4kProjekt Sp. z o.o.

Poznań

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 240 ocen.

Opinie o 4kProjekt Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie 4kProjekt Sp. z o.o.

Iza

Rozumiem, że dobrze się wam tu pracuje i w związku z tym nie ma chętnych do pisania? Czy możecie napisać kilka słów dla nowych chętnych?

adam

@RAGNAR a wiesz może czy tutaj istnieje szansa na jakiś płatny staż? Albo kiedy będzie jakaś rekrutacja? Nie mam za dużego doświadczenia zawodowego, ale chcę to szybko zmienić i chciałbym spróbować w 4kProjekt

RAGNAR

Cześć pracuję w firmie 4kprojekt od listopada ubiegłego roku , uwierz mi że nawet jeżeli nie wywiązujesz do końca z targetu to na te 1500/1600 zł można liczyć oczywiście mowa o pieniądzach na rękę :) atmosfera świetna , ludzie jeszcze lepsi generalnie pozytyw jak dla mnie 5 na 5 a najlepszą kwestia że pracuję się zawsze od poniedziałku do piątku od 8 do 16 :)

olaf

czytam opinie nawet nie złe.ale na str 4K projekt to jakieś ostrzegawcze opinie na temat firmy.napiszcie czy to prawda

prompter

4k projekt sp. z o.o. jest spółką posiadającą własne wysokospecjalizowane Call Center. Działalność firmy prowadzona jest w trzech strategicznych kierunkach. Pierwszy to Call Center, które pracuje na potrzeby realizacji projektów prowadzonych przez 4k projekt, druga to agencja interaktywna i marketingowa, natomiast trzecia to projektowanie programów oraz systemów komputerowych.

tre

a na czym polega ten mobbing ? czy ktoś doswiadczony ta praca wypowie sie cos wiecej na ten temat? czy istnieje możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań ? Z jaką odpowiedzialnością wiąże się objęcie tego stanowiska? Czy praca na tym stanowisku wiązać się będzie z dużą samodzielnością w działaniu?

kris
@tre 13.12.2014 00:06
a na czym polega ten mobbing ? czy ktoś doswiadczony ta praca wypowie sie cos wiecej na ten temat? czy istnieje możliwość wdraż...

to zależy czy jako dużą samodzielność traktujesz dzwonienie po ludziach i zajmowanie ich tym co masz dla nich z góry przygotowane przez firmę, jeśli tak to - tak, samodzielność jest dość duża bo w końcu to Ty sam dzwonisz i mówisz do tej słuchawki... A tak serio to z góry wszystko masz raczej przygotowane

ktoś nic

Kasa dla mnie jest najważniejsza - szkoda, że nikt nie pochwali się ile zarabia za godzine pracy powiem wam szczerze, że nie do końca sobie radzę w życiu i nie wiem gdzie mógłbym pracować teraz padło na call center chociaż nie wiem do końca jak sobie tam proadzę. troszę się obawiam tego co tam sie dzieje - mam prawo?

marta

mogę odpowiedzieć na maila a nie na tym forum na temat warunków. (usunięte przez administratora)

ewa
@marta 17.07.2014 20:10
mogę odpowiedzieć na maila a nie na tym forum na temat warunków. (usunięte przez administratora)

hej. Czy jest możliwośc aby ktokolwiek udzielił mi więcej informacji o firmie Tencon Sp. z o.o. w Poznaniu- na [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> Będę bardzo wdzieczna.

bylyPracownikTMsystem

A czym sie dokladnie zajmuje call center? jaka sprzedaza? (powierzchnie reklamowe, wizytowki, czasopisma, ubezpieczenia...)? a komfort pracy? w jakich grupach sie pracuje, to jest jakies ogromne call center jak holicon czy kameralne na kilka-kilkanascie osob? bylam na palacza w tenconie :/ kto wie ten wie, skad moje watpliwosci...

mlody4kprojekt
@bylyPracownikTMsystem 02.06.2014 14:28
A czym sie dokladnie zajmuje call center? jaka sprzedaza? (powierzchnie reklamowe, wizytowki, czasopisma, ubezpieczenia...)? a...

Sprzedaje sie wizytowki reklamowe firmom, komfort pracy baardzo fajny :) klimatyzacja, baardzo mila atmosfera, jak sie zrobi oczko np 21 umow w grupie to sie idzie do domu nawet o 13 ;) a czy duze, ja uwazam ze jest duze :) ale szczerze polecam ;)

nowyw4kprojekt

Pracuje tam od dwóch tygodni, fakt na początku było ciężko, trzeba wypracować swoją gatke, mieć gadanego, po podpisaniu 2umów z klientem na szkoleniu trafia się na sprzedażówke. 99%ludzi pracuje tam w wieku 18-30 lat, więc atmosfera miła każdy ze sobą rozmawia, nie ma czego się obawiać, kierownicy baaardzo w porządku, a dzisiaj byłem już o 11:00 w domu bo zrobiłem tyle ile musiałem zrobić na wyjście i nie musiałem siedzieć do 16 :) nikt Ci nie stoi nad głową i nie słucha jak rozmawiasz co jest baaardzo dużym komfortem bo inaczej pewnie by stresowało (ale to nie oznacza że Cię nie sprawdzaja :) zresztą, jak wszędzie na początku.) Miałem chwile załamania jak przez 3 dni pod rząd nic nie miałem podpisanego, ale najważniejsze jest się nie załamać i jak to się przetrwa to na pewno będzie ok :) co do zarobków, to są ludzie którzy pracują na umowe o prace i zarabiają po 3/5/6 tys, wszystko zależy od Twojego gadanego i ile umów podpiszesz, a na początku te 1500 wyciągnąć to raczej nic trudnego, a na poczatku dostaniesz umowe na 3 msc zlecenie a pozniej mozesz sie starac o umowe o prace :) POLECAM!

Mania

Stasiu pewnie z Palacza sie urwał:)dzwoniec i tyle:)))

Stanisław

Na ogół firmy telemarketingowe w ogłoszeniu o pracę podaję nazwę produktów lub usług które nalezy rozprowadzać.Jest to istotne z uwagi na zainteresowania i doświadczenie telemarketerów.Dlatego taki ogłoszenie o pracy w charakterze telemarketera z 2 letnim stażem pracy nie spełnia moich oczekiwań.

dunia
@Stanisław 04.04.2014 13:31
Na ogół firmy telemarketingowe w ogłoszeniu o pracę podaję nazwę produktów lub usług które nalezy rozprowadzać.Jest to istotne...

Stasiu 2 lata na słuchawce i nie spełnia oczekiwań?:))ale jesteś gość.Wszyscy ci zazdrościmy.

żuko

w sensie, że to jakoś strasznie dużo? ciekawsze są dla mnie jednak informacje takiego typu jakiego przedstawił tu @Raf

Pajacyk

też bym podziękował komuś, kto się nie nie sprawdza, po co płacić za kiepską pracę. ciekawe jest to, że ich stronka na FB ma 18 lajków ;p

Raf

Na innym forum przeczytałem, że 4kProjekt jest w miare ok, ale często dziękują po szkoleniu, jak ktoś się nie sprawdza.

Mika

Dobrze policzylas, mam, ale wiem ze są tacy co zarabiają jeszcze wiecej! Na rozmowie, nic, być sobą i chcieć pracować. Szkolenia są bardzo pomocne, ale trzeba się zaangażować, to nie jest trudna praca!

Mika

Pracuje tu od końca roku, mogę powiedzieć ze podstawa (z dniowek,) to 1/3 mojej wyplaty! Ocencie sami, ale jak dla mnie ekstra!

nowy

nie pracuje sie wg stawki za godzinę, a za dzień, w szkoleniowce pracujesz wg ilości, jak zrobisz, idziesz wcześniej do domu, później masz cele dzienne jak jesteś po szkoleniiu, najważniejsze, że realne do zrobienia i można wychodzić wczesniej lub mieć wolne piątki!!

nowy

cały okres szkolenia jest pełnopłatny, warunki identyczne jak dla doświadczonych sprzedawców, prowizje motywujace, przeszedłem to osobiście i jestem zadowolony

nowy

Studenci mile widziani, teraz nawet wakacyjnie można bez problemu... pracuje już 2 tydzień ijestem bardzo pozytywnie zaskoczony!!

nowy

Umowa od pierwszego dnia, od początku płacą tak jak każdemu pracownikowi, za każdą sprzedaż też, nie mam tyko jakis dodatkowych konkursów, ale tez nie sprzedaje tyle co doświadczeni, na razie mi sie podoba bo wszystko tak jak na rozmwie było ustalone!

Nowy

Hi, pierwszy dzien minął, atmosfera fajna, zamieszanie duże bo duzo nowych ludzi... ci doświadczeni nieźle zarabiają, ja tez chce, zobaczymy jak będzie

nowy

Byłem na rekrutacji,fajnie, szkolenie pełnopłatne, czas szkolenia zależy od wyników pracy, jak rozmawialem z ludzmi ktorzy pracują to są zadowoleni, pracuja po kilkanascie miesiecy, WIEC SIĘ DA!! jutro pierwszy dzień

ktos

Nie idźcie tam pracować !!

ktos

A ile mają tych portali ? Słyszałam, że nie jeden... Zastanawiam się czy iść na rozmowę kwal

Kaśko

mnie ciekawi kwestia związana z tym co sprzedaje konsultant ??

aj

Odradzam pracę w 4Kprojekt. Nierzetelni w stosunku do własnych pracowników. Informację, które uzyskasz na rozmowie nie mają absolutnie pokrycia z rzeczywistą stawką za pracę. Szkolenie nie jest płacone normalnie jak obiecuje Pani na rozmowie, tylko znacznie mniej. Szkolenie nie jest szkoleniem a normalną pracą. Zwlekają z podpisaniem umowy, wymagają obowiązkowo dziwnych danych w kwestionariuszu osobowym. PÓŁPRAWDA na każdym kroku w stosunku do własnego pracownika - taka jest polityka tej firmy.

anonimowa

a jakie zarobki?

gosc

faktycznie w porównaniu do call center typu netia polsat jest fajnie

Michał

pracuje tam, jak na call center ze sprzedażą to warunki naprawdę niezłe w porównaniu do innych!nie ma wielkiej presji i naprawde mozna fajnie pracowac, czesto zdarza sie wychodzic wczesniej niż godziny, jezeli chcecie isc do jakiejś netii to lepiej spróbujcie najepiew tam

Marta

Pracowałam tam we wakacje rok temu, fajna miła atmosfera, zarobki myślę ok jak na dorywczą pracę wakacyjną - można również zostać na stałe. Co do nieobecności, zdarzyło mi się nie być klilka dni z powodu choroby ale nie było to jakimś wielkim problemem. W tym roku również zamierzam we wakacje tam startować :)

Lan

Kasa wypłacana w terminie, jednak jeśli cokolwiek nie spodoba się "koordynatorowi" który uważa się za eksperta odnośnie sprzedaży i zarządzania ludźmi, wyrazisz swoje zdanie, zachorujesz - to z dnia na dzień możesz stracić pracę. Przy odrobinie szczęścia zostaniesz poinformowany osobiście, jak go nie będziesz posiadał to telefonicznie. Spora presja, i obowiązek zwracania się per Pan do koordynatora sprawiają, że atmosfera jest ogólnie mało przyjazna. Praca dobra dla ludzi, którzy nie potrzebują stabilizacji i jakiegokolwiek zabezpieczenia.

Zostaw opinię o 4kProjekt Sp. z o.o. - Poznań

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie 4kProjekt Sp. z o.o.