opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

PHUB Łucz-Bud

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.9/5

Na podstawie 218 ocen
Opinie(157)
Dodaj opinię
Oferty pracy(8)

Opinie(157)

Dodaj opinię
Oferty pracy(8)
Logo
  • O nas
  • .
  • Oferta
  • .
  • Dlaczego Łucz-Bud
  • .
  • Inwestycje
  • .
  • Kontakt

O nas

Oferta

Dlaczego Łucz-Bud

Inwestycje

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Kielce
  • Radom
  • Sandomierz
  • Mińsk Mazowiecki
  • Piaseczno
  • Skierniewice
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Radom
  • Kolonia Wacyn
  • Dzierzków
  • Gołębiów 2
  • Gołębiów 1
  • Wacyn
  • Janiszew
  • Sadków-Górki
  • Bielicha
  • Klwatka Szlachecka
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Piaseczno - Łucz-Bud Sp. z o.o.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Radom
  4. /
  5. Opinie o PHUB Łucz-Bud Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o PHUB Łucz-Bud Radom

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o PHUB Łucz-Bud Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    taki sobie

    11.04.2016 22:25

    Inne

    nadal poszukują na stanowisko Kierownik Budowy/Kontraktu
    ReviewUserIcon
    Pablo

    17.03.2015 15:03

    Inne

    spoko firma.
    ReviewUserIcon
    stop pajacowaniu

    21.01.2014 20:47

    Inne

    to czemu piszesz negatywne opinie anonimowo, czyzbys sie wstydzil swojego zdania wyrazic publicznie?wlasnie taka jest moc internetu, anonimowo wszyscy potrafia oczernic,szkoda ze nikt nie ma odwagi powiedziec tego co sadzi podpisujac sie wlasnym imieniem i nazwiskiem. dodam tylko ze jakby tak zle bylo jak piszesz, to firma nie wygrywalaby nowym kontraktow i nie przyjmowala nowym pracow ikow, ale zapewne wiesz to lepiej znajac firme od podszewki.... stop pajacom w internecie
    ReviewUserIcon
    PK

    19.11.2013 09:18

    Inne

    No widzę, że słabo w łuczbudzie się robi. Inżynierowie szukają roboty bo trafiły do mnie CV-ki. Widzę, że schemat się powtarza... zakończ budowę to cię zwolnimy...a na wiosnę się kogoś znajdzie. Inzynierze jak chcesz zostać w firmie musisz się przykleić do jakiegoś kierownika kontraktu który bardzo dobrze żyje z prezesem i dziobać to może zostaniesz. jak trafisz na kogoś nowego lub jakiegoś pływaka, [usunięte przez moderatora]
    ReviewUserIcon
    Akjsbh

    10.01.2014 15:10

    Inne

    Kolego Radku. Nie jestem pływakiem, idę tam gdzie się dzieje dobrze a nie żle jak ma to miejsce w łuczbudzie. Jak widzę, że na wiosnę kilku inżynierów po zakończeniu budowy szuka pracy bo trafiają do mnie ich CV to znaczy, że się nic nie zminiło i dalej jest(usunięte przez administratora) I nie mąć młodym w głowach. Znam firme od podszewki i jest słabo co tu gadać.
    ReviewUserIcon
    stop pajacowaniu

    18.01.2014 22:59

    Inne

    to przedstaw sie skoro tak znasz od podszewki
    ReviewUserIcon
    JA

    28.09.2013 22:04

    Inne

    Witam. Miałem okazję pracować w waszej firmie ale słyszałęm, że te negatywne opinie to prawda niestety więc powiedziedziałęm "nie" panu dyrektorowi... Zarobki zaproponowano mi małe więc jest to prawda co się pisze 2500-3000 brutto bo jest kryzys. Niestety o szkoleniach nie było tematu w ogóle. Podzielam negatywne opinię na temat Łuczbudu.
    ReviewUserIcon
    DUPA

    28.06.2013 13:59

    Inne

    haha - 2013-06-26 21:23:11 trudno zeby placili podwykonawca za nadgodziny skoro ci maja akord hahahahaHAHA...a kto mówił, że jako podwykonawca...wiem to z pierwszej i drugiej reki. Masakra jest w tej firmie. INŻYNIEROWIE NIE DAJCIE SIĘ WKRĘCIĆ W TĄ FIRMĘ...(usunięte przez administratora)USTALENIA W OSTATECZNY FINAŁ TO OGROMNA RÓŻNICA FINANSOWA JAK I POZOSTAŁE ASPEKTY PRACY...
    ReviewUserIcon
    haha

    26.06.2013 21:23

    Inne

    trudno zeby placili podwykonawca za nadgodziny skoro ci maja akord hahahaha
    ReviewUserIcon
    AA

    25.06.2013 11:10

    Inne

    Praca od 7 do 17 standard chyba, że masz betonowanie więc do oporu. (usunięte przez administratora) Jednym słowem brak profesjonalizmu, (usunięte przez administratora) bo za nadgodziny i soboty nie płaca...nawet nie ma co o tym wspominać.
    ReviewUserIcon
    poszukiwacz

    10.04.2013 14:41

    Inne

    wiem jacy są ludzie i zgadzam się z Tobą w tej kwestii, ale jeśli ktoś jest taki jak opisujesz to jest wyłącznie jego problem, najważniejsze jest robić swoje. Prezesi, dyrektorzy i kierownicy kontraktu czy budowy mają swoje rozumy i potrafią analizować pewne sytuacje i nie opierają się tylko na wiedzy zdobytej od jednego człowieka, ale to już inny temat. Uważam, że każdy pamięta jak był inżynierem czy kierownikiem robót, budowy itd. tu pojawia się kwestia odpowiedzialności. Wyższe stanowisko powoduje odpowiedzialność większą i w świetle prawa (kierownicy budów) i pod kątem finansowym (prowadzących budowy kierownicy kontraktu) Sprawy finansowej o której wspomniałeś nie komentuję bo jej nie znam, jedynie co mogę powiedzieć to to, że należy poznać wersję drugiej strony, nigdy nie wiadomo kto koloryzuje lub przesadza, nie zawsze ten od kogo się usłyszy jako pierwszego. pozdrawiam i zamykam temat ze swojej strony.
    ReviewUserIcon
    poszukiwacz

    03.04.2013 17:05

    Inne

    to na jakich kilkunastu innych? bo rzeczywiscie na budowie hotelu mieliscie bardzo ciezko, ale niestety nie wszystkie budowy sa latwe i przyjemne, a tam z tego co slyszalem to generalny dawal popalic a nie jak to pisales wczesniej bhpowiec z Łucz-budu czy ktos tam inny wiec troche sie gubisz w opisach....
    ReviewUserIcon
    fg

    03.04.2013 11:08

    Inne

    na kilkunastu ale the best była chluba łuczbudu...renesans... dobra nazwa tej budowy... renesans łuczbudu
    ReviewUserIcon
    poszukiwacz

    21.03.2013 23:32

    Inne

    ber... - 2013-03-21 17:26:39 Słyszałem co nieco i nie polecam. (usunięte przez administratora) w czystej postaci. Jak nie mają roboty to się (usunięte przez administratora) .wymyślają powody żeby obciąć kasę, podeślą ci swojego BHP-owca który podobno walnie ci karę, albo syna prezesa na budowę żeby zdał relację z budowy...słabizna jakaś.nie wiesz nie pisz, bhp-owiec jest srednio raz w miesiacu na kazdej budowie a jak sie na niej nie przestrzega przepisow bhp to wiadomo ze moze ktos zostac ukarany, co do syna prezesa to gosc jest mlody i sie uczy zawodu a nie jest wysylany na zwiady (wiem bo z nim pracowalem zanim odszedlem do innej firmy z mojego regionu)i rozumie to kazdy madrzejszy czlowiek a pozostali no coz....
    ReviewUserIcon
    ber...

    21.03.2013 17:26

    Inne

    Słyszałem co nieco i nie polecam. (usunięte przez administratora) w czystej postaci. Jak nie mają roboty to się (usunięte przez administratora) .wymyślają powody żeby obciąć kasę, podeślą ci swojego BHP-owca który podobno walnie ci karę, albo syna prezesa na budowę żeby zdał relację z budowy...słabizna jakaś.
    ReviewUserIcon
    Alwin

    06.01.2015 21:54

    Inne

    Firma do bani, cieszę się że już tam nie pracuję.
    JobOffersIcon

    Oferty pracy - PHUB Łucz-Bud Sp. z o.o.

    Kierownik/ Kierowniczka Kontraktu – Inwestycje Przemysłowe i Centra Handlowe

    PHUB Łucz-Bud Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Gliwice

    Sprawdź ofertę
    Kierownik/ Kierowniczka robót

    PHUB Łucz-Bud Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Oświęcim

    Sprawdź ofertę
    Kierownik/ Kierowniczka Kontraktu - Inwestycje Przemysłowe i Centra Handlowe

    PHUB Łucz-Bud Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Jelenia Góra

    Sprawdź ofertę
    Kierownik/ Kierowniczka Kontraktu -Inwestycje Przemysłowe i Centra Handlowe

    PHUB Łucz-Bud Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Ciechanów

    Sprawdź ofertę
    Kosztorysant - Specjalista ds. ofertowania

    PHUB Łucz-Bud Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Warszawa

    Sprawdź ofertę
    Kierownik/Kierowniczka Kontraktu -Inwestycje Przemysłowe i Centra Handlowe

    PHUB Łucz-Bud Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Łomża

    Sprawdź ofertę
    ReviewUserIcon
    OK

    05.03.2013 20:02

    Inne

    Słaby ten Łucz-Bud. Same kurniki w zasadzie buduje. Nie ma PRESTIŻUUUU... opinie ma taką sobie na rynku budowlanym w Stolicy.
    ReviewUserIcon
    T.W.

    27.02.2013 12:18

    Inne

    Źle się robi w firmie...cięcia, brak budów, prezes zaczyna kręcić, dyrektor coś obiecuje prosto w oczy a potem mówi, że nie obiecywał, omija temat...a wszystko przez to, że nie może sam podjąć decyzji bez zdania prezesa... pytanie tylko po co on jest dyrektorem i po co obiecuje... ehhhhh .........żenada...
    ReviewUserIcon
    al

    11.02.2013 16:56

    Inne

    No ty tak myślisz bo wiesz o co chodzi i jaki jest powód, że budowa nie idzie dalej ale wiele osób zupełnie nie związanych z budownictwem jak i fachowców pytało mnie co się tam nic nie dzieje i dlaczego budowa zatrzymana itp........ i nie chce się z tobą spierać, nie wymyśliłem sobie tego.
    ReviewUserIcon
    ja

    31.01.2013 09:46

    Inne

    no prosze Cie.... to ze samochod stoi na parkingu nieuzywany przez jakis czas to znaczy ze sie popsul? poza tym widac ze stan surowy zostal zakonczony, zostala reklama firmy ktora go stawiala - tyle. przejezdzam tamtedy codziennie i ani razu nie pomyslalem o tym w kwestii ze cos zrobili zle.
    ReviewUserIcon
    re ja

    30.01.2013 14:18

    Inne

    No zastanów się...słabo wygląda zatrzymana budowa...i nikogo nie interesuje z jakich powodów...wszyscy myślą- Zrobili coś źle; Grzebią się itp.
    ReviewUserIcon
    ja

    17.01.2013 23:37

    Inne

    odosnie reklamy na al.krakowskiej to nie rozumiem o co to wielkie halo, jakie zle wrazenie? nieistniejace juz OLT EXPRESS placilo gruba kase wlascicielom obiektu za reklame a tu maja reklame za darmo?jak stoi i sie nic nie dzieje to logiczne ze aktualnie temat jest wstrzymany czy jakis tam inny status no ale moze to dla niektorych zbyt trudne do pojecia
    ReviewUserIcon
    Kulas

    16.01.2013 20:51

    Inne

    Eeeeeeeee. Co wy wszyscy wiecie???????????????????. Jak porobicie tyle co ja to się wypowiadajcie. PRAWDA OSTATNIO BARDZO SIĘ POPSUŁO i poleciało kilka osób: czy to w zarządzie, na bazie, żelbeciarzy czy też kierowników, inżynierów. Co do osoby z zarządu się nie wypowiadam bo nie znam dobrze tematu ale słyszałęm, że nerwowo nie wytrzymał. Na bazie poleciały głowy bo roboty nie było a co do kadry to kilku Bogu ducha winnych inżynierów poleciało i kilku hmmm...może słabych, może za mało kontrolowanych kierowników. Rada na koniec...takich łuczbudów jest na pęczki wiec jak jest słabo to się zmienia. Co do reklamy to rzeczywiście słabo to tam wygląda...wielu znajomych pyta czemu Nasza budowa stoi już tak długo i szkoda wyjaśniać....a wystarczy zmienić reklamę na Generalny Wykonawca Konstrukcji...no ktoś się tu nie stara, jest mało domyślny...ehhh.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w PHUB Łucz-Bud?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
    ReviewUserIcon
    Kazik

    05.01.2013 11:38

    Inne

    hgd - 2013-01-02 11:42:49 No nie oszukujmy się...łuczbud to słaba firma...nie umiejętnie zarządzana, brak w niej podejścia do pracowników i zdrowego rozsądku Co robi reklama łuczbudu na Krakowskiej na tych żelbetach które stoją tam już rok a co ciekawe inwestor jakoś się TAM nie reklamuje ...nie wiecie???...REKLAMA WYRABIA NEGATYWNĄ OPINIĘ O ŁUCZBUDZIEA skąd to wiesz że jest słabą firmą. Może to ty jestes słaby i beznadziejny? Jestem pracownikiem tej firmy od 15 lat i nie jest prawdą że nie szanują pracowników. Przynajmniej dwa razy w roku dostajemy dodatkowe pieniądze na świeta. Pracując w delegacji przywożą nas na budowy jak i do domów. Jak to jest złe podejście do pracownika i brak zdrowego rozsądku to powiedz w której firmie jest lepiej żeby mnie zarejestrowali i takie warunki dali? A odpowiedz mi matole co robią reklamy na samochodach MPK, PKS i innych mediach jak i przy trasach i ulicach. Wszyscy o wiedzą, a ty nie? To się dokształć
    ReviewUserIcon
    hgd

    02.01.2013 11:42

    Inne

    No nie oszukujmy się...łuczbud to słaba firma...nie umiejętnie zarządzana, brak w niej podejścia do pracowników i zdrowego rozsądku Co robi reklama łuczbudu na Krakowskiej na tych żelbetach które stoją tam już rok a co ciekawe inwestor jakoś się TAM nie reklamuje ...nie wiecie???...REKLAMA WYRABIA NEGATYWNĄ OPINIĘ O ŁUCZBUDZIE
    ReviewUserIcon
    aktm

    23.12.2012 21:06

    Inne

    ala - 2012-12-10 13:11:01 Łuczbud to jakaś totalna porażka. Kadra, kierownictwo niższego i wyższego szczebla i nie mówię tu o kierownikach ( jest kilka wyjątków ale to na palcach jednej ręki się policzy ) tylko to jakieś oszołomy, (usunięte przez administratora)...DNO...nie polecam wchodzić do nich na budowy na robotę...A gdzie ty pracowałeś na ich budowie? Poczwal się może razem robiliśmy to powspominamy co sie tam działo. przyznaj się ktora to budowa
    ReviewUserIcon
    aktm

    17.12.2012 20:57

    Inne

    ala - 2012-12-10 13:11:01 Łuczbud to jakaś totalna porażka. Kadra, kierownictwo niższego i wyższego szczebla i nie mówię tu o kierownikach ( jest kilka wyjątków ale to na palcach jednej ręki się policzy ) tylko to jakieś oszołomy, (usunięte przez administratora)...DNO...nie polecam wchodzić do nich na budowy na robotę...A czym cię wyzyskują? Jakością odbioru robót czy rozliczeniem rzeczywistym wykonanej roboty? Ja nie mam z nimi żadnych problemów gdyż potrafię liczyć i znam się na dokumentacji i podpisuję z nimi ryczałt. Na jakich budowach byłem? Lewandów, Oskroba, Radomskiego, Śnieguliczki, Kuropatwy, Dolna, Człuchowska. A ty gdzie?
    ReviewUserIcon
    ania

    17.12.2012 20:39

    Inne

    Rzeczywiście masz nick podobny chyba do ciebie i twojej roboty. Jeżeli jesteś taki odważny to podaj gdzie robiłeś i co na budowach tej firmy bo moim zdaniem to tylko partaczysz roboty oraz znieważasz brać budowlaną.
    ReviewUserIcon
    ja

    10.12.2012 19:54

    Inne

    dupa - 2012-12-05 20:58:39 Specjalista od elewacji się odezwał........ pewnie tylko od tego..... .......no i od wazeliniarstwa widzę po tym co pisze...do kogo ty pijesz tym wpisem? i co ma do tego elewacja? ponawiam, pochwal sie gdzie robiles i co wykonales na tyle zle ze teraz wypisujesz glupoty, jak sie nie umie robic to sie nie robi albo robi domki a nie wymagajace jakosci obiekty

    Kontakt - PHUB Łucz-Bud Sp. z o.o.

    Kilińskiego 6 26-600 Radom

    NIP:7960069218

    REGON:670050329

    KRS:0000053987

    https://www.lucz-bud.com.pl/
    Branża główna: Budowa budynków

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIconLinkedinIcon
    ReviewUserIcon
    ala

    10.12.2012 13:11

    Inne

    Łuczbud to jakaś totalna porażka. Kadra, kierownictwo niższego i wyższego szczebla i nie mówię tu o kierownikach ( jest kilka wyjątków ale to na palcach jednej ręki się policzy ) tylko to jakieś oszołomy, (usunięte przez administratora)...DNO...nie polecam wchodzić do nich na budowy na robotę...
    ReviewUserIcon
    dupa

    05.12.2012 20:58

    Inne

    Specjalista od elewacji się odezwał........ pewnie tylko od tego..... .......no i od wazeliniarstwa widzę po tym co pisze...
    ReviewUserIcon
    ja

    04.12.2012 10:39

    Inne

    to ty pochwal sie gdzie robiles albo raczej gdzie tak spieprzyles robote
    ReviewUserIcon
    aktm

    22.11.2012 20:45

    Inne

    Aha odpowiedz na których budowach robiłeś, to może się na nich spotkaliśmy to pogawędzimy o łuczbudzie i o tobie i twoich robotach.
    ReviewUserIcon
    ania

    22.11.2012 20:42

    Inne

    jestem podwykonawcą w łuczbudzie od kilku lat. Prawdą jest że wymagają jakości do której miałem się problem przyzwyczaić. Najgożej jest z tymi \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"FIRMAMI PODWYKONAWCZYMI\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" którzy chcą tylko kasy a nic nie potrafią nawet nie mają własnego nadzoru i oni tylko takie bzdury o wyzysku piszą. Myślą jeden z drugim że postawiłi jakiś kurnik oszukali na materiałach inwestorów i są wielcy fachowcy a nie potrafią nawet pożądnie elewacji zrobić nie wspomne o terminowości wykonania. ŁUCZBUD jest firmą wiarygodną i będę z nim wspólpracował
    ReviewUserIcon
    Aha

    18.11.2012 11:18

    Inne

    Nie prawda. Jak współpracujesz kilka lat z łuczbudem to pewnie wazeliny ostro używasz. Porażka jest w łuczbudzie. Nie szanują podwykonawców i swoich pracowników, wstrzymują płatności na dłuuugo, gubią faktury, umowy itp... wszystko żeby przeciągnąć termin płatności... wiem to bo wiele razy współpracowałem z nimi na budowach a także od majstrów których traktują jak śmieci... totalny (usunięte przez administratora)!!!!!!
    ReviewUserIcon
    pawel

    13.09.2012 19:10

    Inne

    wsporacuje z Łucz-budem od 2 lat, nie mam zadnych problemow z wyplacalnoscia tej firmy, kierownicy zarowno w Radomiu jak i Warszawie sa bardzo kompetentni, szczerze polecam wspolprace
    ReviewUserIcon
    as

    21.08.2012 23:33

    Inne

    Mają komputery na budowie ale PRYWATNE pracowników
    ReviewUserIcon
    ania

    31.05.2012 19:52

    Inne

    I tak - 2012-04-29 14:44:04 I nie wstyd. Budowa w Radomiu przy ul. Okulickiego skandaliczne warunki pracy. Kierownictwu które dba o warunki pracy życzę dobrego samopoczucia. Wzięłam was w te warunki i abyście pracowali tam chociaż 1 dzień. Życzę dobrego samopoczucia kadrze kierowniczej.A czy macie lepsze handlując śmieciami na sąsiednim bazarze. Proszę się spytać czy zamienili by pracę w Łucz-Budzie na białego murzyna na Bazarze lub w sasiednich firemkach za 500PLN nie zarejestrowanych bez prawa do zasiłku.
    ReviewUserIcon
    ania

    31.05.2012 19:43

    Inne

    Nie zgadzam się że firma Łucz- bud oszukuje podwykonawców i ludzi. Współpracóję z tą firmą od kilku lat. Nigdy nie trafiło mi się żebym nie miał zaplacone na czas a że mają bardzo wysokie wymagania i nie każda osoba lub firma ( tylko z nazwy ) partacka do tych wymogów potrafi się dostosować. Uważam jedno że opinie takie o Łucz- budzie piszą tylko lenie, partacze i niechluje budowlani. Ponadto kłamstwem jest że w ŁUCZ- BUDZIE na budowie nie ma komputerów.Każdy kierownik posiada taki wraz z połączeniem internetowym.
    ReviewUserIcon
    I tak

    29.04.2012 14:44

    Inne

    I nie wstyd. Budowa w Radomiu przy ul. Okulickiego skandaliczne warunki pracy. Kierownictwu które dba o warunki pracy życzę dobrego samopoczucia. Wzięłam was w te warunki i abyście pracowali tam chociaż 1 dzień. Życzę dobrego samopoczucia kadrze kierowniczej.
    ReviewUserIcon
    I co

    29.04.2012 14:38

    Inne

    SKANDAL budowa biedronki w Radomiu przy ul. Okulickiego ludzie pracują ludzie bez wody i prądu ale TOI TOI stoi. wiem co mówię użyczałam im wody. Z Polaka robi się białego niewolnika
    ReviewUserIcon
    D

    13.02.2012 12:18

    Inne

    Zgadzam się z przedmówcami. Łuczbud bo beznadzieja...(usunięte przez administratora) swoich pracowników jak i podwykonawców. Totalna amatorszczyzna. Nie ma z kim pracować i czym. Narzędziami pracy dla kierownika budowy są cytuję \"niwelator i łata\" a nie jak na rynku laptop, komórka i samochód.Beznadzieja.
    ReviewUserIcon
    oliwer

    26.12.2011 12:05

    Inne

    witajće niedasie znimi pracować bo niema czym bo pracowałem i sie czekało na materiał cały dzień a z kasom to krencom bo nie wypłacajom wszystkiego nieda sie zarobić 3 000zł tylko 2 000 maksymalnie

    Zostaw merytoryczną opinię o PHUB Łucz-Bud Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.