Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem kotła z montażem to radzę po szukać innej firmy bardziej rzetelnej... Pan właściciel przed zakupem klientowi mało co w (usunięte przez administratora) nie wejdzie żeby tylko sprzedać towar i umawia się z montażem nawet na kolejny dzień po dostawie, i na tym się kończy... Jeśli przychodzi do montażu wieczne zbywanie klienta , obietnice rozpoczęcia od początku tygodnia , następnie tłumaczenie że pracownicy są na urlopach lub zwolnieniach i tak już od 3 miesięcy...
a jakie konkretne szkolenia wymagają od przyszłego pracownika i jak długo muszą one być ważne? a czy innego typu szkolenia rozwijające kompetencję już podczas pracy oferują?
W dosyć starym ogłoszeniu o pracę (stanowisko monter) firma oferowała umowę o pracę i stabilne zatrudnienie. Rozumiem, że umowa o pracę jest już na start? Jaka jest teraz początkowa stawka?
Bardzo żałuję, że kupilam piec w tej firmie. Doprosić się o cokolwiek po zakupie to jest jakaś farsa. Omijać szerokim łukiem
Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem kotła z montażem to radzę po szukać innej firmy bardziej rzetelnej... Pan właściciel przed zakupem klientowi mało co w (usunięte przez administratora) nie wejdzie żeby tylko sprzedać towar i umawia się z montażem nawet na kolejny dzień po dostawie, i na tym się kończy... Jeśli przychodzi do montażu wieczne zbywanie klienta , obietnice rozpoczęcia od początku tygodnia , następnie tłumaczenie że pracownicy są na urlopach lub zwolnieniach i tak już od 3 miesięcy...
Szanowny kliencie, niestety są takie sytuacje których nie jesteśmy w stanie przewidzieć, staramy się aby u każdego klienta zamontować kocioł w jak najszybszym terminie, aczkolwiek mimo szczerych chęci nie wszystko udaje się wykonać na czas, za co bardzo mocno przepraszamy.
Potwierdzam! U mnie była ta sama sytacja! Radzę podpisywać umowę na montaż z terminem. Przekładanie montażu z tygodnia na tydzień. Koniec końców firma wzięła podwykonawce
Aż tak dużo jest zleceń że trudno wyrobić się z terminami? Nie szukacie może osób do pracy i przyuczenia? Trzeba mieć od razu konkretne uprawnienia żeby się dostać?
a jakie konkretne szkolenia wymagają od przyszłego pracownika i jak długo muszą one być ważne? a czy innego typu szkolenia rozwijające kompetencję już podczas pracy oferują?
Czy rozmowa kwalifikacyjna do Kozyra Marcin Welder odbywa się w siedzibie firmy?
Siema. Pytanie krótkie mam ale ważne dla mnie. Często tu nowych osób na monterów poszukują? Dorywczo można się załapać i być na tzw. telefon, jak tylko jakieś montaże będą? Szukam roboty i coś mi nie idzie to nawet przebolałbym na jakiś telefon być. Aaa no i co ważne dla mnie to dniówki płaci, czy jak wtedy rozliczanie? Dzięki, jak coś.
Witam. Jeśli jest Pan zainteresowany pracą zapraszam do kontaktu z biurem, bądź osobiście do siedziby firmy na rozmowę.
Czyli szukacie monterów? Trzeba mieć dodatkowe uprawnienia i spore doświadczenie czy można szybko wszystkiego nauczyć się już podczas zatrudnienia?
Jakiś czas temu wiedziałem w sieci że szukali montera kotłów C.O.Trzeba mieć doświadczenie żeby dostać się tu do takiej pracy czy przeszkolą i wszystkiego nauczą? W jakich godzinach się pracuje? Dłużej niż 8 godzin? Może ktoś podpowie?
Dzień dobry Oferta pracy na stanowisko montera polega na montowaniu izolacji. Jak najbardziej możemy przeszkolić pracownika. Praca od pn-pt w godzinach 7-15
O, mojemu mężowi takie godziny by odpowiadały, dzieci z przedszkola od razu mógłby odbierać, czy można jeszcze CV wysyłać? A szkolenie płatne, czy nie?
Czy Kozyra Marcin Welder organizuje staże dla studentów?
W moim przypadku kontakt z firmą był pozytywny. Piec Welder na ecogroszek użytkuje moja Mama od 2017 r., czyli 5 lat dotychczas bez żadnej awarii. W tym roku, po raz pierwszy zaistniał problem. Możliwe, że awaria ta była spowodowana gorszą jakością ecogroszku gdyż wiadomo jak teraz jest, a może zwyczajnie część ta zużyła się. Pani odbierająca zgłoszenie starała się ustalić przyczynę awarii przez telefon. Początkowo nie byłam przekonana, że na odległość zrobi to dobrze. Jednak teraz widzę, że zyskaliśmy na czasie, gdyż trzeba było pilnie sprowadzić część. Serwis przyjechał szybko. Pan pracował bez przerwy i sprawnie usunął problem. Podejście miał takie, że awarię trzeba usunąć i pracował do skutku, pomimo pewnych przeszkód. Zazwyczaj gdy pojawia się przeszkoda to jest obawa, że mechanik powie: nie da się, albo trzeba czekać aż ktoś przyjedzie, coś dowiezie. Tu szuka się rozwiązań i konsultuje telefonicznie na bieżąco. Ważne jest też, że cena naprawy nie była zbyt wysoka, zwłaszcza że był to dojazd na miejsce i sprowadzona nowa część.
Mam piec 14 lat na miał i jakoś przez tyle czasu nie było problemu oczywiście przez moje niedoświadczenie musiałem wymienić pare dżwiczek z górnej półki pieca przez wilgoć , co nie było żadnym problem z załatwieniem szybko sprawy u Marcina w firmie
Piec może nie najgorszy ale za to obsługa serwisowa to porażka. Po uszkodzeniu sterownika został zabrany do naprawy w zamian podłączony przez serwisanta zastępczy sterownik nie pobiera eko groszku od 2 miesięcy nie mogę się doprosić właściwego podłączenia. Nie polecam!!!!!!
Ogólnie nie polecam. Mam bardzo złe doświadczenia, jeżeli ktoś zastanawia się nad wyborem tej firmy to stanowczo NIE POLECAM! A jeżeli już zdecydujecie się na zakup koniecznie sprawdzajcie czy zamawiając piec 25kW otrzymujecie Palnik 25 kW! Ja z piecem o mocy 25 kW (na którym nie było tabliczek znamionowych) otrzymałem palnik 20 kW po reklamacji otrzymałem informację od Właściciela że oni taki palnik montują w każdym kotle a moc i tak zbijają sterownikiem na 18 kW! Kpina! Czyli kupując piec 20, 25 czy 30 kW na umowie faktycznie otrzymujecie piec 18kW bo takiej mocy jest palnik! Jako argument że wszystko ok, Właściciel powiedział mi że nawet do badań w instytucie energetycznym dostarcza piece z palnikami 18kW bo lepiej badania wychodzą i wyższą klasę otrzymują! (usunięte przez administratora) w biały dzień! Zażądałem zwrotu pieniędzy i zabrania pieca - otrzymałem odmowę więc sprawa oparła się u Producenta palników, rzecznika praw konsumenta oraz instytut Energetyczny w Łodzi! Firma po prostu próbuje (usunięte przez administratora) Klientów! Po wielu bataliach palnik został mi wymieniony. Jednak teraz z perspektywy czasu po dalszych przebojach z tą firmą bardzo żałuję że na to się zgodziłem... Nie dajcie się oszukać! Ci którzy już zakupili kotły niech sprawdzą jakiej mocy palniki otrzymali! A nowi niech robią to przed podpisaniem protokołu i zapłatą albo niech wymagają takiego zapisu w umowie! Jeżeli są tutaj jeszcze jacyś klienci którzy zostali (usunięte przez administratora) lub firma Welder chciała ich oszukać dajcie znać, planuję nie zostawić tak tej sprawy!
Drogi kliencie sytuacja w ogóle nie wyglądała w ten sposób w jaki Pan ją opisał. Instytut Energetyki pieczołowicie sprawdza i testuje kotły i nie wydałby badania gdyby nie zostałby im dostarczony kompletny kocioł z właściwym palnikiem, wypisując takie brednie oskarża Pan Instytut o fałszerstwo co jest karalne. Jako producent zalecamy zbijanie mocy dla ulepszenia pracy palnika i przedłużenia jego żywotności, jednak jeśli klient upiera się przy wykorzystaniu maksymalnej mocy i nie interesuje go zoptymalizowanie i zmniejszenie zużycia paliwa ma do tego prawo i nie zmuszamy klienta do korzystania z naszego 25 letniego doświadczenia i pozostawiamy wolny wybór. Pan postanowił kierować się swoimi przekonaniami i jak najbardziej to jest w porządku. Myślę, że negatywna opinia wynika tu raczej z odmowy dalszej współpracy dotyczącej podłączenia i uruchomienia co nie leży w naszym obowiązku, a jedynie w dobrej woli, a z racji tego, że wykazał się Pan chamstwem wyzywając właściciela od cytuję (usunięte przez administratora) taka współpraca nie została podjęta. Proszę przed następnym wystawieniem opinii w sieci zastanowić się nad własnym zachowaniem. Pozdrawiamy
Bardzo niesłowny! Sekretarka wprowadza w błąd i jeszcze do tego się uśmiecha, Za własne pieniądze zrobiona zostałam w bambo,żeby nie nazwać tego inaczej.Omijać szerokim łukiem !
Pani , może sekretarka kłamie jak z nut! Nie wnikam! Firma - masakra! jawni krętacze!Jak coś się uszkodzi w zakupionym u nich kotle , nie doprosisz się pomocy! Kpina!
To, że nie doprosisz się pomocy to raczej brak życzliwości u kogoś a nie predyspozycje do kłamstwa. ;p No chyba, że coś wcześniej jeszcze nakłamała, co takiego? :( I w sumie co z tym nieszczęsnym kotłem, co się uszkodziło?
Drogi kliencie w momencie kiedy zauważył Pan nieprawidłową pracę części eksploatacyjnej należało dostarczyć ją do nas i na zasadach obowiązującej gwarancji zostałaby ona przez nas odesłana do producenta. Nie zaakceptował Pan tego i domaga się rozwiązania, które z racji Pana zachowania nie może zostać wdrożone. Gdyby sprawa dotyczyłaby samego kotła, który jest naszym produktem jak najbardziej prowadzimy serwis w miejscu wskazanym przez użytkownika. Zapraszamy do siedziby firmy w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.
Szczerze nie polecam. Czekam na piec juz bardzo, z czasu oczekiwania 6 tyg zaraz będzie 5 miesięcy. Bardzo nieslowni ludzie, którzy w kółko kręcą i zmieniają zdanie I terminy. Nikt przy zakupie nie informował o wydłużonym czasie. Obsługa kiepska, nikt z własnej woli nie fatyguje się z informacją. Po dzwonieniu wymyślane są kolejne bajeczki. Szybko jedynie potrafili wziąć gotówkę, reszta to kpina i śmianie się w twarz klientom.
Informowaliśmy o trudnościach jakie są na rynku z pozyskaniem części. Nie jest to sytuacja związana z naszym zaniedbaniem, a z sytuacją jaka ma miejsce wszędzie gdzie potrzebne są komponenty takie z jakich korzystamy jako producent. Po ostatnim naszym kontakcie dostała Pani informację o możliwości zmiany producenta palnika jednak nie dostaliśmy żadnego feedbacku. Wcześniej też umożliwialiśmy zwrot, z którego Pani nie skorzystała ponieważ zbadała Pani sytuację na rynku i dowiedziała się, że nigdzie nie będzie Pani w stanie nabyć takiego produktu w krótszym terminie. Sytuacja nie trwa 5 miesięcy wbrew temu co Pani tu wypisuje. Jeśli już Pani znalazła miejsce w sieci jako jednostka opiniodawcza to proszę robić to rzetelnie.
Ten problem z częściami to chodzi o to, że już ich nie produkują lub mało produkują, czy chodzi o dostawę z dalekich krajów i w tym transporcie jest przestój?
Piece może i dobre ale to tez trzeba trafić na lepszy czas,problemy z podajnikami,sterownikami piece często zniszczone,obsługa i właściciel pozostawia wiele do życzenia.Nie słowni jeśli chodzi o terminy ciężko się dodzwonić i uzyskać pomoc ,sekretarki chyba pracują tam tylko dla uciechy właściciela.Pojecia zero.Podejscie do klienta poniżej krytyki do pracowników tez,krąży opinia ze to (usunięte przez administratora)”.Kazdy kto widział właściciela sam wie ze z takimi ludźmi ciężko się obcuje.Specyficzny człowiek który nie pozostawia miłego wrażenia.
Ciężko się obcuje z człowiekiem ze względu na jego wygląd? Taka opinia źle świadczy o wystawiającym, a nie o opisywanym.
głupoty piszesz, ta blondyna z działu sprzedaży pomogła mi w lutym w sobotę! opowiedziała przez telefon jak rozmontować podajnik, że powinienem przywieźć do niej przekładnie bo objawy wskazują na jej uszkodzenie. miała rację, przekładnia wysiadła przekładnia po 8 latach użytkowania, dostałem drugą od ręki na miejscu. wróciłem i uruchomiłem piec. wszystko się zgadzało. dziewczyna wiedziała więcej jak hydraulik z usług którego korzystam.
Ile tych kotłów kupiłeś ze masz tyle problemow? Twój piec ma kilka podajników i kilka sterowników? Coś kręcisz. A pani która tam siedzi ostatnio udzieliła mi bardzo cennych porad i jestem zadowolony. A sidzi tam ku uciesze właściciela? Mozliwe bo to chyba jego żona
Piec ogólnie ok.... natomiast serwis a dokładnie pracownik który jest serwisantem to jakaś kpina... Facet pobiera 100zl za przyjazd awarii na co też trzeba czekać dosyć długo....a nie wystawia żadnego pokwitowania ni nic... jak widać sam zadecydował o swojej dniówce. Nie pozdrawiam
100 z dojazdem to w Twojej opinii dużo?? żałosna jesteś kobieto. idź do lekarza - nie dość, że sama dojedziesz to położysz wiele więcej. lekarz czy zdun, taka sama wąska specjalizacja. jak Ci nie pasuje, zadzwoń gdzie indziej następnym razem to się zdziwisz jakie są ceny...
Nie napisane że drogo tylko że nie dostaje się pokwitowania! Widzę dla Pana czytanie ze zrozumieniem to już trudność. ! Pan niech się uda do lekarza.... choć widać za późno
Do lekarze to sama sie udaj. Bez sensu pisać takie głupoty w internetach. Przyjechał, naprawił? To o co szum?
Piece to dziady nie polecam estetyka poziom zero. Obsługa fatalna.
Mój piec kupiłam ponieważ wszyscy w okolicy mieli tej firmy i polecali. Ja się nie zawiodłam jak do tej pory a to już trzy lata użytkowania. Dziady piece? Może jakąś tanią podróbkę pan kupił?
Piec to porażka jak dla mnie na pellet paliwo żerne !!!!!!!!!!!!!!!! co do estetyki prosto od kowala. Jedno dobre cena
U mnie był fachowiec z tej firmy i dobierał moc kotła a to podobno bardzo ważne. Ja jestem zadowolona a co do wyglądu to kwestia gustu- mi się podoba
złośliwa opinia. ja ładniejszych i solidniejszych na rynku nie widzę. opinia a'la były pracownik co mu sie robić nie chciało...
Polecam z czystym sumieniem tę firmę. Bardzo miła obsługa. Szybka i profesjonalna obsługa.
A czy studentów tu zatrudniaja?
Gość bardzo nie poważny ,nie polecam tej firmy piec zamówiony pół roku wcześniej i tak przyszedł z opóźnieniem a na dodatek nie kompletny . Nie można doprosić się reszty osprzętu i uruchomienia pieca. Dzwoniąc do nich wszystko odwołają ,zero dbania o klienta
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kozyra Marcin Welder?
Zobacz opinie na temat firmy Kozyra Marcin Welder tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Kozyra Marcin Welder?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!