Opinie o Centrala PZU Życie SA Biuro Zarządzania Relacjami z Klientem w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Centrala PZU Życie SA Biuro Zarządzania Relacjami z Klientem. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Centrala PZU Życie SA Biuro Zarządzania Relacjami z Klientem o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Centrala PZU Życie SA Biuro Zarządzania Relacjami z Klientem w Warszawa

M Nowy wpis
Inne

Niemile zaskoczyła mnie jak obsługuje się klientów w oddziale PZU na ulicy Kilińskiego w Zduńskiej Woli . Najpierw dzwonią i zapraszają , a później twierdzą , że nie mają czasu . Za to czas na rozmowę pomiędzy pracownicami jest , klient czeka po czym pani z jednego stanowisk powiedziała ,że pracę skończyła ,a odział czynny jest jeszcze przeszło godzinę . A druga siedzi i nie jest zainteresowana bardziej co robi koleżanka obok niż obsługą klienta . Jeden klient , a trzy stanowiska i niema kto cię obsłużyć. Widać klient dla tych pracowników nie liczy się zostaje zignorowany nieprzyjemnymi odzywkami . Mam wrażenie ,że nie zależy takim osobą na rzetelnej pracy i psują opinie firmie. Liczę ,że zmieni się zachowanie waszych pracowników , bo inaczej będziecie tracić wieloletnich klientów.

admin

Dobrze pracuje Ci się w firmie Centrala PZU Życie SA Biuro Zarządzania Relacjami z Klientem czy masz jakieś zastrzeżenia? Podziel się z nami Twoją opinią!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Centrala PZU Życie SA Biuro Zarządzania Relacjami z Klientem - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Centrala PZU Życie SA Biuro Zarządzania Relacjami z Klientem
0/5 Na podstawie 0 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Centrala PZU Życie SA Biuro Zarządzania Relacjami z Klientem
Przejdź do nowych opinii