Compin Sp. z o.o.

Łódź

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 64 ocen.

Opinie o Compin Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Compin Sp. z o.o.

Paweł - były pracownik :)

Jakoś w marcu 2018r firma ma być przeniesiona na ul. Jędrzejewską w Łodzi. Już tam coś budują. Ale warunki pracy mają być dużo lepsze. Ale czy to się też przełoży na pensje ..... ? Pozdrowionka dla "starych compenowców " ;)

tornado147
@Paweł - były pracownik :) 23.09.2017 17:04
Jakoś w marcu 2018r firma ma być przeniesiona na ul. Jędrzejewską w Łodzi. Już tam coś budują. Ale warunki pracy mają być dużo...

Może już nie będzie czego przenosić...

Bb

Wszyscy narzekają, bo wszedzie lepiej gdzie nas nie ma. W jakiej firmie mają tyle przerw, albo wychodzisz sobie na papierosa kiedy chcę, malo ktora osoba pracuję rzetelnie a nie opierdziela się, ta firma moze i ma problemy ale ktora nie ma, nigdzie nie jest idealnie albo mobing, czas pracy albo kiepskie pieniążki, jak się komuś nie podoba zawsze może iść gdzie indziej !!!

anonymous
@Bb 16.10.2017 09:58
Wszyscy narzekają, bo wszedzie lepiej gdzie nas nie ma. W jakiej firmie mają tyle przerw, albo wychodzisz sobie na papierosa ki...

Na dzień dzisiejszy proponują uwaga usiądźcie.... 12zł62gr na godzinę brutto bezpośrednio przez firmę na stanowisko tapicera ;) W biedronce jest już lepiej, a w tej firmie co piątek może ktoś odpaść. Żenada !!! Muszą zacząć dawać ogłoszenia cyrlicą . Nie polecam szkoda czasu, lepsze oferty w pośredniaku są ;)

Katarzyna
@anonymous 08.11.2017 21:02
Na dzień dzisiejszy proponują uwaga usiądźcie.... 12zł62gr na godzinę brutto bezpośrednio przez firmę na stanowisko tapicera ;)...

Nooo to świetna oferta ...tylko brać i już wiadomo dlaczego ogłoszenie o pracę pojawia się tak często

Alicja

@Abra 92 obecnie firma Compin Sp. z o.o. poszukuje Magazyniera. W ofercie napisali, że wymagają wykształcenia minimum średnie, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, uprawnienia na wózki widłowe z napędem silnikowym, umiejętność zarządzania priorytetami, zdolności komunikacyjne i organizacyjne. Czy zamierzasz aplikować?

tornado147

Ostatnio to wielka łapanka jest.Teraz to już biorą z pod sklepu chyba nawet.Oby tylko chodził do roboty i coś tam dłubał.Najlepiej jakbyś robił dwie zmiany na raz,soboty i niedziele też.Urlop to przywilej na który nie każdy zasługuje.Latem gorąco jak w piekle,zimą bywało i 10 stopni na hali.Ogólnie bałagan,brak organizacji i wielka improwizacja.

Alicja

@Mika powiedz jak przebiegła rozmowa? Na jakie stanowisko aplikowałaś? Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie? I ile etapów ma rekrutacja? Jakie stawiają wymagania? Jakie trzeba mieć doświadczenie? To ważne dla osób, które też chcą podjąć pracę w Compin Sp. z o.o.

Mika

Witam, Idę jutro na rozmowę w sprawie pracy w owej firmie, byłam podekscytowana, że nareszcie coś się trafiło dość blisko i na dwie zmiany, ale niestety czytając te komentarze trochę mój zapał stopniał ???? Mam nadzieję, iż nie jest aż tak strasznie... Jakie stawki na produkcji? Praca od pon.-pt. z możliwością dobrania w weekendy? Są w ogóle przerwy śniadaniowe? I czy to na pewno dwie zmiany z czego robi się cały tydzień na np. rano?

zainteresowany

Dzień Dobry, Mógłby ktoś się wypowiedzieć w temacie pracy na magazynie ? Plusy, Minusy ?

Paweł - były pracownik :)

Poszukuje osób do przyuczenia na tapicera . Proszę pisać na rekrutacja@mikomax.pl lub osobiście MIKOMAX Sp. z o.o ul. Dostawcza 4 93-231 Łódź . Rekrutacje prowadzi kier. produkcji Michał Wikalinski

Paweł - były pracownik :)

Witam zainteresowanych obecnych pracowników i "przyszłych ". Dziś dostałem odpowiedz z PIP-u i ...... okazało się , że na moim ostatnim urlopie ( już na wypowiedzeniu ), że firma Compin Polska z Łodzi oszukała mnie na dość dużą kwotę !!! Także liczcie i nie dajcie się oszukać !!! A miałem inne o nich zdanie :( Pozdrowionka dla wszystkich znajomych z Compina. A tak przy okazji. Być może ( jeśli kierownik obecny się zgodzi ) będę chciał zatrudnić tapicera i szwaczki :) Dam Wam znać jak najszybciej Dzięki tornado147 . Tylko nie wiem kto się pod tym nikiem kryje :(

Tosia

witam serdecznie,chciałam zapytać o warunki pracy na stanowisku szwaczki,jakie są zarobki i warunki pracy? Tak szczerze od serca niech ktoś napisze? czy płacą stawkę godzinową czy akord ? Chciałam spróbować sił w tej firmie,ale nie wiem czy to ma sens skoro tyle ludzi narzeka .Pozdrawiam bylych i obecnych pracowników.

Paweł - były pracownik :)
@Tosia 05.04.2017 07:47
witam serdecznie,chciałam zapytać o warunki pracy na stanowisku szwaczki,jakie są zarobki i warunki pracy? Tak szczerze od serc...

Cześć. Katarzyna ma rację. Płacą za godzinę ale ....... Wymagania norm i jakości za te pieniądze to....... czysta żenada. Za te same pieniądz co w Compinie u mnie dziwczyny mają dużo łatwiej. Wybór należy oczywiście do Ciebie. Ja pracowałem w tej firmie od samego początku i już nie robię ponad miesiąc.

tornado147
@Paweł - były pracownik :) 13.04.2017 18:11
Cześć. Katarzyna ma rację. Płacą za godzinę ale ....... Wymagania norm i jakości za te pieniądze to....... czysta żenada. Za...

Paweł , pozdrowienia od garnisażu !!!!

Mała MI

Pracownik Technik Jakości możecie powiedzieć dokładnie czego się spoedziewać i czy jest sens aplikować ?

Alicja

Niedawno pojawiły się nowe ogłoszenia. Compin Sp. z o.o. poszukuje m.in. szwaczki, montera, technika jakości.

Już były pracownik.....

A maiłem nadzieję, że źle o tej firmie nie powiem. Ale jednak się tak nie da. Luty 2017r. Bardzo dużo pracy i jak w każdej firmie jakieś problemy. Ale przy wypłacie dowiedziałem się, że zabrano mi część premii ( oraz innym osobą pracującym przy tym samym projekcie. Pytając swojego kierownika działu dlaczego.... usłyszałem odpowiedź - " Nie wiem ... . Napisałem do kier. produkcji dlaczego zabrał premię choć to nie jest wina tapicerów.... " . No cóż . Oczywiście przez zabranie premii naliczyli mi też mniejszą kwotę za nadgodziny. Wiem, że firma ta boryka się częściowo z brakiem pieniędzy. Być może w ten sposób chcą uszczelnić swój budżet ? A może jest to dla mnie swego rodzaju kara za to, że prawie po 10 latach złożyłem wymówienie w czasie wzmożonego zapotrzebowania pracowników na produkcji ? Na szczęście już tam nie pracuję . Szkoda mi tylko kilku pracowników. Ale takie jest życie....

Domi
@Katarzyna 22.03.2017 17:20
Proszę Cie jakie problemy finansowe firmy ...nie wiem jak teraz ale kiedyś premia była uznaniowa co było świetnym pretekstem by...

Witam Pani Kasiu, a jak pracuje się ludziom w biurze kadrach, księgowości, logistyce? Domi

Katarzyna
@Domi 29.07.2017 22:23
Witam Pani Kasiu, a jak pracuje się ludziom w biurze kadrach, księgowości, logistyce? Domi

Witam niestety produkcja zawsze była na drugim planie.Utrztmywalam kontakt tylko z kilkoma osobami więc niestety nie pomogę.Ale biorąc pod uwagę nie kompetencje kierownika produkcji p.Tomasza i dobre układy wyżej wymienionego z dyrektorem oraz brak umiejętność organizacji pracy łatwo nie jest.

Xccd

Zgadzam sie z Toba Katarzyno kierownicy zatrudnieni po znajomosci

anonim

(usunięte przez administratora)

Xccd
@Xccd 20.12.2016 22:21
Pozdrowienia dla Katarzyny

Firm smieszna nie ma zgrania i w ogóle do bani

Katarzyna
@Xccd 21.12.2016 12:12
Firm smieszna nie ma zgrania i w ogóle do bani

I zagrania nie będzie bo ludzie są samolubni a kierownictwu to na rękę,łatwiej takimi rządzić i zastraszać

wi

ja bym tam nie narzekała, WIADomo jak w u nas w Łodzi ciężko jest o pracę więc na tle innych ta firma daje super oferty

anonim

(usunięte przez administratora)

Katarzyna

Zapomniałeś że są premie....ale zabrane chyba nie ma sensu dalej dyskutować w tym wątku jak słyszę opinię obecnych pracowników bardzo się cieszę że już tam nie pracuje szkoda tylko tej garstki porządnych ludzi która została...

Fizyczny

Pracuję w tej firmie już parę lat, więc mogę, co nieco napisać na jej temat. Co do atmosfery to nie sądzę żeby była taka tragiczna jak piszą inni? Co do pieniędzy to znam firmy, które płacą duuuużo gorzej, w końcu to jest województwo Łódzkie, tu nigdy nie było takich pensji jak np. w Warszawie, Wrocławiu lub Krakowie. Co do organizacji , to faktycznie nie jest najlepiej , ale mam nadzieję że to przejściowe . Jeszcze kilka słów do Pań lub Panów, którzy pracują na szwalni i psioczą na firmę Compin. Powiedzcie mi proszę, na której szwalni pracuję się po 8h? Na której szwalni płacą za nadgodziny? Skoro wam jest tam tak źle to zwolnijcie się, przecież w budynku, w którym znajduję się Compin Polska jest wiele innych szwalni, które szukają pracowników, tylko tam trzeba pracować po 10-12 za 1700 zł. Mogę zrozumieć osoby, które zostały zwolnione bądź osoby, które pracują przez Agencję , nie powinno być takich instytucji jak agencje pracy , ale nie rozumie osoby, które tam pracują i narzekają. Zwolnijcie się i znajdzie w Łodzi lepszą. Pozdrawiam, pracownik produkcyjny.

anonim

(usunięte przez administratora)

Katarzyna

tomek kto nie docenia ten nie docenia ale są ludzie i znam osobiście którzy chcieli pracować i w piątek dowiadywali się że już nie pracują.Nie wiem na jakim jesteś stanowisku w firmie ale czytając Twoją wypowiedz lbo nie pracujesz na produkcji albo bardzo krótko tam pracujesz.Co do chętnych do pracy w Compinie jest ich tak wielu że cały czas poszukują pracowników.Obiektywny zanim będziesz wypowiadał się o kierownikach poznaj historię ich awansu ,a co do wypowiedzi że nikt nikogo tam nie trzyma to prawda ale rynek pracy jet taki a nie inny w związku z tym ludzie wytrzymują wiele,nie zmienia to faktu ŻE PRACOWNIKA POWINNO SIĘ SZANOWAĆ!!! ale czytając komentarze Twoje i tomka ie macie pojęcia co to szanowanie pracowników.Powodzenia

Obiektywny

Myślę że wyglądem mozna pokazać wiele, na przyklad pokazać swój stosunek do ludzi i pracy. Można się stylizowac tak aby Cię szanowali lub woleli się od Ciebie trzymać z daleka. Ale nie o wygląd mi chodzi, tylko jak wyobrażam sobie kogoś z "pokolenia CHWDP" i wartości jakimi się kieruje: pracodawca największy wróg, kierownicy to frajerzy i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] oraz dawać więcej i więcej, bo ja tu jestem gość!! Nie twierdzę że Compin jest ideałem, ale nikt na siłę nas nie trzyma.

Katarzyna

A co wygląd ma wspólnego z pracą?

Obiektywny

Do @HWDP.. ktoś z takim nikim musi byc straszym tlukiem.. i nie dziwie się że chcą cię zwolnić. Pewnie na codzień nosisz dres, masz łysy łeb i braki w uzębieniu.

ela

pracuje jako szwaczka praca tragiczna a pieniadze jeszcze gorsze

nowy

pracuje na montażu w firmie i na prace nie narzekam robie swoje i tyle nikt sie mnie nie czepia pracuje przez agencje job impuls tylko te tygodniowe umowy mnie rozbrajają,ciekawy jestem ile trzeba pracować żeby przejść na firme???

buśka
@nowy 26.02.2016 18:23
pracuje na montażu w firmie i na prace nie narzekam robie swoje i tyle nikt sie mnie nie czepia pracuje przez agencje job impul...

przez agencje trzeba przepracować 1008 godzin

anty compin

ludzie nie podniecajcie się ta smieszna firmą...dajcie sobie spokoj z tygodnia na tydzien jest coraz gorzej......szef produkcij to.........

Abra 92
@anty compin 20.02.2016 08:14
ludzie nie podniecajcie się ta smieszna firmą...dajcie sobie spokoj z tygodnia na tydzien jest coraz gorzej......szef produkci...

A jest moze praca na produkcje lub pakowanie na 1lub 2 zmiany i jak wyglada rekrutacja i jaka jest tam umowa i czy sa wszystkie skladki zdrowotne odprowadzane i jaka kwota za godzine ?

Katarzyna

Zapraszam do przeczytania opinii z 04.2014 z tego co wiem sytuacja nie zmieniła się na lepsze

betty

A może ktoś wypowie się jak wygląda praca szwaczki w tym zakładzie bo firma poszukuje pracowników na takie stanowisko poprzez biuro pracy .Dziękuję za odpowiedzi,pozdrawiam i czekam .

olala
@betty 11.02.2016 13:17
A może ktoś wypowie się jak wygląda praca szwaczki w tym zakładzie bo firma poszukuje pracowników na takie stanowisko poprzez b...

szwaczki sa zatrudniane bezposrednio przez firme a nie przez agencje ja sie wlasnie przyjelam

olala
@betty 11.02.2016 13:17
A może ktoś wypowie się jak wygląda praca szwaczki w tym zakładzie bo firma poszukuje pracowników na takie stanowisko poprzez b...

szwaczki sa zatrudniane bezposrednio przez firme a nie przez agencje ja sie wlasnie przyjelam

stary wyga

jesli mowisz ze fajna kasa i ludzie fajni to chyba nie opisujesz compina.wiekszosc ludzi to dupowłazy,cykory a kasa przecietna.ludzie poszukajcie sobie innej firmy bo tu nie warto.przez takichy dupowłazów i cykorów normalni ludzie maja przefikane.kierownictwo-ludzie bez honoru

HWDP

Ta firma to nieporozumienie w każdy piątek 10min przed zakończeniem pracy możesz się dowiedzieć że Ci podziękuja. Musisz więc biegać i padać na ryj żeby Cię nie zwolnili. Lepiej poszukać czegoś innego , chyba że lubisz adrenalinę w pracy. Zarobki to porażka.

anonim

(usunięte przez administratora)

bab

przyjmujA CZASEM BEZ FRANCUSKIEGO, sa lekcje w firmie takze spoko. Ludzie fajni, kasa dobra ale jest sporo problemow organizacyjnych w firmie

Team Leader

@mechanic i inni. Zapraszam gorąco do rekrutacji. Odpowiadając na Twoje pytanie/ wątpliwość: Tak firma się rozwija, poszukujemy konstruktorów nie po to by zastąpić braki, ale zwiększamy dział. Dział konstrukcyjny w Polsce jest młody i funkcjonuje od roku. Swoim profesjonalizmem i kompleksowym podejściem do zadań przekonaliśmy Francję o słuszności decyzji inwestowania w nas. Jeżeli tylko reprezentujecie coś więcej niż :"... umiem rysować i chcę tyle to a tyle..." to zapraszam.

mechanik

Powiem tak - kolejny raz poszukujecie Technologa/Konstruktora - myślę że przyczyny są dwie - albo firma baardzo prężnie się rozbudowuje i stale powiększa zespół Konstruktorów (?) albo warunki są tak złe, że nikt nie zostaje na stałe.... Czy jest ktoś w stanie potwierdzić?

Neroh

Pracuję w tej firmie I nie nażekam. Oczywiście widać, że część załogi ma bliższe relacje miedzy sobą, ale nie uważam tego za coś niprawidłowego I odmiennego. Ja nie mam problemów w porozumiewaniu się z żadnym z pracowników. Mam koleżeńskie stosunki z ludźmi na produkcji (pozdrawiam w tym momencie Henia i Przema :)oraz z ludźmi w biurze. tak naprawdę wszystko zależy od jednostki I szczerze współczuję tym, którzy nie potrafią znaleźć wspólnego języka z innymi. Na koniec powiem tylko że zgadzam się z niektórymi (ale to naprawdę niektórymi) opiniami, jednakże pamiętajcie proszę że "... tam dobrze, gdzie nas nie ma..."

Cukierek
@Neroh 28.05.2015 12:10
Pracuję w tej firmie I nie nażekam. Oczywiście widać, że część załogi ma bliższe relacje miedzy sobą, ale nie uważam tego za co...

Jakiego Przema?

anonim

(usunięte przez administratora)

Team Leader

Zadzwoń a się dowiesz :) zapraszam do przesłania CV Team Leader CAD Department

zając ruda marchewka

wyposażenie transportu publicznego czyli to czym się ta firma zajmuje wydaje się bardzo ciekawą branżą i dziedziną gospodarki. wydaje mi się że to może być solidne, a może i przyszłościowe. chętnie bym w takim razie spróbowała takiej pracy wiecie może jakich stawek za godzinę można się u nich spodzieewać?

Team Leader
@zając ruda marchewka 13.02.2015 17:15
wyposażenie transportu publicznego czyli to czym się ta firma zajmuje wydaje się bardzo ciekawą branżą i dziedziną gospodarki....

to zależy na jakie stanowisko chcesz aplikować I jakie masz umiejętności

anonim

(usunięte przez administratora)

Team Leader

Zadzwoń a się dowiesz :) na chwilę obecną poszukujemy konstruktora- technologa; zapraszam do przesłania CV @piter za użycie cudzego tekstu i nie podanie źródła możesz beknąć :) Team Leader CAD Department

Katarzyna

Myślę ze z postów powyżej można wywnioskować jak jest atmosfer w firmie,moja opinia była dość szczegółowa

Katarzyna

Jestem byłą pracownicą firmy o której mowa w temacie,przepracowałam tam ponad sześć lat dlatego uważam że mam prawo do oceny gdyż byłam tam jednym z pierwszych pracowników gdy firma zatrudniała około 20 osób obecnie ponad 100.Początki wskazywały że firma ma dużą przyszłość...niestety po około roku po odejściu pierwszego dyrektora wszystko zaczęło iść w złym kierunku.Został przydzielony nowy dyrektor francuz który według mnie nie ma pojęcia co się dzieje za jego plecami,kierownik produkcji z wielkimi aspiracjami i bardzo małą wiedzą jak zarządzać ludźmi jego metody to skłócenie załogi i zastraszanie jak w moim przypadku zabraniem premii (w moim przypadku było to 200zł mc przez okres sześciu mc).Osoby które w firmie chciały sprawiedliwego traktowania już nie pracują lub są na wypowiedzeniu.Firma nie patrzy na umiejętności pracowników tylko na sympatię do poszczególnych osób,pracownicy którzy nie nadawali się na produkcję gdyż nie były wydajne zostały awansowane na stanowisko kierownicze.Zakład nie przynosi zysków co można było usłyszeć na zebraniu z dyrektorem generalnym a mimo to całe kierownictwo jest z siebie zadowolone.Firma nie wie co to równe traktowanie metodą pozostania na bezpiecznej posadce jest siedzenie cicho i godzenie się na wszystkie "genialne" pomysły np: podnoszenie norm z dnia na dzień bez mierzenia czasów i wyciąganie konsekwencji za nie wykonanie 100%.Wprowadzony też został nowy regulamin wewnętrzny na podstawie którego nawet jak jesteś chory to lepiej pracuj bo Twoja pensja będzie dużym zaskoczeniem.Wspomnę jeszcze o bardzo taktownym zwalnianiu pracowników w najlepszym dla nich momencie w moim przypadku było to cztery dni przed wigilią a kolegę który pracował prawie tak długo jak ja mc przed okresem ochronnym przed emeryturą,decyzja należy do osób które chcą się zatrudnić w tej firmie ja osobiście nie polecam.

otto

Jak wyglądają godziny pracy? Zatrudniają przez agencje?

zeglarz

Opinia (usunięte przez administratora) prawdziwa, lecz zbyt uładzona. Techniczna indolencja rządzi. Atmosfera fatalna. Dyrektor-prokurent (usunięte przez administratora) nie panuje nad poczynaniami podległych mu ludzi - może nawet nie zdaje sobie sprawy z kalekiego zarządzania przez polski personel. (prawie nie mówi po polsku) Zbliża się chyba upadek tej firmy.

młody

Czy kierownicy słyszeli? DO BANANÓW!!!!!!!!!

anty-compin

Brawo dla przedmówców,wpisujcie sie ludzie!!!!!!!

smuteczek666

W pełni zgadzam się z opinia Edmunda. Ta firma to porażka przez duże P ! Na czele działuw stoja ludzie bez zadnych kompetencji, któzy nadaja się jedynie do obierania bananów, chociaz i tego nie jestem pewien. A tak w ogole to wszystko ociera się o[usunięte przez moderatora]. Radze omijać te norę szerokim łukiem.

123

Compin Sp. z o.o. To praca w bardzo szkodliwych zdrowotnie warunkach (mówię o laminatach), a zatrudnienie odbywa się przez Agencje Pracy z wynagrodzeniem 1500 PLN netto gdzie pensja na tym stanowisku wynosi 2700 PLN netto. W krajach rozwiniętych jest to 10000-22000 EURO/b

Bhp
@123 30.10.2012 08:59
Compin Sp. z o.o. To praca w bardzo szkodliwych zdrowotnie warunkach (mówię o laminatach), a zatrudnienie odbywa się przez Ag...

To dobrze, że o tym piszesz. Rada dla osób, które planują założenie rodziny : nie idźcie tam -niestety laminaty (opary) działają mutagennie na płód. Poza tym często boli głowa, ludzie przez te substancje są bardziej nerwowi - co by tłumaczyło negatywne opinie o atmosferze wewnątrz.

Edmund

Moja opinia o Compin Łódź. Stan z: 2012 rok Krótko - zarząd tej firmy jest mało kompetentny ale zatrudniony, bo zna język francuski - a firma jest francuska. Francuzom zależało na ludziach na tyle[usunięte przez moderatora]by nie byli w stanie forsować własnych poglądów i decyzji. W efekcie powstał zespół osób zupełnie ubezwłasnowolnionych i zależnych od decyzji Francuzów. Nikt nic nie wie, wieczny bałagan. Absurdalność wielu decyzji wręcz zaskakuje swoją głupotą. Generalnie jest to podmiot który ma podtrzymywać produkcję przy jak najniższym nakładzie kosztów. Firma istnieje dzięki pracownikom najniższego szczebla, który wszak nie uczestniczy w zarządzaniu ale tworzy produkt eksportowy, natomiast celem Firmy jest obniżanie kosztów na tym pionie pracowniczym. Klimat nie jest przyjazny osobom z potencjałem i zaangażowaniem. Brak etyki zawodowej i świadomości osób decyzyjnych o jej istnieniu. Firma bezwzględnie zasługuje na bardzo niską ocenę i negatywną opinię. Tylko trudno jest określić czy winę za to ponoszą Francuzi czy zwerbowani przez nich Polacy. Nie ulega jednak wątpliwości fakt, że firmą bezpośrednio zarządzają rodacy, tylko skąd u nich ten brak inteligencji?

Katarzyna
@sprawiedliwa 25.08.2017 18:39
to po co gnijesz w tym bagnie?!

Już nie gnije od kilku lat ...ale utrzymuje kontakty z ludźmi z firmy i chętnie udzielę odp. jak wyglada praca w Compin. Po co inni mają trafić do tego bagna

Katarzyna
@Katarzyna 28.08.2017 11:47
Już nie gnije od kilku lat ...ale utrzymuje kontakty z ludźmi z firmy i chętnie udzielę odp. jak wyglada praca w Compin. Po co...

Doczytałam że nie do mnie było pytanie...z rozpędu odp ☺

Zostaw opinię o Compin Sp. z o.o. - Łódź

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Compin Sp. z o.o.