ABIES
3 25 5 1

Opinie o ABIES

Filtruj opinie po kryteriach:

Franky
 Opinia

Nie raz mieliśmy z chłopakami sytuację kiedy nam Księgowa wypłacała pieniądze i podczas wypłaty brakowało nam po 200-300 zł czasami i więcej.. Gdy zwróciliśmy uwagę jej to mówiła że się pomyliła i wyciągała z kieszeni zwitek pieniędzy i oddawała, tylko czemu nigdy na naszą korzyść się nie pomyliła. w zeszłym roku jak poszliśmy po wypłaty z chłopakami po koszeniu trawy po pracy gdy weszliśmy do biura to powiedziała do nas Księgowa że śmierdzimy na to jeden z kolegów do niej żeby poprostu nie wąchała, takie hamstwo panuje w firmie

Pomocna?
TakNie
Nikt
 Opinia
@Franky 22.05.2018 17:16

Juz nie jesteś franky. Wiemy kim jesteś. A oprocz tego zgorzknialym zlosliwym czlowiekiem ktory nie moze pogodzic sie ze został wyrzucony z fajnej dobrej firmy.slusznie wyrzucony dodam.

Pomocna?
TakNie
Ryło
 Opinia
@Franky 22.05.2018 17:16

Hej Franky, widzialem Twoja opinie na forum i chcialbym sie dowiedziec cos na temat firmy Abies.

Pomocna?
TakNie
Niezależna
 Opinia
@Ryło 02.05.2019 22:07

A co cię interesuje. Wszystko jest ok.

Pomocna?
TakNie
Ryło
 Opinia
@Niezależna 14.05.2019 19:36

Do Ciebie nie mam pytań tylko do Franky.

Pomocna?
TakNie
Niezależna
 Opinia
@Ryło 16.05.2019 00:44

Franky ci nie pomoże bo już tam nie pracuje. Słusznie zresztą.

Pomocna?
TakNie
delegacja
 Opinia

No własnie jest na stronie ze potrzebuja ale ta dziewczyna która tam jest,jest zwyczajnie wrednym babskiem i traktuje każdą nowa dziewczynę jak rywalke , tylko nie mam pojęcia w jakim sensie i dlaczego. Ma jakies niskie poczucie własnej wartości i to wszystko, ale jak ogarniesz temat, a jest co robic to praca ok.Powodzenia

Pomocna?
TakNie
Ryło
 Opinia
@delegacja 10.10.2013 14:24

Aktywny jestes jeszcze na tym forum ?

Pomocna?
TakNie
Delegacja
 Opinia
@Ryło 04.05.2019 10:35

Tak

Pomocna?
TakNie
Ryło
 Opinia
@Delegacja 15.05.2019 12:25

A moglbys podac swoj e-mail bo mam pytanie do Ciebie, a nie chcialbym zeby prseczytal to ktos z tego forum ?

Pomocna?
TakNie
Zenek
 Opinia

Nie ma co narzekać bo nie jest źle. Firma jest dobrym pracodawcą choć może nie idealny.

Pomocna?
TakNie
NICK
 Opinia

Pracowałem w tej firmie i uważam że powinny wypowiadać się osoby pracujące w tej firmie bądź ci co odeszli, a Ta baba której mąż pracuje 10 lat (usunięte przez administratora) wie co się tam dzieje, być może dostaje jakieś pieniądze za pozytywne komentarze, w tej firmie nie ma nic pozytywnego, właściciel firmy cham ludzi traktuje jak śmieci liczy się tylko kasa, sekretareczke podpuszcza na ludzi a potem jak ktoś chce ją opierdzielic to staje w jej obronie i udaje glupka że nie wie o co chodzi

Pomocna?
Tak3Nie
Ryło
 Opinia
@NICK 04.03.2018 00:00

Hej nick jestes tutaj jeszczcze ?

Pomocna?
TakNie
?
 Opinia

Jesli jestes dziewczyna to mogę Cię tylko uprzedzić że (usuniete przez administratora)która tam pracuje to trochę"niemiła"osoba, więc łatwo sie z nią nie pracuje, ale mysle że idzie sie dogadać, w końcu ona nie jest przeszkoda ani właścicielem,i decyzje podejmuje dyr.firmy. jak najbardziej idzie sie dogadać.Na rozmowę też warto pójść.

Pomocna?
TakNie
Ryło
 Opinia
@ 08.10.2013 09:52

Aktywny jestes jeszcze na tym forum

Pomocna?
TakNie
Zuzanna
 Opinia

@Nikt, czy możesz przybliżyć to co napisałeś w wątku opinii o pracy w firmie ABIES? W swoim poście wspomniałeś o rzekomym zwolnieniu z firmy, możesz przybliżyć jak wyglądała ta sytuacja? Jesteś byłym bądź obecnym pracownikiem firmy ABIES? Jeżeli tak to podziel się proszę z nami swoimi doświadczeniami związanymi z pracą dla tego pracodawcy.

Pomocna?
TakNie
Zuzanna
 Opinia

@Franky, dziękuję za Twoją opinię odnośnie pracy w firmie ABIES, czy wraz z innymi pracownikami zgłaszaliście ten fakt pracodawcy? Sytuacja, którą opisałeś nie powinna mieć miejsca dlatego uważam, że warto by było tą kwestię wyjaśnić. A jak oceniasz możliwości rozwoju w firmie ABIES? Są szanse awansu w strukturach firmy? Jeżeli tak to jakimi kryteriami kieruje się pracodawca przy wyróżnianiu pracowników?

Pomocna?
TakNie
Zuzanna
 Opinia

@Mrowka,proszę o wpisy zgodne z regulaminem gowork.pl. oraz kulturalne i merytoryczne https://www.gowork.pl/regulamin Z Twojej wypowiedzi wynika, iż nie zgadzasz się ze stwierdzeniem użytkownika @franky, czy możesz coś więcej napisać na ten temat? Jakie jest Twoje doświadczenie i punkt widzenia tej sytuacji jeżeli chodzi o pracę w firmie ABIES?

Pomocna?
TakNie
Franky
 Opinia

Aktualnie z firmy już prawie wszyscy pouciekali, zostało nas 14 osób,firma potrzebuje silnych i głupich także zapraszamy

Pomocna?
TakNie
franky
 Opinia
@Franky 04.05.2018 11:03

A i zamiast podwyżek dostaliśmy obniżki Wypłat

Pomocna?
TakNie
Mrowka
 Opinia
@franky 04.05.2018 11:05

Napewno bez powodu nikt nie obcina wypłaty. Zresztą to bzdura i totalne kłamstwo. Nic takiego nie ma miejsca. Proponuję przestać być głupim i również opuścić szeregi firmy. A. Nikt nie chce przyjąć? Jaka szkoda.

Pomocna?
TakNie
Mrowka
 Opinia
@Franky 04.05.2018 11:03

Albo ktoś nie umie liczyć ile osób jest w formie albo totalnie nie ma pojęcia o swojej firmie w której pracuję. Osób jest dużo więcej. Więc to bzdura i nie prawda. Nigdy również nie ma miejsca obniżka wypłat. Więc zanim się napisze sugeruje przestać brać to co bierzesz frank????????

Pomocna?
TakNie
Zuzanna
 Opinia

@franky, uzasadniłbyś, co wpływa na Twoje zdanie o aktualnej sytuacji występującej w ABIES? Czy w związku z tym, mógłbyś konkretnie ją przedstawić? Twoja wypowiedź dotycząca tej kwestii, jak i warunków zatrudnienia w tej firmie, będzie ważna dla osób, które poszukują rzetelnych i aktualnych informacji o tym pracodawcy przed aplikowaniem do niego.

Pomocna?
TakNie
Zuzanna
 Opinia

@anonymous, napisałeś, że ABIES się rozwija. Możesz coś więcej w tej kwestii powiedzieć? Czy rozwój ten ma również wpływ na przyszłych i obecnych pracowników tej firmy? Twoje informacje będą ważne dla tych wszystkich, którzy chcieliby rozpocząć współpracę z tym pracodawcą. @NICK proszę nikogo nie obrażać na forum. Jest to naruszenie regulaminu.

Pomocna?
TakNie
delegacja
 Opinia

Ludzie którzy to piszą to zwykli próżniacy dlatego o kazdej pracy tak będą pisac, praca ciężka jak każda, a w ubraniach chodza nawet jak skoncza tam swoja kariere, po prostu ich na inne nie stac-moga w delegacje jechac bez grosza a maja jedzenie i wyzywienie, jeszcze co niektorzy kupuja z tej diety do domu. Umowy sa bezproblemowo, kasa płacona co miesiac normalnie, wcale nie taka mała, ci co wymagaja bóg wie co na oczy takich zarobków nie widzieli, i biede klepia, bo pracujac w w ABIES to chociaz w czym chodzic maja, i dorobic sie tez mozna , mój maz pracuje tam ponad 10 lat i nie załuje, ja tez nie!!!!!POLECAM!!!!

Pomocna?
TakNie
anonymous
 Opinia

Żal mi ciebie bardzo. Nigdzie taki dłużej nie popracuje bo lenistwo i próżniactwo oraz wiele innych wad nie pozwoli. Jakos firma się rozwija bez ciebie i ma się bardzo dobrze. I wszystko jest bardzo ok.

Pomocna?
TakNie
delegacja
 Opinia

Weź się kolego za robotę bo póki co skoro już tam nie pracujesz to zero pożytku z ciebie było. I słusznie. Nikt za nikogo robić nie będzie. Praca ok. Zarobki bardzo ok.

Pomocna?
TakNie
Zuzanna
 Opinia

Nie zauważyłam na stronie ABIES ofert pracy. Czy w takim razie, można aplikować do tego pracodawcy spontanicznie? Zachęcam do pozostawienia informacji na temat planowanych rekrutacji w firmie? Co sądzicie w tym momencie o tej firmie jako pracodawcy?Informacje, które zdecydujecie się pozostawić na tym forum, będą ważne dla osób, które chciałyby w przyszłości aplikować do ABIES.

Pomocna?
TakNie
Xawery
 Opinia

Firma dziad, pracuje się po 10 godz w delegacji, za delegacje nie płacą, podpisuje się jakieś kartki imblanco przy wypłatach że delegacje się bierze mróz deszcz śnieg, nikogo to nie obchodzi kierownictwo ciśnie aby robota była zrobiona, wypłaty najniższa krajowa na umowie reszta pod stołem a potem dziwne że emerytura 1000 zł Nie polecam tej firmy.

Pomocna?
Tak1Nie
Zuzanna
 Opinia

@delegacja, co masz na myśli pisząc, że ABIES jest ok? Użytkownicy forum, zainteresowani pracą w tej firmie chętnie dowiedzą się o aktualnej sytuacji w ABIES. Na jakich warunkach opiera się Twoja współpraca z tym pracodawcą?

Pomocna?
TakNie
Nora
 Opinia

Jak dobra firma to nikomu nie chce się pisać na forum!

Pomocna?
TakNie
delegacja
 Opinia
@Nora 05.11.2017 12:28

Ta jest ok

Pomocna?
TakNie
Zuzanna
 Opinia

Jak wygląda obecnie praca w ABIES? Chętnie poznamy Wasze doświadczenia z pracy w firmie. Na jakie warunki zatrudnienia można liczyć?

Pomocna?
TakNie
anonim
 Opinia

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
maniok
 Opinia

to prawda, że tutaj w Abiesie jednak doświadczenie jest wymagane

Pomocna?
TakNie
delegacja
 Opinia

To zupełnie inną firmą.

Pomocna?
TakNie
delegacja
 Opinia

w sumie presja olbrzymia, ciśnienie znaczy, jesli mozesz szukaj gdzie indziej

Pomocna?
TakNie
delegacja
 Opinia

w zakładzie karnym z przypadku????musisz tam pytać sam bo przez fora nie znajdziesz żadnej pracy

Pomocna?
TakNie
delegacja
 Opinia

niestety szef tej firmy zna dobrze tę panią i w tej kwesti to raczej żadnej reakcji nie bedzie, praca ok.a jakie to opinie są że szkodzą tej firmie??? Bo to chyba za bardzo wyolbrzymione???

Pomocna?
Tak1Nie
delegacja
 Opinia

Jesli jesteś dziewczyna(a po nicku pewnie tak)to nie polecam bo tam pracuje w sekretar delikatnie mówiąc"niemiła dziewucha"więc praca z nią nie może być przyjemna i nie jest.

Pomocna?
TakNie
delegacja
 Opinia

dlatego że to praca ok dla tych którzy naprawdę chcą pracować-wszystko.ci którzy tak narzekają bo odeszli-biedę klepią...

Pomocna?
TakNie
delegacja
 Opinia

praca ok, polecam

Pomocna?
Tak1Nie
?
 Opinia

To znaczy że pracuje się w soboty jeśli sytuacja tego wymaga(trzeba skonczyć robote)za co jest oczywiście ona dodatkowo płacona, pytasz tak kolego lub koleżanko jakbyś nigdy w polskiej firmie nie pracował lub miał warunki amerykańskie, a chyba nie masz skoro o prace wypytujesz. Jesli chcesz dowiedzieć sie czegoś wiecej to w biurze firmy Ci wszystko wytłumacza.Z tego co wiem to w innych firmach norma obowiazkową jest praca w soboty, bez szczególnego wyboru.

Pomocna?
TakNie
delegacja
 Opinia

Smieszne jest to że tak zle pisza ludzie którzy tam pracowali bo chociaz ich rodziny miały co jeść w tym czasie bo teraz lepszej pracy wcale nie maja, (usuniete przez administratora)

Pomocna?
TakNie
delegacja
 Opinia

dobrze sie pracuje temu kto chce pracowac, szefostwo ok, zarobki nie najgorsze, tylko ze to praca w delegacjach prawie cały czas, ale jest ok.

Pomocna?
TakNie
delegacja
 Opinia

baby to jego prywatna sprawa i nic to nie ma do pracy, a jesli nie pracowałes to sie nie wypowiadaj, zawsze zle mówia ci co odchodza

Pomocna?
TakNie
~xyz~
 Opinia

Ale koment...

Pomocna?
TakNie

Zostaw opinię o ABIES - Łomnica

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ABIES