cd partner

Poznań

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 32 ocen.

Opinie o cd partner

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie cd partner

Weronika
użytkownik zarejestrowany

A jak wygląda możliwość rozwoju pracownika w firmie?

magazynier

Pracuje od niedawna w magazynie. Warunki socjalne dobre, wynagrodzenie niezłe, płacone terminowo,ze wszystkimi dodatkami typu nadgodziny, ewentualnie za sobotę. A zę trzeba pracować, a nie się op......Mnie to nie odstrasza. POLECAM !

PRACOWNIK

PRACUJE W FIRMIE JAKO KIEROWCA I NIE NARZEKAM PIENIADZE MAM NA CZAS KAZDY WIEDZIAL ZA ILE SIE ZATRUDNIA

ktos kto was nie lubi

Tak nie polecam tego zakładu bo to nie firma 0 szacunku pracowałem tam długo byli tam naprawde swietni ludzie kierowcy tacy jak Piotr i Rzak i na magazynie byla atmosfera potem sie wszystko ........... No ale do rzeczy nie polecam

nyka mariusz

Co tam u ciebie czarny tez nie polecam tej firmy firma to byla jak bylo EB partner a nie teraz klamia jak znut nic dziwnego ze na magazynie sie dogadują z kierowcami i szykują im więcej towaru a kierowca za polowe i sie dzielą

Nick
@nyka mariusz 07.01.2017, 19:35
Co tam u ciebie czarny tez nie polecam tej firmy firma to byla jak bylo EB partner a nie teraz klamia jak znut nic dziwnego ze...

Brak odwagi cywilnej,czy grzechy na sumieniu,że podszywasz się pod kogoś innego ?

nyka mariusz
@Nick 19.01.2017, 12:18
Brak odwagi cywilnej,czy grzechy na sumieniu,że podszywasz się pod kogoś innego ?

Odwagę to ty masz pewnie donosisz i sprzedajesz pracowników Krzysztof każdego maglowal w biurze i obiecywał premie za donos

czarny

Nie polecam ale idzie kraść.....

rzeczywisty pracownik
@czarny 07.01.2017, 19:29
Nie polecam ale idzie kraść.....

To już wiemy, czemu tam nie pracujesz... Nie rób wody z mózgu szukającym UCZCIWEJ pracy. A złodziei wszędzie tępią-więc długo miejsca w CD Partner nie zagrzałeś...

czarny
@rzeczywisty pracownik 19.01.2017, 12:15
To już wiemy, czemu tam nie pracujesz... Nie rób wody z mózgu szukającym UCZCIWEJ pracy. A złodziei wszędzie tępią-więc długo...

Kolego 9 lat pracowałem tam poczatki EB partner i sam sie zwolnilem haaa

TOM

CD Partner dziadowska firma P. Zbyszewski mścity człowiek nosi wyżej [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] niż głowę pseudo dyrektorek protegowany właściciela bo inaczej ktoś taki by nie dostał się na dyrektora, doprowadzi firmę do bankructwa klienci zamawiają coraz mnie towaru przez niego. A jak brak mu argumentów to mówi ciągle to samo

amant
użytkownik zarejestrowany

No dobra, ale czy niedługo pojawią się u nich jakieś oferty pracy? Chętnie bym się zwłąszcza, że dbają o stabilne zatrudnienie, a umowa jest w pełni respektowana. Wiedzą, że trzeba dbać o niezłe warunki finansowe.

mariusz LP

Siemanko ja tam nie narzekałem a pracowałem tam dość długo i na magazynie i jako pomocnik kierowcy zyc nie umierać jak sie miało głowę na karku to i sie zarobilo i to podwójnie hehe pozdrawiam pana Krupnika??? Czy jakos tak aaa Krutnika- nie pamięta wòł jak cielęciem był..... Pan Nyka spoko gość pozdr dla czarnego Jacka i dla wszystkich których poznałem i wtajemniczałem.... Było warto

krzysztof krutnik
@mariusz LP 11.10.2016, 18:45
Siemanko ja tam nie narzekałem a pracowałem tam dość długo i na magazynie i jako pomocnik kierowcy zyc nie umierać jak sie miał...

Nie polecam firmy cd partner

Abcd

Panie Nyka. Jak to Pan napisał uczciwa płaca. Gdzie ona jest? Płaca w wysogotowie jest uzależniona od wyników, które w okresie letnim nie są złe lecz płaca razem z tym w parze nie idzie. Tłumacze jako nowy pracownik mając tyle samo jednostek co starzy zawodnicy, nie dostaniecie pensji proponcojnalnej do starych wyjadaczy. Jednostki często są przypisywane na kakretne osoby by miały więcej jednostek w miesiącu. Chodzi o hurty. Wózki często są zepsute, olej wycieka, czas eksploatacji został przekroczony dwukrotnie a wózki nie widziały serwisu. Za to jak to się ma do nierobów. Dam przykład wspaniały logistyk w wysogotowie któremu nigdy nie chce si [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ruszyć do roboty bo to pan i nie pobrudzi sobie rączek. Było sporo pracy mógł chociaż rozłożyć skrzynki na zewnątrz to nie zrobił tego i jeszcze z tekstem do chłopaków ze maja szybciej robić, i są nierobami. Tak więc tam patrzą na człowieka z góry. Gdyż logistyk jak i główny prezes Pan Nyka są osobami wyksztalconymi a żeby się dowartościować zatrudniają osoby do pracy fizycznej przeważnie po gimnazjum bądź średnim niepełnym i się z nich wysmiewaja ze nie są wykształceni niczego się nie dorobili. I o czym my tu mówimy? Pracodawca tuszuje prawdę jak morze. Kobietę z biura wyrzucili gdyż jak to prezes powiedział ( JEST PANI NIE EKONOMICZNA ) po prawie 20 latach jej pracy w tej firmie. Wstyd i hańba. Między prawdą a Bogiem Panie Nyka i tak czeka nas wszystkich ten sam piach, mimo tego czy ktoś jest czy nie jest bogaty. Nie rzycze tego Panu, niech Pan żyje pełnią życia. Lecz ludzi mógłby Pan traktować z szacunkiem jak i Pana podwładni. Pozdrawiam

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

CD Partner

Tak-zapraszamy ! pozdrawiamy

kecaj

Ja tam pracowałem nie polecam....

kecaj

Komentarze typu ph cd partner to chyba pan Mariusz pisze...

Sarenka

Witam,pracowałam w tej firmie tylko dlatego że byłam desperatką!!! Nigdy nie wiadomo ile się zarabia, czy pani/pan dyrektor ma akurat gest przyznać premię!!!???? a ile "BÓG JEDEN WIE" Pieniądze poniżej godności człowieka!!!! Brak szacunku do pracownika!Zero szkoleń!Zero procedur! ZERO !!! Nie polecam. Firma Krzak.

PH CD Partner

Tak z ciekawości tu wszedłem.. pracuję w tej firmie już parę lat. Pewnie że są sytuacje że do szału doprowadzą człowieka no ale gdzie tak nie jest?? Odpowiedzialny jesteś finansowo za klienta, dlatego uważnie trzeba obserwować komu dajesz towar w termin, zresztą jest zasada że nowi klienci tylko gotówka. Mnie osobiście najbardziej wkurza to że jestem zmuszony pracować na własnej działalności, według prawa powinien być etat ale tego się nie przeskoczy. Co do zarobków rozpiętość potrafi być bardzo duża, ale jak sobie podliczysz rok to cóż.... w tej branży nie zarobisz tyle nigdzie indziej. Podsumowując robota bardzo ciężka i stresująca lecz gdy popsuje mi się lodówka czy TV to idę do sklepu i kupuję a nie martwię się skąd wykombinować kasę

były stachanowiec

Pracowałem tam rok jako h,rok i aż rok...żeby odzyskać utraconą kasę...rotacja na stanowisku ph średnio co dwa,trzy miesiące... Zamiast ypłaty dostajesz tylko 50%, reszta w następnym miesiącu,ajk klienci popłacą faktury,co w dzisiejszych niepewnych czasach jest mega cieżkie... Guru z Poznania mowy ciała uczył się chyba na warsztatach w Pcimiu Dolnym... Dramat!!!Pamietam,że na spotkaniu zasypialiśmy takie frazesy i pełne patosu mowy zagrzewające do boju cedził...Nie Polecam

Tao
użytkownik zarejestrowany

CD Partner to firma zajmująca się sprzedażą piwa i innych napojów. Ma spory magazyn i sporo magazynów rozsianych wokół całego Poznania, co zmienia tą firmę nie do poznania. Zastanawiam się czy rzeczywiście można tam zarobić jakieś konkretne pieniądze czy same najniższe stawki ludziom dają? Przecież popyt na alkohol wcale nie słabnie.

drajwer

Joke-jak nie wiesz ,to nie kwestionuj tego co piszom (bo wiedzom) inni. Zapytaj o Pana (usunięte przez administratora)i jego rotację kirowców w Inie-a potem krytykuj. Cd Partner nie jest święty ,ale na tle innych-wcale nie taki zły. jest tam duzo kierowców i przedstawicieli,którzy maja własnom działalnosc,a pracujom tam po kilka ładnych lat.Gdyby ich oszukiwali-to dawno by ich tam nie był.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

ona

i co Miki pracujesz może w cd partner?

mamma

a ja pracuję tutaj 3 lata i nie mogę narzekać.Kasa fajna i na czas,a ,że działalność? urlopy tez mamy,wiec nie można narzekać.Ja jestem zadowolona/ny :-))))

ona
@mamma 23.03.2014, 08:59
a ja pracuję tutaj 3 lata i nie mogę narzekać.Kasa fajna i na czas,a ,że działalność? urlopy tez mamy,wiec nie można narzekać.J...

a w jakim charakterze pracujesz i gdzie można składać papiery?

urlich89

Ile godzin średnio pracuje kierowca? Czy zarobki rzeczywiście ponad 3 tys? Rozładunek jest całopaletowy czy ręcznie po kilka skrzynek, opakowań?

drajwer

trzeba mieć swojom działalnosc,ale poza tym nieżle.Płacom od wartosci wywiezionego towaru-więc można dociągnąc i do 4 tys/miesiąc.W porównaniu z takim lechpolem ( "umowa "o prace :-)gdzie jeżdziśz po 12-13 godzin codziennie,za 1800zł(a ZAWSZE jeszcze ci coś potroncom za straty-srednio 150-250 zł/miesiąc) -to luksus.Wiem,bo pracowałem-w lechpolu w Inowrocławiu przez 2 lata. Jak tam byłem przewineło się 102 kierowców!!!

starypracownik

Witam-pracowałem tam 15 lat (i gdyby nie okazja w Niemczech robiłbym dalej)(usunięte przez administratora)

mariuszLp
@starypracownik 11.02.2014, 13:51
Witam-pracowałem tam 15 lat (i gdyby nie okazja w Niemczech robiłbym dalej)(usunięte przez administratora)...

To sie znamy pewnie

anonimek

byłem na dniu próby(zapłacili 41 zł na rekę)potem 4 tygodnie umowa-zlecenie,od 2 tygodni mam UMOWE o prace.Na razie nie narzekam.(usunięte przez administratora) No i płaca terminowo-to akurat wszyscy potwierdzaja

xxx

POKI..... niestety masz racje ....ale to wizytowka tej firmy....BRAK POSZANOWANIA DLA PRACOWNIKA....i to nie tylko na magazynie bo w biurze rowniez.... Mam tylko nadzieje , że kiedys się to zemści na tej firmie.... przydałby sie ja opisać w gazecie co sądzicie?

Poki

W dniu dzisiejszym byłem na zbiórce kwalifikacyjnej (9 mężczyzn naraz siedziało i słuchało przemowy ku pokrzepieniu serc) w Poznaniu. Prosta sprawa - podstawa+premia+premia+premia, czyli nigdy nie wiesz ile zarobisz, ale wiele nie zarobisz, bo widełki spore. Praca o charakterze poniekąd akordowym by osiągnąć jakiś podstawowy $$. Brak jasnych odpowiedzi na proste pytania dotyczących relacji pracownik-pracodawca, gość z firmy poprostu unika odpowiedzi powtarzając wciąż te same zdania pełne patosu. 2 zmiany: 6-14 i 14-...(siedzisz jak długo trzeba). Odpowiedzialność finansowa w postaci weksli in blanco. Praca w temperaturze dwornej (otwarta hala magazynowa). Podczas rozmowy można dowiedzieć się, że łamaniem prawa jest podawanie do wiadomości publicznej wysokości wynagrodzenia przez pracownika co jest bzdurą (tyczy się to pracodawcy, natomiast pracodawca może zamieścić taką adnotacje w umowie, która jest z pkt. widzenia prawa mało podstawna).

żal

(usunięte przez administratora)Atmosfera na magazynie TRAGEDIA. Nie polecam

mlody

bylem w grudniu na rozmowie ,potem dzien próby(tylko 40 złna rękę-ale zapłacili),potem miałem 2 tygodnie umowy -zlecenia.Jutro robię badania lekarsjie i od 7 grudnia mam umowe o prace-jak bedzie -zobaczę.Na razie jest nieżle.chociaż sporo roboty-święta.( usunięte przez administratora ) w magazynie-ok

xxx

Z A L O S N A FIRMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxx

Normalny, owszem nadgodziny masz policzone ale za to premie Co obetna!!! hahaha to cwaniaki!!!

xxx

juz odpowiadam, płaca grosze!!!! opowiadaja przerozne rzeczy na rozmowach kwalifikacyjnych a co innego wychodzi w praniu!!!! malo tego zwykle mowia ze zawsze moga cofnac z urlopu , zawsze moga na Twoje miejsce przyjac kogos nowego, nie in teresuje ich zgrany personel tylko murzyny do pracy!!!!! Zero poszanowania!!!!!!!

xyz

to nie prawda firma ( usunięte przez administratora ) jdna wielka sciema ta firma nie polecam!!!!!!!!!!!!!!

NORMALNY

Coś ściemniasz ,na każdym kwitku są nadgodziny płatne.Rozliczane co miesiąc na bieżąco bez żadnych zaległości.

anonim

Mama pytanko mam przyjśc na magazyn ale trochę się obawiam bo jest tam umowa zlecenie przez 1 miesciac jak to wyglada czy póżniej jest umowa o pracę czy po mieściacu dziękuje panu jak to wyglada jaka atmosfera, jak zarobki na magazynie ile na rekę jesli mozna wiedzieć czy soboty płatne proszę o odp

rysiu

To ja Rysiu-kierowca z Zielonej Góry,który przepracował tam 8 lat-niedowiarki. CD Partner ma również ODDZIAŁY !

róża

pracuje tu od roku(magazy),przyszedłem z branzy,więc wiem jak to wygląda u innych.Powiem tak-jest nieżle,choć oczywiscie jest kilka rzeczy upierdliwych np nie pozwalają miec komórki w magazynie,palenie tylko 1 fajka co 2 godziny i odliczają czas,urlop latem-max 1 tydzien, Ale za to płacą terminowo,odprowadzaja ZUS,kasa moze nie rewelacyjna,ale da się przeżyć-no i mogę tanio kupić browar :-)

kitka

halo halo , zagląda tutaj ktos? Jutro mam rozmowę o prace w charakterze fakturzystki-kasjerki, praca na dwie zmiany. Wie ktoś jak to wyglada?

ona
@kitka 23.01.2013, 17:17
halo halo , zagląda tutaj ktos? Jutro mam rozmowę o prace w charakterze fakturzystki-kasjerki, praca na dwie zmiany. Wie ktoś j...

czy dostałaś się do tej hurtowni?

monar

Pracowałem tam 4,5 roku,zaczynajac od PH ,potem kierownik oddziału,potem w centrali-wiele sie nauczylem.Przychodzac do firmy mialem mgliste pojecie o tym biznesie(poprzednio budzetowka i organizacja spoleczna) Dostałem twarda szkole,ale sie oplacilo .Awansowalem,a potem-ZA POROZUMIENIM Stron poszedłem do firmy z nia wspołpracujacej.Potem wlasny biznes i niezaleznosc finansowa.Wszystko ,czego sie nauczylem + kontakty w branzy-to im zawdzieczam.Fakt leserow i nieuczciwych wywalali bez pardonu.,ala ja u siebie robie tak samo.Szacunek monar

anonim

sie ma-jestem ph w tej firmie.(wlasna działalnosc) to prawda,ze ponosze odpowiedzialnosc za płatnosci klientow,ale tylko jesli sprzedam odbiorcy majacemu naleznosci przeterminowane-czyli moja broszka.Robie to od 8 lat-gdyby byli takimi przekreciazami to juz dawno bym ich olał.Nie chce,bo płacą moze nie rewelacyjnie,ale terminowo i co najwazniejsze nikt mnie nie rozlicza z czasu,godzin ,trasowek.Zaczynam kiedy chce,jade do klienta,do ktorego chce,koncze o 15-15.30. I ciekawe gdzie zarobisz 4 tys za 6-7 godzin dziennie.Jedyny minus kłopoty z urlopem.Rysiu

anonim

Witam-pracuje w tej firmie od 4 lat.Naprawde nie wiem skad macie takie doswiadczenia.Owszem jako kierowca miałem dzien próby,ale mi (maoł,bo mało,ale jednak) zapłacili- i z tego co rozmawiałem,innym tez.Teraz jezdze po Poznaniu i okolicach-prowadzac wlasna działalnosc.Płacą niezle,chociaz trzeba sie nadzwigac skrzynek.Za to regularnie i terminowo,no i spie codziennie w swoim łózku-anie jak poprzednio raz na tydzien(TIR).A ze wywalaja złodziei i opierdalaczy-mi to nie grozi.Ogólnie naprawde niezle-kris

Zostaw opinię o cd partner - Poznań

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie cd partner