Dyskont odzieżowy Bernard Duracz

Jasło

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 4 ocen.

Dyskont odzieżowy Bernard Duracz
3 4 6 1

Opinie o Dyskont odzieżowy Bernard Duracz

Weronika

Jak obecnie przedstawia się wiec kwestia obsługi klienta w Dyskont odzieżowy Bernard Duracz? Czy firma prowadzi dodatkowe szkolenia ze sprzedaży swoim pracownikom? Stanowi to dodatkową możliwość rozwoju, a dodatkowo poprawia relację z klientami.

Administrator

Proszę o wypowiadanie się w taki sposób na forum, który będzie w stanie pomóc osobom zainteresowanym pracą w Dyskont odzieżowy Bernard Duracz.

będę

wiadomo, że klient jest najważniejszy. Gdyby nie klienci to firmy by nie istniały bo nie mialyby popytu, to jasne. Nie ma popytu, nie ma podaży. Poza tym nie bez powodu mawia sie "nasz klient nasz pan" - to powiedzenie/przysłowie nie wzieło sie znikąd

zuza

nie mila obsluga to fakt...brak zainteresowania klientem w skali 10 daje 1

sylwia bednarek

jestem zawiedziona... pzedewszystkim towar ma wiele do zyczenia,brak kotaktu z wlascicielem telefon zawsze zajety lub nie ma takiego numeru,ekspedjentki niekompetentne wiszace wiecznie na telefonie,na pytanie dotyczace wlasciciela nie sa wstanie udzielic info.doradzam kontrol BHP.

Zostaw opinię o Dyskont odzieżowy Bernard Duracz - Jasło

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Dyskont odzieżowy Bernard Duracz