Opinie o Tommy Hilfiger w Wrocław

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Tommy Hilfiger. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Tommy Hilfiger o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Tommy Hilfiger w Wrocław

Zakupowicz

Muszę przyznać, że obsługa TH Magnolia we Wrocławiu jest na najwyższym poziomie. Mieszkam niedaleko, więc ostatnio wybrałem się na niedzielne zakupy. Przypadkiem trafiłem do TH z zamiarę jedynie "obejrzenia". Już na wejściu przywitał mnie bardzo sympatyczny pracownik, który układał rzeczy przy ścianie z polówkami. Rozejrzałem się i zainteresowała mnie kurtka, która niestety była bardzo droga. Sprzedawca podszedł do mnie i z uśmiechem zachęcił do przymierzenia kurtki, ponieważ w ten sposób będę mógł ocenić czy waga i gabaryty produktu będą spełniać moje oczekiwania. Dodatkowo wymienił skład produktu oraz zapewnił, że model ten dobrze łączy się z różnymi elementami garderoby. Zachęcony skusiłem się by przymierzyć kurtkę, która okazała się niezwykle lekka, ale ciepła. Pracownik zaproponował, aby udać się do przymierzalni i jeśli mam ochotę, to chętnie dobierze do tego zestawu dodatki w postaci spodni, sweterka i akcesoriów, jeśli tylko mam czas i przyjemność przymiarki. Ton jego głosu oraz postawa nie wykazywały nachalnego wciskania, którego strasznie nie lubię. Pracownik jedynie zaproponował i zapytał jakie preferuje kolory, w czym czuje sie najlepiej oraz czy nie mam uczulenia na wełnę lub materiały sztucznę, ponieważ kolekcja zimowa obfituje w wełnę oraz kaszmir. Przyznam, że zaskoczył mnie taką otwartośćią i brakiem przymusowego wcisnięcia produktu.Zgodziłem się i wymieniłem ulubione kolory oraz kroje. Ku mojemu zdziwieniu po zaledwie minucie lub dwóch sprzedawca dostarczył mi pakiet rzeczy. Zaprosił do swobodnej przymiarki, a wrazie problemów z rozmiarem lub modelem będzie do dyspozycji w pobliżu. Przymierzałem rzeczy bardzo długo. Pracownik w tym czasie cały czas donosił i odnosił kolejne rzeczy. Wreszce spodobał mi się komplet i zostałem poproszony o wyjście z kabiny by lepiej przyjrzeć się zestawowi. Przyznam, że nie znam się na łączeniu kolorów, ale dla tego Pana nie stanowiło to żadnego problemu. Wybrałem spodnie jeansowe, koszule oraz sweter. Spodnie były za długie. Sprzedawca natychmiast poinformował mnie, że istnieje możliwość skrócenia spodni bez dodatkowych kosztów. Zaproponował mi również inny model sweterka, ponieważ dobrze połączy się z kolorem koszuli oraz będe mógł go nosić również do innych zestawów na codzień. O to własnie mi chodziło! Chce zestaw, który będę mógł nosić nie tylko w połączeniu z jednym modelem spodni. Przypadkiem zapytałem o pochodzenie produktu oraz gdzie jest projektowany sweterek. Sprzedawca bardzo spokojnym tonem odpowiedział bardzo zwięźle o miejscu produkowania sweterka oraz o korzyściach jakie wynikają z użytkowania go. Dodatkowo uprzedził moje pytanie o pranie i wirowanie, ponieważ kompletnie się na tym nie znam. Uznałem, że taka masa pytań może zirytować pracownika, ale ten w sposób kulturalny odpowiedział, że bezpiecznie jest prac sweter kaszmirowy ręcznie, ale wszelkie informacje dostepne są nametce, którąz resztą pokazał i wyjasnił co znaczą te znaczki. To było bardzo uprzejme. Nie chciałem nic kupować a zdecydowałem się na cały zestaw. Sprzedawca poprosił abym pozostał rzeczy którymi nie jestem zainteresowany w przymierzalni a sam wskazał kasę. W drodze do miejsca zapłąty zainteresowałem się butami na stole. Natychmiast zapytano mnie czy owy model wzbudza mojąciekawość. Niestety modele ekspozycyjne nie posiadały mojego rozmiaru. Sprzedawca odparł, że nie ma najmniejszego problemu i poprosił o chwilę cierpliwości, ponieważ pozostałe modele dostepne są na zapleczu. Pracownik wskazał miejsce gdzie mogę spokojnie poczekać i zaproponował pyszną kawę. Skorzystałem z porpozycji, poniewaz uznałem, że skoro już jestem w sklepie tak długo to mogę napić się kawy. Po zaledwie 2-3 minutach sprzedawca wrócił i rozpakował mi buty. Czytałem wcześniejsze komentarze, że ktoś dostał obwie w plastikach i nierozpakowane. Ja na szczęscie otrzyzmałem buty pod "same stopy" rozsznurowane. W tym miejscu sprzedawca wymienił zalety produktu oraz skład i zaproponował ewentualne zestawienie z outfitami na rózne okazje. Buty jednak nie spodobały mi się na tyle aby się na nie zdecydowac. Sprzedawca nie skrzywił się i odparł, że może nastepnym razem będziemy mieli więcej szczęscia przy wyborze obuwia. Odparł, że w razie wątpliwości może mi odłozyć konkretny model w celu zastanowienia się nad zakupem. Wymienił terminy rezerwacji oraz czas na zwrot lub wymianę. Nie zdecydowałem się na buty. Obsługa przy kasie na najwyższym poziomie. Nienachalnie, uprzejmie. Wyrobiłem kartę stałego klienta. Pokusiłem się na świetną bieliznę oraz poprosiłem aby Pan który mnie obsługiwał poinformował mnie kiedy zwykle pracuje w tym sklepie. Piszę to wszystko, ponieważ to powinienem być standard w większości sklepow, ale tak się nie dzieje. Pan w TH Mangnolia pracuje w weekendy. To jest niesamowite, że szedłem do sklepu w celu rozjerzenia się, a zastałem usmiechniętego człowieka, który zwykłymi słowami jak "proszę" "dziękuje" sprawił, że zdecydowałem się na zakup fajnych rz

Januś

Poszukuję jakiejś informacji na temat źródła dostaw dla salonów outlet TH. Proszę o info na jkor212@gmail.com

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KK

Kierownik ma min 6tys brutto wiec dsm spokojnie wyrobi wiecej niz oczekujesz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Żart
@KK

Pfffff sam to wymysliles czy ktoś musiał ci pomagać? Jak nie masz wiedzy na konkretny temat to lepiej sobie daruj...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
GG

Witam, czy w sklepie tommy Hilfiger pracownicy mają narzucany strój służbowy? Czy są jakieś szczególne wymagania, np delikatny makijaż, związane włosy itp, czy po prostu masz wygladać dobrze, schludnie, ale bez narzucania czegokolwiel

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
TamPracowałam
@GG

PRacownicy otrzymują outifty na kolejne kolekcje. Istnieje możliwoć wyboru z pośród kilku porpozycji. Kompletów jest kilka, zależnie od etatu w sklepie. Nigdy nie zwrócono mi uwagi odnośnie makijażu czy koloru paznokci. Z zasady kobiety mają upięte włosy w kucyk lub rozpuszczone, kreskę na oczach i naturalny lakier. Niedopuszczalne są kolczyki w twarzy, soczewki o dziwnych kolorach etc. Sprzedawca ma wyglądać dobrze, czysto i profesjonalnie.

 Rozmowa kwalifikacyjna
W jaki sposób weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Tommy Hilfiger? Czy pracodawca zawsze powiadamia o wyniku rekrutacji?
Ciekawska

Miec na umowie 1500 netto a zarabiac tyle to tez roznica... Nie wiem czy jestes OMATKO jedna z niezadowolonych osob z ekipy czy tylko masz swoje zrodla informacji ale w TH, w ktorym pracuje od lat zadko zdarza sie by na konto wplywala sama podstawa. Moze dlatego ze u nas nie ma takich pracownikow jak Ty? Sa calkiem spore premie, dodatkowo outfity, za ktore nic nie placimy- wiec sporo wydatkow juz odpada! Nie wiem czy pracujac w innym miejscu stac by mnie bylo na taka ilosc fantastycznych ubran dobrej marki- co sezon. Co wiecej jest opieka medyczna, ktorej nie oferuja raczej w klockach LEGO. Wszelakie szkolenia, nigdy nie ma problemu z urlopami. Zawsze wspieraja jesli ktos chce sie dalej ksztalcic. Co do awansow jak wczesniej bylo wspominane- byly, sa i beda! Moze nie tak czesto jak w innych firmach ale to swiadczy tylko o jednym- malej rotacji pracownikow. Widocznie jest im dobrze, ze dluzej zagrzewaja miejsce. Ogloszenia, ze poszukuja pracownikow wisza caly rok? Owszem- i jest to normalne! Nie jest to dowodem na to, ze ludziom sie zle pracuje i sie zwalniaja. Znalezienie naprawde ogarnietej sprzedazowo osoby, ktora z szacunkiem podchodzi do klientow i z pasja do pracy jest w dzisiejszych czasach bardzo trudne. Co chwile napotyka sie rozpieszczonych mlodych ludzi, ktorzy nie potrafia sie nawet poprawnie wyslowic. Co wiecej, w takich korporacjach pracuje sie glownie po 8 godzin ale potrzebni sa rowniez pracownicy na pol etatu, ktorzy z racji studiow itp czesto rotuja- bo najzwyczajniej w swiecie chca sobie tylko dorobic. A co do bystrosci pracownikow. To ze chca dobrze wygladac i godnie reprezentowac firme wcale nie znczy, ze nie sa bystre. Ale skoro w dzisiejszych czasach przegladanie sie w lustrze i dbanie o wlasny wyglad jest zle to rece mi opadaja. Moze w klockach nie trzeba "wygladac". Pozdrawiam :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
omatko

prestiż? jaki prestiż? pracować za 1500zł netto to jest prestiż? podam prosty przykład, w Lego (sklep z klockami) dziewczyny najmniej mają na umowach 1800 netto i nie uważam żeby były gorsze od tych co pracują w Tommy Hilfiger. Ba, sądzę, że są o wiele bystrzejsze, bo nie myślą tylko o tym by przeglądać się ciągle w lustrach na sklepie. Co to za prestiż pracować u kogoś kto mało płaci swoim pracownikom? To wstyd dawać się tak wykorzystywać!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lolek

to super ze prestiz jest w tej firmie to znaczy pracowac u nich na pewno złoże dokumenty.. i bede cierpliwie czekal na rozmowe kwalifikacyjna a czy na tej rozmowie pytaja cos szczególnego..moze maja rowniez premie dodatkowe i pakiet socjalny warto byloby zainteresowac sie tym z góry bede wdzieczny za odpoiwedzi ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Annopol 2

Powiem tak, w TH w Annopolu nie może być dobrze, skoro od roku cały czas na ich drzwiach widac ogłoszenie, że szukają pracowników. Jak jest rotacja tzn ze warunki pracy są złe itp. Pracuję w tym factory i niemalze codziennie ich mijam, nigdy nie wiedzialam zeby obsługa tam pracowała... A z tego co mi wiadomo to jezeli liczysz na awans to omijaj szerokim lukiej TH, tam go nie znajdziesz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ania

Witam, Tommy Outlet Annopol - obsługa FATALNA, zero zainteresowania klientem, rozmiar spodni żeby uzyskać trzeba sobie samemu znaleźć , a obsługa dobrze bawi się rozmową między sobą, dziwie się że nikt nie kontroluje jakości obsługi klienta tego sklepu, pierwszy raz spotkałam się z tak olewającą obsługą!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
em

Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat sklepu w Factory na Annopolu w Warszawie, chciałabym wiedzieć jakie mniej więcej są zarobki i czy manager/ka to ktoś normalny?? Złożyłam tam CV. PLS o odpowiedź.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
w odpowiedzi

Zarobki są różne dla poszczególnych osób i stanowisk. Dla sprzedawcy jakiś czas temu, było to około 2100 zł brutto (etat), plus premia uznaniowa przy wyrobionym targecie miesięcznym (zazwyczaj nie przekraczająca 200 zł)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
stali klienci

widać, ze zmienily się osoby "zarzadzajace" i nie wrozy temu miejscu dobrze nie doceniają tych co powinni jak widać, ale dla tych osob warto tam powracać nawet tylko dla ";)"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aaa

jak wygląda sytuacja z zarobkami ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ukrainka

Ja proponuję by te dzieci co tam siedzą i udają, że zarządzają by ponownie wrócili do szkoły i wznowili naukę!! Taka "Menagerka" była dobra jak istniał stadion dziesięciolecia i ruscy przyjeżdżali po majtki do Polski ale jak widać czasy się zmieniają a ludzie niektórzy nie tyle co stoją w miejscu co się jeszcze cofnęli. Gdzie oni się uczyli zarządzania ...z Bryków..może rozmawiali ze szpilką lub pomadką ...????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
iloo

Żenująca opinia, a do tego fatalna stylistyka zdań. Widać, że ty niewiele sobą reprezentujesz. Na przyszłość oszczędź sobie i innym tak żałosnych komentarzy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tea Time

Trzeba być bardziej elastycznym człowiekiem...Nigdy nie zdarza się aby z każdą rekrutowaną osobą można było spędzić taką samą ilość czasu na dowiedzeniu się jak najwiecej o kandydacie. Kolejną rzeczą jest fakt,że jezeli miała miejsce sytuacja tego typu to widocznie osoby rekrutowane miały wiele do powiedzenia i zaprezentowania siebie z jak najlepszej strony. Więc reasumując...to zakompleksienie na swoim punkcie. Życzę powodzenia w kolejnych etapach rekrutacyjnych jeżeli takowe się odbędą

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
...

Rekrutacja w Warszawie to jakiś żart! Rekrutacja odbywała się w jednym z Warszawskich sklepów. Przyszłam na umówioną godzinę lecz sprzedawca poinformował mnie, że jest opóźnienie i żeby poczekać z pół godzinki (w tej samej sytuacji było jeszcze kilka osób przede mną) W efekcie czekałam 1,5 godziny i nic nie zanosiło się, żeby Panowie rekruterzy zainteresowali się tym faktem więc sobie odpuściłam i wyszłam (było ich 2, rozmawiali przy herbatce z jakąś panią ponad godzinę) Szkoda, że przynajmniej żaden z Panów się nie pofatygował do mnie i reszty czekających osób w celu przeproszenia czy wyjaśnienia sytuacji choć doskonale widzieli, że czekamy. Skoro już na wstępie tak nie szanują ludzi i ich czasu to wolę nie myśleć jak traktowani są pracownicy. Żenada!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
abc

osoby tam pracujace powinny niekiedy sie zastanowic nad profilem marki w jakiej im przyszlo pracowac, widac ze tylko pracownicy z dlugim stazem w tej firmie potrafia udzielic kompetentnych informacji na temat towaru jakim dysponuja, a nie stek bzdur jaki pada z ust nowych pracownikow, ktorym chyba niekiedy ciezko jest chocby pomyslec jaki jest sklad danego produktu - umiejetnosc czytania nie jest wbrew pozorom trudna lubimy wraz z mezem uczeszczac do hilfigera w outlecia jak i w renomie uczeszczac na zakupy i nie ukrywamy, ze w jednym i drugim salonie mamy swoich ulubionych sprzedawcow, ktorzy sa w pelni kompetentni jak rowniez zawsze dobra rada sluza w outlecie ma ktos dobry gust jesli chodzi o zestawienia ubran na manekinach i ich stylizacje, ukazaja wiele mozliwosci tej marki na ciekawe zestawienia ogolnie sklep na plus, choc nowi sprzedawcy daja wiele do zyczenia, no ale :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
cobo

Dzisiaj przed południem poszedłem tak kupić buty fakt że byłem ubrany w szorty i sportowe pumy sprawił ze Pan sprzedawca mnie olał, stałem dobrą chwile przy budach i szukałem rozmiaru a on patrzył i nic, w końcu jak poprosiłem to dostałem buty w paczce z wypełnieniami w środku i plastikowymi zabezpieczeniamii. Dodatkowo klipy były tak założone że nie mogłem ich przymierzyć, ale Pana to nie interesowało, poszedł sobie i drugim sprzedawcą bluzy i dobrze się bawili a ja siedziałem i czekałem!!! Wyszedłem ze sklepu i poszedłem do ich konkurencji która ma też te buty zapłaciłem tam o 30 zł więcej ale wyszedłem zadowolony i szczęśliwy. Następnym razem muszę pójść do nich w ciucha ich marki to morze będzie lepiej. Oceniają po wyglądzie i to szokuje!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wysokibrunet
@cobo

proponowałbym poćwiczyć ortografię zanim kolejny raz wypowiesz się na forum.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anty

Ja też uważam że to jakaś pomyłka ten sklep. Nikt nic nie wie obsługa niekompetentna do potęgi! Gówniary pracujące tam totalna masakra!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Tommy Hilfiger - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Tommy Hilfiger?

    Zobacz opinie na temat firmy Tommy Hilfiger tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Tommy Hilfiger
Przejdź do nowych opinii