MediaExpert

Żagań

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 32 ocen.

Opinie o MediaExpert

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MediaExpert

Marek

Specjalista ds. produkcji filmowych, taka ofertę znalazłem i zastanawiam się czy aplikować. Trochę martwi mnie taka długa cisza na forum

Paulina

Zainteresowani podjęciem pracy w Media Expert? Na stronie internetowej firmy znajdziecie aktualne oferty pracy: https://kariera.mediaexpert.pl/

4r5t6

hej nie wiem czy widzieliscie ale w MediaExpert szukaja magazyniera do dzialu przyjecia towaru w Łodzi? oferowana ejst praca w systemie 2 zmianowym (6:00-14:00, 14:00-22:00),atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy (premia produktywna i stażowa)

kupię...

numery seryjne sprzętów agd. pisać na maila mateusz_fornal@vp.pl

pracownik22

staram sie o prace w ME w zaganiu, bylem na poczatku stycznia na rozmowie z regionalnym i cisza. teoretycznie poszlo wszystko ok. od tamtego czasu dwa razy dodawano ogloszenie ze przyjma tam do pracy. wyjasni ktos o co chodzi? czy w ME w zaganiu jest taka selekcja czy moze pracownicy co chwile sie zwalniaja? moglby sie jakis pracownik wypowiedziec bo nie wiem co o tym myslec, czy w ogole warto starac sie o prace tam?

Kacper

z całym szacunkiem "DANDO" jeśli personel wypycha porysowany towar z magazynu to zatrudnienie dodatkowych ludzi nic nie pomoże. Niestety miałem taki sam problem z tą firmą co KONDRAD

Kondrad

Jeśli przywiozą wam zamówiony towar do domu to radziłbym go rozpakować i dokładnie obejżeć bo puźniej w żaden sposób nie udowodnicie że wszelkie wgniecenia lub zadrapania nie powstały u was w domu

ANONIM

OBSLUGA PORAZKA ZAGAN MEDIA EXPERT

Living

Mimo wszystko kobiety również w takich sklepach są zatrudniane. I żeby było śmieszniej jak nie ma faceta obok to damulka też musi dźwigać to i owo. A niektóre rzeczy rzeczywiście do najlżejszych nie należą. Kasa jakby nie była też na kolana nie rzuca, podejrzewam, że nie więcej niż 1700 do ręki można dostać...

ewelin

to ze sie nazywam podobnie jak ta pani co spiewa w reklami media expert to nic nei znaczy i wcale nie chce dlatego tam pracowac ;) chcialbym sie doweidziec czy latwo tam zatrudniaja w sklepach kobiety czy jest większe nastawienie na facetow? prosilbym o informacje - mam nadzieje, ze jakos sie to wszystko wyjaśni i bede mogla miec juz prace.

czekaj
@ewelin 14.01.2015 17:28
to ze sie nazywam podobnie jak ta pani co spiewa w reklami media expert to nic nei znaczy i wcale nie chce dlatego tam pracowac...

jeśli chodzi o Media Expert ( które swoją drogą akurat tą reklamą o której wspomniałaś zrobiło o sobie ogromny szum a o to przede wszystkim im chodziło, bo nie ważne jak się mówi ważne żeby mówili) i pracę dla Pań to kierownictwo nie ma problemu z kobietami na stanowiskach. Ale muszą one wiedzieć , że bez dźwigania tutaj się na pewno nie obejdzie

Stały Klient DSJ

Gamoniu jeden z drugim weź się za robotę a nie głupotami się zajmujesz. W Wehrmachcie kariery byś nie zrobił tą Enigmą DSJ bo znam ich troje bardzo dobrze i są na tyle inteligentni i po takich głupich portalach nie śmigają aby pisać jakieś bzdury. Ja byłem przez nich tyle razy obsługiwany i zawsze moja decyzja zależała od nich.Właśnie szkoda, że takich ludzi już nie ma. Dowiedzą się o tych komentarzach i na pewno coś z tym osądzaniem zrobią.Ja już się postaram.Sami sobie robicie złą reputację oczerniając kogoś a potem nie dziwota, że negatywne opinie o atmosferze w pracy i o personelu.Odwiedzę Was sam osobiście bo tak nie może być.A tak poza tym to znajdźcie jednego klienta który mówił o nich źle.

miejscowa klientka

Ekspedienci w dziale AGD są mili i pomocni, nie wkurzają się kiedy klient o coś pyta. Natomiast dział rtv, co za porażka, ludzie pewnie dostali pracę po znajomości. Chciałam kupić laptopa, ekspedient był arogancki, gdy poprosiłam o podejście dosłownie dwa kroki do sprzętu o który chciałam zapytac usłyszałam "czego". Koleżanka miała podobną sytuację na tym dziale. Sprzęt kupiłam u konkurencji. Przy takim personelu nawet reklama z Dodą nie pomoże.

anonim

(usunięte przez administratora)

stały bywalec

xyz czyli trzy osoby, które na szczescie już w tym sklepie nie pracują!!! nick powinien brzmieć DSJ.............

?

super sklep polecam, kupiłam dużo sprzętu w tym sklepie i jestem zadowolona

zadowolony klient

Widać byłym pracownikom (usunięte przez administratora) ściska :D

DSJ
@stały bywalec 11.10.2013 22:25
Widać bardzo mocno ściska stad te opinie:D

za nadgodziny wolne. Obecni pracownicy nie mogą nic innego napisac bo ze swoimi kwalifikacjami to moga isc co najwyżej do Neonetu ale, że tam nie ma przyjęć to siedzą w ME. Gnijcie sobie w tych koszuleczkach w piwnicy i ogladajcie gacie kierowniczki i słuchajcie zastepcy który spedzi tam resztę swoich dni bo na nic innego nie może sobie pozwolić.

Stały Klient DSJ
@DSJ 19.03.2014 22:46
za nadgodziny wolne. Obecni pracownicy nie mogą nic innego napisac bo ze swoimi kwalifikacjami to moga isc co najwyżej do Neone...

Gamoniu jeden z drugim weź się za robotę a nie głupotami się zajmujesz. W Wehrmachcie kariery byś nie zrobił tą Enigmą DSJ bo znam ich troje bardzo dobrze i są na tyle inteligentni i po takich głupich portalach nie śmigają aby pisać jakieś bzdury. Ja byłem przez nich tyle razy obsługiwany i zawsze moja decyzja zależała od nich.Właśnie szkoda, że takich ludzi już nie ma. Dowiedzą się o tych komentarzach i na pewno coś z tym osądzaniem zrobią.Ja już się postaram.Sami sobie robicie złą reputację oczerniając kogoś a potem nie dziwota, że negatywne opinie o atmosferze w pracy i o personelu.Odwiedzę Was sam osobiście bo tak nie może być.A tak poza tym to znajdźcie jednego klienta który mówił o nich źle.

a

W Żaganiu jest kierowniczka bez kompetencji i zastepca ktory robi w ME kariere i pracę tą uważą za pracę życia. Ktos pisał o psychice i miał racje. Cisnienie na plany, sprzedaz produktów ktore zalegaja, czesto starych itp. Za to jest kasa. Sprzedaż gwarancji i naciaganie klientów na rózne produkty. Naprawde za te pieniadze można znalezc sobie spokojniejsze warunki. Do tego dochodza nadgodziny, praca w niektore niedziele albo do godziniy 22, 23 kilka dni w roku, praca w sobote. Czekanie na towar ktory moze przyjechac o 18 jak własnie masz isc do domu. No i nie oszukujmy sie nikt nie bedzie Cie tam szanował i na awanse tez nie licz. Masz tylko wciskac produkty akcpetowane przez "góre" czyli np zalegająca na magazynach zmywarka a do niej podłaczenie, gwarancje, transport, tabletki itd itd. Zabraknie czegos to musisz sie tłumaczyc.

anonim

(usunięte przez administratora)

abcd

ja też to wiem popieram opinię i pozdrawiam xyz ;)

xyz

wynagrodzenie ok ale psychika zżarta na maksa nie warta świeczki gra pracowałam to wiem

abcd

dwa słowa kopią dołki...nie polecam

bob

DNO!!!!!!!!!!!!

klient

Wciskają dodatkową gwarancję która jest nic niewarta! Na siłę wciskają dodatkowe produkty których nie potrzebujesz! Sprzedają towar którego już się nie produkuje tj. stare modele.Poznasz je po zółtych cenach! Kłamią że są \"raty 0%\" a przy symulacji zawsze wychodzi ze ich nie dostaniesz - niezaleznie od zarobków, zatrudnienia itp!

ola

Zgadzam się. kierowniczka sklepu na maxa niesympatyczna, pani na kasie również. Niestety nie udało mi się nic załatwić. Na szczęście w media expert w Szprotawie nikt nie robił sztucznych problemów, kierownik z uśmiechem pomógł mi bez problemu. Odtąd wolę nadrobić parę kilometrów i być obsłużona jak klient nie jak intruz;)

anonim

Ludzie nie dajcie sobie wcisnać dodatkowej gwarancji. No i uwżajcie na raty. (usunięte przez administratora) na maxa.

anonim

Omijać szerokim łukiem (usunięte przez administratora) Sprzedają sprzęt który wraca z serwisów. Problemy przy reklamacji i zwrocie towaru.Ciągle jakieś problemy.No i wciskaja te gwarancje za wszelką cenę

Gwiazdka

jaki kierownik taki sklep i Pani na kasie:)

an

a no fajny. sprzetu masa w przeciwienstwie do neonetu

klient

Fajny sklep duży wybór sprzetu

anonim

Ta dziewczyna na kasie co ma wiecznie skwaszoną mine i jest wiecznie niezadowolona z życia i chyba nigdy sie nie usmiecha do klienta tylko robi problemy o byle co to wam psuje opinie bardzo. No i rzeczywiscie tez ostatnio widziałem jak kierowniczka sklepu (usunięte przez administratora)klienta przez telefon.Żenada. pracownikowi może się to zdażyć ale kierownik powinien być dyplomatą na maxa.

kolejny anonim

Jak nie ma dobrego kierownika to rzeczywiście kiepsko się pracuje. Jeśli tak jest w Media w Żaganiu to współczuję pracownikom. A swoją drogą to chyba naprawdę coś nie gra z zarządzaniem u was.

anonim

anonim - 2011-04-19 22:43:12 Wszyscy byliście w sklepie w Zaganiu i wszyscy rozmawialiście właśnie z kierownikiem .Bardzo ciekawe a swoją drogą co mają wam padać do nóżek i buty całować .Bez przesady . Dlaczego wystawiacie tak złe opinie akurat na kierownika .Cos tu grubimi nićmi szyte te wypowiedzi. I nie myślcie sobie że znam kierownika czy sama jestem tym właśnie kierownikiem poprostu też pracuje w handlu i niedobrze mi się robi jak czytam takie wypowiedzi . Sami nieudacznicy jesteście a innych krytykujecie . hahaha cos w tej wypowiedzi mi nie pasuje ,,,

anonim

anonim - 2011-04-19 22:43:12 Wszyscy byliście w sklepie w Zaganiu i wszyscy rozmawialiście właśnie z kierownikiem .Bardzo ciekawe a swoją drogą co mają wam padać do nóżek i buty całować .Bez przesady . Dlaczego wystawiacie tak złe opinie akurat na kierownika .Cos tu grubimi nićmi szyte te wypowiedzi. I nie myślcie sobie że znam kierownika czy sama jestem tym właśnie kierownikiem poprostu też pracuje w handlu i niedobrze mi się robi jak czytam takie wypowiedzi . Sami nieudacznicy jesteście a innych krytykujecie . hahaha cos w tej wypowiedzi mi nie pasuje ,,,

anonim

anonim - 2011-04-19 22:43:12 Wszyscy byliście w sklepie w Zaganiu i wszyscy rozmawialiście właśnie z kierownikiem .Bardzo ciekawe a swoją drogą co mają wam padać do nóżek i buty całować .Bez przesady . Dlaczego wystawiacie tak złe opinie akurat na kierownika .Cos tu grubimi nićmi szyte te wypowiedzi. I nie myślcie sobie że znam kierownika czy sama jestem tym właśnie kierownikiem poprostu też pracuje w handlu i niedobrze mi się robi jak czytam takie wypowiedzi . Sami nieudacznicy jesteście a innych krytykujecie . hahaha cos w tej wypowiedzi mi nie pasuje ,,,

anonim

Wszyscy byliście w sklepie w Zaganiu i wszyscy rozmawialiście właśnie z kierownikiem .Bardzo ciekawe a swoją drogą co mają wam padać do nóżek i buty całować .Bez przesady . Dlaczego wystawiacie tak złe opinie akurat na kierownika .Cos tu grubimi nićmi szyte te wypowiedzi. I nie myślcie sobie że znam kierownika czy sama jestem tym właśnie kierownikiem poprostu też pracuje w handlu i niedobrze mi się robi jak czytam takie wypowiedzi . Sami nieudacznicy jesteście a innych krytykujecie .

anonim

Z tym kierownikiem to rzeczywiście prawda. Właściwie kierowniczką. Też widziałam jak traktowała "z góry" klientów. Nie potrafi chyba z ludźmi rozmawiać i załatwiać trudniejszych spraw. Ciekawe jak traktuje pracowników. Kto ją tam wybrał...

aaaaaaaa

Witam ! odwiedziłam nasz Żagański media expert i powiem, że jestem mile zaskoczona, pracownicy uśmiechnięci, życzliwi poprostu profesjonalisci polecam ten sklep.

pracownik
@aaaaaaaa 14.04.2011 15:49
Witam ! odwiedziłam nasz Żagański media expert i powiem, że jestem mile zaskoczona, pracownicy uśmiechnięci, życzliwi poprostu...

kto tam jest profesjonalista ?

zgadnij
@aaaaaaaa 14.04.2011 15:49
Witam ! odwiedziłam nasz Żagański media expert i powiem, że jestem mile zaskoczona, pracownicy uśmiechnięci, życzliwi poprostu...

Kierowniczka obecna hehe dobry zart ! zastepca z Żar pani K. N. ciekawe ile wytrzyma i czy poswieci swoje cale zycie dla asm ;) jak latwo mozna sie sprzedac powodzenia

Niedoszły klient

Dno, (usunięte przez administratora) i metr mułu. Na sklepie tak gorąco, że szkoda gadać. Byłem pięć minut i mimo szczerych chcęci, sporego budżetu i miłego Pana z działu z aparatami musiałem wyjść. Koszulkę można wykręcać. I teraz pytanie: co muszą czuć pracownicy skoro na wywieszce wyraźnie widać, że sklep otwarty jest od 9.30 do 18? Współczuję Wam całym sercem. Odnośnie Pani kierownik to zdanie mam takie - jeżeli kierownik podnosi głos na klienta to chyba nie powinien być kierownikiem. Sieć MediaExpert podjęła dobrą decyzję o otworzeniu salonu w Żaganiu bo chyba wszyscy mamy dość Neonetu ale pod ładnym opakowaniem kryje się smrodek.

anonim

Muszę się zgodzić co do tego kierownika, totalna porażka, nieodpowiednia osoba na nie odpowiednim miejscu. Współczuje ludziom, którzy z takim kierownikiem muszą pracować.

kdsmdsksd

Kierownik sklepu to kompletne nieporozumienie. Totalnie nie wie o co chodzi w kierowaniu ludźmi i sklepem. Skąd się wzięła taka osoba na takim stanowisku. Wszystkie pomysły i wszystkie działania związane ze sklepem wychodzą od pracowników. Kierownik tylko przypisuje sobie wszystko.Przy takim kierowniku ani załoga ani sklep długo nie pociagna.

Zostaw opinię o MediaExpert - Żagań

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MediaExpert