo inteligentne i kompetentne ,ambitne i piękne ! trzeba mieć właśnie to coś w sobie i charakter aby umieć współpracować z osobami które zarządzają tą firmą. Rebecca jest kobieta z której warto brać przykład ;-) pozdrowienia dla niej ;-) pozdrowienia również dla Asi i Daisy od Princess ;-)))))))))

nieznajoma

Pracowałam w Padifood w 2009 r.-niestety nie mam za miłych wspomnień z tego zakładu pracy.Panowała tam nerwowa atmosfera i ciągle ktoś kogoś poganiał,krzyczał-ale wiem,że tak jest w wielu zakładach pracy w Holandii i często sami Polacy tę atmosferę tworzą.Jeden drugiego obgaduje i jeden na drugiego skarży,bo tak naprawdę,każdy boi się o swój "stołek".Podobnie było i w tym zakładzie-jeden drugiego obgadywał i często opowiadał kłamstwa na drugą osobę.Pracowaliśmy na dwie zmiany,a kierowały nami tak zwane madewerki-i tu pojawiał się problem-bo osoby,które były na jednej zmianie obgadywały madewerki z poprzedniej zmiany,a tamte znów obgadywały tę drugą.Jedną z madewerek była dziewczyna o blond włosach,która się wtedy jeszcze przyuczała do kierowania ludźmi.Tę dziewczynę nie każdy lubił-wiadomo nie można wszystkich lubić.Często wytykali jej różne błędy,które nie zawsze wynikały z jej winy.Dawano ją często na drugą zmianę,która to była trudniejsza od pierwszej i często dawano jej za mało ludzi do pracy-więc jak miała kierować zespołem ludzi,żeby wszystkim odpowiadało.Poznałam tę dziewczynę prywatnie i okazała się bardzo fajną osobą-taką,która wiele rozumie-nie myśli prostacko jak inni,można na niej polegać.Często pomagała innym i nie czekała na rewanż.No,ale niestety,nie wszyscy mieli możliwość poznać ją prywatnie i nie każdy rozumie,iż jeśli trzeba kierować ludźmi w pracy,to musimy wymagać coś od naszych podopiecznych-w końcu praca-to nie wczasy.a my przyjechaliśmy na zachód podobno zarabiać kasę.Pozdrawiam sympatyczną madewerkę i cały padifood-nieznajoma PS.D....madewerko -cieszę się,że Cię spotkałam w moim życiu

Kakewna

Pracuje w Padifoodzie juz przeszło rok. Fakt pracując z nami trzeba mieć niezłe tempo. Ale niestety kto nie lubi adrenaliny we krwi odpada. Ludzie wypisujący te paszkwile to ludzie słabi, płytcy i naprawdę nic sobą nie reprezentują nie dziwi mnie , że nie ma ich już z nami. Swoje niepowodzenia życiowe chcą złożyć na barki [usunięte przez administratora] . Ale to wszystko wynika z tego, że maja zaniżony poziom swojej wartości Cieszę się , że pracuję w Padifoodzie, bo praca nie jest trudna i daje nam pieniądze. BARBARELLO i bardzo dobrze napisane, uciekłaś nie będzie więcej plotek i zmyślanych historyjek. Widać że na ciebie żaden Książę nie spojrzy dlatego musisz uciekać. BUBUS i LUNA a skąd wy żeście spadli nie potraficie się podporządkować przełożonym? No pewnie najlepiej być szefem tylko do tego trzeba trochę inteligencji i sprytu czego widać wam brakuje. Zgadzam się ze stwierdzeniem SZANUJ SZEFA SWEGO MOŻESZ MIEĆ GORSZEGO. :D Zgadzam się się całkowicie z wypowiedzią Pkeya. i do śmiechu i do płaczu. Budzę się rano i cieszę się ze znowu idę do pracy. :D

Pkey

Pracuje od niedawna i myślę że jeżeli ktoś ma coś do kogoś niechaj się spotkają po pracy, a co do atmosfery w pracy jest różnie lecz normalnie i do śmiechu i do płaczu. Jedno wiem że brygadzistki/brygadziści są wyrozumiali, i rozumieją popełniane przez nas błędy. Sam tego doświadczyłem, z jednego jestem zadowolony przynajmniej można pożartować i pogadać z koleżankami i kolegami w pracy. Pozdrawiam wszystkich i oby zawsze NASI było na maszynach.

Obecny pracownik

W Padi Foodzie pracuje juz 3 rok poczatki byly fatalne. Ludzie dla siebie byli straszni i wtedy Daisy nie byla jeszcze brygadzistka ale wtedy masowo ludzie uciekali. To chyba o czyms swiadczy??!! Bylo ciezko. Po pracy plakalam zreszta chyba jako nie jedyna bo duzo osob, ktore przetrwaly te ciezkie czasy mowia teraz otwarcie o tym. Wspominamy to teraz ze smiechem choc wtedy nie bylo nam do smiechu. Ludzie byli strasznie chamscy. Teraz sie duzo zmienilo i uwazam, ze piszecie o swoich przelozonych bzdury.Fakt moze i nawet czasem nerwy im puszcza to tez ludzie jak kazdy sie obija a pozniej chce szybko skonczyc i isc do domu a robota musi byc zrobiona. Mysle, ze piszac tu o swoich brygadzistach to piszecie glupoty bo tak naprwawde nie wierze ze kazdy zna ich osobiscie tylko z pracy a w pracy bywa roznie. Ale zauwazcie, ze o co ich poprosicie to staraja sie to zalatwic na wasza korzyść.Dzis ciesze sie ze mam stala prace Padifood.

Obecny pracownik

W Padi Foodzie pracuje juz 3 rok poczatki byly fatalne. Ludzie dla siebie byli straszni i wtedy Daisy nie byla jeszcze brygadzistka ale wtedy masowo ludzie uciekali. To chyba o czyms swiadczy??!! Bylo ciezko. Po pracy plakalam zreszta chyba jako nie jedyna bo duzo osob, ktore przetrwaly te ciezkie czasy mowia teraz otwarcie o tym. Wspominamy to teraz ze smiechem choc wtedy nie bylo nam do smiechu. Ludzie byli strasznie chamscy. Teraz sie duzo zmienilo i uwazam, ze piszecie o swoich przelozonych bzdury.Fakt moze i nawet czasem nerwy im puszcza to tez ludzie jak kazdy sie obija a pozniej chce szybko skonczyc i isc do domu a robota musi byc zrobiona. Mysle, ze piszac tu o swoich brygadzistach to piszecie glupoty bo tak naprwawde nie wierze ze kazdy zna ich osobiscie tylko z pracy a w pracy bywa roznie. Ale zauwazcie, ze o co ich poprosicie to staraja sie to zalatwic na wasza korzyść.Dzis ciesze sie ze mam stala prace Padifood.

Królowa Baronowa Bożena- Daisy

Chcialam sie odniesc do wszystkich tchórzy, którzy nie potrafili mi tych plotek, bzdur, obelg powiedziec prosto w twarz . Co do tego "ŻÓŁTKA" to napewno jest inteligentniejszy niz wy bo potrafil stworzyc taki biznes który daje dobrobyt jego rodzinie, czego wy nie jestescie w stanie osiagnac. Dal prace wielu ludziom ktorzy potrafia pracowac i doceniaja to, bo nie musza pracowac w Biedronce za 700,zl. A jesli tak naprawde ktos musial robic pompki to napewno wyszlo mu to na dobre nie kazdy ma tyle szczescia zeby uprawiac sport w Padifoodzie. A od Pani [usunięte przez administratora] to trzy kroki w bok bo nie dorastacie jej do piet. Musieliscie naprawde byc daremni ze odeszliscie. Takie jest prawo natury słabi musza odejsc. A co do Pawła i narkotykow kazdy sadzi wedlug siebie jak ktos brał kokaine mysli ze kazdy bierze.Acha nigdy nie wiedzialam ze jestem tak interesujaca osoba, ze ciagle plotkujecie o mnie. Ciesze sie z mej slawy wiem ze zyje i jestem na topie. Chcialam wam powiedziec ze jestescie zakompleksionymi malo inteligentnymi osobami piszac tu te bzdury, bo gdybyscie obserwowali fora innych firm to Polacy ciagle narzekaja i sa niezadowolenie z walasnych brygadzistow i szefow bo nie sa nauczeni lojalnosci i szacunku do przelozonego jak ktos ma dwie lewe rece zawsze bedzie narzekał i soja niepowodzenia zwalal na Baronowa Zakrzewska Rebeke czy Chinczyka. Widocznie tak juz musi byc ze nie mozna byc dobrym dla ludzi bo noz wbija ci w plecy. Piszcie dalej bzdury dlawicie sie wlasnym jadem, wy zmije. SZANUJ SZEFA SWEGO, BO MOZESZ MIEC GORSZEGO. Kij ma dwa konce.Zycze wszystkim dobrego sexsu w aucie zeby nie bylo Wam zal!!

prawda

Ludzie ,którzy są gówno warci zawsze obwiniają innych, po to by ukryć swoją nieporadność i wady. Nie wiem co kogo obchodzi kto z kim się spotyka i czy bierze narkotyki.Może popatrz co ty robisz: uprawiasz sex z własną matką lub siostrą; a może jesteś pedofilem;zdradzasz swoich przyjaciół,znajomych po to by mieć profity.Jeżeli nie podoba ci się robota to po co tam pracujesz-może dlatego,że to jedyna praca w której utrzymałeś się przez tak długi okres czasu,bo w innym zakładzie zwolniliby cię po trzech dniach.To typowe dla ludzi prymitywnych,ale i tacy mają prawo żyć. Powodzenia!!!!

Zostaw opinię o padifood-holandia - Oss

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie padifood-holandia