Wy produkujecie jeszcze te schody czy to juz tylko sprzedaz? nie moglem znalezc ogloszenia na produkcje a chcialem popatrzec jaka kasa wyjdzie
Nowy wpis
justyna
17.08.2024 06:15
Inne
Czy do teraz warunki pracy sa jaśniejsze? Dawniej to nawet ktoś pisał ze wolałby mieć wszystkie polecania spisane żeby nie było niejasności. Teraz to cały zakres zadań może być na umowie spisany?
Nowy wpis
Azotowa
28.04.2025 13:46
Były pracownik
Ja mogę odpisać, jak sytuacja w firmie wyglądała jeszcze w zeszłym roku. Ludzie zatrudnieni na szeregowych stanowiskach są super, cały zespół inżynierów i część handlowców, pani dyrektor to przekochane, skore do pomocy, światłe osoby.
Wyczuwa się jednak, że są zmęczone obecną w pracy atmosferą pozornej bliskości i ,,rodzinności, a tak naprawdę mającej postać wyzysku i cynizmu zarządu. Mieszanie spraw prywatnych z zawodowymi, wciąganie zespołu, nawet nieświadomie, w ich rodzinne konflikty to jest jakaś masakra.
Dwa przykłady:
Księgowa w godzinach pracy jest zmuszona do wybierania kostki brukowej do domu prezesa, gdy ten siedzi na wakacjach w Hiszpanii. W związku z tym, faktury wystawia po godzinach, najprawdopodobniej bezpłatnie (pozdrawiam cię, Gogola)!
Prezesostwo się przeprowadza i wywozi swoje prywatne bagaże paletami z Rabatu, które nadaje dział handlowy. Potem codziennie wydzwania, gdzie są ich rzeczy, uniemożliwiając skupienie się na codziennych obowiązkach, a koordynator działu handlowego przerzuca te obowiązki i swoją frustrację na najniżej postawionego w hierarchii pracownika działu.
Cholery można dostać. Nie wspominając o braku jasnej komunikacji wewnątrz działu handlowego, wewnętrznie sprzeczne polecenia, co powoduje ciągłą rosnącą frustrację pracą.
Bardzo cenne doświadczenie merytoryczne, ale męcząca współpraca z koordynatorem działu handlowego, która zakończyła się informacją 11 dni przed końcem umowy, że nie przedłużamy współpracy. Wcześniej nie było żadnych przesłanek, że takie rozwiązanie się zbliża. Brak przestrzeni na dyskusję nt. podjętej decyzji z szefowa działu, chociaż kierownik projektu, pan Tomek, nawet próbował.
Powodzenia tym, którzy zostali!
Przychody i zysk Atrium M.T. Piechowicz
Przychód netto [PLN]
Zysk / strata brutto [PLN]
9,5 mln
991,6 tys
10,0 mln
899,5 tys
8,2 mln
-475,0 tys
2021
2022
2023
Dane wygenerowane na podstawie sprawozdań finansowych firmy z KRS.
Weronika
31.03.2017 14:07
Inne
@Anastazja, a jak wygląda ścieżka rozwoju pracownika?
Atrium sp.j. M.T. Piechowicz
12.05.2017 12:33
Pracodawca
Szanowny „Były pracowniku” nie zgadzamy się z zamieszczoną opinią. Prosimy o kontakt, spróbujemy przeanalizować, z jakiego powodu nie udało się Panu/Pani rozwinąć zawodowo, skoro twierdzi Pan/Pani, że w firmie nie ma ścieżki rozwoju.
Serdecznie pozdrawiamy. Firma ATRIUM.
Nowy wpis
Pracowałam...za długo...
26.04.2023 00:40
Były pracownik
Potwierdzam - ścieżka rozwoju w to świetlisty szlak; Zwykle głownie przy zatrudnianiu i przekonywaniu do podjęcia pracy. A potem - jak zwykle. Wykonuj polecenia - nie myśl, pracuj i niczego się nie domagaj. Wynagrodzenie ustalane kwotowo, a następnie rozdzielane formalnie (ale bez wcześniejszego uprzedzenia i uzgodnień z pracownikiem) na podstawę i premię uznaniową. W momencie, w którym firma ma do pracy pracownika zastrzeżenia - rzeczywiste lub - najczęściej - wyimaginowane - obniży lub pozbawi premii uznaniowej jednorazowo lub na pewien czas i już w tym momencie orientujesz się, że zostałaś zwyczajnie (usunięte przez administratora) bo nie taką kwotę wynagrodzenia się umawiałaś.Zapisana w umowie uznaniowość powoduje, że nie masz podstawy się odwołać jeśli tylko podstawa spełnia warunek wynagrodzenia minimalnego. Jeśli chcesz pracować w firmie - bądź asertywna i dla swojego dobra umawiaj się na podstawę w oczekiwanej kwocie za konkretny zakres obowiązków na piśmie. Za czynności ponad określony zakres domagaj się premii uznaniowej. Zwróć uwagę na zapis w zakresie obowiązków - "wykonywanie innych poleceń przełożonych"...to furtka, żeby dorzucić ci roboty poza ustalonym zakresem i za nie nie zapłacić. Firma oczekuje, że wykonasz obowiązki podstawowe i te inne - dodatkowe - w nominalnym czasie pracy. Jeśli wykonywanie zleceń dodatkowych zajmie za dużo czasu i nie wyrobisz się z podstawowymi - pojawiają się zastrzeżenia do pracy pracownika i kółeczko się zamyka...tracisz kolejną premię uznaniową itd...itp.
W firmie "łaska pańska na pstrym koniu jeździ" - nawet jeśli obiektywnie jesteś świetnym pracownikiem - w przypadku niepowodzenia firma będzie dążyć do ustalenia, kto personalnie zawinił i obciąży cię finansowo - jak? Już się domyślasz - pozbawi premii uznaniowej...raz lub wiele razy, zależnie od stopnia braku sukcesu...uważaj na słowa i nawet lekko brzmiące obietnice - zadeklarujesz, że spróbujesz załatwić powierzone zadanie (często może ci się wydać absurdalne i nielogiczne) - bądź pewna, że kierownictwo usłyszało że "załatwisz" - bez "spróbujesz" i z tej obietnicy rozliczy. Nie załatwiłaś - no to popadasz w niełaskę i zyskujesz w oczach kierownictwa (opinię nieudacznicy), często - a jakże - z potrąceniem części lub całości zwyczajowej premii uznaniowej...cóż - gdybym ponownie zaczynała pracę w tej firmie - niektórych poleceń domagałabym się na piśmie - tak prędko się zmieniają...że do końca nie wiadomo, za wykonanie których zostaniesz oceniona pozytywnie, a za które pozbawiona...wiesz czego...
Pozytywy: pracując tutaj ciągle gimnastykujesz umysł, idąc do pracy nie wiesz, czego się spodziewać, i jakim absurdem zaskoczy cię dzień:). Jeśli wytrzymasz rok - to codzienne zaskoczenie nawet staje się fajne - i nawet się do tej nienormalności przyzwyczajasz. A potem obserwujesz z uśmiechem, jak kolejni nowi pracownicy są zaskakiwani rzeczywistością i cieszysz się, że ten etap masz już za sobą...aż następuje moment, kiedy bezczelność, ignorancja z niewdzięcznością kumulują się i czara goryczy się przepełnia...po czym ponownie zauważasz, że za ogrodzeniem firmy nadal istnieje normalność, u furtki - wbrew zapewnieniom kierownictwa - nie stoi kolejka desperatów do pracy, nie musisz parzyć herbatki leniwej szefowej, która nawet tak prostej czynności nie wykona samodzielnie, a w następnej firmie, która zapewni ci zatrudnienie - są dużo lepsze warunki finansowe, zasady pracy rządzą się logiką, a szef, szefowa posiada wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje lepsze od ciebie i potrafi docenić, że "nowa" świetnie sobie radzi nawet z trudnymi, wydawałoby się z absurdalnie trudnymi zadaniami...a ty znów się uśmiechasz, bo wiesz gdzie tę umiejętność rozwiązywania absurdów dnia codziennego nabyłaś...
Firma słaba, najsłabsze zarządzanie. Niestety, ale osoby, które rzekomo powinny podejmować ważne decyzje nie są w stanie tego robić z braku kompetencji, odwagi, profesjonalizmu. Szczególnie Pani na najwyższym stanowisku. Takze, radzę uważać i raczej omijac firmę.
Były pracownik
17.04.2021 21:06
Były pracownik
Po co się męczyć? Jak wynagrodzenie i warunki mi nie odpowiadały to już kilka lat temu się pożegnałem i tyle. Gdyby zarząd i księgowość byli nie kompetentni to firma by tak długo nie działała. To fakt że z pracownikami nikt z zarządu czy kierownictwa rozmawiać nie potrafił, do dziś wspominam obiecane premie, których nie było a za stracone soboty i niedziele dostaliśmy poza ustawowym wynagrodzeniem po kawałku torta. Pozdrawiam
Doświadczony
01.05.2022 14:05
Były pracownik
To prawda, firma dała mi bardzo duże doświadczenie. Jak nie robić biznesu, jak nie traktować klientów, jak nie zarządzać zespołem itp. itd. - Generalnie robiąc coś odwrotnie niż polityka firmy mamy dużą gwarancję na osiągnięcie sukcesu.
szczery głos
01.02.2022 13:28
Kandydat
Niestety nie polecam.
Brak nowoczesnego podejścia do zarządzania firmą.
Brak szacunku dla pracownika ze strony już wcześniej wspominanej Pani ....
Kiedyś pracownik
09.02.2022 22:48
Były pracownik
Dokładnie tak.. w firmie dalej panuje pogląd, że my mamy produkt i klient musi o niego walczyć. Niestety, te czasy już się skończyły - teraz trzeba dać klientowi coś więcej niż produkt, to producent ma walczyć o klienta, nie odwrotnie. Takie samo podejscie jest niestety do pracowników. Często słyszało się, że na twoje miejsce jest już kolejka pod bramą. O podwyżce nie było co marzyć, prowizja w postaci premii uznaniowej to też porażka - ja niestety nie dostałem wszystkiego co należne. Ale w momencie złożenia wypowiedzenia dostałem propozycję podwyższenia podstawy, zmiany stanowiska itp. niestety, nie tędy droga.. Podobnie sprawa ma się do rzekomo oferowanych niezbędnych narzędzi do pracy. Służbowym samochodem wstyd podjechać do klienta - pamiętam jak podjechałem na budowę i zostałem wyśmiany przez kierownika który stwierdził że liczy na produkt lepszy niż stan samochodu. Telefon po prezesie, laptop na wpół sprawny po kimś, nie wspominając o stanowisku pracy.
Pytanie
07.07.2020 10:33
Inne
Jak się pracuje z ludźmi z ATRIUM SPÓŁKA JAWNA M.T. PIECHOWICZ?
Magnat1977
13.08.2020 22:07
Pracownik
Super firma ,super ludzie
anonim
20.07.2019 21:57
Inne
Oczywiście dzień dobry Panu Prezesowi ,kłania się PAN inżynier (usunięte przez administratora).tak zaczynam
Firma słaba ,produkcja kiepska na maszynach z 19 ( wieku /Może automat i gilotyna to nowoczesność. Pracownika się nie docenia ,żadnych umów ustnych się nie dotrzymuje, kasa kiepska i to umowy śmieciowe , atmosfera wśród pracowników do przyjęcia choć na paru trzeba uważać bo V kolumna. Dyrektorka słaba ,sama nie wie co chce i jak tym zarządzać.Jakby nie Pan Prezes i Pan Kierownik Jerzy ,To dawno by to było na śmietniku. Jedyny plus to że wypłaty a raczej stypendium jest na czas.
Acha ,gdyby nie Pan (usunięte przez administratora), to wcale by tego noie było ,a "JA SAM TO TYTLKO KASE BIERZE I MYSLI ZE BEZ NIEGO ZAKLAD PADNIE
MÓ TEL 601359832 JAK CHCESZ SIE DOWIEDZIEC CZEGOS WIECEJ
zainteresowany
01.04.2019 09:57
Inne
czy prowadzą aktualnie jakieś rekrutacje?
Atrium sp.j. M.T. Piechowicz
05.04.2019 11:51
Pracodawca
Dzień dobry,
Prowadzimy rekrutację na stanowisko ślusarza narzędziowego. W przypadku zainteresowania prosimy o przesłanie CV na adres: [email protected].
Pozdrawiamy. Firma ATRIUM
zenrad
29.09.2014 20:31
Inne
Zgadzam się z negatywnymi opiniami, pomiędzy pracownikami z dołu miła atmosfera ale pomiędzy "szefostwem" to lepiej nie wspominać, rotacja nowych pracowników bardzo wysoka, zarobki bardzo słabe a wymagania bardzo duże, (usunięte przez administratora)
Adonis
08.03.2019 12:03
Inne
Jeżeli chodzi o (usunięte przez administratora)tejże firmy to miałem okazję poznać ją w czasach szkolnych,,, no i ... powiem tyle - od samego początku już była osoba egoistyczną nastawioną na własne cele typu "po trupach do celu", drugie osoby się nie liczyły tylko zawsze JA JA JA, poza tym miała ogólnie opinię KUJONA, także nie dziwię się, że kontakty z pracownikami ma naganne, Mało tego, nie spodziewałem się nigdy, ze jacykolwiek pracownicy w jej firmie będą mieć dobrze i że będzie kogokolwiek szanować.
Ja
26.12.2018 23:40
Inne
Czy jest szansa na zatrudnienie z jezykiem rosyjskim i angielskim? Jakie stawki?
Atrium sp.j. M.T. Piechowicz
27.12.2018 13:36
Pracodawca
Dziękujemy za zainteresowanie pracą w naszej firmie. Na chwilę obecną nie prowadzimy procesu rekrutacji, ale można przesłać CV na adres: [email protected].
Pozdrawiamy. Firma ATRIUM
Chcesz być na bieżąco z opiniami o tej firmie? Otrzymuj powiadomienia mailowe, gdy pojawi się coś nowego!
anonymous
29.12.2017 20:56
Inne
Zgadzam się z wpisem "Obserwatorka z 24.04.2017 00:24", administrator usuwa tylko niewygodne wpisy na polecenie przedstawiciela Firmy. Firma ta wytwarza niskiej jakości wyroby - konkurencja wytwarza lepsze jakościowo produkty, są to kopie wyrobów z innych firm lecz nieco zmodyfikowane w celu uniknięcia plagiatu. Jest kilka osób którzy donoszą na swoich pracowników - to standard w tej firmie, szczególnie wśród pracowników biurowych szczególnie p. Zenka oraz niektórych fizycznych. Jedyna zaleta to płaca na czas
bob budowniczy
08.01.2018 23:09
Inne
Witam. A mógłbym się dowiedzieć które schody z jakiej firmy zostały skopiowane? Chciałbym po prostu kupić oryginał a nie podróbkę zwłaszcza że będę w przyszłości potrzebował większą ilość.
Atrium sp.j. M.T. Piechowicz
09.01.2018 11:09
Pracodawca
Szanowny Anonymous!
Dziękujemy za cenną opinię. Przykro nam czytać tak nieprzychylne słowa o naszej firmie. Jednakże musimy się nie zgodzić z tą opinią.
Nasz przedstawiciel nie usuwa niewygodnych wpisów, ale zgodnie z regulaminem GoWork tylko te nie zgodne z prawem.
Nie podzielamy Pańskiej opinii dotyczącej naszych wyrobów. Jak już wcześniej wspominaliśmy w komentarzach firma ATRIUM posiada certyfikaty i aprobaty na swoje produkty, co świadczy o tym, że zostały wnikliwie przebadane i dopuszczone do użytku i sprzedaży.
Nie są to kopie wyrobów innych firm- każda firma produkująca schody ma własną technologię, własną produkcje , różnorodne elementy konstrukcyjne, które wyróżniają nasze schody na tle innych schodów konkurencji.
Oczywiście jeśli zakupił Pan u nas wyrób niskiej jakości, prosimy o złożenie odpowiedniej reklamacji, ustosunkujemy się do niej. W przeciwnym wypadku prosimy o nie wystawianie komentarzy wprowadzających w błąd naszych Klientów.
Odnosząc się do donosicielstwa. Po przeanalizowaniu tych zarzutów, ze zdziwieniem zauważamy, że najczęściej w naszym biurze donosi Asystentka- kawę i herbatę z naszej pracowniczej kuchni. Robi to jednak z takim uśmiechem, że przyjmujemy taką formę donosicielstwa. Innych form donosicielstwa, póki co, nie zauważamy,
Jeżeli poczuł się Pan/poczuła się Pani urażona przez kogokolwiek z naszych pracowników- prosimy o szczegóły w wiadomości prywatnej. Postaramy się wyciągnąć z tego konsekwencje.
Pozdrawiamy z uśmiechem,
Zespół ATRIUM
Obserwatorka
24.04.2017 00:24
Inne
Na początku kwietnia 2017 było na tym portalu ponad 70 wpisów o tym pracodawcy - dotyczyły okresu ostatnich 5 lat - w ogromnej większości drastycznie negatywnych; Najwyraźniej na wniosek firmy administrator portalu usunął 3/4 z nich i na dodatek zmoderował te które pozostały, w sposób który znacznie łagodzi średnią opinię; Gdzie więc rzetelność Panie administratorze? Czy to powszechna praktyka usuwania nieprzychylnych wpisów, czy robicie to tylko na wniosek pracodawcy? Ciekawa jestem, czy odpłatnie i ile trzeba zapłacić?
Atrium sp.j. M.T. Piechowicz
15.05.2017 08:21
Pracodawca
Szanowny Obserwatorze.
Wystawiona opinia według nas nadaje się tylko do zarchiwizowania, ponieważ jest obraźliwa i działa na niekorzyść naszej firmy.
Jednakże, zgodnie z naszymi przyjętymi standardami, postaramy się na nią odpowiedzieć.
Nie są nam znane motywy, jakimi Pani/Pan się kieruje wystawiając, co rusz negatywne opinie. Na pewno nie jest Pani/Pan osobą obecnie pracującą, ponieważ jesteśmy zdania, że osoba zatrudniona nie działałaby na niekorzyść firmy ATRIUM.
Skąd taki negatywny stosunek? Jeżeli jest Pani/Pan byłym pracownikiem, przykro nam, że nie udało nam się sprostać Pani/Pana oczekiwaniom, jako pracodawcy. Prosimy o podanie konkretnych przykładów potwierdzających prawdziwość Pani/Pana opinii, bo jak na razie jest ona bezpodstawnie wystawiona i narusza dobre imię naszej firmy.
Pozdrawiamy. Firma ATRIUM.
Obserwatorka
06.12.2017 00:37
Inne
Przyglądam się opiniom o różnych firmach - nie tylko o Państwa firmie i wyciągam wnioski z wpisów dokonywanych w różnym czasie i przez różne osoby. Państwa wyjaśnienie do mojej "obserwacji" z 24.04. jest dosyć pokrętne, ponieważ:
- dane niewidoczne dla internauty należy nazywać po imieniu - czyli jako "usunięte" (choć być może gdzieś tam zarchiwizowane);
- mało wiarygodna jest odpowiedź, że - jak pisałam poprzednio - ponad 70 opinii było negatywnych i że wszystkie "zawierały nieprawdziwe lub nieaktualne dane itd." Wpisywały opinię różne osoby i przez okres kilkuletni, i były to typowe negatywy - przypadek, czy jednak coś jest lub było na rzeczy? W tej chwili na stronie widać niewielką ilość opinii - w zamyśle pozytywnych , bo przefiltrowanych już przez Admina (patrz przypisy typu "usunięte przez administratora"), a jednak nadal niejednoznacznych;
- ten portal służy przekazywaniu opinii, a nie przedstawianiu dowodów - więc trudno "firmo Atrium" - domagać się uzasadnienia lub przedstawienia dowodów; Każdy może napisać co myśli.
- nie dostrzegłam naruszeń godności pracowników firmy - wręcz przeciwnie, nawet w tych komentarzach, które pozostały pracownicy są chwaleni...ale jest negatywna wypowiedź o kierownictwie - pewnie pracownicy wiedzą najlepiej ile w tym prawdy. Jeśli te opinie mijają się z prawdą - niepotrzebny jest komentarz obronny, rzeczywistość sama zaprzeczy - jeśli nie skrzeczy...
- czy "dobre imię firmy" i opinia o firmie - to to samo? Raczej nie. Na pierwsze trzeba zasłużyć, a drugie przychodzi samo i w różnych kolorach...zależnie od punktu widzenia (i siedzenia) komentującego - jak to w życiu...; np. szef wystawi o swojej firmie tylko pozytyw, podobny do tego jak na przykład wyżej osoba podpisująca się "Eden"...
- Skąd "firma Atrium" na pewno wie, że opinii nie piszą obecni pracownicy? Czasami jest to jedyny sposób, by komunikat dotarł do kierownictwa i wywołał refleksję lub prawdziwie "dobrą zmianę" - bez narażania się na restrykcje lub miano "wroga ludu"...
- dziś każdy produkt na rynku posiada jakieś dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty - nie daje to gwarancji dobrej jakości. Do aprobat i badań przedstawiane są wybrane z serii lub specjalnie przygotowane wymuskane egzemplarze lub partie wyrobu (nawet śmietana, masło i ser). Jakość ocenia użytkownik podczas konsumpcji. I często okazuje się, że mimo certyfikatu seryjny wyrób jest do d....jeśli produkcja lub kontrola jakości w firmie "leży" i wyprodukować większą ilość wg certyfikowanego wzorca trudno . Nawet najlepsze światowe marki mają wpadki jakościowe - więc nie będąc jeszcze światową marką może warto się tej jakości przyglądać i reagować? I może jednak "Kiki" z jednego z pierwszych komentarzy miał/miała rację - w części lub całości...?
- Przyjmijcie te opinie w dobrej wierze i nie blokujcie ich różnorodności - one Wam mogą tylko pomóc, jeśli wyciągniecie z nich prawidłowe wnioski.
ATRIUM SPÓŁKA JAWNA M.T. PIECHOWICZ
27.06.2017 10:49
Pracodawca
Aktualność
Już jest!
Nasz nowy sklep internetowy.
Zapraszamy do zapoznania się z oferą sklepu atriumshop.eu
kiki
24.04.2017 21:50
Inne
Na dole raczej pozytywnie - zdarzają się różne sytuacje, na górze lepiej nie mówić. Wyroby to raczej buble, reklamacje to sprawa przegrana przez klienta, chaos organizacyjny prac to codzienność . Rotacja pracowników na dole to nagminność, nie wiesz co będziesz robił za godzinę itd. Mile widziani pracownicy pracujący dłużej po godzinach ale nie upominający się o wynagrodzenie.
Nie wiem czy opinia zostanie w całości zaprezentowana czy jak wiele informacji negatywnych usunięte przez "administratora"
Atrium sp.j. M.T. Piechowicz
12.05.2017 12:35
Pracodawca
Nie zgadzamy się z zamieszczoną opinią. Firma ATRIUM posiada certyfikaty i aprobaty na swoje produkty, co świadczy o tym, że zostały wnikliwie przebadane i dopuszczone do użytku i sprzedaży. Komentarz wprowadza w błąd, sugerując, że produkty firmy ATRIUM to „buble”. Oczywiście zdarzają się reklamacje, jednak odsetek reklamacji jest nieznaczny. Każda reklamacja jest wnikliwie badana i w bardzo dużej mierze, jest rozstrzygana pozytywnie na korzyść klienta. Prosimy o przesłanie dowodu, że reklamacje „to sprawa przegrana dla klienta”.
Odnosząc się do sytuacji pracowników. Nie ma możliwości, żeby godziny nadliczbowe były nieodnotowane i niewypłacone pracownikowi lub odebrane, jako godziny wolne od pracy. Rotacja pracowników? Skąd taka informacja? Osoba wykazująca zaangażowanie, chęci do pracy, przychodząca do pracy regularnie i wywiązująca się ze swoich obowiązków, może liczyć na długotrwałą współpracę. Proszę o podanie przykładu, bo na chwilę obecną Pani komentarz jest nieobiektywny i nieprawdziwy.
Serdecznie pozdrawiamy. Firma ATRIUM
Anastazja
22.02.2017 09:47
Inne
Zgadzam się z poprzednią opinią. Pracowałam w ATRIUM bez większych problemów. Wiadomo, czasem coś się zdarzy - jak wszędzie, ale przez 4 lata nie zauważyłam niczego podobnego do historii, o których tu mowa. Pracownicy to na prawdę wspaniali i zaangażowani ludzie. Do dzisiaj mam z nimi kontakt i z przyjemnością odwiedzam firmę kiedy tylko jestem na Śląsku ;) tym bardziej czuję się zobowiązana stanąć w obronie ATRIUM. Bzdury, bzdury i jeszcze raz bzdury! Szczerze i całym sercem współczuję ludziom, którzy piszą takie opinie.
p.s. zwolniłam się sama z powodu przeprowadzki do Gdańska
eden
03.01.2017 18:44
Inne
Jestem zaskoczony tak złymi opiniami. Gruba przesada... Warunki jak w innych firmach.. za to bardzo fajny zespół. Dobrze wspominam =)
anonim
11.01.2016 22:17
Inne
(usunięte przez administratora)
były pracownik
24.01.2016 13:03
Inne
Nie opowiadaj bzdur. Sympatycy partii rządzącej mają się tam dobrze np. z-ca kierownika.
były pracownik
04.01.2016 19:54
Inne
Wypłata zawsze była na czas. A pomiędzy ludźmi zawsze jest raz lepiej raz gorzej.
anonim
31.12.2015 14:57
Inne
(usunięte przez administratora)
były pracownik
03.01.2016 22:42
Inne
W Atrium jak i w każdej firmie gdzie pracowałem jest monitoring. Niestety niektórych pracowników trzeba pilnować z uwagi na alkohol, nieprzestrzeganie przepisów bhp. A armię donosicieli wymyślili sobie ludzie, którzy od pracy wolą papierosa co 10 minut albo alkohol i nieraz zostali nie dopuszczeni do pracy z tego powodu. Pracę tam mogę polecić emerytom, rencistom, gdyż stawki są bardzo niskie. Jakość produktów moim zdaniem jest na zadowalającym poziomie.
hihi2
22.11.2015 15:39
Inne
Zatrudnionych jest kilka osób (usunięte przez administratora)którzy pilnują produkcji- pozostali to pracownicy od czarnej roboty, liczą się tylko zyski a jakość pozostawia wiele do życzenia
Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Atrium M.T. Piechowicz?
Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej
Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej
Rozmowa kwalifikacyjna
Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
były pracownik
04.05.2015 20:54
Inne
Szkoda poświęcać czas na temat produkcji tej firmy bo tyle jest negatywnych uwag
Pracownik aktualny
18.12.2014 16:16
Inne
Widzę, że jak zwykle większość fizycznych pracowników, którzy się nie sprawdzili i paru biurowych, którzy również szukali szukali szukali i niczego dobrego dla firmy nie znaleźli sie tutaj wypowiada... Obserwujcie rynek moi drodzy, Atrium rosnie w siłe w Europie! pozdrawiam wszystkich normalnych!
zainteresowany
06.01.2015 20:43
Inne
Witam, Czytając poprzednie wpisy a pisali to głównie byli pracownicy, musi być w znacznym stopniu zgodny z prawdą, natomiast pojedyncze wpisy poprawne o firmie nie zmieniają ogólny raczej negatywny obraz firmy. Sugerowanie że wpisy negatywne pisały osoby nie normalne lub tp... to nie najlepsza też opinia o samym piszącym, chyba należy do grona osób z kierownictwa którym zależy najczęściej tylko na zyskach kosztem pracowników
Pracownik aktualny
14.01.2015 15:35
Inne
Szkoda czasu na pisanie odpowiedzi proszę Państwa.
były pracownik
07.12.2014 14:38
Inne
W Atrium przepracowałem kilka lat moim zdaniem firma oferuje wysokiej jakości produkty. Podkreślam - bardzo dobra atmosfera w pracy. Zarobki nie najgorsze typowa "średnia" czyli żadna rewelacja!
były pracownik V
24.08.2014 22:30
Inne
Niestety nie zgodzę się z opiniami moich poprzedników firma produkuje wysokiej jakości produkty w porównaniu do konkurencji nawet tej zagranicznej - miałem okazje kilkakrotnie porównanie. Bardzo dobra atmosfera w pracy. Zarobki zbliżone do średniej na śląsku, ale żadna rewelacja Moja ocena to dobry z plusem!
użytkownik
09.06.2014 07:35
Inne
Potwierdzam co napisali poprzednicy. Jeżeli nie chcesz mieć problemu to raczej zrezygnuj z zakupów w tej firmie.
były pracownik
24.05.2014 21:58
Inne
bardzo mili i uprzejmi pracownicy w biurze produkty wysokiej jakości w porównaniu z konkurencją
pracownik
20.03.2014 08:28
Inne
dokładnie tak jak napisali ludzie powyżej, pracownicy ok, ale szefostwo beznadzieja (usunięte przez administratora)
pracownik
10.03.2014 23:15
Inne
Zgadzam się z poprzednikami, pracownicy sympatyczni i pomocni, (usunięte przez administratora)
pracownik
28.02.2014 22:05
Inne
Potwierdzam jak najbardziej poprzednie opinie. Szkoda zachodu i czasu.
pracownik
28.02.2014 09:37
Inne
zgadzam się poprzednimi opiniami. Współpracownicy sympatyczni i pomocni. (usunięte przez administratora)Jeśli chodzi o sama prace to wszystko na już, na teraz, na wczoraj.... a potem okazuje się mało ważne.(usunięte przez administratora)
były pracownik
27.02.2014 21:08
Inne
w pracy mili współpracownicy(usunięte przez administratora) Zarobki bardzo słabe a wymagania bardzo duże. Wyroby niskiej jakości, reklamacje bardzo trudne do zrealizowania i czasochłonne
były pracownik
14.02.2014 20:11
Inne
Bardzo miła atmosfera w pracy uprzejmi ludzie szef niestety mniej
Zostaw merytoryczną opinię o Atrium sp.j. M.T. Piechowicz
Opinia
Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.