triada w.z so.z.o.o.

Zielona Góra

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 39 ocen.

Opinie o triada w.z so.z.o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie triada w.z so.z.o.o.

zadowolony 2

Pani Dominiko z Gowork Ja tam pracuje wiele lat i nadal pracuje i nikt mnie nie oszukal,bo jakby mnie oszukali to bym sie zwolnil. pracowac trzeba wszedzie , morzna tez w polsce ale za 2000zl. ci ktorzy pisza bzdury pewnie juz tam nie pracuja. ja mieszkanie mam dobre bo dbamy o nie a brudasy maja brud! byl kiedys taki jeden kierownik co go wyzucili bo ludzi nie szanowal i sam walki robil, pewnie to on dalej pisze po 4 lub 5 latach od zwolnienia i uzywa roznych nickow. Pan Piotr P. pamietam go. od kiedy go nie ma to lepiej jest. Ja pracuje i sie nie zwalniam. a jak ktos nic nie potrafi w tej branzy to narzeka i pisze na innych. kazdy ciezko pracuje kto pracuje, ale wyplata zawsze na czas, blisko do polski, po pracy szef nie przesladuje normalnych ludzi, sekretarka pomaga w dokumentach i zaswiadczeniach itp. Pozdrawiam Pani Dominiko

Bartosz Walilko
@zadowolony 2 09.11.2017 18:53
Pani Dominiko z Gowork Ja tam pracuje wiele lat i nadal pracuje i nikt mnie nie oszukal,bo jakby mnie oszukali to bym sie zwoln...

Walilkonia ,nie ma ani jednej osoby ktorej nie okradles z wyplaty.jestes zwyklym zlodziejem a dni do odsiadki sa policzone Panie Bartku.

Dominika

@adam nie jestem związana z firmą triada WZ. Jestem pracownikiem serwisu GoWork.pl i zależy mi na poznaniu tego jak wygląda praca w firmie oraz by osoby, które trafiają na wątek szukając opinii na temat swojego potencjalnego pracodawcy mogły tutaj znaleźć pomocne informacje. Przypominam też o tym, że wszystkich obowiązują zasady regulaminu: http://www.gowork.pl/regulamin Nie jest to miejsce do oceniania indywidualnych pracowników firmy, szczególnie przy podawaniu ich danych osobowych. W razie zastrzeżeń co do pracy indywidualnych pracowników, takie informacje warto przesłać wewnętrznie i bezpośrednio do firmy.

Adam
@Dominika 12.09.2017 15:15
@adam nie jestem związana z firmą triada WZ. Jestem pracownikiem serwisu GoWork.pl i zależy mi na poznaniu tego jak wygląda pra...

Czyli nic nie robicie zeby efektywie pomoc pracownikom obojetnie w jakich firmach gdzie ich okradaja z pensji,zbieracie dane,ale nie reagujecie na oszustwa,unikacie danych osobowych ,osob ktore okradaja pracownikow,nie wspomagacie na zadnej plaszczyznie ludzi okradzionych i wykorzystanych.Mozna to rozumiec ze dzialacie na zbieraniu danych dla firm ktore okradaja pracownikow.Usuwacie posty ludzi ktorzy pisza prawde o firmach.Gdzie Wasza wiarygodnosc?po co w ogole istniejecie i kto Wam placi pensje i za co? Tutaj ludzie pisza o sprawach w ktorych wystarczylo by powiadomic organa scigania i wtedy to sie nazywa pomoc.Dlaczego Pracownikowi za granica w Triada nie placa za urlopy ,nadgodziny,godziny nocne ,dlaczego placimy za miejsce do spania do toalety i prysznica?Na samym poczatku trzeba podpisac plik dokumentow in balanco.Nawet swoje zwolnienie.

Adam
@Adam 15.09.2017 16:54
Czyli nic nie robicie zeby efektywie pomoc pracownikom obojetnie w jakich firmach gdzie ich okradaja z pensji,zbieracie dane,al...

Nawet smiertelny wypadek nie zatrzymal tempa pracy.Tönnies zrzuca wszystko na podwykonawcow.co b y nie bylo placa kase za dostarczanie polskich wyrobnikow.a pracownikow okradaja Polskie firmy.Ile osob pracuje na czarno?tylko slepy tego nie widzi.Wrzody sie leja ,tasmy smierdzace,byle do przodu .Smacznego.

Kokoko

Zwalniaja ludzi masowo jak pojda Na chorobowe

Dominika

Ktoś jeszcze może powiedzieć o swoich doświadczeniach z triada? Czy też są podobne do sytuacji przedstawionej przez @Adam? @Adam co masz na myśli mówiąc, że po jak rozumiem wypadku przy pracy można zostać zwolnionym? Czy Ciebie to spotkało?

Adam

nie warto sobie glowy nimi zawracac wszystko oszustwo oszczane łozko bez desek dostalem , kradna rekawice noze ostrzałki , to dziwne tez bo akurat majstry handluja uzywanym sprzetem . mi ukradli rekawice i kolczuge a ja musialem za to zaplacic, pani Patrycja to szkoda gadac zero pomocy na wszystko wyjebka a tylko sie skalecz to ci jeszcze zwolnia haha nie jedz tam , za ta kase nie warto . pozdrawiam

Dominika

Od dawna nie pojawiły się nowe opinie na temat tego jak wygląda praca w firmie. Co możecie powiedzieć o obecnej sytuacji w triada? Na jakie warunki zatrudnienia mogą liczyć obecnie pracownicy?

makaron curvo

Pamietasz makaron swoja rodzine? juz nie ma. ale to nie koniec,,,teraz w porozumieniu z Twoja zona zrobie Cie dziad,,,,em,a miasto juz wie ze jestes , ze kuzwa jestes konfidentem,Nawet dzieci juz cie nie chca widziec,szczerbaty patala [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Widzimy sie w Manu niedlugo, Protetyka zamow.Dokumenty o twoim zatrudnieniu na czarno ,,przez wszyskie okresy sa juz udestepnione komu trzeba.

still

Nie ukrywam, ze dobrze by się było załapać, bo przecież każdy tutaj dba o pozytywne stosunki między pracownikami, co się bardzo teraz ceni. A wypłata jaka?

anonim

(usunięte przez administratora)

lysy uj do ciebie

ale lipa,uju z krasnoludkow do tego lysy zatrudniasz ludzi a nie potrafisz piet sobie zrobic.pamiec siega do Budapesztu?Wielkie prezesy ,obsrane deski klozetowe,walpol szuka pracownikow,Walilkon bartolini nie daje rady? niech mniej konia bije i mniej cpa .Ta qurva macius dalej w tych lakierkach popierd....la.

anonim

(usunięte przez administratora)

Lysy uj z krasnoludkow

Teraz zatrudniamy do Inter-Froma,nastepna noga Triada Zlodzie...je.Ale teraz powiazali sie z synergia gdzie pszczola jest.a byl u ruskich.Cale gown...o sie zaczyna laczyc w kanalizie aby okradac pracownikow

Bartolini walilkon

Przyjezdzaj Helgo,w buleczke bede ci wkladal a maslem smarowal.Twoj walilkon.Mam tez ochote na Kakao.Zona mnie zostawila ,ale mam biale BMW.

wolf

a jak jest na niemickich umowach ?

Zadowolony

Jestem zajebiscie zadowolony, po wykształceniu zawodowym i pracy kierowcy w Polsce za 80zł dniówka (od 3 rano do 17 z przerwa 2 godz.)dostałem pracę tutaj . Powiem tak jeżeli ktoś nie chce to niech spierd... a nie narzeka - mi jest dobrze. Niedługo przyjdą uchodzcy szukać pracy i może być to koniec dla nas wiecznie narzekających Polaczków.

gosc
@Zadowolony 13.02.2016 20:06
Jestem zajebiscie zadowolony, po wykształceniu zawodowym i pracy kierowcy w Polsce za 80zł dniówka (od 3 rano do 17 z przerwa...

widac ze wyksztalcenie zawodowe,ale ze i tak ukonczone to naprawde dojscie na sczyt.Staraj sie na prywatnego szofera szefa.Gdzie sie rodza takie Ba...rany i dlaczego jeszcze sie nie griluja/

do tomek

Spobujemy tez w jak najszybszym czasie otworzyc konto na Fc aby pokazac dokumenty,falszerstwa firm Triada,walpol.Powiadomimy Was o nazwie tej strony.

dla tomek

Juz nie dlugo informacje o nowych spolkach ,przekretach Firmy Triada W.Z.Warto poczekac.

dla tomek

Dla nowozatrudnianych 5lub 6euro na godzine,ale trzeba podpisac ze dostajesz 8,50na godz,inblanko musisz podpisac kilka kart urlopu bezplatnego ktory bez Twojej wiedzy zostanie wypisany i zgloszony do zus a Ty zapitalasz w zalkadzie,Podpisujesz inblanco tez umowe wypowiedzenia jak zachorujesz to znikasz,jednemu nawet pojechali do szpitala zabrali przepustke i klucze do mieszkania i szafki.na listach plac podpisujesz bardzo dobre zarobki a w kopercie dostajesz swoje marne grosze.Reszta trafia do kieszonki Bartusia ajak masz na konto to sam roznice musisz szybciutko oddac.Umowe masz na proceent takze jak podskoczysz to dostaniesz 300euro i tschüss.na pauzie musisz dac kaske zlodziej,,om na swoje ubezpieczenie i fikcyjnie robisz w nowym targu lub gdzie indziej na 1/4 etatu.Walek goni walek,dziwne ze gowork nie sprawdzi tego tylko posty usuwa jak ludzie prawde pisza.

Anonim

Prezes Triada W.Z.Macius,ciekawe czy dalej lata i placi rachunki kochanki po sklepach zeby zonka sie nie dowiedziala?.Bartus wice prezes Triada W.Z. w Wsf Wali konie na stronkach dla dojrzalych,.Zdzisio wel smierdzipapa szef Walpol,Na zawadzie zrobil cichy puff,ciekawe co baska na to?.Zakladajcie sprawy w sadach ,nie bojcie sie tych lumpow.

Anonim

Zobaczymy panie bartku kto wygra nie długo

Wiesniaki

A kto wie o tym ze Triada W.Z.kupuje tiry miesa od tönnies,dobrze ubezpiecza a zawartosc tirow znika,tylko po to zeby zrobic godnosc dla ZUS.Patrzac na strone centrumgospodarcze widac ze pozostaly stare zasady rekrutacji mlodych,ladnych kobiet ktore pozniej musza spelniac zachcianki se..ksualne zdzisia,bartusia,maciusia.Moze na zawadzie lub wyjazd integracyjny do WSF.Kiedys Ania obslugiwala ich wszystkich.

Idiota

W 2006 Byla to Triada bez W.Z.miala na spolke z Bgl majace max 30 osob w Tönnies Weissenfels.W 2007 poddali firme jak to sie mowi i stworzyli Triada W.Z.W 2006 jako Triada placili 60 euro dniowki za 12 do 15 dodzin pracy.Sam Wielki Rotenstrauch wel Rumun spal na materacu na podlodze,Nic nie mogli sie doprosic.Bartus-Kierownik,wspolnie z Kowal,ikiem-alkohli,,k spali tam gdzie sie nachlali.Grzeniu zapitalal za psia kase,Fama gnoj nad nad gnoje.Ich stworzyl jeden czlowiek dzieki ktormu mieli samochody sluzbowe do Polski,jak chcieli urlop to mieli wpisane ze pracowali,podwyzki pensji mieli.Tak bo mieli wpisywane wiecej godzin i to byly ich podwyzki.Dobrze wiedza jak bylo,ale sprzedali sie zlodzieje dla zlodzieja Bart,usia,A Tak pieknie spiewali Bartus to hu..j .Idiota..deb..i.l.Kupil was Pedal,y.Rumun ta twoja gruba z ktora jestes jak jedna piesc, ma cie w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Student liz [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] walil..lce na grupony,fama idioto robisz awantury Ani o roze,zazdrosniku,Mogl bym wiecej napisac na temat Petryna,iak.ale szkoda Ani.Kazdy z wymienionych jest zafajdaym frajerem,bo ruch..a tutaj a w domu do zony I Love You.

Bartus

Wysoko wykfalikowana kadra kierownicza,w postaci cpuna bartunia gwarantuje najwyzsza jakosc opierdalan,,a Was z kasy,godzin ,urlopow i czego sie da.W Polsce dysponujemy Wlasnym zakladem miesnym ,gdzie pytam ,na Zawadzie gdzie Zdisiu zwozi laski i oglada porno,,,le.Oddzial w niemczech to jedna baba i mieszkanie dla kochane,,k.

Bartus

Spółka została założona w 2007r. Obecnie jesteśmy średniej wielkości przedsiębiorstwem działającym w branży mięsnej. Działalność spółki koncentruje się w przeważającej części na przemyśle mięsnym (ubój, rozbiór, przetwórstwo i handel). W kraju i zagranicą zatrudniamy najwybitniejszych fachowców: rzeźników i wykrawaczy półtusz wieprzowych i ćwierci wołowych przy rozbiorze zasadniczym i szczegółowym. Wysoko wykwalifikowana kadra kierownicza gwarantuje najwyższą jakość świadczonych usług oraz profesjonalną obsługę partnerów handlowych. Spółka Triada WZ posiada także oddział zarejestrowany w Niemczech (Düsseldorf). W Polsce dysponuje własnym zakładem mięsnym oraz współpracuje z kilkoma zakładami w kraju w zakresie uboju, rozbioru i handlu. Firmę Triada WZ Sp. z o. o. reprezentuje Prezes Zarządu Spółki Maciej Filipowski.Zlodze,,je,jeebame co wy nie macie,uha ha macie to co ukradniecie.banda wiesmakow .

kontrakt

1. Pracujesz po 12 godz. przez cały tydzień niedziele, soboty a często święta czy inne dni wolne albo jedziesz i pracy nie ma, wtedy zabierają Ci dzień z urlopu. Zapomnij o kasie za nadgodziny. Jak nie ma pracy siedzisz na kantynie i też za to nie płacą tak samo jak za wcześniejsze rozpoczynanie pracy bo musisz być pół godzi przed rozpoczęciem twojej zmiany. W taki sposób zapieprzasz po kilkanaście nawet kilkadziesiąt godz w miesiącu za darmo. Kary finansowe za wszystko jak tylko chcą upierdzielić to zawsze znajdzie się powód. 2. Ludzi traktuje się tak jak matki traktują pampersy - do śmieci po zużyciu. Psychika siada. 3. Nie śpisz bo nie ma warunków - pijaństwo, złodziejstwo i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jest na porządku dziennym. Brud smród i robactwo to są fakty. Na hotelach masz pralki z opcją wrzuć monetę bo inaczej pierzesz ręcznie. Pokoje jak przeludnione nie licz na dwójkę czy trójkę spodziewaj się piętrówek do spania. Chyba że będziesz pociotkiem jakiejś pseudo szychy. 4. Jeśli 8 do 10 km dla Ciebie to blisko to masz blisko jeśli daleko to albo wracasz po kilku dniach do polski bo nie masz czym dojechać do pracy albo śmierdzący, zmęczony drałujesz aż dotrzesz na hotel. 5. Umowa jest na rok. Ilość polaków mocno maleje przyjazdy są raz w tygodniu z 50 osób może 5 klientów wytrzymuje dłużej niż miesiąc. To mówi samo za siebie. Wcześniej umowy i kasa była inna, to trzymało. Jedź zobacz ale zabierz kasę na powrót, albo nastaw się tak żeby dało Ci się TAK żyć. Jak znasz podstawy niemieckiego to przy dużym szczęściu znajdziesz na miejscu coś innego. Nie rozmawiaj o tym z nikim, trzymaj się z dala, pilnuj pieniędzy i innych cennych przedmiotów, a najlepiej ich nie zabieraj. Na hotelach jest - zakaz - zamykania pokoi. Jeśli nie wiesz lub nie pamiętasz to przypomnę - Polak polakowi... Powodzenia.

anonim

(usunięte przez administratora)

Peter

Podpiszesz wszystkie umowy,aneksy i dalsze ich zabezpieczenia inblanco,na przyklad ze dostajesz 8,50euro na godzine.Swoje zwolnienie z pracy tez musisz podpisac inblanco, jak rowniez minimum 2 karty urlopow bezplatnych,ktore sobie szef wypelnia i nie zaplaca zusu w polsce za Ciebie.Na start max 6euro netto,ale chodza sluchy ze jak ludzie juz przyjada to 5 albo nawet4 euro na godzine.Cala liczba osob zatrudnionych W Triada,Walpol,jest dzielona po trzydziesci osob i bez wiedzy pracownikow kazda trzydziestka po kolei ma wypisywane 2 tyg.urlopu bezplatnego i te karty zawozone sa do zus i nie placa skladek,a ludzie normalnie pracuja.Mozesz tez pojechac na falszywej A1 bo podrabiaja w Zielonej w biurze i te falszywe jada do Tönnies jako prawdziwe.Wiele ludzi cale dwa lata tak przepracowalo nie majac swiadomosci.Najgorszy jest fraj,,er B.W. Zrobi wszystko aby kazdemy obciac godziny pracy.Niech ukradnie po trzy godziny razy ilosc pracownikow.sredia 7euro razy 200 ludzi.to sa drobne na trawe, wina,panie i kolacyjki dla majstrow.

Peter

Triada W.Z.Szef Zdzisiu jak kosi trawe w Wilkanowie to spada z traktorka bo tak sie upil,synek bartolini w garazach pochowane trunki w puszkach po farbach,Weissenfels tam jest odskocznia od rodziny,cpanie,chlanie,Lamour tanczy.Majstry liza miedzy oberschalami bo na kolacyje wezmie pacholkow troche podleje trunku i spiewaja jak skowronki.Prymitywni Szefy,prymitywni majstry.lecker oberschale.

Peter

Ludzie nie bojcie sie pisac na temat zlodziejskich firm z polski,Wy i tak tam zostaniecie,wyleca firmy a Tönnies wezmie Was pod siebie.A wtedy wszystkich dupolizow i czopow zalatwicie,bo juz Was nikt nie zwolni.To jest takie proste zeby wyeliminowac polskie firmy,by pracownicy mieli lepiej.Przeciez te firmy zabieraja 50 procent z tego co placi Tönnies dla siebie.Na co Wy czekacie.Pod tönnies stac Was na prywatny wynajem mieszkania ,bez alkoholikow i zlodzieji.Ate polskie szefy,koordynatory,opiekunowie i reszta tego g...a zostaje bez pracy.Ci co Was oszukiwali sa skonczeni.Pozdrawiam.PETER.

lp

i po kontrakcie w szwajcarii.lucarna macara nie lubi zlo.dzieji z walpol.zostalo comeco,walpol uk i Tönnies,ale po kolej nic nie zostanie wiesmakom z Z.G.

kol

Aby zostać objętym wynagrodzeniem minimalnym, pracownik musi być czynny zawodowo na terytorium Niemiec. Bez znaczenia pozostaje miejsce siedziby pracodawcy, może ona znajdować się zarówno w Niemczech, jak i za granicą. Pracownicy zatrudnieni przez polską firmę a wykonujący pracę tylko na terytorium Niemiec mają zatem prawo do wypłaty wynagrodzenia minimalnego według przepisów niemieckiej ustawy.8,50brutto od 01.01.2015

Freiheit

Proste,Bez pauzy dwa miesiące na niemieckich warunkach jak nie to pauza,ale nie 200euro od pracownika brać za ten przestuj żeby hu...j nie płacił ze swoich.Popatrzcie się ile wam zagwarantował emerytury w PL ten szefunio.Teraz macie to w d....ie ale jak ręce siądą lub wypadek to hu,,j lub ppatrycja nie przyjdzie,Bo mają wyjeb..e na Was Nikt z Was nie odpisał na listy dostane z ZUsu aby pogrążyć Cpu,,a,że Was okrada ze składek.Pracy jest dużo i nie trzeba zapierdal,,ć w tunniesie dla czopa tylko uczyć się języka,a takie czopy znikną z rynku.Jebać Wali...ko.

waliłko

Kiedy Pan zatorski pracował w tunisie,pani joasia,ile ludzi na czarno było zatrudnianych miedzy innymi.Fijałkowki,Kulhawik,drożdzyński,Feąckowiak,Rotenstrauch,Pertyniak,Sobczak,I 200innych pracowali na czarno w tunisie.A są i tacy którzy pracują na czarno cały czas na skanowanych A101 innych pracowników

zwyklyczlowieczek
@waliłko 25.12.2014 07:37
Kiedy Pan zatorski pracował w tunisie,pani joasia,ile ludzi na czarno było zatrudnianych miedzy innymi.Fijałkowki,Kulhawik,droż...

Czemu nie byles taki madry jak pracowales? Sponiewierales ludzi a pozniej sponiewierali Ciebie,NA KAZDEGO PRZYJDZIE CZAS. im wyzej wejdziesz tym nizej spadniesz :-)

Piotr

Triada.Jakie wy macie zakłady mięsne w PL.Kantujecie ludzi na każdym kroku,kto podrabiał A101 żeby pracownicy na czarno robili w weissenfels,kto ubezpieczał tiry z mięsem z tonniesa a póżniej tiry gineły a wszystko chodzi o godność dla zus w PL bo musi być 25%.Jakie macie urlopy i heimfarty płacone dla pracowników?dobrze wiadomo że urlopy bezpłatne są a płacicie na godzine a nie od przerobu jak jest w umowie że 15%ma pracownik od przerobu.dlaczego pobieracie za mieszkania jak w umowie macie wy pokrywać koszty a pracownicy płacą bo to wpisane jest w dniówki.Który pracownik był zatrudniony w niemczech a wcześniej pracował u was w polsce?żaden bo nie macie zakładu w polsce a ludzi łapiecie z łapanki,no oprócz słupów które zatrudniacie jak między innymi męża i syna pani prokyrator w zielonej górze lub słupy które nigdy nie widziały tunisa a są na liście płac z kwotą minimum2500euro netto,są też tacy którzy mają 3500euro netto.Przecież te listy prosto sprawdzić i już niedługo niemiecka skarbówka się weżmie za wasze tyłki.A Wy ludzie przestancie się bać tego ćpuna Bartusia i domagajcie się swoich praw.

Pe.ały

Panie Bartku,będziemy dla pana pracować nawet za 2euro,dlatego że jesteśmy nierozumni swojej pozycji,nie możemy zrozumieć że możemy zmienić swoje życie i pracę i być niezależnym od Pana.Mamy za mało odwagi zmienić pracodawcę bo jesteśmy głąbami i nie umiemy niemieckiego i nikt tak jak Pan und Frau Patrycja nam nie pomoże.Triada only you.

ktos kto sr.a na was

chlopcy ze wsi przynajmniej maja KLASE KULTURE I CZŁOWIECZEŃSTWO a ty bartek wraz ze swoja zaloga jestescie zwyklymi śmieciami prostakami kawal hu..mi kurwiarz...i alkonami cpunami i h.j co wie jeszcze-skurwysy..y zajeb..e.przyjdzie na was czas juz nie dlugo ha ha ha ha i to wtedy MY bedziemy wam sie w morde smiac smieciuchy jeba..e pierdo...e kuta..y bez jakichkolwiek watrtosci wyzuci ze wszystkiego szmaciarze

pomoc

Może znjdzie sie kilka osób wreszcie i zrobią porządek z rumunem.Pytam czy wszyscy tacy jesteście osr.ni?Przecież to zwykły macior który was poniża bo włazi w dupe Bartusiowi.Fama ten Hu,,j jeszcze robi?Frajerzyna z Łodzi,zresztą jak adam{kolorowy}Tamtemu już w pini polonia szykują jazdę,a tych co wyzywał w niemczech już mu pokazali że ma zakaz wjazdu na DE.Teraz reszte pogonić niech się Frajerzy w Pini spotkają.

Bartuś

a wypadać z okien możecie częściej i za to taż będą kary po 500euro,bo nie mam litości dla chłopków ze wsi.

Bartuś

Komu nie pasuje praca w soboty to wynocha,przyjadż inni i będą dla mnie robić a ja będe ćpał i pił.A wieśniaki będą zasuwać.Od nowego roku podniosę za mieszkania po 150 euro a i tak będzieta robić,moje psy majstry wywalą tych co nie pasuje.Banda kretynów którą okradam a oni dalej robią dla mnie złodzie a.

Walilko

Znów Będe pijany płacił wypłaty w przyszły wt.a sami się ustawicie po zapomoge i grzecznie ją odbierzecie.Jesteście zwykłym dzia..dostwem z którego mam kase,śmierdi od was a ja muszę to znosić.Proszę was umyjcie się przed wypłatami bo rzygać się chce.a majstry też muszą d..pe mi lizać bo to fraje...y za kase i myślą że moi koledzy.Na kolacje zaproszę dziad..w niech liżą mi d..pe dalej.Bartuś

miki

Idż na ministra będziesz najlepszy,a szukasz pracy na portalu dla biedaków rzeżników co ich szefowie okradają.No chyba że lubisz włoskie wina,palić trawe i okradać ludzi,ale takiego jednego już mamy,także dwóch to za dużo.

persil

Taka jest prawda,ten co płaci wypłaty to okaz chamstwa, arogancji i pokazanie wyższości nad innymi,a przeciesz jest to zwykły burak z kasą któremu brak jakiej kolwiek kultury osobistej i szacunku do innych.Jaki tatuś taki synek,przyjdzie pora na każdego i na majsterków rumunka,grzenia też.będzie się działo i znowu nocy będzie mało,będzie głośno i nie radośnie.a dom trzeba utrzymać rumunku nieprawdasz?

waliłko

Piję bo lubie,trzeżwy przy wypłatach nigdy nie byłem i nie będe.Patrycja jest panią do mojego towarzystwa a nie dla was.Jak mi braknie to wam godziny obetne a i tak bedziecie pracowac,a stawki dla nowych to 4 euro na godzine.Mam was w d....e liczy się kasa co płaci tonnies,a płaci 15euro za godzine dla mnie, takze milego wekendu zycze i w pon.wszyscy w pracy bo po 300euro kary za nieobecność.PS.Patrycja ma wielkie długi w polsce i komorników przez męża także dorabia u nas na lewo,a że nie odmawia szefowi to fajnie jest być w weissenfels.

tunnis

Pan xxx ma rację niestety ale tak własnie jest. A chołota się już kruszy i nie będzie zarządów bo nie będzie kim rządzić więcej ludzi odchodzi niż przychodzi. Ludzie są poniżani tylko za to ze pracują na człowieka który nie umie szanować osób co na niego zarabiają,do tego opieka medyczna do bani bo kto ma cie zawieść do lekarza jak pani Patrycja nigdy nie mam czasu i twierdzi że to do niej nie należy.Pracodawca ani razu nie był trzezwy podczas wypłacania wypłat,nie raz ledwie na oczy widział może dlatego ze nie chce widzieć co dzieje się na halach. Gdyby wiedział jaka jest prawda to może zaragował by i zmienił zarzadzanie i nie dziwił by się dlaczego ciągle brak ludzi.Kasa mała a wymagania duże.Radziła bym się zastanowić 5 razy zanim podejmiesz tam prace.

waliłko

Witam.Przykro mi bardzo że wpisuję w listy wypłat że płacę za urlopy,że daje Wam pieniądze na dojazdy do Polski tzw.Heimfart,ale taka jest demokracja bo to ja żądze w firmie a nie chołota,jak nie pasuje to wypad.

abc

czy istnieje jeszcze mozliwosc zatrudnienia sie w tej firmie?

xxx

po prawie 5 latach pracy stawka 7 euro zal pl nowi dostaja tez po 7 co jest smieszne, za pawlaka oczy na zapalki i masz (usunięte przez administratora) i zawsze brakowalo godziny do lekarza zapomnij bo pan pawlak gotuje obiad teraz jest patrycja nastepny leser jak i pan p.p tez mozesz zapomniec o lekarzu da ci karte i szukaj sobie sam, za urlop dostaniesz wielkie 0, 70 euro za mieszkanie szef placi wyplate pod wplywem alkoholu zero szacunku dla ludzi ktorzy pracuja na niego !!!

Zofia

Jak oceniacie kochani wyjazdy z triadą?w porównaniu z innymi biurami podróży triada jest chyba bardzo znana w całej polsce co nie?pewnie super te wycieczki zadowoleni ludzie wracaja

anonim

A załątwiają spoko ludzi do pracy jesli komus zalezy na wysokiej klasy wykwalifikowanych pracownikach to warto podjac wspolprace z triada?

anonim

To prawda że nie ma urlopów wypoczynkowych dla ludzi w triadzie a jak są to podobno nie płątne tak jak to jest na zleceniach na umowach tych cywilnoprawnych

o

Jeżeli uwazacie że (usunięte przez administratora)wprowadził opłaty za mieszkania,noże,buty,itd.to jak go zwolnili to dlaczego nie zlikwidowali opłat,by ludziom żyło się lepiej?

?

No wlasnie! ciezko znalesc prace w ktorej placa grube euro za robienie nic. Ktos z nim gada pod tym netto? dziwne. dzis juz nikt nie musi przeciez udawac ze go lubi. Ale nie zwolnil sie sam. Nigdy by sie sam nie zwolnil i nie zrezygnowalby dobrowolnie z wszystkich przywilejow.A to ze liczyl ze sie po niego upomnal to na stowe tak bylo. No ale kontrakt prztrwal bez niego.

Pracuś

(usunięte przez administratora) Jak ktoś całe życie nic nie robił to nie będzie robił wcale tylko będzie się ślizgać jak to robił na wszystkich kontraktach.

Zostaw opinię o triada w.z so.z.o.o. - Zielona Góra

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie triada w.z so.z.o.o.