AGB Nielsen Media Research

Warszawa

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 5 ocen.

Opinie o AGB Nielsen Media Research

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie AGB Nielsen Media Research

cebula

powiem wam, że jak na ofertę związaną z dostarczaniem bazy danych, to mają się czym pochwalić. W sumie działają w tym zakresie: "dane dotyczące oglądalności TV, dane o programach i blokach reklamowych, analizy i raporty stworzone na potrzeby klientów"

anonim

Słowa kojarzące się z AGB Nielsen Media Research (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca): Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako ... . Atmosfera i ludzie tam pracujący są ..bardzo sympatyczni. . Od jakiej stawki można negocjować pensję? Najbardziej podobało mi się w AGB Nielsen Media Research: Najbardziej nie podobało mi się w AGB Nielsen Media Research:

Zostaw opinię o AGB Nielsen Media Research - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie AGB Nielsen Media Research