LUCKY TRUCK K.Smarz i A.Smarz SP.J.

Warszawa

Ocena pracodawcy 5/6

na podstawie 20 ocen.

Opinie o LUCKY TRUCK K.Smarz i A.Smarz SP.J.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LUCKY TRUCK K.Smarz i A.Smarz SP.J.

Karolina

Korzystam od lat. Do tej pory bez zarzutów :)

Tomasz W,

Bardzo fajna współ. Stawki bardzo atrakcyjne. Ugodowo załatwianie problemów.

Marcin

Polecam. Fajne ceny i super dziewczyny w biurze! POZDRAWIAM :)

Customer

Usługa bez żadnych zarzutów. Miły kontakt - usługa wykonana profesjonalnie :)

Ula

Bez zarzutów. Miła i rodzinna atmosfera.

Poster

Polecam współpracę. Uczciwy i solidny pracodawca.

Robert

Nie polecam wspólpracy z tą firmą 45-cio dniowy termin,na dzień dzisiejszy 5 dni po terminie kwota zajebista 184,50 odpowiedz jaką usłyszalem zaplacę jak zechcę.

Zostaw opinię o LUCKY TRUCK K.Smarz i A.Smarz SP.J. - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LUCKY TRUCK K.Smarz i A.Smarz SP.J.