SIAL W. KIMBER, B. KIMBER, H. KIMBER SPÓŁKA JAWNA

Szczecin

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 37 ocen.

Opinie o SIAL W. KIMBER, B. KIMBER, H. KIMBER SPÓŁKA JAWNA

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SIAL W. KIMBER, B. KIMBER, H. KIMBER SPÓŁKA JAWNA

Patrycja
użytkownik zarejestrowany

@soluk co masz na myśli? Mógłbyś podać merytoryczną opinię na temat SIAL? Zależy nam, żeby na forum znajdowały się tylko takie wypowiedzi, bo one mają pomagać użytkownikom w znalezieniu wymarzonej pracy.

soluk

ta firma się nadaje na wyciąg do armaty :D

mał
użytkownik zarejestrowany

Pewnie, że jak wynagrodzenie zaczyna się od najniższej krajowej to nie jest tak źle, bo premie i tak sie pojawiają do podstawy zarobków, a socjale są? Pozdrawiam

bibi

Ta firma jest okropna, niewielu normalnych ludzi tam zostało. Mobbing, mobbing, mobiing. I smród, i syf. Odradzam każdemu, szkoda zdrowia

kiero

bylem tam kierownikiem zieleni, to po prostu syf, szef chcialby wziac jak najwiecej roboty ale nie mysli o nowym sprzecie ani o naprawach czy tez porzadnym mechaniku, jak mozna zarzadzac taka firma jak spi sie do 13.00 i potem uaktywniac sie o 16.00 i telefonicznie pierdolic swoje madrosci

driver

No pewnie ze Ukraińcy to solidna siła robocza bo za 8złotych na godzinę pracuje i nie marudzi bo nie ma wyboru.za 5 zł tez by pracowali. Skoro taka solidna firma to dlaczego sprowadza tanią siłę roboczą a Polacy odchodzą z niej jak kolega który odszedł na dniach (dla wtajemniczonych hakowiec ). A na koniec jeszcze mu robili problemy i go straszyli bo im czlowiek nie potrzebny ktoey odchodzi maja go za smiecia.Pracownicy którzy pracowali po parę ładnych lat. Pozdrawiam kadrę Siala która pisze te pozytywne bzdury

ha

Pracowałam ładnych pare lat temu i dopiero kiedy ja byłam nie fair dostałam wypowiedzenie. Do dziś mi zle z moim zachowaniem i się szefowi nie dziwię. Szef był naprawdę ok i myślę, że właśnie nie w porządku zachowanie innych powoduje że puszczają mu nerwy. Może pracownicy z ukrainy pracują porządnie i tyle. Choć współczuję wszystkim którzy czują się poniżani, myślę że szef ceni lojalność i pracowitość i tyle.

Lukas

Katastrofa pleśn, muchy, syf, bieda, rozklekotane samochody, sprzet rozjebutany dupsko wycierasz liscmi z wycinki buhaha

driver

Pizzomen wiesz nie wiem o premiach czy sa zabierane bo juz tam nie pracuje ale z pewnoscia jesli jeszcze nie są to pewnie bedą zabierane jak co roku przez ostatnie pare lat.

driver

Słuchaj Romek umawiasz się na początku pracy na przykład na 2tys zł rozbijają Ci to na podstawę 1400zl premię 600 zł i dodatek za sprzęt 200zl.Po jakimś pół roku zaczynają cię coraz bardziej wykorzystywać każą pracować w soboty za dni wolne których nie chcą dac i jesteś już zły dla nich. Wtedy walą Ci wypłatę i dostajesz 1400zl-1600zl.jak się próbujesz dowiedzieć dlaczego tak mało zarobiles to Ci mówią że przecież masz premię uznaniową więc nie musisz jej dostać (kutasy).A i jeszcze jedną sprawa zimą premię są wszystkim zabieranie co roku.więc jak chcecie być niewolnikami to polecam ten OBÒZ PRACY!!! .

KLemens

driver w końcu kuźwa się ogarnołęś - wszystko co piszesz to przeżylem tez, juz nie pracuje w tym zoo i jedna rada dla wszystkich jak chcesz to pracuj ale miej wyjebke bo i tak nie ma tu przyszlosci a szef bez powodu cie zjedzie a pieniedzy nie zaplacil juz wielu pracownikom dostawcom kontrachentom, wiec odradzam jakiekolwiek interesy z firma szefa SIAL

driver

Witam to co jest napisane to swieta prawda.Szef cham i furiata.pracowalem tam pare ładnych lat i firma pada na pysk kwestia czasu i sie zawinie z długami bo ma je wszedzie.Pracownicy mają pesje rozbite na premie ktore zabierają niesłusznie bez mozliwosci dowiedzenia sie co jest powodem braku 400zl.Firma postawila na patriotów z za wschodu(ukraincow) na zleceniach.Jeden Ukrainiec jest juz kierownikiem w nedznym osrodku w Brzózkach i mają byc brygadzistami bedą Polakom rozkazywac.Ciesze sie ze juz tam nie pracuje i źaluje ze tak długo zwlekałem z odejsciem.Nikomu nie polecam tego syfu.

Rysiuu

Nie wiem jak można tu pracowac to alcatraz ! tylko bez jedzenia wszedzie brud muchy, firma zadluzona nie placi wyplat na czas zawze obicna godziny do dup... z taka firma.

sznyta

Pewex zgadzam się z tobą kurwa na 100%, szef to psychol i nie płaci obiecanych pieniędzy! kible syfiaste narzędzia się rozpadają i ciągłe wymagania. Szybko się zmyłem bo to porażka nie firma.

Pewex

syf buhahahhaha zawsze znajdzie sie jakis desperat co pójdzie do Siala odradzam prace w tym obozie szef zarabia ostry hajs na tobie a ty sobie tyraj w tym syfie, problemy z wypłatą są zawsze , obcinają godziny

Ogrodnik

Nie polecam firmy nikomu, właściciel oszukuje klientów i pracowników, nie wypłaca pensji i ciągle zwodzi. Brakuje wszystkiego a pracownicy w większości to alkoholicy i nieudacznicy.

Rafal

Byłem klientem firmy sial , kupiłem kosiarke przez stronę www wpłaciłem 8000pln i czekałem na dostawę 3 miesiące ! Nikomu nie polecam firmy i przestrzegam przed wpłata pieniędzy . Przez ten czas rozmawiałem z 4 różnymi osobami w biurze bo każdy był zwalniany ! Ta firma co chwile zmienia pracownikow i nie dostarcza towaru pomimo wpłaty pieniędzy.

Basik

Patologia w tym sialu brak organizacji ciągłe stresy idealna praca dla mało ambitnych leni przytakującym beznadziejnemu chamskiemu szefostwu. W ostatnich latach pracowało tu paredziasiąt osób i nikt nie został albo sa zwalniani albo sami odchodzą. W firmie beznadziejna atmosfera każdy narzeka i kradnie co się da.

kręcilok

Słabe zarobki dla kosiarzy 5/h marne warunki socjalne, szef to kompletny ignorant i ma bardzo chamskie odzywki w każdym miejscu jest ogromna rotacja pracowników w dziale handlowym ciągle nowe twarze praca w sialu to strata czasu i nerwów. Szef na początku pokazuje się z dobrej strony a potem jesteś stawiany przed zadaniami niemożliwymi do wykonania i jest ciągły stres.

Zostaw opinię o SIAL W. KIMBER, B. KIMBER, H. KIMBER SPÓŁKA JAWNA - Szczecin

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SIAL W. KIMBER, B. KIMBER, H. KIMBER SPÓŁKA JAWNA