West Flex

Maassluis

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 196 ocen.

Opinie o West Flex

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie West Flex

babaJaga

Witam. Ja mam pytanie do osób mieszkających na prywatnym i do osób posiadających samozatrudnienie. Czy ta firma zapewnia normalne co miesięczne wynagrodzenie pod zzp? I jaka dają stawkę (draje) za planta? Czy sa zwracane koszty dojazdów ? I czy ogólnie ludzie z prywatnych sa zadowoleni z pracy przez tego pośrednika? Pozdrawiam

abdul

Bardzo dobra firma:)nie narzekac, zamiast chlania i cpania trzeba pracowac, ale poto tu przyjezdzamy, na wakacje wybieram bardziej egzotyczne kierunki, biuro jak kazde inne, pieniadze na czas, i solarisy sie zgadzaja, przy odrobinie elokwencji w biurze tez wszystko mozna zalatwic...

Były pracownik.

Porażka... Oszukują w każdy możliwy sposób na pieniądze, zmuszają do zakładania holenderskiego konta w banku, bez tego nie wysyłają pieniędzy... Człowiek siedzi 3tygodnie bez pieniędzy... Warunki mieszkalne okropne, zasyfione zaniedbałe bungale... Firma w ogóle nie interesuję się o pracownikami, traktują ich jak śmieci, po prostu maj [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na nich... Zatrudniają każdego, czy złodziej, czy narkoman, czy pedofil, czy morderca, karany czy tez nie. Maj [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Za pokoik malutki, 100€ biorą... Wypłaty nie zgadzają się. Zdecydowanie NIE POLECAM!!!

kaśka

Niekompetencja i wulgarne zachowanie pseudo koordynatorki Agnieszki,która nie potrafi logicznie złożyć zdania,mówi wszystko o tej firmie. Częste głupie i mało błyskotliwe odpowiedzi z jej strony,świadczą tylko o bardzo małym rozumku tej pani,chociaż nie jestem pewna czy to kobieta. Do tego mydli oczy ludziom i opowiada o rzeczach,które nigdy nie miały miejsca.Wyrzuca pracowników z mieszkań i opowiada o tym z pełną satysfakcją. Nie wiem jakim sposobem takie osoby jeszcze pracują w tym biurze,bo ewidentnie jest to problem natury psychicznej. Jednym słowem mówiąc tragedia,że ktoś taki traktuje ludzi jak śmieci. Niestety byłam i doświadczyłam "pomocy" ze strony tej pani.

Weronika

@Następny oszukany, dlaczego uważasz, że firma West Flex to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Czy możesz uargumentować swoją wypowiedź? Czy spotkały Cię jakieś przykrości ze strony firmy? Czekamy na Twoją opinię.

Następny oszukany

Westflex to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Pedro kradnie ile może uwaga na to nędzne biuro

Weronika

@ewelina, to już dłuższy staż pracy. A co podobało Ci się w pracy?

Weronika

@Aaa, współpracowałeś z West Flex?

ewelina
@Weronika 05.04.2017 09:54
@Aaa, współpracowałeś z West Flex?

to prawda co pisze aa , ja pracowałam tam ponad rok i wypadek w pracy maialam to nawet biuro mnie nie zgłosilo do UWV nic teraz sie wypieraja ze cos mi sie stało bo niechca mi zaplacic a odszkodowania zlodzieje jedne ale spotkamy sie w sadzie . Takie to jest biuro . A wypadek mialam jeszcse nie z mojej winy chorobwe mi wstrzymali oni mysla ze masz tanczyc jak oni Ci zagraja w życiu. Powinni zamknac ten burdel raz na zawsze, Mowia ze axisdus jest zlym biurem ale taka praqwda ze westflex ,

Aaa

Ha ha biuro wprost rewelacyjne. Ciagle problemy z transportem, za który trzeba sobie zaplacic . Możesz sobie dorobić sprzątając albo prasujac u Andrze*ka. Jego wykłady o szczotce klozetowej i osran*ym kiblu bezcenne i zawsze na miejscu. Biuro przyjmuje pracowników w czwartki, ale tylko jeśli potrafisz wejść przez zamknięte drzwi . Na wszystko mają swoje smieszne wytłumaczenie. Nie masz żadnych praw. Nie możesz być chorym, bo to bilet do Polski, albo w zamian kara- parę dni bez pracy. Dostajesz kwity do zapłaty dosłownie za wszystko. Panie w biurze totalnie nieporadne, a o kulturze owych osób już nie wspomnę. Wchodząc do biura odsyłaja cie od stolika do stolika, albo udają, że cię nie ma.

Weronika

@Ewelina a to pierwszy wyjazd Twojego brata przez tą firmę?

pracowałam

Porazka ! Nie polecam.Po 4 tygodniach jesteś na minusie..Pracowałam w peq w de lier.Nie wiedziałam że ludzie mogą pozwolić sobie na takie chamstwo i gnębienie innego człowieka.Kazdy przechodzil test na "nerwy" Polscy brygadzisci zamiast Ci pomóc podkladaja nogę i robią żeby było źle..Zwalniając się z firmy westflex zostaliśmy potraktowani jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Nigdy więcej ! Nie polecam.A do tego mieszkasz w 11 osób i płacisz za kawałek swojego miesiąc 95€ tygodniowo..Kpiny! W tym czasie nabawilam się gronkowca.

Jebac pedrosa

West flex to banda zlodzieji oszukuja na godzinach albo wcale nie wyplacaja wyplat ponadto to rasisci mam nadzieje ze holandia zdechnie za to ze do dnia dzisiejszego nie zniesli niewolnictwa jebac pedrosa i caly west flex

Niut
@Jebac pedrosa 17.11.2016 15:35
West flex to banda zlodzieji oszukuja na godzinach albo wcale nie wyplacaja wyplat ponadto to rasisci mam nadzieje ze holandia...

Ja pracuję dla nich za pieniądze a Ty pracowałes za darmo?

tak

Dla mnie najważniejsze jest to, że każdemu odpowiada bieżąca atmosfera w firmie, a skoro dbają o stabilne warunki finansowe to jeszcze lepiej o nich świadczy. W końcu ważna jest wypłata nawet jak jest terminowa.

anonim

(usunięte przez administratora)

Bbb

Za cały tydzień niewyplacili tłumacza że nie dostali godzin a ja wiem że godziny zostsly wysłane więc przestań

Aaaa

To są oszuści. Pracowałam pół roku, każdy solaria oszukany na godziny. A Bauer to kawał dziada ryzego. Wezmie się za nich inspekcja pracy.

Z

Odradzam Sydney [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] itd przyjedziesz przekonasz sie.

666

Czytajac wiekszosc wpisow zastanawiam sie czy podstawowka to szczyt mozliwosci jaki osiagneli w polsce debile ziejacy hejtem na tym forum. Jak ktos przyjezdza do Holandii i mysli ze bedzie beztrosko chodzil po szklarni z konewka i podlewal kwiatki to niech lepiej dalej w Polsce siedzi pod blokiem myslac jakby tu cos zapierbolic zeby miec na cpanie i chlanie. Tutaj praca jest ciezka i nikt z nikim piescic sie nie bedzie, przyjezdzacie tutaj pracowac. Warunki mieszkaniowe sa jakie sa mozna zawsze zmienic biuro ale wcale nie gwarantuje to polepszenia sobie sytuacji bo wiekszosc uitzetdureau oferujacych zakwaterowanie liczy koszty. Nikt nikomu nie broni wynajac sobie mieszkania lub pokoju o ile nie koliduje to zbytnio z transportem do pracy, a jak ktos ma prawko i nie jeczy ze trzeba jezdzic to lepiej dla niego bo po pierwsze zawsze wysla kierowce do pracy a po drugie mozna sobie pozwolic z biurem na wiecej. Jak Westflex zorganizowal kursy niderlandzkiego za darmoche to na palcach dwoch rak moznaby policzyc kto je skonczyl, czy raczej drugi kurs sami zamkneli z braku chetnych do nauki bo przeciez lepiej siedziec w domu i chlac albo spac. A potem takie polbydlo jedzie do roboty i ani be ani me ani kukuryku i jak Holender mowi w ktora rajke ma wejsc to "niet behrajpen". No ale przeciez to wszystko wina Westflexu , taki ziebany jest, kaza pracowac i jeszcze kroja na kase zlodzieje. No jak tu przyjechalem 7 lat temu to wiedzialem ze nikt cackal sie ze mna nie bedzie. Pracowalem ciezko i nie wydziwialem chociaz lekko nie bylo, jezyka sie ucze, splacam hipoteke jezdze fajnym autem,mam dobra prace i place. I to wszystko uwaga ................pracujac w Westflexie.

karolina

nikt nie mówił ze bedzie lekko. ja spedziłam w holandii 6 lat pracowałam przez westflex cały czas bywało różnie raz była praca raz jej nie było, na kolanach, stojaca i zdarzała sie siedząca w deszczu w upale na szklarni po 4 godziny i po 10 godzin dziennie. ale nigdy nie narzekałam wyjechałam w jednym celu zarobic i sie udało. nie wyjechałam na wakacje, miałam w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] co myslą o mnie holendrzy ja miałam cel do osiagniecia. nie mogę też nic powiedziec źle na temat biura tzn zawsze miałam wypłaty na czas, wakacyjne wypłacane, czasami godziny sie nie zgadzały ale z regóły to była wina szefa po jednym telefonie wszystko było ok, na temat Pedrosa można książkę napisać, jezeli on może liczyć na ciebie to ty możesz liczyc na niego nigdy nie odmówiłam mu ze nie pojdę do pracy bo mnie boli brzuch itp. za to miałam pracę a jak jej nie miałam to starał mi sie znaleź jak najszybciej. o warunkach mieszkaniowych nie powiem za dużo bo wynajełam sobie sama kawalerke i miałam spokój. jedni sobie chwalili hotel drudzy kontenery nad morzem. jedynie co to uwarzeć na bałera andzeja jedna wielka chodząca [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] faływiec i kobieciarz. Ja polecam ale dla wytrwałych którzy naprawde chca zarobic.

poszkodowana

Pracowałam w West Flex 3 tygodnie po 2 dni .Praca bardzo ciężka na kolanach w szklarni.Nie otrzymałam ani solarisów ani pieniędzy.Dzwoniłam , jeżdziłam do biura i nic.Od 5 tyg nie chcą zapłacić.Nie wiem co dalej robić bo to nie mała kwota 344 eur!Nie polecam tego biura WEST FLEX w De Lire UWAŻAJCIE TO OSZUŚCI!!!

Berta

Biuro do niczego przyjechałam drugi raz i nigdy więcej 12 godz pracy dziennie i wypłaty po 280 euro paranoja dojazd na rowerze do 10km praca dla kobiet ciezsza niż dla mężczyzn Pedros szkoda pisać a panie z biura wieczne wymyślają bajki że masz duży podatek i dlatego tak mało zarabiasz. Ludzie dajcie sobie spokój z nimi są lepsze w Holandii! !!!

łukasz 86

zgadzam sie z Agą kto chce pracowac zawsze bedzie byłem tam 3 lata dla imprezowiczow i nie robow nie ma tam miejsca . owszem bywa ciezko sam czekałem 6 miesiecy az trafie na stała prace przy kwiatach było super,zimą lekka i fajna praca a latem ciezka likwidacja ale za te pieniadze sie opłacało. bywały kłótnie czasami z pedrosem czy nazim ale zawsze był jakis kompromis :) teraz tez mam stopa u nich ale staram sie wyjechac przez inne biuro .dla chcacego nic trudnego .pozdro

paula'83

WestFlex to jeden wielki syf!!! Obóz pracy dla białych murzynów z Polski i nie tylko.Praca w szklarniach po 10-12 h,normy z kosmosu,a stawka godzinowa a nie akord!!! Zarobicie wielki h..NIE POLECAM TEGO BIURA

niut
@paula'83 24.04.2016 11:55
WestFlex to jeden wielki syf!!! Obóz pracy dla białych murzynów z Polski i nie tylko.Praca w szklarniach po 10-12 h,normy z kos...

pracuje dla West Flex od 6-ciu lat i przez ten czas wykupilam mieszkanie w Polsce, kupilam tutaj, zmienilam samochod i jezdze na wakacje. Na koncie tez co nie co jest wiec jak widzisz mozna zarobic. Biuro nie jesta dla lewusów!!!!!

aga

Pracowałam przez te biuro rok czasu i szczerze powiem, że to co tu opisujecie jest prawdą ale dla ludzi, którzy na prawde sobie lecą w kulki tzn. olewają pracę bo wolą imprezowac, są wybredni co do danej oferty pracy wtedy dostaną tak zwaną karę przez koordynatora Pedrosa na tydz góra dwa tyg bez pracy ale jeśli pokażesz swoją dobrą inicjatywę chęci że zależy Ci na pracy to ją masz i nawet możliwosc stałej pracy/kontraktu u holendrów. Kilka razy sobie darowałam pójścia do pracy i mimo tego zawsze po czasie dostałam propozycję innej. Panie jak Agnieszka czy Antea czy Julia pomagają, może i nie odbierają tel może czasem Cię okłamią aby Cię po prostu zbyc lecz tak się dzieje tylko wtedy gdy na prawdę sobie u Nich przegrabisz. Jedyny minus to że nie posiadają swoich typowo kierowców do rozwozu pracowników, częste są z tym problemy bo tak na prawdę kierowcą jest tylko simson, małysz, kuba reszta to sami pracownicy którzy dostają auto za które NIE pobierają opłat za dojazdy do pracy powtarzam nie ma opłat chyba że jesteś tępym człowiekiem to takiego wykorzystują jak w KAŻDYM takim biurze. Jeśli chodzi o zakwaterowanie odradzam hotel, tam są ludzie osadzeni głównie Ci którzy przyjechali jedynie pomelanżowac a nie coś osiągnąc i zarobic. Gdybym miała możliwosc wrócenia do tej firmy bez zawachania bym wróciła ale dostałam stopa bo byłam wybredna co do prac i to był mój błąd. Pozdrawiam :)

ania1995

Nie polecam, pracowałam przez to biuro 3 miesiące, z tego półtora miesiąca siedziałam w domu, bo rzekomo nie było pracy dla dziewczyn, to po co w takim razie kazali mi jechać, bo jest praca?Robią ludzi w balona, solarisy się nie zgadzają, są problemowi, zachorowanie jest u nich jak przestępstwo, nie masz prawa zostać w domu, bo źle się czujesz. Zero zrozumienia człowieka. Nie da się zarobić przez to biuro.

ania1995

Nie polecam, pracowałam przez to biuro 3 miesiące, z tego półtora miesiąca siedziałam w domu, bo rzekomo nie było pracy dla dziewczyn, to po co w takim razie kazali mi jechać, bo jest praca?Robią ludzi w balona, solarisy się nie zgadzają, są problemowi, zachorowanie jest u nich jak przestępstwo, nie masz prawa zostać w domu, bo źle się czujesz. Zero zrozumienia człowieka. Nie da się zarobić przez to biuro.

TRUST

CHCE PRZESTRZEC WSZYSTKIE OSOBY PRZED ANDRZEJEM KOORDYNATOREM , KTÓRY POBIERA OPŁATE ZA ZAŁATWIENIE PRACY.. KAWAŁ GNOJA I CWANIAKA Z NIEGO. NIE MA SZACUNKU DO LUDZI.

Jola

Witam. negatywne opinie wystawiają tylko Ci którzy wyjeżdżając liczyli na wakacje bo ja wyjechałam do pracy i jestem bardzo zadowolona. Ludzie dziwicie się że mieli Was gdzieś skoro Wy macie taki stosunek do pracy? Wyjechałam w marcu do pracy,zamieszkałam w hotelu, pracowałam pół roku cały czas w jednej firmie (obecnie na urlopie). widziałam co tam sie dzieje i jak ludzie się zachowują- WSTYD. Firma jest jak najbardziej ok. w biurze zawsze załatwiłam co tylko chciałam,Agnieszka,Simson,Pedros itd zawsze pomogą w razie jakichkolwiek problemów, solarisy zawsze na czas i wszystko się zgadzało...Szczerze polecam!!

SMIECHU WARTE

Jesli ktos sie wybira do pracy za granice przez agencje Westflex, z gory odradzam. Jest to strasznie nieodpowiedzialna, niekompetentna i wiecznie nie majaca czasu dla pracownika agencja. Agnieszka i Aneta ? hym .... Zapytaj sie ich o cokolwiek, to odpowiedzia ich wieczna jest, ze one nie maja czasu nawet 300 sms odczytac, albo, ze maja 300 polaczen nieodebranych. Aneta gruba swinia od razu Ci przygotuje kartke i karze napisac wypowiedzenie, jak Ci sie cos niepodoba. Pedro? haha ostry kociol ma w glowie, wiecznie nie wie do kogo dzwoni lub nie wie kto do nigo dzwoni. Ogolni jest czlowiekiem strasznie msciwym i nie dba o pracownika, po prostu jak sie jakiemus pracownikowi cos nie podoba to powiedza Ci, ze masz sie pakowac do Polski. Jsli chodzi o wyplaty, to rozni zalzy kto ile ma godzin, ale odliczaja sobie np za transport do pracy, nawet jak ktos jezdzi rowerem ;/ Wcisna komus rower niby "nowy" za 150 eurona tydzien czasu, jesli w ciagu tygodnia nie zwrocisz im roweru, automatycznie pobieraja oplate. Ja im zwrocilam wciagu 6 dni, to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] mi 150 euro i do tej pory nie uregulowali tego. Niby czas dla pracownika maja w czwartki... ale kiedy czlowiek ni pojedzie czy to poniedzialek, czy to wtorek czy jakikolwiek inny dzien, oni wiecznie czasu nie maja. Wciskaja ludziom karty startow za 15 euro, gdzie w Holandii karty startowe sa za darmo, wciskaja tez obuwie robocze za 30 euro, mimo tego ze w pracy nie bedzie Ci potrzebne. Pojechalam przez ta firme pierwszy i ostatni raz. Okres wypowiedzenia umowy o pracy wynosi tydzien, ale beda Cie sciemniac, ze dwa tygodnie. Ogolnie robia czlowiekowi pod gorke, nie odbieraja telefonow. Jesli ktos nie wierzy, niech jedzie i sie przekona sam. A jsli trafi ktos z was na hotel WESTLAND to wspolczuje wam, w hotelu wieczna impreza... a jak jeszcze ktos trafi na kretynow w pokoju, to juz wasz problem, nie hotelu i nie agencji.... W sumie to traktuja kazdego tak jak im sie podoba, w wiekszosci przypadkow jest to traktowanie gorsze niz psa. Jesli ktos nie ma nr SOFI to sobi poczeka na wyrobinie jego d tyg do miesiaca/ lub dluzej... Brak mi slow na ten cyrk, ktory sie tutaj toczy i utrzymuje... Moze sa gorsze agencje pracy, ale uwierzcie mi sa lepsze agencje, na lepszych warunkach. Jsli chodzi o PARY, to zazwyczaj je neguja... nie daja do jednego pokoju, nie daja do jednej pracy... SMIECHU WARTE, albo PLACZU WARTE jak kto woli

anonim

(usunięte przez administratora)

SMIECHU WARTE

Ale tak i nie ma co sie oszukiwac. Przyjedz, sprawdz, ocen i wystwa opini, pewnie wiele roznic sie nie bedzie od tych wszystkich negatywnych, prawdziwych komentarzy. Jesli lubisz nie byc szanowany w pracy przez pracodawce, to Holandia bedzie odpowiednim miejscem dla Ciebi, chyba ze znasz j. nimiecki lub angielski albo holnderski, a najlepij to te wszystkie 3. Dla holendra i tak bedziesz tylko polakiem wyzyskiwanym do pracy za smieszne pieniadze

wierczybink

Pracuje tam jeszcze adnrzej ?

jaga

Dokładnie, ile ludzi tyle opinii. Nie ma idealnego biura, wszędzie jest tak samo. Dużo zależy od firmy na która się trafi. Są Holendrzy którzy są ok i podejście maja normalne. Są firmy w których wiatraki zatrzymali swój rozwój na epoce kamienia i myślą ze polak to tzw "czarny murzyn" i ma zapierniczac ponad normę za marne grosze a najlepiej za darmo. Co do biura, jest takie jak kazde inne. Jesteś fer, nie chlejesz, nie cpasz, chodzisz regularnie do pracy to masz wszystko w porządku. Mieszkania wszędzie są takie same, zależy gdzie trafisz. Ale tez jeśli ci nie odpowiada i jesteś fer zawsze możesz poprosić o zmianę lokum. Nie oszukujmu się, wszędzie da się zyc godni i normalnie. Wszystko zależy od otoczenia. Możesz trafić na fajna chatę z basenem ale będziesz mieć za otoczenie wiecznie bezrobotnych alkoholikow co tylko narzekają jak im ciężko i nie maja pracy (bo wola chlac) a możesz trafić na mniej wygórowane warunki gdzie ludzie będą ok, dbać o porzadek, lad nie chlac i nie cpac, w takim domu będzie żyło się lepiej. Praca jak praca. Płacą za godziny a nie skakanie z buziaki o wszystko. Fakt ze większość negatowow o każdym biurze wystawiają cwaniaki którym robić się nie chciało, często olewczy stosunek do pracy , bez języka, bez perspektyw na życie, wegetujacy z dnia na dzień. Przyjechali bez niczego, nic z siebie nie dając i nic sobą nie prezentując chcieli by od razu kokosy. A jak nie dostają pracy bo wczesniej jej nie po szanowali to wielce skaczą i unoszą się agresja ze syf, oszuści itp....

NumerRaz

Nie jestem z biura, rozpisałem sie bo po przeczytaniu niektorych opinii i pobycie tam chciałem wszystkich uświadomić ze ludzie są różni, czego doswiadczysz pracując tam lub siedząc pod hotelem. Pelno tam ludzi co gadają ze westflex to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i ze nie da sie zarobić, a potem rano widzisz jak te osoby muszą budzić kierowcy i wiekswiększość z nich i tak nie wstaje bo mają potwornego kaca (jak sie pije codziennie to nie ma co sie dziwić) a potem udają wielce pokrzywdzonych bo młody ma pracę a dopiero co przyjechał a on dwa tygodnie siedzi na tyłku i robi pod siebie i pracuje tylko na tyle zeby przeżyć. Serio ludzie ogarnijcie się i wezcie się wreszcie do roboty bo większość pracowników którzy tam pracują to margines bez jakiegokolwiek doswiadczenia i wyksztalcenia, a ich znajomość języka obcego zazwyczaj konczy sie na "ok" a mimo to maja tam prace chociaż w polsce nikt ich nie zatrudni to jeszcze narzekają. Jedziesz, robisz, nie patrzysz ze ktos sie obija tylko zaciskasz zeby i lecisz to masz prace, godziny, hajs i brsk problemów w biurze. Wyjścia są dwa pracujesz jak patole i do nich dolaczasz i dzielisz ich los albo robisz i jesteś zmeczony ale zarobiony. Proste. Bajki tam nie ma, raz podskoczysz to dlugo masz przej...

Normal

Witam West flex to jest jedna wielka banda aska to jest kawal s.... Nazi to juz calkiem przyglup a simson przydupas pedrosa,tyrasz co tydzien za 70 ero tygodniowo,solarisy co tydzien sie nie zgadzaja trzeba sie o nie upominac,tutaj praca jedna wielka tragedia odradzam

paman

A tak zahaczając bardziej o konkrety, to wiecie ile obecnie firma West Flex oferuje nowym pracownikom? bo i na jaką umowę zatrudniają, bo dla mnie to bardzo istotna sprawa. A jeśli ktoś wie, to mi może powiedzieć czy jest u nich rozmowa kwalifikacyjna? bo mnie to najbardziej stresuje niestety,echh... .

NumerRaz
@paman 31.01.2015 19:17
A tak zahaczając bardziej o konkrety, to wiecie ile obecnie firma West Flex oferuje nowym pracownikom? bo i na jaką umowę zatru...

Witaj jeśli chodzi o Twoje pytania to tak: stawka w Hollandi zalezy od wieku i czasem od firmy w której pracujesz, ja pracowałem tam pół roku i miałem stawkę 9,12 €/h (rocznik '93), zasada jest prosta kończysz 21 lat i masz pełną stawkę, co prawda od tego trzeba odliczyć około 150 € opłat co tydzień plus podatek, jesli chodzi o rozmowę kwalifikacyjna to ciężko to tak nazwać, zadają podstawowe pytania o języki, wykształcenie, doświadczenie w pracy itp. Umowę podpisujesz na rok ale możesz ją rozwiązać po 8 tygodniach bez problemów, co do opłat to nie pracujesz z ich winy (nie przez to ze olweasz prace i chodzisz do niej jak chcesz i sie obijasz) to dzwonisz do biura i nie bulisz za hotel w dni wolne. Jesli pracujesz 6 dni w tygodniu to sobotę masz płaconą 126% stawki, w święta masz 150%, a wypadku Bożego narodzenia 200%, wypłaty są co czwartek i tylko trzeba pilnować czy godziny się zgadzają ;), przy 40h w tygodniu lekko miałem 230-250€ na czysto, z urlopami też nie ma problemów, gorzej jak jesteś chory;) bo Pedros (bułgarska świnia) i tak bedzie kazal Ci iść do roboty i jeszcze Cię zwyzywa i zacznie grozić jak wypije:) tak na zakończenie dodam że tam jedzie sie do pracy, a nie na wakacje, wiec jak musisz być pod hotelem o 4 rano to jesteś o 3:55 max i nie marudzisz tylko jedziesz do roboty, a w pracy lecisz jak wszyscy i nie płaczesz albo wujek Pedros da Ci tydzień wolnego, zasada jest prosta lejesz na robote oni leją na Ciebie, starasz się i nie marudzisz ze miałeś mieć weekend wolny, a i w sobote i w niedziele robisz, przejdzie Ci jak zobaczysz salaris :P praca w NL jest dla ludzi którzy nie boją sie pracy i są odporni na stres bo pracodawcy w większości mają Cię za śmiecia, który odwala śmieciową i tak Cię traktują (nie wszyscy) ja o Westflex'ie nie mogę powiedzieć nic złego, wróciłem bo zarobilem ile potrzebowałem a po powrocie dostalem jeszcze kase za niewykorzystany urlop bez problemu. Ogólnie mogę polecić tą firmę ale tylko osobą które wiedzą na co się piszą ;)

erni
@NumerRaz 02.02.2015 21:35
Witaj jeśli chodzi o Twoje pytania to tak: stawka w Hollandi zalezy od wieku i czasem od firmy w której pracujesz, ja pracowałe...

U nich nic nie na miejscu w nl podpisujesz umowe po holendersku wynagrodzenei uro na godzine zamazane korektorem,omijajcie te bioro szerokim łukiem [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]

grzes77

Witam po opiniach przeczytanych nie wybiore sie tam lepiej pojechac znow dla mnie na szparagi

kris

Witam mam takie pytanie czy ktoś wie coś o takiej sytacji że kobieta jest w stanie dostać w tej firmie lepsza posade lub pracować na innych warunkacj czestujac [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]

kris

Witam mam takie pytanie czy ktoś wie coś o takiej sytacji że kobieta jest w stanie dostać w tej firmie lepsza posade lub pracować na innych warunkacj czestujac [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]

bubu

Koszty wynajęcia mieszkania to około 1000e, ale przeważnie idzie się na mieszkanie we 3 albo 4 osoby, i wtedy koszta są około 250e a nie około 500e za firmowe mieszkanie.

bubu

Witam, jeżeli chodzi o zakwaterowanie to nie jest najgorsze, wiadomo, są mieszkania, hotel i campingi, ale jeżeli ktoś chce tu pracować długo to może sam wynająć mieszkanie, jeżeli chodzi o prace to, jak komuś nie chce się pracować i nie podoba mu się żadna praca to owszem siedzi bez pracy, ale to z własnej winy.

tomcio

czy ta firma ma jakies biuro w Polsce?

gerwazy

Witam w najblizszym czasie wyjezdzam z West Flex do holandii zastanawiam sie jakie sa wasze opinie na temat zakwaterowania

anonim

(usunięte przez administratora)

hard

2 pracownicze do ktorych west flex wysylal ludzi pracujacych w szklarniach sa juz zapelnione na maxa domki to samo holendrzy pootwierali nowe szklarnie ludzi potrzebuja coraz wiecej i na szybko pchaja ludzi w warunki w ktorych nie trzymałabym psa

Antrzej Baler/Wolny?rudy

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do kontaktu ze mna...Oferuje pewna stala prace w firmie o ugruntowanej pozycjii na rynku za jedyne 75 euro)jesli jestes kobieta chetnie wylomocze ci bobra i wtedy cena spada o polowe).Dodatkowo po uiszczeniu oplaty u mnie bezposrednio oferuje pomoc i wsparcie w zalatwianiu spraw w biurze na preferencyjnych warunkach(promocje i rabaty)

Boss

Jak tam z pracą u nich w zieleni ? Bomba dalej jest ?

Rudy

Zapraszam fszystkich chentnych do pracy-pobieram 50€ za pewna stalom prace!po przyjezdzie do festwlexu prosze pytac o Andrzeja po kontakcie zemna prosze odrazu zaszelescic banknotami!!!!

CRAZY ASIA

ZAWSZE BĘDĘ Z WAS ŚCIĄGAĆ KASE HA JA JUZ MAM WSZYSTKO ALE I TAK MI MAŁO !!

xido

biuro dla marginesu i taki tylko tam robi, na hotelu łotysze, litwini też po wyrokach to można sobie wyobrazić co się dzieje, z polski tylko recydywiści i alkoholicy tam robią, no robią ba bo więcej piją niż robią, jak tylko 2 dni pracują a reszta chlew. pokoje na 4 osoby piętrowo, ludzie ani kasy ani zdrowia.

Rosett

Powiem jedno, sprawdziłam fora o opiniach wszystkich firma z Opola. Reasumując me badania stwierdzić mogę że żadna firma się niejadane, i każda podlega pod sąd za swe działania, no to powodzenia.... w dostaniu się do Holandii ,ja pracowałam przez pół roku w dwóch firmach i stwierdzić mogę jak jedziesz do pracy to do pracy, jet źle i jest dobrze wszędzie tak samo, trzeba znaleźć: czyli szukać odpowiedniej firmy wedle swych upodobań. Znajdziesz, to wstawiasz dobry komentarz, nie znajdziesz zły(bezsens), ja nie narzekam nie poddaje się bo potrzebuje pieniędzy i tylko to się liczy. Ja w dalszym ciągu poszukuje swej idealnej firmy. Wam życzę udanych poszukiwań, znalezienia partnerki pieniężnej na długie lata potrzeby jej. Dobranoc

gosc

ludzie ja tam pracowalem to jedna wielka porazka [usunięte przez moderatora] bylem jeszcze kierowca u waldka opierdziel za byle co nawet ze niejechales tym pasem co on myles busa za swoja kase nawet sie niezapytal ile ma ci oddac kasy jazda do holandi to katastrofa z nim a slyszalem teraz ze ceny w gore poszly bo musi budowe skaczyc a busy w oplakanym stanie stuka puka az strach i znowu poszly mieszkania w gore za pokoik na monster placisz z 80 ero a warunki fatalne

erdonfertingerdonemits

Niby gdzie Ty te kary dostawałeś i od kogo . Ja mieszkałem na Monster dość sporo i nic o żadnych karach nigdy nie słyszałem ????

Zostaw opinię o West Flex - Maassluis

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie West Flex