Witam Państwa. Chciałem zapytać się, dlaczego przy bramkach przy wejściu na sklep (chodzi o Carrefour Dąbrówka w Zielonej Górze, ale też o inne sklepy tej sieci) nie ma dozowników z płynem dezynfekującym oraz obowiązku dezynfekowania nim dłoni, tak jak to jest już stosowane w innych sklepach? Pozdrawiam.
Witam W dniu 19 luty ok godziny19 na kasie rodzinnej zostałam zwyzywana , pchana wózkiem przez klienta który uważał, ze wszyscy powinni go przepuścić. Zawołałam ochronę , prosząc o zabranie agresywnego klienta, ochrona nie zrobiła nic!! Słuchała i patrzyła jak owy pan wciąż mnie wyzywając próbuje staranować wózkiem! Moje dzieci były świadkiem całej sytuacji, ochrona kazała nam samemu rozwiązać problem!! Po prostu odeszli!!!! Skandal . Proszę obejrzeć monitoring,z tego dnia i wyciągnąć konsekwencje wobec dwóch panów z ochrony, którzy kompletnie nie zareagowali! Poważaniem Ula
Witam ,chcialabym uzyskac informacje na temat stawek godzinowych w sklepie Carrefour w Zielonej górze.Osoba do 26 r.z ze statusem ucznia .
Dlaczego są same komentarze klientów, to forum pracownicze.
pani Ania ze stoiska rybnego to wspaniała osoba pracownik z powołania i starający się zadowolić każdego klienta.Zostawiłam pani Ani swój numer telefonu w sprawie świeżej dostawy płotek i zgodnie z umową mam informację o dostawie już z samego rana.Oby takich pracowników było więcej w każdym sklepie.
Wiele na forum pojawiło się do tej pory opinii pochodzących od klientów Carrefour w Zielonej Górze. Chciałabym przypomnieć, że forum służy głównie do wymiany opinii na temat pracodawców, a nie oferowanych przez nich produktów czy usług. Zachęcam osoby zatrudnione obecnie w tym miejscu do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i wymiany doświadczeń! Wasze inspirujące wpisy na pewno bardzo pomogą osobom, które może chciałyby podjąć pracę w Carrefour.
01.07.2018 w sklepie Carrefour w Zielonej Górze kupiłem papryczki Chili w tackach po 150 gram.Miały posłużyć jako specyfik z olejem szlachetnym ,który pomaga osobie CHOREJ NA WALKĘ Z RAKIEM. przygotowałem specyfik z ponad kilograma zakupionej Papryki i miał odstać 10 dni. Dzisiaj 02.07.2018 coś mnie tknęło i spróbowałem .........To nie chili lecz łagodne peperoni .... Zadzwoniłem do sklepu dowiedzieć się czemu zaistniała taka sytuacja i w jaki sposób mogę odzyskać pieniądze. Pani z recepcji łączyła mnie z obsługą klienta w sklepie lecz o godzinie 19.20 już nikogo nie było.Chciałem rozmawiać z kimś kompetentnym kto mi odpowie na to ,lecz zostałem potraktowany jako zwykły natręt i telefon został rozłączony. Dzwoniłem przez kolejne 40 minut.....28 wybierań numeru.....i w końcu sukces pani odebrała i poinformowała mnie że reklamację mogę złożyć jutro najlepiej do południa wtedy będzie ktoś kompetentny. Szkoda że nie powiedziała tego w pierwszej rozmowie.... trzeba uważać co się kupuje .... chili może nie być chili bio może nie być bio . Wynika z tego że sieć Carrefour nie dba o jakość sprzedawanych produktów i klientów też nie traktuje poważnie przynajmniej nie wszystkich a na pewno Mnie.....CARREFOUR -NIE POLECAM....
Widzę, że opinie zamieszczone do tej pory na forum pochodzą od klientów firmy. Może jednak któryś z obecnych lub byłych pracowników Carrefour I Siege-Carrefour Polska chciałby wypowiedzieć się na temat pracy w tym miejscu? Jak się pracuje w tej firmie? Polecacie aplikować?
Witam dnia 02.05.2018 byliśmy z dziewczyną na zakupach w Carrefour Zielona Góra CH Dąbrówki po zakupach podeszliśmy do kasy ale wiadomo były kilometrowe kolejki więc czekaliśmy przy kasach do obsługi rodzin, stało tam mnóstwo ludzi w tym singli bez dzieci czy nawet pary. Podeszła kasjerka możliwe, że jakaś kierowniczka działu bo miała dużo kluczy na szyi i kartę z imieniem ale ją zasłoniła (pewnie celowo), a że nie chodzę od tamtego zajścia do tego sklepu więc imienia nie podam niestety. Ta kasjerka od razu podniesionym tonem do mojej dziewczyny co tu robi żeby poszła na koniec kolejki, ok przeszliśmy na kasę obok tam była dłuższa kolejka, a ona na cały głos co pani w ciąży jest ? Pierwszy raz spotkałem się z tak chamskim i prostackim zachowaniem ze strony kasjerki rozumiem nerwy ale z ryjem do klienta w zasadzie o nic i jakieś pytania osobiste przy wszystkich nie na miejscu, tym bardziej, że obsługiwała wszystkich na tej kasie bo były bardzo duże kolejki i siedziały by tam do wieczora jakby obsługiwała tylko rodziny. Miałem iść do kierownika w związku z tą prostaczką na kasie ale ze względu na ogromny ruch między świętami, brak personelu i pośpiech nie znalazłem takiej osoby na szybko. Dlatego pisze tutaj żeby ostrzec innych i żeby byli przygotowani na mega chamskie podejście do klienta tam można się wszystkiego spodziewać skoro zatrudniają tam tak wulgarnych i prostych ludzi. Ostrzegam i nie wróżę przyszłości skoro nie szanują klientów a z nich żyją. Pozdrawiam.
Kupilam dzisiaj udka pani powiedziala ze z gazetki promocja no to wzięłam a w domu otwieram woreczek a one i sine i smierdzace!! A pracy tam też nie polecam pracowalam i to sam koukoz Masz zapierdalac jak wół!!
dnia 05-03-2017 kupilem poczki z bita smietana co sieokazalo ze te poczki sa stare zanioslem je do oddania jedno opakowanie a drugie jotro oddaje do sanepidu oni mysla ze ludzie to sfinie i wszystko zjedza skonczy im sie to nie kupujcie nic na promocji bo sa stare i zepsute a jutro jade tez do gazety lubuskiej i to opisze pozdrawiam carrefour jak tak dalej bedzie to dobrej przyszlosci im nie wróże pozdrawiam
Zachęcamy do dodawania komentarzy na temat firmy Carrefour I Siege-Carrefour Polska Sp.z o.o. na naszym forum. Możesz pomóc wielu osobom w wyborze pracy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Carrefour?
Zobacz opinie na temat firmy Carrefour tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Carrefour?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!