Stokrotka

Sokołów Podlaski

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 121 ocen.

Opinie o Stokrotka

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Stokrotka

Paulina

@Aneta, co jest powodem Twojego negatywnego nastawienia do firmy Stokrotka? Dlaczego nie polecasz pracy w powyższej firmie? Czy możesz napisać więcej o swoich doświadczeniach? Jak przedstawiają się ogólne warunki pracy w firmie?

Aneta
@Paulina 19.05.2017 14:16
@Aneta, co jest powodem Twojego negatywnego nastawienia do firmy Stokrotka? Dlaczego nie polecasz pracy w powyższej firmie? Czy...

Fitma beznadziejna. Małe pendje duze wymagania. Glupie pytanie co mi sie nie podoba-) nie podoba sie czarna mamba ktora handluje jajkami na markecie. Jest przemondrzala i uniosla wchodzi na stoisko miesne z tymi ochydnymi wlodami bez czepka ochyda.

Aneta

Neznadziejna firma i ludzie. A w szczegolnosc handlara jajek na markecie czarny murzynie pozdrawiam diable i plotkaro. Forum sokołowskie czarny baran ze stokrotki.

kara

moze nie kazda osoba jest w stanie spamietac co trzeba zamowic czego brakuje itp, ale w sumie to nie jest tłumaczenie...

milena

w tyn sklepie nigdy nie ma wystarczającej ilości towaru który jest w gazetce. ja nie wiem czy Kierownictwo nie zamawia czy zapomina..

WSK

tak tak, nie wymagają doświadczenia przyjmują jak popadnie bo nikt nie chce tam pracować, a później są tego efekty, regionalny też ani dzień dobry ani pocałuj go w d*pe zero szacunku.

WSK

premia jakaś tam jest raz na dwa miesiące, ale szału nie ma około 100 zł, oczywiście najniższa krajowa, co do rodziny to prawda, co do pracy jest ciężko choć można to wytrzymać, ostatnio była zmiana w załodze, natomiast ci którzy pracują od początku zdążyli się przyzwyczaić.

julka

powiedzcie coś więcej o premii i pracy, o co chodzi z tymi siostrami, tam na prawdę pracuje rodzina? i to zwalnianie przez smsa, boże a ja chciałm tam pracować

milena

chciałam kupić z gazetki płyn lenora ale oczywiście przyszłam do sklepu i nie było na półce jak zwykle, jak tylko coć w promocji to nie majom, ludziska ogarnijta się

anonim

(usunięte przez administratora)

monalisa

z tego co wiesz czy z tego co przeczytałaś w ogłoszeniu ?!

monalisa

nie rozumiem, przecież to forum zostało stworzone aby wyrażać opinie o pracodawcy tak jak w tytule :" Opinie o Stokrotka Pracowałeś w firmie Stokrotka i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji." a dokładnie dotyczy to sklepu w Sokołowie Podl. więc dlaczego ludzie tu piszą o takich pierdołach.

podwawelska

gdzie ta premia ?! pewnie siostra wszystko dostała ... !

kondzia

na sklepie pracują dwie siostry, jedna jest sprzedawcą a druga jest kierowniczką, za niedługo kierowniczka zatrudni większą część rodziny, takie brudy, zwalnianie smsem nic nowego...

Ja

A personel się zwalnia smsem np.... taka dobra opinia ...

zaskoczona

widziałam nie dawno ogłoszenie, w którym było napisane, że powierzchnia stokrotki jest do wynajęcia - czyli ja tak myślę że ona im się po prostu nie opłaca i wolą budynek komuś wynająć. nie zdziwiła bym się gdyby tam powstał Topaz, może to i dobrze, Sotokrotka w Sokołowie nie ma dobrej opinii...

monalisa

kpina jakaś, dostajesz najniższą krajową czyli 1300 zł, premia w sokołowie możesz pomarzyć, jest dzielona przez kierownika sklepu ! jako kasjer jesteś wszystkim- kasjerem, magazynierem, sprzątaczką itd. ludzi do pracy jest mało, co miesiąc zabierają po jednym etacie. zastępczynie chciałby tylko rozkazywać a same do roboty się nie garną. towary się terminują i ludzie coraz rzadziej robią tu zakupy, atmosfera jest taka jakby miała wybuchnąć bomba. brak słów żeby to opisać,rzadnych perspektyw rozwoju, przez sześć lat rzadnej podwyżki , nie polecam tej pracy nikomu mówię to z pełną odpowiedzialnością !

zaskoczona
@monalisa 13.01.2016 19:22
kpina jakaś, dostajesz najniższą krajową czyli 1300 zł, premia w sokołowie możesz pomarzyć, jest dzielona przez kierownika skle...

jak to przez tyle lat nie dostałaś żadnej podwyżki, nawet za staż pracy ?! jestem zszokowana. myślałam, że stokrotka jest godnym pracodawcą do polecenia sama nawet chciałam tam pracować ale nie dostałam żadnej odpowiedzi jak zostawiłam CV a gdyby teraz zadzwonili to bym chyba podziękowała. W Topazie są karty żywieniowe, pensja jest ciut większa niż najniższa krajowa i na premie można liczyć. a z tego co piszesz to widać, że jesteście zwykłymi popychadłami skoro kierownictwo was tak traktuje, zero szacunku jak tak można.Fakt faktem ja sama nie chętnie robię tam zakupy, kiedyś dostałam śmierdzące mięso a Pani ekspedientka zachwalała, że jest świeże z bieżącej dostawy. co miałam zrobić - wyrzuciłam żeby się nie zatruć. Chociaż tak naprawde należało się pójść i pokazać co sprzedają !

Halina

byłam pracownikiem tej stokrotki już dwa razy, osoby tam pracujące były bardzo miłe i dobrze mi się tam pracowało. ja osobiście lubię liczyć na kasie ale nie zawsze jest taka możliwość, przeważnie było wykładanie towaru. każdy ma odpowiedzialność za swoja półkę i tajemniczego klienta. Kierownictwo było w porządku, dało się dogadać. pracy bardzo dużo i obowiązków, a pensja to oczywiście najniższa krajowa

klient

Mam pytanko interesuje mnie praca w stokrotce ale chciałam sie dowiedziec na temat kierownictwa czy sa oki. Słyszalam ze zastepczyni kierownika to kawał suki nikogo nie szanuje. I ze lubi jak pracownicy liżą jej [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo jak nie to msci sie na nich.

Anonim

Dodam jeszcze ze kasjerzy i zastępca kierownika bardzo zżyci ale nie ze wszystkimi bo ci którzy jej li [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] mają lżej niz inni. Zastępczyni ma swoich faworytów którzy mogą wszystko a co niektórzy nie mogą nic. Tak to jest jak na stanowiskach są ludzie z ulicy....

kazia

w tej stokrotce nie ma co pracować zbywają ludzi jak tylko sie da.... pracownika nie szanują! nie ma magazyniera, wszystko muszą kobiety robić!! na pierwszą zmianę dają najwyżej dwie osoby... a zapierdol taki jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie ma czasu sie nawet i wysrać! a szczególnie w czwartek jak ludzie wracaja z rynku... nie idzie sie dogadać z główną kierowniczką! same zwolnienia i nie zatrudnienia!! pozdrawiam

Jarek

Nikt nic nie wie? Planuje zmienić pracę, bo obecnie nie podoba mi się w moim obecnym markecie, głównie z powodów kierowniczki. Czy tutaj nie macie podobnych problemów? W ogóle napiszcie mi prosze jak wygląda sprawa z różnicami kasjerskimi. Czy do jakiejs kwoty nie trzeba tego oddawać? Czy zawsze kasa ma się zgadzać?

anonim

(usunięte przez administratora)

Anonim

Nie masz się czego bać tam nie jest tak jak piszą. Piszą tak bo kiedyś pracował tam pewien Pawełek zjeb co właśnie wydawał taką opinię. Więc nie masz czego się bać i śmiało możesz tam iść do pracy.

kasiamil

Ciekawa jestem kiedy zamkną ten syf i tak długo funkcjonuje jak na taki bałagan i takich pracowników i kierowników. Kto mądrzejszy to odszedł ale te bezuki których i tak nigdzie nie przyjmą do pracy nadal pracują i li [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pani Kierownik.

KAMI

Napisałam ze pracownicy stokrotki sie skompromitowali w sądzie :)

jg

kami co napisalas?

KAMI

Komuś nie podobało się to co napisałam???????????????????????? To tylko prawda:)

?

najnizsza krajowa chyba ze lizesz (usunięte przez administratora) kierownikom lub cos wiecej...

?

ile zarabiacie w tym sklepie

nmk

znow zwolnienia sie posypaly

Paweł

Wiec tak powiem wam krótko to co sie dzieje w tym sklepie i działo za moich moich czasów to normalnie nie do pojęcia była zgrana ekipa w tym sklepie było jak było ale jezeli na początku by było inne szefostwo i bardziej patrzyło na to co dzieje sie w miejscu pracy a nie wnikało w życie osobiste to nie Było by tego forum założonego a tak moim zdaniem takie cos co Powstało to jest dobre bo ludzie powiini wiedzieć co się dzieje w danym miejscu pracy to nie pierwsze forum na temat pieprzonej stokrotki i nie tylko w soko dzieje się coś takiego poczytajcie co w siedlcach sie dzieje wiadomo ze nie każdemu się dogodzi ale niech każdy wie co jest grane i dobrze ze to zalozylem jest tysiace ludzi i mysli nie kazdemu musi sie to podobac ale przewaznie nie podoba sie to tym co nie pracowali tam i nie wiedza o co chodzi a gdyby wiedzieli to na pewno by byly inne Opinie

ekmsklep

No w końcu coś się dzieje zwalniają leserów najgorszych to w końcu zacznie stokrotka funkcjonować:) Oby tak dalej zwalniajcie tych leserów w końcu. Widać kierownik zmieniony i same pozytywy.... Lizusy zacznijcie się boć pani KIEROWNIK NIE KOMPETENTNEJ NIE MA !!!!!

Basia

Witam Widzę ze ludzie tego miasta żyją życiem stokrotki są bardzo ciekawscy co tam się dzieje pewnie spowodowane to jest bezrobociem i plotkarstwem:) Może załóżcie gazetę z życia stokrotki wtedy nie będziecie musieli plotkować pod blokami i na forum. Będziecie wtedy na bierząco:) Do dzieła ciekawscy:))

hhhhhhhh

w końcu ktoś tam posprzątał a nie tylko zamiatali pod dywan !!!

t

a co sie zmienilo?

oooooo

oj chyba coś się zmienia w końcu malutkim kroczkiem :):)

test

czy w tej firmie coś się zmieniło?

ss-20

kompletny syf , dno , długo trzeba czekać w kolejkach , aż z łaski swojej ktoś przyjdzie, a gdzie sanepid,,,,,nawet psu nie kupuje tam żarcia,,,a najwni lecą na promocje,,,,,porażka,,,,,zmienić personel na stary i kierownictwo,,,,,panią (usunięte przez administratora)

klient

Jedna kasa czynna z czterech i to ta jedyna przy monopolowym. Trzeba bardzo długo czekać w kolejce, klienci sie niecierpliwią i wychodzą. W porównioaniu z jakimkolwiek sokołowskim marketem - kompletne dno. Jeżeli tak wygląda każda Stokrotka to współczuje. Nie rozumiem w ogóle pomysłu na biznes - zrobić drogo brudno i niemiło i chcieć za to pieniędzy, wspólczuję innym najemcom, że musza ponosić koszty tego syfu jaki obserwuję w stokrotce. Rossman pietrwsza klasa.

Kona
@klient 07.02.2013 14:06
Jedna kasa czynna z czterech i to ta jedyna przy monopolowym. Trzeba bardzo długo czekać w kolejce, klienci sie niecierpliwią i...

Jak płacą tak ludzie pracują. Za najniższą krajową to tylko przyjść do pracy założyć fartuszek, bo można ręce do kieszeni włożyć i udawać że coś się robi.

minhduj

to prawda,ze stokrotka bankrutuje?

szpieg marioli

Powinno się zwolnic (usunięte przez administratora). i bedzie wtedy inny sklep bo tylko ona problemy tam robi i się drze na ludzi. Jakby jej nie było byłby to wtedy kompletnie inny sklep.

Coś o tym wiem

To był niewypał i będzie dopóki ktoś się za to nie weźmie ...jeden wielki bałagan ,niekompetentne kierownictwo które tylko potrafiło szykanować ludzi albo płakać jak co niektóre ...

Coś o tym wiem

Co Ty baranie gadasz nie po to ludzie starają się o pracę żeby się (usunięte przez administratora) jak to nazywasz Fakt jest taki że z takim kierownictwem i nadzorem jakie jest w stokrotce nie da się pracować i trzeba odejść żeby nie zwariować .a jak komuś się da iść na zwolnienie to GRATULUJę i ciągnąć ze stokrotki jak długo się da oni wiedzą jak wykorzystać pracownika i nim pomiatać co byś nie zrobił i tak będzie żle o jakim staraniu tu mowa ludzie sobie na początku żyły wyprówali a oni i tak mówili że zle ale było zapytać kierownictwa to wszystko cicho ciemne .. I takich się trzyma tylko kierownictwo zmienia ekipę żeby stołek utrzymać ...

phi

a kto by chcial tam wrocić zadaj sobie pytanie???????????? :D

biała

CO WAM POWIEM TO WAM POWIEM NAJLEPSZA EKIPA ZE STOKROTKI DAWNO JUŻ NIE PRACUJE MOŻE JAKBY PRZYJĄC ICH SPOWROTEM COŚ BY SIE ZMIENIŁO BO TAK NIE WIDZE RZADNIEJ PRZYSZLOSCI DLA TEGO SKLEPU

Faszysta

ZAMKNĄĆ, SPALIĆ, ZAORAĆ, POSADZIĆ DRZEWA !!! Będzie po problemie...

eeeeee

dobre dobre zawsze kiedy ja widze to pracuje a reszta sie opieprza i prowadzi dyskusie z nasza mis kierwniczek az sie nieche pracowac wtedy tak jest prawda:):):):):)

eeeee

nasza mis kierowniczek ma nowy pomysl żeby pracownicy straty splacaLI .ciekawe czy ona odda kase ze swojej jak i tak dorabia jako sprzataczka na drugim etacie .takie jaja to tylko w stoktotce sokolow sie dzieja .ludzie i tak grosze tam zarabiaja ????????????

aaaaaaaaa

Przecież już szukają kierownika tylko kto tam wytrzyma z kierowniczka którą jest ważniejsza od głównej kierowniczki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

milena
@aaaaaaaaa 04.07.2012 19:32
Przecież już szukają kierownika tylko kto tam wytrzyma z kierowniczka którą jest ważniejsza od głównej kierowniczki!!!!!!!!!!!...

Jeśli ktoś widział ten zakład od środka to wie, że rewelacji nie ma. Prymitywne warunki pracy, socjal do bani. Spożywanie posiłków na niby kantynie to tragedia zakład zatrzymał się wiele lat temu. Prowincjonalne podejście.

uuuuuuu

Nasz słynna kierowniczka (usunięte przez administratora). a główna wogóle chyba niema nic tam do gatki i żeby skorzystać trzeba iść do naszej słynnej kierowniczki po kluczyk bo ona sprząta te toalety i napisała ze za dużo dzieci brudzą przecież wcześniej i ja zamknęła a ostatnio powiesiła kartkę \'awaria\' a więc i my pracownicy innych sklepików latamy jak te wariaty do stokrotki po kluczyk potem otwieramy toaletę robimy co musimy i znowu do stokrotki żeby oddać kluczy i ile to czasu nam się schodzi . Ja tylko nie wiem ze to jeszcze nie doszło do dyrektora .A TA TOALETA JEST PRZECIEŻ DLA KLIENTÓW CAŁEGO SKLEPU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A NIE TEJ PANI WŁASNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! takie jaja dzieją się w tej stokrotce !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ala

hej wy żartujecie czy naprawdę zamknęli wam toalety kto był taki mądry?

aaaaa

co racja to racja ,może jak nowy przyjdzie to wtedy trochę się zmieni sytuacja na tym sklepie i nasza mis kierowniczek :):):) weżnie się do pracy i otworzy toaletę bo gdzie to podobne żeby w tak dużym sklepie była zamknięta że nikt tego nie zgłosił jeszcze do odpowiednich organów niby \"awaria\" tyle czasu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zostaw opinię o Stokrotka - Sokołów Podlaski

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Stokrotka