IBM GSDC

Brno

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 9 ocen.

Opinie o IBM GSDC

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie IBM GSDC

Joanna
użytkownik zarejestrowany

Jesteś obecnie pracownikiem IBM GSDC? Podziel się swoimi doświadczeniami z pracy w firmie. Na jakie warunki zatrudnienia mogą teraz liczyć pracownicy?

Paak

Na jakie zarobki można liczyć na stanowisku Customer Service Representative z językiem polskim ?

.
@Paak 12.12.2016, 17:55
Na jakie zarobki można liczyć na stanowisku Customer Service Representative z językiem polskim ?

Na bardzo marne

trtrrt
użytkownik zarejestrowany

@henard niestety wiesz o wydaje mi się ze ta oferta jest już nieaktulana po prostu aj wiem ze Twój wpis był w maju wstawinay zapewne to tez dlatego tak się dzieje ;p

byly pracownik

IBM GSDC w Brnie dal mi bardzo wiele jesli chodzi o zdobycie doswiadczenia i wiedzy. Jak sie trafi do ciekawego projektu to jest to studnia bez dna z ktorej nic tylko czerpac wiedze. Ale do czasu poniewaz pozniej robi sie w kolko to samo. Ticket goni ticket. Malo uwagi zwraca sie na jakosc, liczy sie ilosc. Praca dobra ma max 3 lata pozniej radze uciekac do firmy w ktorej mozna zarobic lepsze pieniadze. Na stanowisku technicznym pensje po 2-3 latach oscyluja w okolicach 35-40k brutto ( 30% podatku). Menadzerowie, porazka. Nie na darmo IBM rozwija sie w Idiots Became Manager

kordian
@byly pracownik 03.11.2009, 16:13
IBM GSDC w Brnie dal mi bardzo wiele jesli chodzi o zdobycie doswiadczenia i wiedzy. Jak sie trafi do ciekawego projektu to je...

Helpdesk usługi dostarczane przez BRNO też pozostawiają wiele do życzenia, jakość mizerna, to są typowe cechy serwisu IBMa globalnie, najgorszy jest z Indii i Południowej Afryki, trudno sie do nich dodzwonić i z nimi dogadać, bo oni ciągle świętują i olewają ibmowców w Europie, ale to nawet na koszyść, bo sprzyja dobrej okazji do przestoi w pracy z uzasadnieniem że Lotus lub aplikacja nie działa. Rozproszenie serwisu po delivery centers nie ma pozytywnego wpływu na jakość serwisu, ale i tak nikt się tym nie przejmuje bo ktoś musi dostarczać IT serwis, a najlepiej jak robi to producent softwaru

anonim
użytkownik zarejestrowany

Słowa kojarzące się z IBM GSDC (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca): Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako ... .

Zostaw opinię o IBM GSDC - Brno

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie IBM GSDC